Są takie nieznane miejsca podczas moich licznych wędrówek, które odkrywam i czuję, że to jest właśnie TO. I tak było właśnie w tym przypadku. Wracając z rowerowych wojaży po marszewskich lasach latem 2013 roku, zatrzymałam się na chwilę w urokliwym miejscu. Był to początek Szlaku Wiewiórki. Czas mi wówczas nie pozwolił na zbadanie jego trasy, zatem po pozostawieniu roweru i przejściu się "na zwiady" około 600 m musiałam zawracać. Ale sama trasa szlaku wywarła wówczas na mnie spore wrażenie. Kocham odkrywać nieznane mi leśne tereny, dlatego tez obiecałam sobie, że jeszcze tu wrócę. Pewnej wiosennej niedzieli, w marcu 2014r. wsiadłam na rower i ... powróciłam na szlak odkrywając jeszcze wspanialsze miejsca, widoki, zakątki. I wtedy zapadła decyzja o umieszczeniu tu multikesza. W zasadzie rok czasu trwało nim dokończyłam zaczęte dzieło, ale wreszcie udało się projekt ukończyć. Sopot ma swój Szlak Dzików i Szlak Borsuka a Gdynia od dziś - Szlak Wiewiórki
O skrzynce:
To moja pierwsza w życiu typowo leśna skrzynka. Tym razem postanowiłam zrobić wyjątek od skrzynek trudnych, extremalnych, podziemnych, niebezpiecznych i .... jest to ukłon w stronę tych najmłodszych poszukiwaczy, którzy są często wciągani w zabawę dzięki swoim rodzicom - keszerom. Skrzynka ma atrybut "można zabrać dzieci", ba, nawet trzeba !!!!, bo specjalnie z myślą o nich przygotowałam pewne elementy. Tak więc proszę tych keszerów, którzy mają dzieciaki, by wybrali się koniecznie rodzinnie.
W skrzynce znajduje się również specjalna pamiątkowa pieczątka - proszę o użycie jej podczas wpisywania się do logbooka oraz na certyfikatach i NIE ZABIERANIE JEJ. Nie jest ona elementem wymiennym - należy ściśle wraz z logbookiem do wyposażenia skrzynki, więc proszę jej nie kraść.
Etap1- od współrzędnych startowych ( tablica) idź szlakiem ( drogą ) 65 m. Skręć w prawo i pokonaj 23 m.
Idź na współrzędne z waypointa i patrz spojler.
Tam szukaj podpowiedzi do 2 etapu.
Etap2 - od pozostałości obiektu udaj się 5 m w kierunku N.
Tam szukaj podpowiedzi do finału.
Finał - stań przy pozostałościach obiektu i idź na wyznaczony azymut.