walhalla
Dawni Skandynawowie mieli powody by rwać się do walki. Każdego, kto poległ w bitwie czekała nieopisana przyjemność- niezmącone szczęście w Walhalii, w pałacu samego Odyna. Każdy z tych dzielnych wojowników szedł bez wahania w najbardziej krwawy bój. Wierzył, że jeśli po śmierci nie zabierze go piękna Freja, to po jego duszę przybędą Walkirie, wspaniałe uzbrojone dziewice dosiadające skrzydlatych rumaków i wilków. W towarzystwie tych panien, będzie dane jemu, wojownikowi, podążać w miejsce nieustannej chwały- w gościnę do Odyna. Jeśli tak właśnie się zdarzy, minąwszy potężne lśniące mury pałacu, stanie ów człowiek u jednej z 540 bram Walhalli, gdzie powita go Bragi- żywa zapowiedź dalszego wiecznego życia, które bohaterowi będzie odtąd pisane. Jeśli zasłużył się szczerze, zyska szansę przejścia przez najstarszą bramę, przez którą jednorazowo może przejść aż 800 wspaniałych mężów. Kiedy dostanie się wreszcie do wnętrza pałacu, ujrzy dalsze wspaniałości. Ściany lśniące od złotych włóczni, sufit zdobiony tarczami, ławy dekorowane zbrojami walecznych, a stoły zastawione wszelkim napitkiem i jadłem, którego nigdy nie zabraknie. Wokół stołów, by pełnemu szczęścia wojownika stało się zadość, przechadzać się będą walkirie – najpiękniejsze, najwaleczniejsze z żeńskich istot.
KESZ:
Wikingowie nie tak łatwo oddadzą Ci swój SkarbPrzygotowali parę zadań by mieć pewność, że tylko prawdziwi wojownicy, Ci najbardziej zasłużeni, wykazujący się nie tylko siłą, ale i rozumem dostąpią zaszczytu dostania się do Walhalli. Czeka Cię dużo pracy fizycznej i umysłowej! Zatem do dzieła!
Rozszyfrowane dane ze skrzynek pośrednich podstaw do wzoru:
N 52° 2A.BCD'
E 16° 58.EFG'
Jesteś już na miejscu? Rozejrzyj się. Na pewno udało Ci się namierzyć miejsce schowania-wszak wszyscy wiemy co robi się ze Skarbami . Czeka Cię trochę pracy z odmaskowaniem i trochę więcej z zamaskowaniem po zakończonej zabawie. Nie jesteś pracowity? Finał nie jest dla Ciebie! Przydadzą się tutaj rękawiczki - stąd ikonka "dodatkowy sprzęt". Jeśli uporasz się już z odmaskowaniem, otwierasz pierwsze wrota do Walhalli. Do drugich musisz znaleźć kluczyk. Nie wyciągamy Skarbu!!!! Nie przesuwamy!!! Ma stać jak stoi a Ty szukasz tylko kluczyka by móc otworzyć drugie wrota Walhalli. Nic na siłę! Pomyśl! Kluczyk jest w obiekcie, który chcesz otworzyć. Znalazłeś? Świetnie! Tylko teraz go nie zgub a potem odłóż w to samo miejsce, by inni nie mieli łatwiej! Wierzę też, i bardzo Was o to proszę, byście zamaskowali to równie dobrze jak było na początku.
Rower będzie trzeba troszkę podprowadzić. Bardzo proszę o ostrożność i ciągłą uwagę czy nikt nie nadchodzi. Dla trzech pierwszych znalazców czekają certyfikaty. W skrzynce oprócz fantów znajdują się dwa krety a także breloczki własnego autorstwa. Tutaj też chwilowo zamieszkał Bezdomny.
W skład projektu wchodzą:
Wikingowie
Odyn
Thor
Ragnarok
Yggdrasil
Stworzenie świata
Runy
Etap | Symbol | Typ | Współrzędne | Opis |
---|---|---|---|---|
Parking | --- | Tu możesz zostawić auto. |