Gdy dotrzecie w to miejsce, zobaczycie:
- most drogowy,
- filary starego mostu,
- most kolejki wąskotorowej.
Nas interesuje ten ostatni. Jest to żelbetowy most wybudowany w latach 1950. lub 60. w czasie powojennej odbudowy/przebudowy bieszczadzkiej kolejki wąskotorowej. Pierwotnie kolejka była poprowadzona nieco wyżej na skarpie i jednym z jej reliktów jest most skrzynki OP128B.
SKRZYNKA: żeby się do niej dostać, należy wejść w środek mostu kolejki. Do otworzenia pojemnika może się przydać jakiś scyzoryk, lub śrobokręt by podważyć wieczko (to jest ten dodatkowy sprzęt), ale da się i bez tego. Odkładając starannie obłóżcie ponownie kamieniami.
Skrzynka niebezpieczna, wchodzicie na własną odpowiedzialność. Proszę zachować ostrożność i zdrowy rozsądek. Lepiej czasem odpuścić sobie skrzynkę niż skończyć ze złamanym kręgosłupem.