O miejscu:
Mosty Warszawskie to zespół trzech starszych i dwóch nowych mostów przerzuconych nad Odrą i jej kanałami w północnej części miasta. W zespole mostów starszych jednoprzęsłowy most zachodni przechodzi ponad Kanałem Miejskim, pięcioprzęsłowy most środkowy - nad Starą Odrą tuż poniżej połączenia jej z Kanałem Powodziowym oraz nad cyplem rozdzielającym je od Kanału Żeglugowego Miejskiego, a jednoprzęsłowy most wschodni - nad Kanałem Nawigacyjnym. Zespół dwóch nowych mostów składa się z sześcioprzęsłowego mostu nad nurtem rzeki i Kanałem Nawigacyjnym i jednoprzęsłowego zachodniego nad Kanałem Miejskim.zespół mostów.
Historia:
Najpierw, w 1897 nad świeżo przekopanym kanałem żeglugowym Miejskim zbudowano stalowy most kratownicowy (Schiffskanalbrücke - most kanału żeglugowego), identyczny niemal jak południowy Most Trzebnicki. W latach 1914-1916 zbudowano pięcioprzęsłowy żelbetowy most środkowy z płyty łukowej i jednoprzęsłowy most wschodni podwieszony na dwóch łukach żelbetowych z żelbetowymi wieszakami; mosty te nazwane zostały Hindenburgbrücke (mosty Hindenburga). W 1927-1928 zdemontowano most zachodni i przeniesiono go do osiedla Rakowiec na rzekę Oławę, w ciąg ulicy Na Niskich Łąkach, gdzie funkcjonuje do dziś jako Most Rakowiecki. W miejscu Schiffskanalbrücke postawiono nowy most żelbetowy ramowy, dzisiejszy Most Warszawski Zachodni.
źródło: Wikipedia
Skrzynka:
Nic wykwintnego - pojemnik klipsowy umieszony pod koordami. Dojście do niego - to już inna bajkaTrasa do przejścia to jakieś 1,26 km (jesli się dobrze zaplanuje) a jak nie - to wiecejPolecam podejmoć pod osłoną nocy - na "szlaku" raczej nikogo nie spotkacie.
Na starcie logbook, ołówek, 3 certyfikaty dla pierwszej trójki śmiałków oraz garstka drobiazgów na wymianę.
Dbaj o skrzynkę jak o swoją własną. Odłóż na miejsce tak jak była i uważaj aby się nie skąpała.
UWAGA!!
Skrzynka ma atut niebezpieczna - podejmując ją robisz to na własną odpowiedzialność. Autor nie namawia i zdecydowanie odradza. Jeżeli nie czujesz się nie siłach - nie podejmuj.