Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Beskid [I♥PL] - OP39AA
I Love PL
Właściciel: Cichy
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 237 m n.p.m.
 Województwo: Polska > opolskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mikro
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 28-05-2012
Data utworzenia: 07-07-2011
Data opublikowania: 28-05-2012
Ostatnio zmodyfikowano: 28-05-2012
80x znaleziona
2x nieznaleziona
2 komentarze
watchers 0 obserwatorów
28 odwiedzających
61 x oceniona
Oceniona jako: dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Dostępna rowerem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Skrzynka jest częścią projektu I Love PL

Do zdobycia finału może być potrzebny kod umieszczony na logbooku - nie zapomnij go zanotować !

O skrzynce:

Mikro skrzynka - zmieścił się tylko logbook i ołóweczek. 


FSM Beskid 106 – polski koncepcyjny samochód osobowy o jednobryłowym nadwoziu, zaprojektowany na początku lat 80
W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106 
1982 roku gotowe już były plany konstrukcyjne i rozpoczęto budowę pierwszego prototypu, który zaprezentowano wiosną 1983 roku
Beskid zużywał 3,9 litra na paliwa 100 km przy prędkości 90 km/h
Z przyczyn ekonomiczno-politycznych nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji. Powstało 7prototypów tego samochodu, z czego 1 został rozbity w próbie zderzeniowej, a 6 przechodziło próby drogowe. Po 1989 roku władze nakazały zniszczenie prototypów, jednak inżynierowie nie wykonali polecenia. Beskida można dziś oglądać w Muzeum Motoryzacji w Warszawie


Jednobryłowe nadwozie pojazdu zostało opatentowane, jednak brakowało funduszy na przedłużenie patentu. W 1993 roku, już po wygaśnięciu patentu nastąpiła premiera francuskiego Renault Twingo, którego bryła przypominała polską konstrukcję. Twingo szybko stało się hitem w Europie i produkowane było w praktycznie nie zmienionej formie do 2007 roku.
Źródło


Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Wpisy do logu: znaleziona 80x nieznaleziona 2x komentarz 2x Wszystkie wpisy