Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
Beskid [I♥PL] - OP39AA
I Love PL
Owner: Cichy
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 237 m. ASL.
 Region: Poland > opolskie
Cache type: Traditional
Size: Micro
Status: Ready for Search
Date hidden: 28-05-2012
Date created: 07-07-2011
Date published: 28-05-2012
Last modification: 28-05-2012
80x Found
2x Not found
2 notes
watchers 0 watchers
28 visitors
61 x rated
Rated as: Good
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Bike  Nature 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Skrzynka jest częścią projektu I Love PL

Do zdobycia finału może być potrzebny kod umieszczony na logbooku - nie zapomnij go zanotować !

O skrzynce:

Mikro skrzynka - zmieścił się tylko logbook i ołóweczek. 


FSM Beskid 106 – polski koncepcyjny samochód osobowy o jednobryłowym nadwoziu, zaprojektowany na początku lat 80
W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106 
1982 roku gotowe już były plany konstrukcyjne i rozpoczęto budowę pierwszego prototypu, który zaprezentowano wiosną 1983 roku
Beskid zużywał 3,9 litra na paliwa 100 km przy prędkości 90 km/h
Z przyczyn ekonomiczno-politycznych nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji. Powstało 7prototypów tego samochodu, z czego 1 został rozbity w próbie zderzeniowej, a 6 przechodziło próby drogowe. Po 1989 roku władze nakazały zniszczenie prototypów, jednak inżynierowie nie wykonali polecenia. Beskida można dziś oglądać w Muzeum Motoryzacji w Warszawie


Jednobryłowe nadwozie pojazdu zostało opatentowane, jednak brakowało funduszy na przedłużenie patentu. W 1993 roku, już po wygaśnięciu patentu nastąpiła premiera francuskiego Renault Twingo, którego bryła przypominała polską konstrukcję. Twingo szybko stało się hitem w Europie i produkowane było w praktycznie nie zmienionej formie do 2007 roku.
Źródło


Additional hints
You must be logged-in to see additional hints
Log entries: Found 80x Not found 2x Note 2x All entries