Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Beskid [I♥PL] - OP39AA
I Love PL
Eigenaar: Cichy
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 237 meter NAP
 Provincie: Polen > opolskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Micro
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 28-05-2012
Gemaakt op: 07-07-2011
Gepubliceerd op: 28-05-2012
Laatste verandering: 28-05-2012
80x Gevonden
2x Niet gevonden
2 Opmerkingen
watchers 0 Volgers
28 x Bekeken
61 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: goed
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Bike  Nature 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Skrzynka jest częścią projektu I Love PL

Do zdobycia finału może być potrzebny kod umieszczony na logbooku - nie zapomnij go zanotować !

O skrzynce:

Mikro skrzynka - zmieścił się tylko logbook i ołóweczek. 


FSM Beskid 106 – polski koncepcyjny samochód osobowy o jednobryłowym nadwoziu, zaprojektowany na początku lat 80
W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106 
1982 roku gotowe już były plany konstrukcyjne i rozpoczęto budowę pierwszego prototypu, który zaprezentowano wiosną 1983 roku
Beskid zużywał 3,9 litra na paliwa 100 km przy prędkości 90 km/h
Z przyczyn ekonomiczno-politycznych nigdy nie rozpoczęto seryjnej produkcji. Powstało 7prototypów tego samochodu, z czego 1 został rozbity w próbie zderzeniowej, a 6 przechodziło próby drogowe. Po 1989 roku władze nakazały zniszczenie prototypów, jednak inżynierowie nie wykonali polecenia. Beskida można dziś oglądać w Muzeum Motoryzacji w Warszawie


Jednobryłowe nadwozie pojazdu zostało opatentowane, jednak brakowało funduszy na przedłużenie patentu. W 1993 roku, już po wygaśnięciu patentu nastąpiła premiera francuskiego Renault Twingo, którego bryła przypominała polską konstrukcję. Twingo szybko stało się hitem w Europie i produkowane było w praktycznie nie zmienionej formie do 2007 roku.
Źródło


Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Logs: Gevonden 80x Niet gevonden 2x Opmerking 2x Alle logs