Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Rezerwat Pilawski Grąd    {{found}} 48x {{not_found}} 1x {{log_note}} 0x Photo 2x Galeria  

3324243 2020-03-25 23:05 Anachid (user activity42) - Znaleziona

Zabawna historia. Mam konto na OC, ale wstyd sie przyznać mało szukam skrzynek z tego systemu. Byliśmy na rodzinnym spacerze, rozejrzałem sie i stwierdziłem że to super miejscówa na kesza. I... znalazłem.

3206283 2019-09-29 23:37 mys149 (user activity116) - Nieznaleziona

Mimo spoilera skrzynki nie znalazłem. Fakt, że było ciemno, może mam kurzą ślepotę, ale wydaje mi się, że skrzynki po prostu nie ma. Przesyłam zdjęcie zrobione z podobnej pozycji co spoiler.

Obrazki do tego wpisu:
Nie ma?
Nie ma?

3129032 2019-07-18 15:35 michael50 (user activity4007) - Znaleziona

Keszyk czysty i suchy mrugnał do mnie, gdy stanąłem przy miejscu ukrycia i dzięki temu podjąłem go bez problemów. Dzięki za pokazanie tego miłego zakątka. 

3067410 2019-05-11 14:29 affcio (user activity13) - Znaleziona

Nie wiem co się stało, ale pudełko i cała zawartość porozrzucana na przestrzeni +/- 2 m, ale całość sucha, więc świeża robota. Może jakieś zwierzę. Naprawiłem i zamaskowałem. TFTC!

2836215 2018-07-12 18:15 Belushi (user activity609) - Znaleziona

2478586 2017-05-14 19:31 qzca (user activity428) - Znaleziona

Znalezione. Dziękujemy za pokazanie miejsca i za skrzynkę.

2436912 2017-04-11 10:25 Miraculum_bbb (user activity227) - Znaleziona

09 kwietnia 2017
Jest

2406666 2017-03-08 16:33 Robcon (user activity4160) - Znaleziona

Rzeźki spacer po załatwieniu spraw w Piasecznie. Szczytny cel wynieść choć jednego śmiecia. Często tak robię będąc w lasach. Skrzynka na widoku, ale trzyma się od 2010. Przymaskowałem. Dzięki.

1977595 2015-11-11 14:57 Kulwiec (user activity83) - Znaleziona

Tftc

1949963 2015-11-11 12:12 Luke36 (user activity206) - Znaleziona

TFTC Szybko poszło.

1949962 2015-11-11 12:09 Bulwieć (user activity612) - Znaleziona

TFTC <br /> Bardzo fajnie wyglądają te powalone dęby.

1881738 2015-09-11 20:56 Fotoimpresje (user activity3376) - Znaleziona

Najdalej dziś położona skrzynka na mojej trasie spacerowej z Piaseczna, Miejsce na tyle fajne że zatrzymałem się tam na drugie śniadanie i krótką sesyjkę fotograficzną. dziękuję. 

1858945 2015-08-26 21:22 ankh (user activity23) - Znaleziona

Piekna okolica. Dzięki za kesza ;)

1603016 2015-03-07 11:00 dygito (user activity96) - Znaleziona

Znaleziona po 10 minutach intensywnych poszukiwań. Jak zwykle ostatnio pierwszy wypatrzył go mój 9-letni syn. dzięki i pzdr 

1455746 2014-09-28 15:45 antonio (user activity526) - Znaleziona

najpierw obszukałem niewłaściwe drzewo. Potem jak z płatka! Rowerowo, bez GPS'a :D

1390810 2014-08-15 14:19 adamzawady (user activity33) - Znaleziona

Fajna skrytka, znaleziona. Dzięki. Adam i Gosia

1388321 2014-08-13 12:55 jatar (user activity1430) - Znaleziona

Podczas rowerowej wycieczki po lasach chojnowskich. Dzięki

1234672 2014-05-01 15:30 Ruda&Ostry (user activity75) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki :) 

1212959 2014-04-12 14:25 Brym (user activity5169) - Znaleziona

Znaleziona.:)Na szlaku keszowo-rowerowym z Azymut. TFTC. :)

1208111 2014-04-12 14:25 Azymut (user activity5205) - Znaleziona

Rowerowo z Brym. Szybko i przyjemnie. Dzięki za kesz.

987019 2013-08-27 15:45 Tataminiakus (user activity3679) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona bez kłopotu. O tej porze roku jest sucho, można się nie obawiać o obuwie. Drzewka robią wrażenie. TKS!

887772 2013-06-07 23:21 czirios (user activity1815) - Znaleziona

Tu skok przez błoto, tam wędrówka po powalonym drzewie. Buty w każdym razie egzamin zdały:) Miejscówka też niczego sobie a kesz w dobrym stanie. Dzięki, ocena znakomita!

887612 2013-06-07 13:40 wanda (user activity280) - Znaleziona

trochę mokro po drodze, wcale nie tak łatwo teraz tam dojść, ale nic to:) dzięki za kesza

790642 2013-02-07 19:54 rubeus (user activity1621) - Znaleziona

Znaleziona podczas grupowej wyprawy w czasie śnieżycy.

Świeży śnieg miło skrzypiał pod butami. Bardzo urokliwe miejsce o tej porze roku.

 

790308 2013-02-07 19:42 Pen-y-Cat (user activity2952) - Znaleziona

Znaleziona podczas grupowej wyprawy w czasie śnieżycy.
Las wygląda bajkowo przy takiej pogodzie.

634711 2012-07-01 14:40 holomouse (user activity112) - Znaleziona

TFTC

566163 2012-04-30 13:14 Pawel Blonie (user activity1321) - Znaleziona

Troche się naszukalismy bo gps skapał raz tu raz tu ale dzielna Ola znalazła:)zabrany GK. Dziekować.

421121 2011-09-14 20:42 y_a_h_oo (user activity119) - Znaleziona

znaleziona na GC

370737 2011-07-23 23:06 lavinka (user activity2901) - Znaleziona

Pomogła, nie pomogła - po roku od ostatniej wizyty nie miałam szans pamiętać, gdzie była ukryta skrzynka. Ale mi się pofartnęło, bo stałam po właściwej stronie pnia i zwyczajnie zainteresowało mnie maskowanie:)Szybki wpis i ratowaliśmy się ucieczką przed komarami. 

Po rezerwacie jak zwykle jeździli debile z quadami... :/

370559 2011-07-23 22:18 wallson (user activity3573) - Znaleziona

Keszowanie z Lavinką - Kesz 12

Kolejna odsłona zmagania się z komarami. POszło bezbolesnie, bo Lavinka z litości pomogła.

302277 2011-04-03 22:10 roszponka (user activity549) - Znaleziona

Rzeczywiście okoliczne lasy (i rezerwaty!) ostro zaśmiecone. Ścieżka rozjeżdżona niemożebnie, błoto po pas... Ale zakątek mimo tego urokliwy.

302031 2011-04-03 15:13 burak (user activity1772) - Znaleziona

Razem z Roszponką.. dzięki za kesz..

293465 2011-03-20 21:50 Kukułki (user activity2079) - Znaleziona

Znaleziona bez problemów  na koniec bobrowania z Johnny224. Mały problem z parkowaniem keszowozów, albo blokowanie wąskiej dróżki, albo parkowanie na terenie prywatnym, co wyraźnie nie odpowiadało właścicielowi. Skrzyneczka super, dzięki. Tylko wpis.

293917 2011-03-20 13:09 Johnny224 (user activity2076) - Znaleziona

Tak, jak zaznaczyły Kukułki. Lepiej za wczasu (gdzieś przed przedostatnia prostą) zaparkować gdzieś samochody, bo po co narażać się na głupie gadki z miejscowymi.

287784 2011-03-05 15:05 maurycy (user activity32) - Znaleziona

Znaleziona z rodzicami i makosami. Wymieniłem fokę na żółtą foremkę żółwia. Już czekam na lato, aż będzie można ją wykorzystać w piaskownicy.<br /> Dziękuję za kesza!

287780 2011-03-05 15:01 filips (user activity1367) - Znaleziona

Aż wstyd przyznać, że jeszcze nigdy nie byliśmy na Pilawskim Grądzie:)Mimo umiarkowanej pogody było fajnie a kesza znaleźliśmy (rękami Kasi) bez problemu.<br /> Ja bez wymiany. Dziękuję za kesza!
Obrazki do tego wpisu:
Grupa przed rezerwatem
Grupa przed rezerwatem

286445 2011-03-02 18:01 rommyraf (user activity1126) - Znaleziona

Zaliczona jako 6 keszych w rowerowym objeździe keszy chojnowskich.

Out: geokret.

Dzięki.

262055 2010-11-13 13:02 bacza (user activity469) - Znaleziona

mrocznie dzis i deszczowo.. fajnie:)TFTC!

271734 2010-10-31 14:26 tATO (user activity4036) - Znaleziona

Niedzielna wyprawa rodzinna po Piasecznie i okolicy, przystanek kolejny.<br /> Fajnie skitrany kesz, Tomek znalazł, z czego był bardzo dumny.<br /> Wielkie dzięki za kesz :)

237565 2010-09-18 21:40 zurglin (user activity89) - Znaleziona

271186 2010-09-18 14:35 isior (user activity916) - Znaleziona

Znaleziona z Zurglin.

226318 2010-08-24 21:44 zaxir (user activity71) - Znaleziona

OUT: GK Labirynt<br /> IN: GK Hipcio<br /> <br /> 4 śmieci zabrane z rezerwatu i wyrzucone do kosza

210245 2010-07-17 11:05 niva (user activity9) - Znaleziona

moja pierwsza :)

207999 2010-07-10 14:45 krolowa_katarzyna (user activity14) - Znaleziona

208442 2010-07-10 12:30 radekl (user activity152) - Znaleziona

206934 2010-07-08 22:43 PUG II BIELANY (user activity2919) - Znaleziona

fajna miejscówkaWinktradycyjnie pozazdrościć Winkdzięki!!!

590989 2010-05-23 20:34 rekomendacja emkape (user activity253) - Znaleziona

I regret I hadn't come here erlier this spring. Now the forest is dark and full of mosquitoes. Still beautiful. TFTC. OUT: TB

172706 2010-04-17 17:05 Albert78 Team (user activity416) - Znaleziona

Świetna skrzyneczka w bardzo ladnym miejscu! Dokonaliśmy drobnej wymiany: Gumka na kulkę i figurkę; GIGO: IN GK Chińska tulejka, OUT GK Koniczyna 2.

Dzięki za keszyk

Pozdrawiamy

169625 2010-04-08 10:11 Bączek (user activity44) - Znaleziona

Teraz to troche szaro i mokro ale jak to wszystko się zazieleni będzie super. Świetna lokalizacja. Juz teraz ptaki prawie przekrzyczały samochody, a gdy dojeżdzałem do kesza rowerkiem przebiegła przede mną sarna. Dobrze zamaskowana skrzynka. Noooo i jestem pierwszySealed

In: GK Koniczyna 2

Out: GK Alien Spider oraz GK Afrykańska Siekierezada