Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Białogon 1934    {{found}} 265x {{not_found}} 0x {{log_note}} 7x Photo 19x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3707902 2021-06-20 19:25 majciorek (user activity161) - Znaleziona

Dzięki

3601713 2021-03-13 14:17 JHO (user activity443) - Znaleziona

TFTC

3585555 2021-02-07 12:27 Wesker (user activity5933) - Znaleziona

Na początku i ja dokonałem poszukiwań w terenie, dopiero kiedy nie mogłem odnaleźć przeczytałem logi. Sam słupek również przesłonięty i z nim poszło długo, zdecydowanie za długo, ale finalnie się udało. Dzięki za ciekawostkę.

3584687 2021-02-06 21:27 Vdomin (user activity106) - Znaleziona

Miejscówka odwiedzona razem z KeszoMyszami, niestety zabytkowa kratka została zastąpiona nieco nowszym produktem ... rocznik zdaje sie 2017. Też zacny ... ale takiego wrażenia juz  nie robi. Natomiast miny mugoli obserwujących nas jak uważnie oglądamy wpust uliczny ... a potem wszelkie słupki - bezcenna.  Pomysł na skrzynkę bardzo nam sie spodobał ... podobny obiekt pokazuje ścieżka na Osiedlu Przyjaźń.

Dziekujemy 

3515474 2020-10-20 14:44 wojanex (user activity872) - Znaleziona

Tftc

3496245 2020-09-25 18:00 McUFO (user activity299) - Znaleziona

TFTC:)Zdzicha to absolutnie wyłączna zasługa ;)

3495978 2020-09-25 17:59 Zdzichu_Matysiak (user activity951) - Znaleziona

Słupek był nakryty torbą z McDonald'a, ale miałem ochotę go znaleźć, więc długo się tak nie ukrywał. Dzięki za przygotowanie skrytki.

3355167 2020-05-17 16:19 dariaminion (user activity30) - Znaleziona

Historycznej studzienki nie znalazłam. Sekiel twierdzi, że już jej nie ma.

3334852 2020-04-28 17:54 Sekiel (user activity134) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Obawiam się jednak, że historyczna kratka została zastąpiona taka już całkiem współczesną :/

3327573 2020-04-19 13:11 Ciachol (user activity6901) - Znaleziona

Dzięki za kesza.

3317350 2020-03-21 18:09 Grupakupa (user activity24) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu 

3311299 2020-03-11 12:01 black_fox (user activity625) - Znaleziona

Osobisty logbook keszerski:
Data: 11 marca 2020
Obiekt: Białogon 1934
Komentarz: Dziękuję za pokazanie miejsca oraz za przygotowanie kesza.

3299212 2020-02-21 14:04 Radzieweł (user activity98) - Znaleziona

.

3299211 2020-02-21 14:03 VikasT (user activity92) - Znaleziona

TFTC

3301450 2020-02-21 14:01 janek24 (user activity88) - Znaleziona

Ostatni kesz tego dnia. Dzięki:)

3329025 2020-02-08 22:28 Adża (user activity257) - Znaleziona

Znaleziona wraz z Kozą:DDzięki za kesza! 

3291407 2020-02-08 20:51 Koza (user activity2448) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona wraz z Adżą podczas spontanicznego wyjazdu do Warszawy ???? Znaleziona dość szybko:)Dzięki! 

3250707 2019-12-06 13:32 Bulwieć (user activity791) - Znaleziona

Dziękuję za przedstawienie ciekawostki!

3235934 2019-11-11 13:46 Ksiunc (user activity210) - Znaleziona

Znaleziony

3213623 2019-10-09 14:11 PeCha (user activity1402) - Znaleziona

No jest:)
Dzięki!

3148140 2019-08-03 17:11 atena.pl (user activity10443) - Znaleziona

Rowerowy mega intensywny weekend w Warszawie. Tutaj zrobiłam próbę hasła bo nie byłam pewna czy to aby to. Dziękuję:)

3130107 2019-07-20 10:35 FiloMx (user activity638) - Znaleziona

Rowerowo

3079092 2019-05-25 21:37 Michu4000 (user activity2557) - Znaleziona

z michaelem50

Ostatnio edytowany 2019-05-26 20:04:17 przez użytkownika Michu4000 - w całości zmieniany 1 raz.

3075795 2019-05-12 15:34 Hr. Jan Usz (user activity15565) - Znaleziona

To nie było trudne. Dzięki.

3070877 2019-05-12 08:26 KEISOR (user activity8140) - Znaleziona

3045918 2019-04-27 19:49 Tomasz Fedorowicz (user activity18) - Znaleziona

Z córką na spacerze

3020826 2019-03-30 18:20 misiek_siersciuch (m_si) (user activity10510) - Znaleziona

Bardzo dziękuję za pokazanie miejsca i założenie skrzynki:)złapana na dawno planowanym wypadzie do Warszawy 

3007690 2019-03-14 21:05 Dombie (user activity1927) - Znaleziona

Plany były inne. Mieliśmy kontynuować naszą poprzednią wyprawę (Płock i okolice), ponieważ okazało się, że to nie jest sprawa na jeden raz. Jednak ze względów logistyczno-techniczno-organizacyjnych musieliśmy z tego pomysłu (na razie) zrezygnować. Wymyśliliśmy sobie więc coś bliżej i na mniejszym terenie operacyjnym, ale w przeddzień okazało się, że zapowiadają tam wyjątkowo paskudną pogodę, a nam nie chciało się moknąć w lesie. Dlatego postanowiliśmy pojechać w kierunku przeciwnym i zrobić "coś małego i szybkiego" w stolicy. Z kilku rozważanych opcji dość zgodnie wybraliśmy Koło.

Przetransferowaliśmy keszowóz z okolic bazaru w sąsiedztwo tegoż wirtuala, planując następnie odbyć zasadniczą część pieszą dzisiejszej mini-wyprawy. Co prawda niektóre z tych keszy można by zaliczać bardziej drajwi-nowo, ale po co...

Z wirtualem poradziliśmy sobie sprawnie i szybko, po raz kolejny przekonując się, że w keszach z tej ścieżki preferowane są rozwiązania proste i skuteczne. Za to należą się duże słowa uznania autorom, albowiem przygotowanie rozwiązań prostych i skutecznych, a przy tym wciągających  wcale nie jest takie łatwe, jak mogłoby się wydawać.

Dzięki bardzo za tego kesza!

3011902 2019-03-14 11:49 Werrona (user activity2141) - Znaleziona

Z Dombiem nocną porą. Tym razem ja miałam szczęście że z nim byłam, bo czytając opis chciałam udać się na drugi kraniec lasu:)

3005137 2019-03-10 13:35 Lorak_ (user activity75) - Znaleziona

Razem z OwO i 3na10. TFTC

2994098 2019-02-17 08:28 crl_ost (user activity1961) - Znaleziona

Toi-toi, a fuuuu... Chyba nie było nikogo w środku jak robiliśmy zdjęcie hasła ;)

2993989 2019-02-17 08:27 Gacekk (user activity9113) - Znaleziona

Znaleziona z Aki i Crl_ost podczas pierwszego keszowania w 2019r.

2993206 2019-02-17 08:27 Aki. (user activity9788) - Znaleziona

Znaleziona z Gackkiem i Crl_ostem podczas otwierania sezonu keszerskiego 2019 :)

2988336 2019-02-10 16:14 Laidee (user activity163) - Znaleziona

Z Soutyssem

2988335 2019-02-10 16:14 Soutyss (user activity163) - Znaleziona

Znaleziona razem z Laidee. TFTC

2979282 2019-01-19 14:57 miiol (user activity1805) - Znaleziona

Szybka i przyjemna skrzynka podjęta w sobotnie przedpołudnie  podczas wypadu w okolicę. Mróz odgryzał nam policzki i szczypał w ręce, ale jak mawiał klasyk jak jest zima to musi być zimno. Mimo pewnych początkowych nieścisłości, dzięki życzliwości Ojca Założyciela udało nam się podjąć skrzynkę, a tym samym złowić pierwszą stołeczną geościeżkę. Pozdrawiamy i do zobaczenia gdzieś na szlaku.

2981127 2019-01-12 15:01 MiszkaWu (user activity3033) - Znaleziona

Szkoda, że śnieg zakrył to i owo.

2972631 2019-01-06 21:53 ygrek (user activity2980) - Znaleziona

Jest. Dzięki.

2963951 2018-12-28 13:44 Nannette (user activity15730) - Znaleziona

dzięki za skrzyneczkę;) świąteczno noworoczne wyjazdowe keszobranie !
   

2963948 2018-12-28 13:37 rubin (user activity16782) - Komentarz

Kiedyś wirtualnie a dzisiaj obecny w terenie

2956025 2018-12-02 21:39 wzorowy (user activity3726) - Znaleziona

Niespodziewanie odnalazłem hasło.

2955958 2018-12-02 12:43 Błękitna Team (user activity5307) - Znaleziona

Niedzielny wypadzik do stolicy, a przy okazji kolejne warszawskie ciekawostki. Dziękujemy za keszyka.

2942062 2018-11-10 20:26 crazy_baby (user activity11641) - Znaleziona

Dzieki

2924989 2018-10-12 16:36 iwonia1999 (user activity8831) - Znaleziona

Zawsze mi było nie po drodze, a dziś się udało, dzięki :)

Obrazki do tego wpisu:
Bob
Bob

2916435 2018-10-05 18:14 canescens (user activity323) - Znaleziona

Dzięki :)

2911093 2018-09-29 21:11 hratli (user activity3114) - Znaleziona

Znalezienie hasła zajęło chwilę. Ulice w okolicy bardzo klimatyczne. TFTC

2880644 2018-08-25 10:18 rzeczyc (user activity1171) - Znaleziona

Dzięki!

2845716 2018-07-27 12:15 pandaciuk (user activity2926) - Znaleziona

najtrudniej było znaleźć has ło TFTC 

2843217 2018-07-21 20:39 kurier (user activity6238) - Znaleziona

Niestety stoi obok toi toi teraz. Z moku.stg.

2837533 2018-07-21 17:57 moku.stg (user activity4563) - Znaleziona

Urlopowe keszowanie wraz z kurierem. Dzięki za kesza :)

2826665 2018-07-10 05:58 malenstwo (user activity1436) - Znaleziona

Bardzo wczesne keszowanie z Karwo69 - dzięki za kesza

2825939 2018-07-10 05:48 karwo69 (user activity461) - Znaleziona

Poranne keszowanie z malenstwem.

2818997 2018-07-04 20:07 Johnny224 (user activity2140) - Komentarz

Dzięki dzejbi za info. Pozwolę sobie dorzucić te informacje do opisu wraz ze zdjęciami.

2818943 2018-06-29 16:20 dzejbi (user activity5826) - Znaleziona

Białogon to dawna osada przemysłowa, która w 1966r została administracyjnie włączona w granice Kielc. Powstała tu w XVII wieku huta do wytopu i przetwarzania miedzi i ołowiu. W latach 1815-20 z inicjatywy St. Staszica hutę i zakłady rozbudowano. Po wojnie w 1948r zakłady znacjonalizowano i kontynuowano produkcję pod nazwą "Zakłady Mechaniczne i Odlewnia Żeliwa BIAŁOGON" Wrzucam fotki pompy stojącej na kieleckim Rynku. To tak króciutko o Białogonie, teraz będę próbował zalogować:). Dzięki za kesza.

Obrazki do tego wpisu:
produkcja odlewni zeliwa
produkcja odlewni zeliwa
tabliczka na pompie
tabliczka na pompie
Białogon
Białogon

2813175 2018-06-29 09:00 Profesor_Ciekawski (user activity46) - Znaleziona

Zaliczona w drodze do pracy.

2818687 2018-06-24 10:55 unieski (user activity10289) - Znaleziona

Słupek się przed nami ukrył i nie chciał ujawnić  

2809041 2018-06-24 10:55 Zyfika (user activity10354) - Znaleziona

Spacerowo po Kole z Unieskim podczas paskudnej, deszczowej aury:)Mieliśmy problem z namierzeniem słupka, ale dobra dusza pomogła:)Dziękuję za kesza:)

2799123 2018-06-16 23:20 CMS (user activity1612) - Znaleziona

Przy okazji eventu "Dookoła Koła"

2798753 2018-06-16 22:33 QbaPL (user activity3164) - Znaleziona

Dzięki za ciekawostkę!

2798066 2018-06-16 17:20 mieszko (user activity4841) - Znaleziona

Dzięki

2799476 2018-06-16 08:58 Fotoimpresje (user activity3541) - Znaleziona

Był po drodze, 

2796937 2018-06-15 16:06 idan (user activity391) - Znaleziona

Nie ma już Białogona, ani tu, ani, jak ktoś sugerował w logach, dalej na zachód (wszystkie mają wytłoczone "2017"). Stał się wirtualny niczym kesz.

Ostatnio edytowany 2018-06-15 20:56:49 przez użytkownika idan - w całości zmieniany 1 raz.

2794955 2018-06-13 16:14 dawidnd (user activity3492) - Znaleziona

Tftc

2771977 2018-05-25 17:42 ZuZanka444 (user activity13) - Znaleziona

Tftc, znaleziona z Littlerose

2771976 2018-05-25 17:42 littlerose (user activity47) - Znaleziona

Tftc :)

2765787 2018-05-18 15:34 Siemirad (user activity66) - Znaleziona

TFTC

2643440 2017-11-12 16:00 Strzalki (user activity465) - Znaleziona

Mój pierwszy virtual.

2529402 2017-07-07 07:14 Psikiszek (user activity12678) - Znaleziona

Dawno już nie znalazłem żadnego virtuala,  z każdą taką skrzynką ich zbiór nieubłaganie się dla mnie zmniejsza.

2515397 2017-06-22 16:34 jatar (user activity1473) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie tej ciekawostki.

2506140 2017-06-15 17:29 grrrusza (user activity2623) - Znaleziona

Już się przestraszyłam, że wymienili Białogona, ale nie, jest! Bardzo fajna ciekawostka. Dzięki :)

2496401 2017-05-21 12:27 Serengeti (user activity21107) - Znaleziona

Razem z bambą, dzięki.

2486855 2017-05-21 07:39 bamba (user activity22611) - Znaleziona

Na trasie po ostatniego MIAUa na Bielanach

2484446 2017-05-20 18:59 madzix-13 (user activity1078) - Znaleziona

Dzięki za ciekawostkę :)

2448988 2017-04-23 12:25 gogiel (user activity694) - Znaleziona

Obrazki do tego wpisu:
okejka
okejka

2420107 2017-03-25 16:13 nymphe (user activity41) - Znaleziona

Rodzinnie - nymphe, xdarkflame, panna J., panna S. Dziękujemy:)

2408819 2017-03-12 10:03 WASYLPL (user activity1308) - Znaleziona

Dzięki za wirtuala. Wszedł za drugim razem - bo zapomniałem że istnieje coś takiego jak spojler.

Ostatnio edytowany 2017-03-12 10:29:43 przez użytkownika WASYLPL - w całości zmieniany 1 raz.

2406600 2017-03-08 13:51 mikiapole3 (user activity948) - Znaleziona

Zadanie wykonane. W tym miejscu faktycznie nie ma już oryginalnych pokryw, ale wystarczy się przejść na zachód wzdłuż ul. Dobrogniewa i znajdziemy jeszcze przynajmniej ze dwie inne... 13:51

Ostatnio edytowany 2017-03-08 22:11:31 przez użytkownika mikiapole3 - w całości zmieniany 1 raz.

2395520 2017-02-19 16:15 azhag (user activity641) - Znaleziona

Kratka już niestety calkiem współczesna (albo złą znalazłem). Niemniej dzięki za ciekawostkę.

2360566 2016-12-08 17:20 PaaaP (user activity2084) - Znaleziona

Kręciłem się tu chwilę, bo nie moglem znaleźć słupka, ale pewnie kilka razy na niego nadepnąłem. Tradycyjnie, jak to z wirtualem, małe problemy z właściwym wstukaniem hasła. TFTC

2318777 2016-10-06 17:30 Paprotek1 (user activity912) - Znaleziona

Dzięki za fajnego wirtuala

2264042 2016-08-17 12:17 nonamed (user activity912) - Znaleziona

Wakacyjne keszowanie.

2187350 2016-06-19 14:31 Safrin (user activity2327) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka na trasie. Wysoka trawa delikatnie utrudniła mi zadanie, ale udało się. Dzięki za pokazanie miejsca.

2037562 2016-02-29 16:23 Cezex (user activity3735) - Znaleziona

Skrzynka opowiadająca już nie istniejącą historie. Kratka już jest nowa. Thx for casche. If u are not sure about my found just write on odynsraven@gmail.com and I'll prove it to u:)

1982709 2015-12-26 13:28 stasiekm (user activity2093) - Znaleziona

Spacerowo z Żoną. Dziękuję za zwrócenie uwagi

1960869 2015-11-24 14:15 bj.z (user activity70) - Znaleziona

Prawie codziennie tędy przechodziłam...

1960762 2015-11-07 12:51 rudynos (user activity48) - Znaleziona

Znaleziona podczas biegania z Lemacikiem. Pierwszy kesz!

1945702 2015-11-07 12:51 lemacik (user activity149) - Znaleziona

Miejsce świetne, fajny przerywnik w leniwym sobotnim bieganiu z Rudymnosem. Niestety studzienka jest już nowa, z widoczną datą 2015.

Ostatnio edytowany 2015-11-07 17:21:06 przez użytkownika lemacik - w całości zmieniany 1 raz.

1867084 2015-08-31 19:28 oksiedz (user activity15) - Znaleziona

odkryte!

1771728 2015-07-01 18:00 Czajorek (user activity3541) - Znaleziona

Środowy spacerek z Pumą.. i ostatnia skrzynka na trasie... mam wrażenie, że gdzieś już widziałem studzienkę właśnie z takim oznaczeniem... dziękuję i pozdrawiam... czajorek

1754265 2015-06-17 22:25 sisterek (user activity199) - Znaleziona

na spacerze z Bazant. dzięki!

1725906 2015-05-30 11:36 milicjaq (user activity73) - Znaleziona

Tftc

1659940 2015-04-18 19:23 l0lek13 (user activity800) - Znaleziona

tftc. :)

1636758 2015-04-02 10:17 PrincePolo (user activity3062) - Znaleziona

Dzięki.

1631426 2015-03-28 23:25 PabloPablo (user activity17) - Znaleziona

1628855 2015-03-26 15:28 ewwka (user activity957) - Znaleziona

Dzięki

1616174 2015-03-17 14:08 szysek (user activity1487) - Znaleziona

tftc

1615905 2015-03-17 00:08 Szarlih (user activity1654) - Znaleziona

1615896 2015-03-15 23:58 buuka (user activity1626) - Znaleziona

Dzięki

1606848 2015-03-08 22:49 My_Key (user activity2109) - Znaleziona

Jak na razie wirtualnie, ale na pewno kiedyś odwiedzę to miejsce :)

TFTC! :)

1580200 2015-02-15 08:45 kaszel3 (user activity2183) - Znaleziona

dzięki :)

1577635 2015-02-12 15:24 erykradek (user activity2906) - Znaleziona

Dzięki :)

1569876 2015-02-02 22:01 pablok78 (user activity324) - Znaleziona

Dzięki

1562280 2015-01-24 19:14 tomgos76 (user activity1232) - Znaleziona

...dzięki!

1559738 2015-01-21 16:00 Leo48 (user activity603) - Znaleziona

Razem z Izunią77 to my zdolni jesteśmy góry przenosić a co dopiero takie skrzyneczki, zwłaszcza wirtualne, które ważą... nic

 

Ale jeszcze wczoraj zasugerowałem się opisem i próbowałem z GoogleMaps. Nie dało rady, trzeba było pofatygować się osobiście.

1559628 2015-01-21 10:39 izunia77 (user activity2936) - Znaleziona

Ciekawe miejsce i ciekawa historia. Dziekuje i pozdrawiam. Jak po raz kolejny dziekuje Ci Leo.

1554904 2015-01-15 22:33 karwdo (user activity8170) - Znaleziona

Określenie "odrobina wytrwałości" nie na miejscu, to była uporczywa walka!

Podziękował:):)

1554061 2015-01-14 17:27 wallson (user activity3705) - Znaleziona

:) zdobyta

1553918 2015-01-14 13:04 konstancik (user activity2993) - Znaleziona

dzięki!

1552408 2015-01-11 23:29 got100 (user activity3455) - Znaleziona

:)

1551387 2015-01-11 14:25 dulus-y (user activity4779) - Znaleziona

Dzięki bardzo :)

1551207 2015-01-11 12:00 matilis (user activity1714) - Znaleziona

1550069 2015-01-10 00:58 piotrmichal (user activity1402) - Znaleziona

Dziękuję

1549995 2015-01-09 23:15 art_noise (user activity13056) - Znaleziona

tftc

1560700 2015-01-03 07:20 polcia&szymaneq (user activity4621) - Znaleziona

TFTC!

1599864 2015-01-02 19:52 rubin (user activity16782) - Znaleziona

wirtualnie było bardzo cieżko. sukces po wielu próbach. dziękuję. Zakończyło się na telefonie do szwagra by się przeszedł tam bo ma blisko :) 

1550802 2015-01-02 00:16 deg (user activity6455) - Znaleziona

Szybka skrzynka. TFTC!

1579678 2014-12-14 20:43 Geogosia (user activity3327) - Znaleziona

thx

1459528 2014-10-01 20:17 Ryba1976 (user activity321) - Znaleziona

Jest to moja pierwsza virtualna.

Mimo to ruszylem na miejsce pieszo.

 

1448909 2014-09-22 17:43 desorden (user activity643) - Znaleziona

TFTC! Aktualnie są wszystkie 3 tabliczki, tylko czerwona od ulicy Dhlbergha.

1436163 2014-09-12 22:08 joju (user activity1049) - Znaleziona

z p_nowik na rowerach. super ciekawostka!

1436272 2014-09-12 22:08 p_nowik (user activity4734) - Znaleziona

Rowerowo, wspólnie z joju. Bardzo lubię takie ciekawostki, ślady przeszłości... dzięki!

1432963 2014-09-08 21:46 wobar (user activity458) - Znaleziona

Zdobyta tradycyjnie :)

Została już tylko jedna tabliczka... całe szczęście ta właściwa.

TFTC!

1397719 2014-08-18 15:09 wilinus (user activity566) - Znaleziona

Virtualnie

1397672 2014-08-18 14:48 Robcon (user activity4299) - Znaleziona

Kurde blaszka, ale fajna ciekawostka. Ja zrobiłem realnie. Taka niepozorna kratka... Dzięki.

1386224 2014-08-12 09:06 thuma (user activity397) - Znaleziona

Próbowałem wirtualnie, a wyszło realnie. TFTC.

1367029 2014-07-31 20:06 michalgns (user activity295) - Znaleziona

1346396 2014-07-18 10:08 Jano (user activity599) - Znaleziona

TFTC

1296965 2014-06-14 11:37 szubaada (user activity1650) - Znaleziona

Ilość tabliczek się zmieniła.

1237238 2014-05-02 11:56 Olo74_Lilalu (user activity4366) - Znaleziona

Przy kordach są dwie kratki tak samo datowane:)Dzięki.

1232493 2014-04-29 19:26 pwargin (user activity818) - Znaleziona

Na zakończenie rowerowego objazdu skrzynek.

1187432 2014-03-30 21:48 Majonez299 (user activity3342) - Znaleziona

Na koniec dnia, pozdrawiam

1186616 2014-03-30 19:10 Kylon (user activity575) - Znaleziona

Jest troszkę inaczej.

1174215 2014-03-21 21:07 Ziutex (user activity103) - Znaleziona

Dzięki :)

1165094 2014-03-11 14:20 Mag_mag (user activity648) - Znaleziona

Po drodze. TFTV :)

1143421 2014-02-22 10:20 hitmanns (user activity475) - Znaleziona

TFTC

1134051 2014-02-10 23:27 LadyMoon (user activity4308) - Znaleziona

TFTC !

1129707 2014-02-07 16:42 zblazej (user activity81) - Znaleziona

zaliczone podczas dłuższego wyjścia. razem z krzychu

1116989 2014-01-14 13:34 mikeyello (user activity175) - Znaleziona

Znaleziona w trakcie krótkiego wyjazdu służbowego na miasto

1108262 2014-01-06 16:29 skiminastka (user activity41) - Znaleziona

Znaleziona z Orinoko, dzięki!

1108295 2014-01-06 16:20 orinoko (user activity1) - Znaleziona

Znaleziona ze Skiminastka, fajnie, bo tuż pod domem :)

1076945 2013-11-25 09:28 ulla513 (user activity1634) - Znaleziona

DziękiUśmiech

1075865 2013-11-24 08:40 aloha111 (user activity709) - Znaleziona

Znaleziona przez członka Koła PTTK nr 1 przy PW podczas niedzielnego biegania po 8 rano. Ktoś zrobił roszadę tabliczkową, i wszystko jest już zupełnie inaczej, niż na zdjęciu, więc lepiej zapisać numery z obydwu białych tabliczek. DZK!
Ostatnio edytowany 2013-11-24 11:46:02 przez użytkownika aloha111 - w całości zmieniany 1 raz.

1069085 2013-11-16 11:28 BetaRaf (user activity324) - Znaleziona

Białogon oblukany! Oczywiście jak chciałem zrobić zdjęcie tabliczce, to staruszek z imitacją psa na smyczy bacznie mnie obserwował - ale se poszedł:PTFTC :)

1077941 2013-11-14 23:30 night_time (user activity11293) - Znaleziona

Przejazdem. Dzięki!

1060741 2013-11-10 00:00 hobbbysta (user activity17210) - Znaleziona

Dzięki

1050759 2013-10-28 20:33 azalisz555 (user activity544) - Znaleziona

akurat radiowóz musiał tam stać jak przechodziłem, ale udało się, na turystę :P

1007067 2013-09-13 20:15 wania95 (user activity1601) - Znaleziona

Tabliczki poprzewieszane, ale udało się.
dzięki:)

999039 2013-09-06 17:48 michbu1 (user activity59) - Znaleziona

TFTC :)

995372 2013-09-02 13:33 vilkolak (user activity2133) - Znaleziona

Yeeeah!

937592 2013-07-23 02:00 GFS (user activity19923) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki.

925972 2013-07-15 13:30 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Dzięki wielkie

921719 2013-07-11 22:05 humback (user activity1295) - Znaleziona

studzienka na miejscu

TFTC

892451 2013-06-12 06:10 Gonzo_Gibsonka (user activity375) - Znaleziona

Banał.

863019 2013-05-13 22:15 Peke (user activity19) - Znaleziona

Jest na miejscu :)

840382 2013-04-28 20:39 mlodedrwale (user activity19) - Znaleziona

Tabliczki były zmienione i są ustawione inaczej niż na fotce!

823855 2013-04-08 22:40 Daisuke (user activity29) - Znaleziona

822263 2013-04-07 13:15 Chopen (user activity18) - Znaleziona

822744 2013-04-06 17:00 Brym (user activity5169) - Znaleziona

Znaleziona TFTC:)

817125 2013-03-28 11:30 michael50 (user activity4414) - Znaleziona

W czasie spaceru. Dzięki!

813389 2013-03-20 21:45 Mateuchłe (user activity126) - Znaleziona

801341 2013-02-28 15:00 Tataminiakus (user activity3679) - Znaleziona

TFTC!

790383 2013-02-06 15:55 Kwasiek (user activity715) - Znaleziona

Podpowiedź trochę zmieniła swoje miejsce, a czerwona tabliczka zniknęła.Smile

947205 2013-01-30 22:36 Dallas (user activity8714) - Znaleziona

Trochę zeszło. Dzięki

747830 2012-11-14 18:14 budzio135 (user activity113) - Znaleziona

zaliczona

690184 2012-08-31 12:16 johny11palcow (user activity201) - Znaleziona

bez problemu znaleziona, ciekawe czemu chyba na dość stosunkowo nowej drodze znalazły się tak stare studzienki

634894 2012-07-11 09:30 Sovek (user activity2357) - Znaleziona

Znaleziona; godz 09:30 w ramach bemowo tour

Tabliczki trochę się przemieszały. Ciekawy kawałek historii

+1; TFTC!

607971 2012-06-11 21:15 Maciek_B (user activity2230) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone w ramach spaceru z psami (taki tam ruch że mogli ganiać bez smyczy po ulicy), naliczyłem 3 takie kratki.

583223 2012-05-16 16:22 BAZYLEK (user activity1454) - Znaleziona

Super keszyk. Jestem akurat na wydziale chemii w czytelni. Też keszuję, tu jest skrzyneczka i jest internet i można akurat odrazu dokonać wpisu na stronie.

Obiecany wpis:

Dziś samodzielne keszowanie bez Kolegi mototramp.

Skrzynka nr. 4 wirtualna, ale byłem osobiście.

Piękna okolica (patrz zdjęcia)

Znalazłem kratkę ściekową i znalazłem znak z nazwą ulicy i tabliczkę z hasłem. Wiele tam jest takich kratek (patrz zdjęcia), jest też wiele tabliczek. Pamiętałem wpisy i zdjęcia i się udało i znalazłem własciwą i podałem hasło.

Obrazki do tego wpisu:
To tabliczka
To tabliczka
Dojechałem autkiem + okolica
Dojechałem autkiem + okolica
Jedna z kratek Białogon 1934
Jedna z kratek Białogon 1934
Druga kratka Białogon 1934
Druga kratka Białogon 1934
3 kratka z białogon 1934 i mój but
3 kratka z białogon 1934 i mój but

579367 2012-05-12 00:51 Azymut (user activity5205) - Znaleziona

Czerwonej tabliczki nie ma, ale Białogon jest. Smile

569231 2012-05-05 10:37 Rem-8 (user activity372) - Znaleziona

Jakby co, czerwonej tabliczki ze zdjecia juz nie ma :P

549306 2012-04-06 21:52 donica NIEAKTYWNY (user activity21) - Znaleziona

Metodą na czuja

483876 2011-12-16 16:54 moron (user activity16) - Znaleziona

465589 2011-11-13 15:30 cyper (user activity2) - Znaleziona

Po zajęciach na uczelni:)Została już tylko jedna tabliczka.

434980 2011-10-02 13:00 dionizy73 (user activity11) - Znaleziona

W niedzielne słoneczne popołudnie po kościólku przed obiadem ...

432294 2011-09-28 20:00 konto_usuniete_19.10.2018 (user activity64) - Znaleziona

Też na rowerku, dzięki

431770 2011-09-27 22:26 gocanna (user activity327) - Znaleziona

Deszczową porą na rowerku....

395152 2011-08-18 14:00 keram58 (user activity10059) - Znaleziona

Bardzo ciekawe miejsce. Została już tylko jedna tabliczka ale ta właściwa

383895 2011-08-05 13:35 etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

Tabliczka szybko namierzona, ciekawe kiedy i ona zniknie...Spieszmy się fotografować tabliczki WinkDzięki i pozdrowienia. Ania i Marcin

374282 2011-07-28 13:18 Elvis7 (user activity3433) - Znaleziona

Tabliczki połamane ale ta jedna właściwa jest na swoim miejcu :)

379068 2011-07-06 09:51 Qbacki (user activity17527) - Znaleziona

dobrze że co miało wisieć nie utoneło;)miejsce odwiedzone w fatalnej, deszczowej pogodzie, rowerowo, dzięki uprzejmości Meghan która pozyczyła mi swojego dwukołowego rumaka, podczas "warszawskiej" częsci urlopu. Dzień trzeci. Dzieki za kesza :)

353943 2011-06-23 20:24 smashin (user activity3397) - Znaleziona

thx

"WAWA na 102"

351782 2011-06-23 07:40 freney (user activity7670) - Znaleziona

Kesz nr 50/151

Godz. 7:40

Skrzynka znaleziona podczas akcji WAWA na 102, czyli 102 kesze w ciągu 24 godzin na terenie Warszawy. Bojową ekipę tworzyli: Jed Team, smashin, J.O.N.F. i freney. W logbooku wpis: „WAWA na 102” , aby zaoszczędzić na czasie. Więcej o projekcie w logu do pierwszego znalezionego kesza czyli: A385- Wielka rura.

TFTC

349519 2011-06-23 07:39 Jed team (user activity6694) - Znaleziona

351307 2011-06-23 07:20 F.F. (user activity1279) - Znaleziona

Z freneyem, Jedem i smashinem. Projekt WAWA NA 102.

Pozdrawiamy Cool
J.O.N.F.

344434 2011-06-15 16:30 maritza (user activity650) - Znaleziona

Naszczęście jest Foot in mouthtylko ta jedna.Dzięki

332914 2011-05-26 13:31 kaczjatar (user activity40) - Znaleziona

314698 2011-04-28 18:00 Salvatore (user activity4) - Znaleziona

Znaleziona podczas wypadu rowerowego. Nawiasem mówiąc takich Białogonów w okolicy jest jeszcze kilka.

 

311002 2011-04-23 13:04 orqan (user activity1332) - Znaleziona

291858 2011-03-16 11:25 Krysiul (user activity1082) - Znaleziona

Ciekawa okolica, lasek dopisany do listy miejsc do zwiedzenia w wolnym czasie. Dzięki za kesza.

290672 2011-03-13 18:27 rer (user activity140) - Znaleziona

O, w tym lesie jeszcze nas nie było... dzięki:)Znaleziona wraz z undine.

290940 2011-03-13 16:00 undine (user activity66) - Znaleziona

znaleziona wraz z rer:) bardzo fajna okolica! nawet nie tyle sam las, bo go dokładnie nie obejrzeliśmy, ale domki wyglądają wyjątkowo ładnie:)

280234 2011-02-08 18:58 adan (user activity792) - Znaleziona

Dziękujemy!

258109 2010-11-03 19:54 Korlis (user activity413) - Znaleziona

Przy okazji małego rowerowania.

245906 2010-10-07 11:38 Bartosz (user activity71) - Znaleziona

Zaliczona w czasie pracy, drugiej tabliczki brak

228368 2010-08-28 14:52 Drzazga (user activity3551) - Znaleziona

Uwaga Uwaga brak płotu ale tabliczki wiszą :P

228306 2010-08-28 13:08 Lula (user activity211) - Znaleziona

kesz zdobyty podczas nocnego keszobrania z Drzazgą.

227294 2010-08-26 22:02 alex22 (user activity6033) - Znaleziona

Fotka juz nie aktualna, na płocie brak jednaj tabliczki.

226367 2010-08-25 02:16 Dracel (user activity9) - Znaleziona

203159 2010-06-27 14:27 hiroaq (user activity1472) - Znaleziona

193234 2010-06-04 15:58 Mihau (user activity112) - Znaleziona

190782 2010-05-30 01:30 Bazant (user activity256) - Znaleziona

185757 2010-05-16 14:09 Jahu23 (user activity39) - Znaleziona

przypomnieliśmy sobie o niej całkiem przypadkiem, fajna rzecz

167333 2010-04-02 14:20 smok6 (user activity619) - Znaleziona

Miejmy nadzieje, że kolejna tabliczka nie zniknie. Co do pokrywy, to wydaje mi się, że takich starych i orginalnych studzienek troche w W-wie jest. Szczególnie na Pradze, gdzie często tkwią w orginalnych brukach Wink

163136 2010-03-20 23:01 Picek (user activity828) - Znaleziona

jak to wpisał już któryś z poprzedników, tabliczki zostały 2, nie można spisać "ze środkowej" ;)

 

160432 2010-03-05 23:51 coza (user activity3102) - Znaleziona

Dziś wszystko było pod śnieżną pierzynką. Troszkę żeśmy poodkopywali ale tej właściwej nie udało się. Może była pod zaspą?

160450 2010-03-05 11:16 czarkowaty (user activity2608) - Znaleziona

Byli i nie widzieli śniegu dużo.

:-)

157639 2010-02-13 20:41 lavinka (user activity2905) - Znaleziona

157637 2010-02-13 20:38 meteor2017 (user activity3428) - Znaleziona

Jedna tabliczka zniknęła... dobrze że nie ta z hasłem

152760 2010-01-04 16:32 Mavruck (user activity39) - Znaleziona

znaleziona!

140865 2009-11-16 00:00 boriz (user activity23) - Znaleziona

Są tylko 2 tabliczki, trzecia od lewej zniknela, dobrze, że nie było na niej hasła :)

140612 2009-11-14 00:00 starypatyk (user activity1163) - Znaleziona

Na uliczce trwały jakieś ćwiczenia deskorolkowe, a na płocie wisiała sobie kurtka jednego z ćwiczących i całkiem zasłaniała tabliczki. Ale potem sobie poszli... Nie przypuszczałem, że takie "zwykłe" obiekty mogą ukrywać niezły kawałek historii.

129427 2009-10-04 00:00 suzana (user activity642) - Znaleziona

po Mszy:)

122193 2009-09-11 00:00 martuś (user activity9603) - Znaleziona

razem z r00t7 Perskie oko

122160 2009-09-11 00:00 r00t7 (user activity10169) - Znaleziona

wieczorkiem, przy okazji spotkania ;)

 

ps: szkosa, że nie tradycyjna bo miejsc dużo:)

Obrazki do tego wpisu:
studzienka
studzienka

122025 2009-09-11 00:00 rybka3 (user activity49) - Znaleziona

Fajna okolica.

106443 2009-08-01 00:00 robpal2 (user activity50) - Znaleziona

Przyjemna, jako przystanek na wieczornej przejażdżce rowerowej Uśmiech

105909 2009-07-30 00:00 4nimal (user activity4) - Znaleziona

zlokalizowana

105773 2009-07-30 00:00 QBSON6654 (user activity29) - Znaleziona

105723 2009-07-30 00:00 jGOD (user activity37) - Znaleziona

101908 2009-07-18 00:00 tec777 (user activity2059) - Znaleziona

95804 2009-06-23 00:00 ciman (user activity14) - Znaleziona

86836 2009-05-21 00:00 Alex (user activity41) - Znaleziona

Pozdrawiam!

83678 2009-05-10 00:00 jaculo (user activity3954) - Znaleziona

Zaliczona

83079 2009-05-07 00:00 vipol (user activity216) - Znaleziona

78158 2009-04-23 00:00 Publius (user activity43) - Znaleziona

69041 2009-03-14 00:00 aniamala (user activity2096) - Znaleziona

100m dalej jest kolejna studzienka z Białogonem1934

69031 2009-03-14 00:00 wąsek224 (user activity1623) - Znaleziona

Na popołudniowym spacerku z dziewczynami Uśmiech

66922 2009-02-26 00:00 Kathox (user activity347) - Znaleziona

59793 2008-12-28 00:00 Misiek79 (user activity214) - Znaleziona

Super

58665 2008-12-16 00:00 no-login (user activity24) - Znaleziona

znaleziona

no-login

58631 2008-12-15 00:00 weedel (user activity8) - Znaleziona

Zanim jeszcze się przyłączyłem tutaj, Mikoskay mnie tym zaraził i dzisiaj z nim po szkole tam doszliśmy ;)

58624 2008-12-15 00:00 Mikoskay224 (user activity122) - Znaleziona

Krótki spacerek po szkole. Ciekawa zależność między cyframi na kracie a cyframi na tabliczce...

56128 2008-11-19 00:00 Darn_47 (user activity51) - Znaleziona

Znaleziona po drodze na wspinaczkę:)

50572 2008-10-18 00:00 BS80 (user activity96) - Znaleziona

Kilka razy byłem w okolicy i nigdy nie patrzyłem pod nogi, znaleziona. Zdjecie wykonane w odległosci 400m od cache
Obrazki do tego wpisu:
1934
1934

48628 2008-10-05 00:00 Helikoptery (user activity168) - Znaleziona

Ciekawe te cyfry

42416 2008-08-25 00:00 pollando (user activity7) - Znaleziona

przejazdem po pracy dla relaksu

37912 2008-08-01 00:00 caterpillar (user activity453) - Znaleziona

36656 2008-07-23 00:00 Mońka (user activity122) - Znaleziona

Znalezione z Ulmiastym, który był o wiele bardziej zainteresowany buszowaniem w pobliskich krzakach Lasku na Kole.

35079 2008-07-12 00:00 Pavel224 (user activity482) - Znaleziona

34271 2008-07-06 00:00 tATO (user activity4036) - Znaleziona

#103<br /> W drodze na psa tropiącego.

32474 2008-06-22 00:00 GeoDrap 224 (user activity902) - Znaleziona

Ładne miejsce, pamiętam kiedyś zrobiliśmy naszym zuchom wielką wyprawę do tego lasku :)

32101 2008-06-21 00:00 brawobartus (user activity60) - Znaleziona

znalezione, wracając z rowerowego keszowania:)

26931 2008-05-27 00:00 marchewka zielona (user activity317) - Znaleziona

znaleziona, zobaczona:)

26291 2008-05-24 00:00 Catapilla (user activity501) - Znaleziona

Znaleziona.

25608 2008-05-19 00:00 Sleepless (user activity28) - Znaleziona

Bezpoblemowo.

25187 2008-05-16 00:00 PUG II BIELANY (user activity2947) - Znaleziona

skrzynka znaleziona

24727 2008-05-13 00:00 joohas (user activity64) - Znaleziona

po przejazdzce w lasku na kole

21228 2008-04-26 00:00 mniejszy73 (user activity12) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona na trasie kwietniowej Masy krytycznej.
www.masa.waw.pl 

20835 2008-04-22 00:00 youzek (user activity39) - Znaleziona

Perskie oko

20680 2008-04-22 00:00 dartvader (user activity624) - Znaleziona

20634 2008-04-21 00:00 666 (user activity452) - Znaleziona

19470 2008-04-05 00:00 magda i piotr (user activity60) - Znaleziona

podczas przejazdzki rowerowejSuper

15614 2008-02-15 00:00 Artix (user activity661) - Znaleziona

Dobrze że nie musiałem wysiadać z auta, bo zimno

15532 2008-02-13 00:00 arturkroc (user activity90) - Znaleziona

Razem z Zapałem.

15524 2008-02-13 00:00 leniwy_zapal (user activity58) - Znaleziona

Zaliczona w drodze na piłkę :)

9159 2007-09-29 00:00 Mroofki Team (user activity190) - Znaleziona

Znaleziona podczas delegacji w stolicy;)

Pozdrawiamy

Mroofki Team

8682 2007-09-18 00:00 hator (user activity297) - Znaleziona

wpadłem w a właściwie na ten kanał śmiech

7453 2007-08-28 00:00 PUG Bielany (user activity1629) - Znaleziona

Celowa ta skrzynka czy nie celowa w każdym razie znalezionaPokazuję język

7299 2007-08-26 00:00 shchenka (user activity948) - Komentarz

Sio, na forum z takimi dyskusjami.

7260 2007-08-26 00:00 bio5 (user activity159) - Komentarz

Poza tym wirtuala ciężej zniszczyć, dzień po założeniu.. Nieprawdaż ??

7254 2007-08-26 00:00 Johnny224 (user activity2140) - Komentarz

Właśnie do takich, tzn. np. do pokazania jakieś ciekawego miejsca bez potrzeby zakładania skrytki tradycyjnej.

7228 2007-08-26 00:00 Bas (user activity580) - Komentarz

Tak? Do jakich celow zostaly stworzone wirtuale?

7224 2007-08-26 00:00 Johnny224 (user activity2140) - Komentarz

Ale poco przerabiać? Wirtuale zostały stworzone właśnie do takich celów.

7200 2007-08-25 00:00 Bas (user activity580) - Znaleziona

moze przerobic skrzynke na realna? Caly las 5 metrow dalej...

7092 2007-08-23 00:00 bio5 (user activity159) - Znaleziona

No to my też tu byli Trzepię jęzorem

5978 2007-08-03 00:00 shchenka (user activity948) - Znaleziona

Osobiście !
 1934 - ciekawy rocznik.

5598 2007-07-26 00:00 Leif Erikson (user activity68) - Znaleziona

:D

5498 2007-07-23 00:00 zyr (user activity3077) - Znaleziona

Znalezione,

Osobiście byłem nie wygooglowane tym razem ;)

5408 2007-07-21 00:00 olgierd (user activity451) - Znaleziona

śmiech  Ja zacząłem kolekcjonować właśnie takie gratki po przeczytaniu o tej skrzynce i "Cedergren" Alf/red'a. (Dekle PAST'y też są super) 

 Tak więc znaleziona została i ta, jak bardzo wiele Zaskoczenie  innych podobnych żeliwnych obiektów w tej okolicy, pochodzących z odlewni Białogon ! Znalazłem tam i uwieczniłem  (nie licząc tych mocno zanieczyszczonych asfaltem) jeszcze ze 23 obiekty sygnowane Białogon specjalnie się nie wysilając ! Kilka sygnowanych dosyć nietypowo bo podwójnie nazwą firmy. I jeszcze mały odlew pokrywy zaworu - to mój pierwszy taki. 

Białogonowych jest, jak się okazuje bardzo wiele, więc będą się dzieliły na ciekawsze i te mniej ciekawe. Ale można też w Warszawie znaleźć takie białe kruki jak "Hertzfeld & Victorius"     ( "Firma Herzfeld i Victorius została założona w roku 1862 w Grudziądzu przez dwóch żydowskich przedsiębiorców Józefa Herzfelda j Karola Victoriusa. Początkowo była to kużnia, którą przekształcono następnie w odlewnię i emaliernię. Dzięki temu zakład stał się największym zakładem prudukujacym wyroby emaliowane na terenach wschodnich Rzeszy Niemieckiej. Na początku XX w. fabrykę przejęli synowie założycieli Paul Herzfeld i Richard Victorius. W 1920 przedsiębiorstwo przekształcono w Towarzystwo Akcyjne o nazwie "Herzfelda i Victoriusa Odlewnia Żeliwa i Emaliernia w Grudziadzu Sp. A" z kapitałem wyłącznie polskim. "   info  http://www.warszawa1939.pl ) - wygląda na to że, tych jest naprawdę mało w naszym mieście. 

Poniżej kilka moich ciekawszych znalezisk. Super     

P.S.    ( Przepraszam za mój "rozpis" w tej sprawie Perskie oko )

Obrazki do tego wpisu:
Hertzfeld & Victorius - Rondo Radosława
Hertzfeld & Victorius - Rondo Radosława
Bialogon - pokrywa zaworu, na rogu ulic Obozowej i Ciołka
Bialogon - pokrywa zaworu, na rogu ulic Obozowej i Ciołka
Z podwójną sygnaturą
Z podwójną sygnaturą
To też raczej rzadki okaz - ul. Wawelska
To też raczej rzadki okaz - ul. Wawelska
Białogon - właz kanału bez wentylacji - pl. Powstańców Warszawy
Białogon - właz kanału bez wentylacji - pl. Powstańców Warszawy

5121 2007-07-14 00:00 Mela (user activity761) - Znaleziona

Historia w bocznej uliczce. Nawet z samochodu nie trzeba wysiadać;)

4257 2007-06-16 00:00 pfabi (user activity91) - Znaleziona

Znalezione. Aż sobie zdjęcie zrobiłem - tzn. nie sobi, bo byłem sam jest tylko mój rower i owe miejsce (zamazałem "dane"Perskie oko).
Obrazki do tego wpisu:
Mój rower co mnie przywiózł
Mój rower co mnie przywiózł

3501 2007-05-27 00:00 Alf/red/ (user activity205) - Znaleziona

Aż się nie chce wierzyć, że ta kratka może być taka stara, że przetrwała totalne zniszczenie AD 1944.<br /> Nosiciel i Szukacz to tym razem jedna osoba.
Obrazki do tego wpisu:
2 w 1
2 w 1