Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu #051 Szlak Husarii Polskiej-Skrzydła    {{found}} 46x {{not_found}} 5x {{log_note}} 1x Photo 1x Galeria  

3799177 2021-10-03 14:54 Grzesiu2020 (user activity88) - Znaleziona

Znaleziona super.

3799171 2021-10-03 14:52 leszek128 (user activity125) - Znaleziona

Znaleziona z rodziną  piękna jesienna pogoda

3799159 2021-10-03 14:51 Maria1981 (user activity67) - Znaleziona

Super skrzynka

3701981 2021-06-14 19:30 Stasze (user activity209) - Znaleziona

Jakby ktoś pytał, to tak... komary są. Na szczęście kesz także

3674401 2021-05-20 12:15 Mensor (user activity2192) - Znaleziona

#1814
Piesza wyprawa na SzHP. Odcinek Gliwice – Repty Śl., czyli 27 km z buta :)
Dzięki za kesz, pozdrawiam 

3664926 2021-05-11 13:45 ajka (user activity3342) - Znaleziona

Po pracy, super sie ukrywa:)dzięki

3663546 2021-05-09 13:20 basienieczka (user activity1364) - Nieznaleziona

Pomimo dwukrotnych poszukiwań i telefonu do przyjaciela, nie udało się :(

3616313 2021-03-30 17:22 Wer222 (user activity13) - Znaleziona

Extra! Tego się nie spodziewałem! Super.
Wpis utworzony bezpośrednio z aplikacji Opencaching Kubut Maps

3601774 2021-03-13 16:18 Machet (user activity1375) - Znaleziona

Dzięki:)

3601508 2021-03-13 13:44 Diana28 (user activity1503) - Znaleziona

Znaleziony - kawałek od ścieżki trzeba było przejść ;)

3600095 2021-03-06 13:10 unieski (user activity10543) - Znaleziona

Po chwili zamotania z nieaktualnym współrzędnymi kesz sprawnie odnaleziony z Zyfiką

3597489 2021-03-06 13:10 Zyfika (user activity10593) - Znaleziona

Śladem Husarii z Unieskim:)Dziękuję za kesza:).

3597580 2021-03-05 17:03 Aynsley (user activity8307) - Znaleziona

Na dobry początek... Ehm. Pół godziny poszło się. A kesz się tylko z nas śmiał. Dzięki

3596547 2021-03-05 10:06 karwdo (user activity8634) - Znaleziona

Nie ma to jak zdecydować się na  wyjazd keszowym do lasu, w dniu gdy nawaliło śniegu;)
Skubaniec był tak zakamuflowany, że dobre pół godziny zeszło:)
PS. Nie napiszę do ilu osób dzwoniłem po gonty, bo wstyd:)

3595416 2021-03-02 11:09 Gopnik (user activity301) - Znaleziona

TFTC

3595118 2021-03-01 15:55 lukasbank1993 (user activity1684) - Znaleziona

Szukałem według starych koordów bo nie miałem zaktualizowanych i znalazłem kesza tutaj N 50° 23.454' E 18° 47.081'

3564003 2021-01-02 15:30 jemiolka (user activity3933) - Znaleziona

Miejsce odnalezione, skrzynka również, ładnie wykonane "opakowanie" pojemnika:)Dzięki za spacer po mglistym bytomskim lesie :)

3563460 2021-01-02 14:56 Oni_no_Pejot (user activity3691) - Znaleziona

szybko i sprawnie TFTC (-:

3557982 2020-12-27 17:41 KEISOR (user activity8179) - Znaleziona

Poprzedni wpis nas niepotrzebnie wystraszył.

A tu wszystko w jak najlepszym porządku. Dzięki.

3557655 2020-12-27 15:36 Dallas (user activity8861) - Znaleziona

Nam tu wszystko paskowało. I koordy i spoilery są raczej OK. Ładne. Dzięki

 

3526929 2020-11-08 15:00 search_engine (user activity517) - Znaleziona

Ojej. Tu maskowanie leśne prawie nas pokonało, ale skrzynka finalnie znaleziona:)TFTC

PS. Opis kesza chyba dotyczy jeszcze poprzedniej skrzynki -  nam zdecydowanie zamieszał w głowie.

3524799 2020-11-06 12:53 BRAVOORKA (user activity369) - Skrzynka gotowa do szukania

Nowe współrzędne. Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

3521797 2020-11-01 08:33 BRAVOORKA (user activity369) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

3518236 2020-10-25 15:28 neumann (user activity118) - Nieznaleziona

Znaleźliśmy drzewo i strumyk. Ale cache brak. Jeden dołek sugeruje, że coś tu było...
Obrazki do tego wpisu:
Raczej dobre miejsce.: Ale cache brak.
Raczej dobre miejsce.: Ale cache brak.

3492085 2020-09-08 17:05 GFS (user activity20612) - Znaleziona

Spacerkiem do strumyczka i keszyk się znalazł.

Dzięki za skrzynkę.

3485802 2020-09-05 07:31 Hr. Jan Usz (user activity16370) - Znaleziona

Fajny keszyk. Dzięki.

3474767 2020-08-30 11:10 hobbbysta (user activity17554) - Znaleziona

Skrzyneczka ładnie się maskuje.Dzięki

3446675 2020-08-06 20:29 rekomendacja norbinorek (user activity11368) - Znaleziona

była też teoria że skrzydła chroniły husarza przed arkanem którego uzywali tatarzy

znane ale przytulne maskowanie , dziekuje

3465601 2020-08-02 10:01 Tisia (user activity13169) - Znaleziona

Rowerowanie po szlaku husarii wraz z Whateverem :)

Dzięki za kesza :) 

3444145 2020-08-02 10:01 Whatever (user activity13566) - Znaleziona

Szybko i przyjemnie, fajna keszyna- dzięki 

3433196 2020-07-25 20:50 Serengeti (user activity21396) - Znaleziona

Znakomicie wpasowuje się w otoczenie,dzięki :)

3447107 2020-07-25 10:16 bamba (user activity22945) - Znaleziona

Bardzo naturalne maskowanie,dzięki.

3422725 2020-07-15 12:48 Seamair (user activity3573) - Znaleziona

Rowerowe keszowanie po Szlaku Husarii. Dziękuję za kesza.

3419612 2020-07-14 16:45 Gozdek95 (user activity15) - Znaleziona

Znaleziono po kordach. Ps. Mnóstwo komarów ????

3417861 2020-07-13 08:17 rubin (user activity17027) - Znaleziona

Ładnie wkomponowany. Przyjemna okolica. Dziękuję

3420988 2020-07-12 22:43 Tris (user activity13760) - Znaleziona

Ostatni wypad na projekt husarski. Dzięki za kesz.

3417455 2020-07-12 21:34 unkas (user activity13924) - Znaleziona

Tutaj każdy szukał gdzie indziej. Jak się okazało miałem stary spoiler:)Ale co tam, grunt że była zabawa. Dzięki.

3417173 2020-07-12 20:28 Bartek111 (user activity9116) - Znaleziona

Sprawny i szybki.
O ile ma się poprawne kordy :))))
TFTC

3413134 2020-07-09 10:55 słabakinia (user activity2000) - Znaleziona

Dzięki za kesza chwili szukania znaleziona w zielonej gęstwinie :)

3421202 2020-07-09 08:37 mangus i 27@ (user activity6565) - Znaleziona

Trochę kręcenia było, ale ostatecznie zdobyta. Dzięki.

3412556 2020-07-07 19:35 anka221 (user activity3112) - Znaleziona

Szczypiorkiem? Marchewka pomarańczowa jest;)W każdym razie kesz wypatrzony. Poziomki, maliny, jagody, fajnie spacerować takim szlakiem w miłym towarzystwie. Dzięki!

3412372 2020-07-07 19:30 R-Sol (user activity7561) - Znaleziona

Popołudniowe keszowanie z Anią i Karo. Jakoś miałem skojarzenie z marchewką :-). Dziękujemy.

3407145 2020-07-03 19:10 crazy_baby (user activity12121) - Znaleziona

znalezione zielone. dzieki

3407143 2020-07-03 19:09 Nannette (user activity15957) - Znaleziona


Dziękuje za kesza:)powrót na szlak husarii rowerami z rubinem i crejzolką.

   

3401634 2020-06-27 12:12 BRAVOORKA (user activity369) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

3398862 2020-06-23 22:21 BRAVOORKA (user activity369) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

No nieźle...mamy widocznie jakiegoś amatora drewniaków. W tym tygodniu postaram się podjechać i stworzyć coś nowego...

3395198 2020-06-21 12:42 ForgottenSilesia (user activity6792) - Nieznaleziona

Szkoda że tak szybko kesz zniknął.

3395175 2020-06-21 12:26 Chochlik. (user activity6894) - Nieznaleziona

Niestety kesz zniknął. Zostało zagłębienie w ziemi. Miejsce potwierdzone u poprzedniego znalazcy.
Pozdrawiam :-)

3396618 2020-06-14 22:19 K_K (user activity90) - Nieznaleziona

Szukaliśmy bardzo długo, niestety jedynym efektem tego spaceru był kleszcz odkryty na łydce po kilku dniach :(A kesz i tak niezaleziony.

3396615 2020-06-14 22:17 K_K (user activity90) - Komentarz

Szukaliśmy bardzo długo, niestety jedynym efektem tego spaceru był kleszcz odkryty na łydce po kilku dniach :(A kesz i tak niezaleziony.

3384740 2020-06-12 15:11 Holka (user activity3468) - Znaleziona

Pędzimy jak na skrzydłach!

Keszyk nie opierał się:)

Dziękuję

3383408 2020-06-11 19:51 kross (user activity3472) - Znaleziona

Ładne maskowanie, poszło szybko, TFTC :)

3379507 2020-06-08 15:03 Kika (user activity10479) - Znaleziona

Tftc! Rowerowa Husaria na szlaku Tarnowskie Góry - Gliwice - gęstwina trochę już większa niż na zdjęciu, ale maskowanie od razu rzuca się w oczy;)

Ostatnio edytowany 2020-07-03 16:14:19 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

3377768 2020-06-07 11:17 rekomendacja brajan74 (user activity4349) - Znaleziona

Przeczekaliśmy parę z psem i po kesza. Piękny okaz, dziękujemy

3374014 2020-06-03 16:30 descarado&kolorteczy (user activity5170) - Znaleziona

Seryjnie robiliście to maskowanie?:) urocze maskowanie maskowania :D

3371599 2020-06-01 10:25 ankos (user activity4023) - Znaleziona

Tu szybko poszło; keszyk jeszcze świeżak ale za pół roku będzie się pięknie zlewał z otoczeniem.