Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Spacerkiem po lesie 38    {{found}} 27x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x  

3694172 2021-06-06 15:54 patikoo (user activity386) - Znaleziona

Znalezione podczas niedzielnego wypadu na kesze

3571322 2021-01-10 12:09 Pająki (user activity1866) - Znaleziona

Pojemnik pekniety..  Dzięki :)

3557099 2020-12-27 12:14 Equialium (user activity160) - Znaleziona

Super schowek! Wielkie dzięki! 

 

Uwaga! Pudełko ma pęknięte wieczko, zabezpieczyliśmy workiem. Prośba o serwis skrzynki. 

3519225 2020-10-25 20:28 rekomendacja Qbacki (user activity17593) - Znaleziona

No, nareszcie coś większego:)Przydałoby się tak raz na 20 keszy:)Dzięki temu zostawiłem ok. 15 kretów, od razu lżej, hehe ;)

Od blisko pół roku kilka godzin tylko dla siebie, uff:)A więc realizacja traski, którą miałem zaplanowaną od dawna. Raz szybko, raz wolniej dokonywane wpisy. Tylko grzybów coś mało.... Dziękuję za niedzielną motywację na wyjście w kociewskie lasy:)Jeszcze tu wrócę...  

3518165 2020-10-25 12:43 suras (user activity2360) - Znaleziona

Tradycyjne, tym razem niedzielne,  keszowanie z Koshackiem. TFTC!

3517903 2020-10-25 12:42 koshack (user activity3351) - Znaleziona

koshack i Suras

3499976 2020-10-01 15:00 Pawelec134 (user activity1123) - Znaleziona

Skrzyneczka podjęta, auto na parkingu przy grill/barze, my na rowerkach w las:).TFTC

Tu coś większego, brawo:).

3471143 2020-08-29 16:35 Coco Team (user activity892) - Znaleziona

Po serii mikrusów wreszcie coś większego. Szkoda tylko, że od tyłu widać było skrzyneczkę doskonale. Przymaskowałam, ale nie wiem na jak długo to wystarczy. Dookoła pełno śmieci wyrzuconych w większej ilości. Kiedy wreszcie dotrze do ludzi, że las to nie wysypisko!!!
TFTC :)

3348889 2020-04-25 00:00 JKZJ (user activity1071) - Znaleziona

Dziękujemy za kesza.

3315839 2020-03-18 18:20 moku.stg (user activity4568) - Znaleziona

Uciekając od ludzi i koronawirusa zrobiliśmy sobie spacerek po lesie. Z pozdrowieniami dla tych co siedzą w pracy :)

3315310 2020-03-17 17:21 Czarsow (user activity948) - Znaleziona

Dzięki za kesza i miejsce warte poznania. 

3312494 2020-03-13 15:21 Krecik34 (user activity2531) - Znaleziona

Miejsce o które chodzi widziane juz z daleka,podjęcie to juz tylko formalnosc

3307180 2020-02-29 16:24 Cegła (user activity576) - Znaleziona

Keszyk podjęty z najlepszą ekipą:)Tftc \m/

3304907 2020-02-29 16:24 żuczek (user activity867) - Znaleziona

Dzięki!

3304397 2020-02-29 16:24 rekomendacja elmodemonico (user activity2998) - Znaleziona

Rajd po kociewskich bezdrożach ze znakomitym towarzystwem, w ekipie OpenKwidzyn Team. Fajnie zamaskowane i rozmiar skrzyneczki. Dzięki za kesza! 

3304033 2020-02-29 16:24 Redzi23 (user activity1552) - Znaleziona

Złapana podczas wspólnego wypadu na Starogard z OpenKwidzyn Team. Dzięki za kesza!!! 

Ostatnio edytowany 2020-03-01 19:14:10 przez użytkownika Redzi23 - w całości zmieniany 1 raz.

3303273 2020-02-29 16:24 xaksonx (user activity1145) - Znaleziona

Dzięki! 

3322719 2020-02-08 22:16 Serengeti (user activity21384) - Znaleziona

Przyjemny, dłuugi spacerek w cudnym towarzystwie, przy pięknej pogodzie, dziękuję :)

3328108 2020-02-08 22:00 Miki. (user activity12929) - Znaleziona

Zdobyta na spacerku z Badzią.

Dzięki

3298715 2020-02-08 14:09 Badzia Gadzia (user activity10371) - Znaleziona

Bardzo dziękuję za pretekst do spaceru, kesz znaleziony wraz z Miki.

3293193 2020-02-08 13:40 fosgen61 (user activity2413) - Znaleziona

"dreptania podstarogardzkimi  ostępami cd "
i ta wpadła w nasze łapki  spacerowo w towarzystwie m-m-cz-Przyjaciela  THX...i maszerujemy dalej...

3291860 2020-02-08 10:10 bamba (user activity22930) - Znaleziona

Sobotnia pogoda zachęciła do ponad 25 km marszu, słoneczko, las, czego chcieć więcej, dziękuję za spacerek.

3283362 2020-01-26 15:36 macc.bo (user activity2047) - Znaleziona

Dziękuję za skrzynkę! Niedzielne spacerowanie po lesie, z dodatkowymi atrakcjami.

3287841 2020-01-26 11:56 abigeo (user activity6049) - Znaleziona

Wielkie dzięki za keszyka!
Znaleziony razem z Basią, Karoliną i Michałem w trakcie keszerskiego, leśnego spaceru…

3285416 2020-01-26 11:56 misiek_siersciuch (m_si) (user activity10530) - Znaleziona

[FTF] Bardzo dziękuję za pokazanie miejsca i założenie skrzynki:)Złapana w doborowym gronie pomorsko- zachodniopomorskim: Kika, Shiroshiro i Abigeo oraz Boberkiem, który dzielnie z nami przemierzał szlak w ramach poeventowego zbierania plastikowych pojemników, które Kurier regularnie gubi w lesie :)

3283054 2020-01-26 11:56 Kika (user activity10390) - Znaleziona

FTF! Tftc! Skrzynka podjęta podczas Kociewskiego Spontana vol. 2 - sprawnie podjęta;)

Ostatnio edytowany 2020-02-06 16:49:40 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

3284309 2020-01-26 11:42 shiroshiro (user activity165) - Znaleziona

złapana podczas eventu z m_si, Kiką, Abigeo. TFTC :)