Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu WOKÓŁ DOLINY UDORKI - FINAŁ    {{found}} 22x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x  

3383057 2020-06-11 17:24 Kika (user activity8956) - Znaleziona

Tftc! Doliną Udorki razem z Nan i Rub - no to pora na finał;) Miejsce rzeczywiście zacne, dojście jakoś na azymut więc łatwo nie było - powrót juz bardziej cywilizowany. Sam kesz duży, fajnie ukryty i z pięknym widokiem. Piękne zwieńczenie dnia;D

Ostatnio edytowany 2020-07-14 20:49:27 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

3382975 2020-06-11 16:51 rubin (user activity15930) - Znaleziona

Świetne miejsce i ładny widoczek z okolic kesza. dzięki za kesza

3426613 2020-06-11 09:43 Nannette (user activity14863) - Znaleziona

bardzo fajny spacer, nie byłam wcześniej w tym miejscu - polecam i dziękuję;)

3340065 2020-05-01 22:44 Seamair (user activity3224) - Znaleziona

Piękny widok z miejsca ukrycia finału. Bardzo dziękuję za fajny projekt :)

3342911 2020-05-01 15:21 crazy_baby (user activity10286) - Znaleziona

Ohh ten finał zdobywany na głodzie. Brakowało nam jednej cyferki kiedy byliśmy w okolicach kordów rzuconych na mapę tego finału sądząc, ze fizycznie gdzieś musi być niedaleko. Wstawiając wszystkie cyferki w miejsce niewiadomej tylko dwa rozwiązania zbliżały się do pewnego charakterystycznego miejsca w okolicy, wybraliśmy się najpierw na te bliższe i o dziwo okaząło się trafne. Minimum fizycznego wysiłku, fajna miejscówka na kontemplacje i nacieszenie się całą okolicą z geościeżką w roli głównej. Dzięki za wyciągnięcie nas w te nieznane dotąd okolice

3334552 2020-04-27 10:10 unieski (user activity9133) - Znaleziona

Udało się bezpiecznie wejść i zejść Finał znaleziony i dzięki temu ścieżka zaliczona, wspólnie z Zyfiką

3333728 2020-04-27 10:10 Zyfika (user activity9202) - Znaleziona

Cyfry podstawione, kordy policzone to trzeba było się pofatygować na górę:)Łatwo nie było, ale daliśmy radę;)Kesz znaleziony z Unieskim, dziękuję:).

3333398 2020-04-27 00:00 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka tygodnia Witaj futerror!

Miło nam poinformować, iż Twoja skrzynka została wybrana skrzynką tygodnia.


SERDECZNIE GRATULUJEMY!

Zespół Opencaching

3332881 2020-04-26 19:30 Oni_no_Pejot (user activity3342) - Znaleziona

dzięki za skrzyneczkę poszło szybko i sprawnie (-:

3332879 2020-04-26 19:27 jemiolka (user activity3570) - Znaleziona

Ta wspinaczka w porównaniu do krzyża na skale to pikuś. Całe zbocze wypalone. Ale skrzynka ma się dobrze:-)Dzięki wielkie za finał w malowniczych okolicznościach przyrody :-)

3329631 2020-04-22 17:41 rekomendacja Don Vito (user activity2399) - Znaleziona

Mały wypad keszerski na domykanie ścieżki :)
Wszystkie cyferki udało się spisać i wyliczyć kordy, więc dotarcie na miejsce poszło sprawnie.
Znowu wspinaczka (no tak, skoro jest skałka to wiadomo jak się to musi skończyć) - teren wygląda jakby był na nim jakiś pożar.
Kesza udało się bez problemu znaleźć, jego rozmiar mnie zaskoczył. Bogato wypełniony :)
Widoki tylko uprzyjemniły wpisywanie się.
TFTC

OUT: geokret Batalion "Miotła"

3299932 2020-02-22 17:48 rekomendacja Aynsley (user activity8034) - Znaleziona

Bardzo przyjemne podsumowanie całości. Kesz fajny i widoki super. Dzięki

3244762 2019-11-23 21:26 rekomendacja Bartek111 (user activity8326) - Znaleziona

Wymagający ten finał.
Łatwo nie było.
TFTC

3245132 2019-11-23 15:27 unkas (user activity12082) - Znaleziona

Po wielu perypetiach nadszedł czas na finał. Dzięki.

3247536 2019-11-23 12:08 Tris (user activity11944) - Znaleziona

Finał oczywiście znowu wysoko :))) Ale mam już wprawę  we wchodzeniu. Dzięki.

3242983 2019-11-16 22:22 rekomendacja norbinorek (user activity9873) - Znaleziona

czas na finał , całośc męcząca ale dajaca satysfakcję , warto było , piękne dzieki

zostawiam wszystkie krety 

3240789 2019-11-16 11:11 rekomendacja mangus i 27@ (user activity5649) - Znaleziona

Finał - świetny. Skrzyneczka zacna a i widoki fantastyczne. Całość rewelacyjna choć wymagająca.

3197972 2019-09-09 15:57 rekomendacja Aikido (user activity3034) - Znaleziona

Przyjemny, chociaż wymagający finał. Całość bardzo się podobała. Dziękuję za przygodę.

3180552 2019-08-31 18:01 rekomendacja atena.pl (user activity9758) - Znaleziona

STF na finale brawo ja i to sama!

Miejsce mijane już było i od razu zwróciło moją uwagę. Podchodzę prawie na kordy i wszystko jasne skąd 3 kreski, szukam ścieżki, jest i na górę. Lepiej dojść na sam szczyt niż azymucić bo można się zdziwić na tej łączce z ilością dziur. Piękny finał. Dziękuję:)

3169566 2019-08-20 20:03 futerror (user activity501) - Komentarz

Już zmieniona na 14 - ilość wymaganych skrzynek;)można zapisać

3394532 2019-08-19 23:00 rekomendacja Volfram (user activity2797) - Znaleziona

Fantastyczna ścieżka!. Razem z Pawello, palinq i gagiem. TFTC!

3169544 2019-08-19 22:35 rekomendacja Pawello (user activity3212) - Znaleziona

Świetnie dobrana miejscówka finałowa. Szkoda, że nie było dane zobaczyć panoramy okolicy. Razem z Volframem, palinq i gagiem.

3168969 2019-08-19 22:25 rekomendacja gagu (user activity7170) - Znaleziona

Piękny finał w niesamowitym miejscu. Las udorski od zawsze mnie przyciągał, bo to taka oaza leśna na tym rejonie, patrząc na mapę. Dziękuję za przecioranie po terenie i masę zabawy. Czas operacyjny keszowania to 4 godziny, gdzie dało się, robiliśmy autem, w lesie natomiast z buta, najpierw kilka keszy od południa a następnie przejazd i atak na te bardziej z północy. Sam mam w ścieżce 2 swoje kesze i niestety nie uda mi się ścieżki zalogować. Ale gdyby tak obniżyć próg do 2 nieznalezionych do zaliczenia? Wspólnie z Paulinką, Pawello i Volframem. Dzięki.

3171517 2019-08-18 22:20 rekomendacja palinq (user activity6639) - Znaleziona

A tak się zastanawialiśmy przejeżdżając, że jakto tutaj nie ma kesza. A potem cyferki finału powiedziały wszystko. Kesza jednak przez przypadek na pewno się nie znajdzie. Gdyby nie zmrok, pewnie zobaczylibyśmy całą dolinę, ale niestety popołudniowe keszowanie doprowadziło nas do finau po zmroku. Może kiedyś tu wrócimy, bo swego czasu trasę przez Udórz przemierzało się kilka razy w tygodniu... Dzięki za świetne miejscówki i tradycyjne podejście do keszowania (miejce first!):)