Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu [MW] David Bowie    {{found}} 25x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x  

3171484 2019-08-18 14:30 Serengeti (user activity11447) - Znaleziona

Długi weekend w Kampinosie i cudownej Warszawie w towarzystwie Bamby, i Poli, dzięki :)

3172184 2019-08-18 08:51 bamba (user activity13205) - Znaleziona

Świąteczne keszowanie w Warszawie i okolicach, dziękuję.

3164585 2019-08-17 22:30 hratli (user activity1787) - Znaleziona

Pusto w okolicy, więc kesz szybko podjęty. Ładny mural. TFTC 

3148574 2019-08-05 16:17 black_fox (user activity508) - Znaleziona

Rowerowy objazd okolic. Kesz podjęty praktycznie spod nóg rozmawiających na podeście panów. Tak byli zajęci...;-)Dziękuję za pokazanie miejsca oraz za przygotowanie kesza.

3144689 2019-08-02 21:38 thuma (user activity369) - Znaleziona

Trafiona z Tscharkiem ????

3138416 2019-07-27 16:25 Fotoimpresje (user activity3056) - Znaleziona

Rowerowo.

3172745 2019-07-24 19:12 rekomendacja Elvis7 (user activity3204) - Znaleziona

Mural super:)przed spotkaniem z właścicielką

3115036 2019-06-27 18:45 r00t7 (user activity9262) - Znaleziona

wespół w zespół z martuś

3109086 2019-06-15 14:22 martuś (user activity8174) - Znaleziona

Znaleziona na rodzinnym spacerze w ramach czyszczenia ścieżki muralowej ;)

Wreszcie była okazja zobaczyć mural na żywo. Ładnie się prezentuje, dzięki!

3094330 2019-06-12 12:34 Robcon (user activity3767) - Znaleziona

Heh. Załatwiałem jedną sprawę na Potockiej, spojrzałem na mural i bingo. Przecież jest tu kesz... to go podjąłem. Dzięki.

3093460 2019-06-10 17:39 dawidnd (user activity1880) - Znaleziona

Miała być wycieczka rowerowa na Białołękę, a wyszedł z tego krótki spacer po Żoliborzu śladem kolejnych murali. Kesze łatwe i przyjemne. Dzięki.

3089899 2019-06-06 20:53 misiek_siersciuch (m_si) (user activity7302) - Znaleziona

Bardzo dziękuję za pokazanie miejsca i założenie skrzynki:)Jako, że nowy zakład pracy wysyła mnie na szkolenia, to znalazła się chwila na złapanie kilku keszy między szkoleniem a imprezą integracyjną.

3081089 2019-05-26 06:44 szubaada (user activity978) - Znaleziona

Lubię Bowiego, ale tej historii nie znałem. Mural jest świetny.

3092717 2019-05-25 19:20 Azymut (user activity5049) - Znaleziona

Rajdu keszowo hulajnogowego ciąg dalszy. Obok dwóch panów tak nawijało o polityce, że nie miałem wątpliwości na kogo zagłosują w nadchodzących wyborach. Ale jakie dyrdymały nawijali, to szok! ;-p A sam mural oczywiście fajny.:)Dziękuję za keszyka. :)

3086448 2019-05-25 19:20 Brym (user activity5013) - Znaleziona

Uważam, że nie jest podobny! :p Znam takiego jednego Dawida.... i to też nie on!;)Poza tym komar mnie tu ugryzł.:DDzięki za kesza! :)

3076194 2019-05-20 18:25 Paprotek1 (user activity745) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie ciekawego murala. Pozdrawiam

3075328 2019-05-19 20:00 PaaaP (user activity1746) - Znaleziona

To ktoś stoi i pali szluga, to ktoś chodzi w tę i wew tę gadając przez telefon, rubaszni i głośni panowie w barwach Legii przechodzą albo jeżdza ludzie na rolkach - gwarne miejsce ogółem, a tylko kebab jakiś tam jest. Dzięki!

3074749 2019-05-19 19:36 Cezex (user activity2019) - Znaleziona

Jednośladem, ale na dwa ślady:)A Iwoncia marudziła, że Cezex zrobił kesza i znów musi lecieć na Bemowo. No to mamy 1:1. Cezex wyczyścił okolicę, a Iwoncia skrzynki puściła. Trochę nam przeszkadzał amator nikotyny, ale w końcu znudziło mu się podglądanie i udało nam się wpisać. Thx for cache.

3075211 2019-05-19 11:40 zueira (user activity934) - Znaleziona

Z Cezexem, prowadząc rozmowę fatyczną metr od pana, który wyszedł na szluga.

A propos Davida Bowiego: Kiedyż, ach, kiedyż Lech do nas wróci?

Ostatnio edytowany 2019-05-19 23:38:47 przez użytkownika zueira - w całości zmieniany 1 raz.

3073821 2019-05-19 11:34 jaculo (user activity3683) - Znaleziona

Jest... Dzięki...

3073434 2019-05-18 17:00 Maciek_B (user activity1630) - Znaleziona

Znaleziona w ramach spaceru z Katką_40, Nuką i Horusem. Wszystkie dzisiaj znalezione skrzynki z muralowej serii miały tę cechę wspólną, że schowane bezproblemowo, kordy i podpowiedzi precyzyjne, więc można szybko złapać i zająć się tym co trzeba - czyli oglądaniem samych murali, i o to chodzi ! Tutaj miejsce i mural już znane, chyba była już kiedyś jakaś zagadka z nim związana, możliwe że w równoległym systemie.

3073189 2019-05-17 22:00 myix (user activity4) - Znaleziona

Znaleziona, TFTC :D

3072182 2019-05-16 19:55 PrincePolo (user activity2977) - Znaleziona

Ground Control to Major Tom
Your circuit's dead, there's something wrong
Can you hear me, Major Tom?
Can you hear me, Major Tom?
Can you hear me, Major Tom?
Can you...

Nie, nie, z keszem wszystko OK, po prostu kocham Space Oddity i nie mogłem się oprzeć. Dzięki.

 

3072048 2019-05-16 17:04 rzeczyc (user activity787) - Znaleziona

Lubię Bowiego - szczególnie jako Ziggiego Stardusta i psychola ze śmiercią na ramieniu z Blackstar. Dzięki za kesza !

3072017 2019-05-16 12:33 Majonez299 (user activity3183) - Znaleziona

To był muzyk, FTF i kesz capnięty, dzięki