Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Ksiądz Kazimierz Janke    {{found}} 44x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x  

3713477 2021-06-28 15:38 wuja michal (user activity2440) - Znaleziona

znaleziona ekstremalnie 

3713131 2021-06-28 11:20 izunia77 (user activity2937) - Znaleziona

Ekstrema Kotlińska, tak zapamiętam przeprawę przez las. 

3743670 2021-05-29 14:11 Lumen (user activity4870) - Znaleziona

Równiutkim tempem bez zbędnych wymachów kończyn trafiliśmy na kolejny przystanek w Kotlińskim lasku. Dziękuję i pozdrawiam!

3684687 2021-05-29 14:06 Wesker (user activity5933) - Znaleziona

Ładne maskowanie, aczkolwiek keszer wie;)Dzięki.

3681539 2021-05-22 15:40 Asek19 (user activity1413) - Znaleziona

Strażnicy pomogli w znalezieniu kesza:-). Dziękuję, pozdrawiam!

3679225 2021-05-22 15:40 atomix (user activity799) - Znaleziona

Hmm.. strażników znaleźliśmy dwóch, ale niestety nie na posterunku a w trawie. Mam nadzieję, że przymocowaliśmy ich poprawnie. Dzięki.

3677957 2021-05-22 15:40 Antosiu (user activity1690) - Znaleziona

Nowatorska konstrukcja bardzo się podobała. Dziękuję i pozdrawiam.

3666286 2021-05-09 14:23 rredan (user activity6768) - Znaleziona

Na koniec spaceru, TFTC!

3646865 2021-04-26 17:39 Szuraki (user activity502) - Znaleziona

Fajne maskowanie, zostawiamy alpacze kopytko

3539142 2020-11-21 15:20 zago (user activity43) - Znaleziona

Znaleziona z Bebe i Mlodek.

3538529 2020-11-21 15:20 kapralbebe (user activity41) - Znaleziona

Znaleziona razem z mlodek i zago podczas rodzinnej sobotniej wycieczki. Dziękuję.

3538511 2020-11-21 15:20 mlodek (user activity292) - Znaleziona

Kolejna znakomita osobistość związana Kotlinem, jej działania kojarzą mi się z pracą u podstaw, jakże istotną szczególnie w okresie kształtowania się państwa polskiego po odzyskaniu niepodległości. 

Chyba nie doczytałem wskazówki i źle podjęliśmy kesza, mam nadzieję, że jest odłożony jak trzeba... jakkolwiek, świetne maskowanie ! 

3536480 2020-11-21 11:00 szabla (user activity3860) - Wykonano serwis

drobny serwis. Powodzenia

3358337 2020-05-18 14:06 Psikiszek (user activity12678) - Znaleziona

Najtrudniej to znaleźć odpowiednie ścieżki by niepotrzebnie po krzakach kluczyć. Z samym keszem poszło sprawnie.

3341930 2020-05-02 21:56 Serengeti (user activity21107) - Znaleziona

Sprawnie,dzieki :)

3347268 2020-05-02 17:32 rekomendacja bamba (user activity22611) - Znaleziona

Podobało się, dziękuję.

3235258 2019-11-10 10:39 szabla (user activity3860) - Wykonano serwis

Poprawiono maskowanie. 

3225751 2019-10-26 18:30 crosman04 (user activity1786) - Znaleziona

Auto na poboczu i szybki nur do lasu. Tutaj już poświęcić latarka normalnie było można, więc się nie opierała za bardzo. Musieliśmy szybko wracać i przeparkować gdzieś indziej

3137712 2019-07-25 17:45 rekomendacja uhuhu (user activity6212) - Znaleziona

Tutaj bardzo zalecam wcześniejsze obadanie tej zmyślnej konstrukcji, ażeby cała i zdrowa służyła keszerom jak najdłużej. Fajny ten Kotlin, dziękuję bardzo.

3061792 2019-05-05 16:03 rekomendacja Bar i Lepsza Połówka (user activity4195) - Znaleziona

Biedny strażnik robi już bokami, aż przykro na niego popatrzeć i tylko wyobraźnia podsuwa, jaki musiał być śliczny za czasów swojej świetności.

Znakomity pomysł na konstrukcję maskowania nie pozostawił nas obojętnymi, więc rekomendujemy poszukiwania skrzyneczki, mając nadzieję, że następni keszerzy jednak przeczytają instrukcję podejmowania i odkładania kesza.

Bardzo dziękujemy. :-)

3046608 2019-04-27 10:02 KEISOR (user activity8140) - Znaleziona

Strażnik na miejscu, skrzynka też. Podziękował.

3036512 2019-04-13 21:04 rekomendacja Hr. Jan Usz (user activity15565) - Znaleziona

Kotlin przywitał nas słońcem i wiatrem. Zwiedzanie było bardzo przyjemne. Bardzo się podobało. Dzięki.

3031370 2019-04-13 11:13 Aynsley (user activity8293) - Znaleziona

I ostatni z tego bardzo przyjemnego projektu. Dzięki

3008138 2019-03-16 14:41 Pudzian20_PL (user activity19) - Znaleziona

Znalezione

3008136 2019-03-16 14:41 Wercia97 (user activity92) - Znaleziona

Znaleziona

3002591 2019-03-03 09:33 hobbbysta (user activity17211) - Znaleziona

Strażnik stracił jedną nogę ale alej tra na służbie.Dzięki

3012897 2019-03-02 14:07 Nati. (user activity4810) - Znaleziona

Uroczy strażnik, maskowanie spore. Szybko razem z Maleską. TFTC, pozdrawiam, Nati..

3001994 2019-03-02 13:08 Maleska (user activity8436) - Znaleziona

Strażnika pokazała mi Nati, bo ja nie zauważyłam :D

3002473 2019-02-24 19:30 Vilku (user activity2799) - Znaleziona

Wypad na kesze z Buniaczkiem i RoDaJJ do krainy keszera Szabli

Babeczki zrobiły robotę, znakomity kesz:)dzięki

3000247 2019-02-24 12:58 rekomendacja RoDaJJ (user activity8582) - Znaleziona

Wracaliśmy do keszowozu i okazuje się, że zabwany rarytas zostawilismy sobie na deser. Skrzynka znaleziona podczas niedzielnej wycieczki w towarzystwie Buniaczka i Vilku, dziękujemy i rekomendujemy jej poszukiwania.

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

3014466 2019-02-24 10:06 rekomendacja buniaczek (user activity2703) - Znaleziona

Strażnik był, a jakże, jednak dał nam ze spokojem wykonać robotę. Fajna. Dzięki :)

2960754 2018-12-19 13:50 rekomendacja marass1111 (user activity11464) - Znaleziona

Razem z czarnyksiaze. Spore maskowanko...:-)Dzięki. Pzdr. 

2961586 2018-12-17 13:51 czarnyksiaze (user activity510) - Znaleziona

Razem z marass1111 w trasie. Ładne maskowanie. Dziękuję za skrzynkę. 

2954581 2018-11-26 19:03 rekomendacja misiowa (user activity2045) - Znaleziona

Wielkopolskie keszowanie z Ciacholem. Strażnik zasłużył na gwiazdkę.

2953538 2018-11-26 11:02 rekomendacja Ciachol (user activity6901) - Znaleziona

Dzięki za kesza

2951092 2018-11-12 11:47 Layio (user activity2932) - Znaleziona

Projekt kusił już od dawna i w końcu nadarzyła się sposobność. Przyjemny spacer, fajne skrzynki, świetne maskowania, zdecydowanie warto się tutaj wybrać.

2951291 2018-11-12 11:45 HazelEyes (user activity3147) - Znaleziona

Keszerska ścieżka wydeptana, więc można było iść w ciemno. Na miejscu strażnik dzielnie dzierżył skrzynkę i miał małych pomocników w postaci mrówek.;-)Ostatnia skrzynka z serii, trzeba będzie wrócić po resztę ze ścieżki. Dzięki za naprawdę przyjemny spacer i skrzynki. ;-)

2937799 2018-10-21 14:29 Phoebe (user activity6082) - Znaleziona

Skrzynka złapana podczas jesiennej wycieczki na Wielkopolskę:) Dzięki!

2933646 2018-10-21 14:29 Gacekk (user activity9113) - Znaleziona

Znaleziona podczas owocnego wyjazdu w Wielkopolskie z Aki i Phoebe

2930488 2018-10-21 14:28 Aki. (user activity9788) - Znaleziona

Znaleziona z Gackkiem i Phoebe podczas keszobrania w woj. wielkopolskim :) 

 

2926936 2018-10-14 11:24 Darasek (user activity5354) - Znaleziona

Znaleziona podczas niedzielnego samotnego keszowania. TFTC!

2918339 2018-10-07 14:39 dbstudio (user activity41) - Znaleziona

Solo rowerkiem. Super maskowanie:-)TTF

2917437 2018-10-06 13:33 Pawel brasia (user activity6632) - Znaleziona

Oczywiście zacząłem szukać w innym miejscu, choć właściwy obiekt też od razu zobaczyłem.

2889979 2018-09-02 10:35 rekomendacja pati666 (user activity2086) - Znaleziona

W wesołej ekipie, TFTC!

2889642 2018-09-02 10:35 rekomendacja Blondi (user activity3763) - Znaleziona

Dość oryginalne maskowanie. Udało się go nie zepsuć;)Dziękujemy za krótki spacer. Oczywiście leci zielone.

2889558 2018-09-02 10:35 rekomendacja noorbi (user activity3922) - Znaleziona

Maskowanie jest, a co dalej? Wszystko w opisie, strażnik czuwa nad poprawnością podejmowania. Ostatni keszyk z projektu, zaliczony w wesołej ekipie i resztkach wakacyjnego słońca. TFTC!