Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu "Szlak Orlich Gniazd" Rabsztyn-Pieskowa Skała #092    {{found}} 59x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x  

3114770 2019-06-29 13:00 skalpelx (user activity1082) - Znaleziona

Trzecie podejście do ścieżki.. i może kiedyś ją skończę. Znaleziona podczas miłej wycieczki doliną Prądnika z pewną Mugolką. Dzięki!

3095985 2019-06-15 18:48 Whatever (user activity10596) - Znaleziona

Kolejne podejscie do SOG-a.
Z buta i przed siebie :)
Dzięki za kesza i pozdrawiam.

3002715 2019-03-03 13:18 freney (user activity5448) - Znaleziona

Zimowo-wiosenny wypad na Szlak Orlich Gniazd.

Śniegi puściły, pogoda sprzyjała, więc tym chętniej wybrałem się rozprostować kości i przy okazji zgarnąć kilka skrzynek :)

Dzięki za kesza.

2991792 2019-02-16 18:50 coosiek (user activity1946) - Znaleziona

Dwunasty dzień na SOG, choć w tym roku po raz pierwszy. Ładna pogoda wcześniej sprzyjała, teraz już mrozik. Dzięki.

2967613 2018-12-22 11:11 Hr. Jan Usz (user activity8292) - Znaleziona

Skały, jaskinie, zamki… Cudowna kraina o każdej porze roku choć ja najbardziej lubię jesienią. Dzięki za zaciągnięcie mnie tu z powrotem.

2927630 2018-10-19 11:53 hobbbysta (user activity12144) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki

2910037 2018-09-28 19:00 misiek_siersciuch (m_si) (user activity7004) - Znaleziona

Bardzo dziękuję za pokazanie miejsca i założenie skrzyneczki:)SOG dzień 6:)Hrabia swoim wczesnym wyjazdem zmotywował mnie, że nie ma się co ociągać, tylko trzeba ruszać w teren, tak też zrobiłem. Dojazd do pierwszego kesza długi, a jeszcze się wydłużył, bo źle wbiłem kordy do navi i musiałem 20km wracać, no cóż... Większość zrobiona na rowerze, chociaż ostatni odcinek do Piaskowej przemierzyłem na piechotę podziwiając urokliwą Sołuszową- domy niemal w skałach, nawet zapytałem lokalsa, czy nic im na dachy nie spada- okazuje się, że nie:)Po przeliczeniu okazało się, że do Visu kilku keszy brakuje, a że godzina nie była jeszcze późna, to pojechał pod Kraków robiąc tylko drive-iny w miejscu, gdzie mogłem się zatrzymać (te przeklęte zakazy były wszędzie, nawet na wysepkach, ale się udało) Śmiać mi się chciało szukając keszy "polnych", które dzisiaj się na odcinkach pojawiały- ale można jak widać i tu ukryć:)Dzięki

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2914049 2018-09-27 09:47 Olo74_Lilalu (user activity4168) - Znaleziona

Do słupów też najwyższa pora przywyknąć - to bardzo wdzięczny element schowania na tym szlaku :)

Dzięki.

2912207 2018-09-27 07:47 Maleska (user activity7605) - Znaleziona

Dzień drugi dreptania po szlaku. Wyszło około 27 kilometrów. Dziękuję za keszyki !

2907181 2018-09-23 23:57 Dallas (user activity6725) - Znaleziona

myknąłem jak Wałęsa przez płot. dzieki

2906956 2018-09-23 22:25 KEISOR (user activity7067) - Znaleziona

Dzięki # 092.

3047841 2018-09-14 10:50 Qbacki (user activity15731) - Znaleziona

Na Jurze bywało się wiele razy, najczęściej na imprezach na orientację, ale i kursach wspinaczkowym czy jaskiniowym. Przez 14 dni zrobiliśmy też 300 km pieszo podczas Ogólnopolskiego Wysokokwalifikowanego Rajdu Pieszego. Ale to stare czasy.

Gdy pojawiły się kesze na Szlaku Orlich Gniazd pewnym było, że prędzej lub później się tam pojawimy. Padło na wrześniowy weekend, gdzie wspólnie z Harpusem rowerowo przebywaliśmy ten szlak.

W różnych warunkach, czasem deszczowych, czasem przy lepszej pogodzie. Zrobione kolejno odcinki piątek: Bydlin-Pieskowa Skała, sobota: Skarżyce – Bydlin i niedziela: Częstochowa – Ostrężnik. Gdyby dzień był dłuższy i lepsza pogoda pewnie by któryś odcinek był dłuższy. Przy okazji kilka keszy spoza SOG.

Ale i tak byliśmy zadowoleni, w końcu trochę rowerowania, ciekawe widoki no i kesze.

Mocno zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do Gdańska. No i jest pretekst aby tu jeszcze wrócić :)

Dziękuję za cały trud włożony w ten projekt wszystkim autorom i stworzenia pretekstu by ponownie zawitać na Jurę:)

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2898548 2018-09-13 01:02 dudu818 (user activity68) - Znaleziona

Podjęty

2898230 2018-09-06 11:22 buniaczek (user activity2278) - Znaleziona

Długo wyczekiwany jurajski urlop z Vilkiem. Piknie, piknie, piknie... widoki, zameczki, stromości, przygody, no i przy okazji kesz :-)Dziękuję :)

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2894919 2018-09-06 11:22 Vilku (user activity2221) - Znaleziona

Wyprawa z Buniaczkiem na Orle Gniazda. Super pogoda, świetne widoki, niezłe zameczki no i kesze. Pozdrowienia z Poznania.

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

3043649 2018-09-01 20:01 art_noise (user activity12574) - Znaleziona

Wreszcie zebrałem się żeby zalogować SOG na Opencaching:)Pewnie jakbym to miał ręcznie robić to bym nie zrobił tego nigdy - ale pobawiłem się geocentralem i powiem szczerze - rządzi. Na GC używam go od dawna ale na OC nie miałem okazji aż do teraz. Jednak i na OC geocentral do logowania radzi sobie wyśmienicie co właśnie sprawdziłem :)

Skrzynki zdobywane w różnych okresach czasu, w różnej konfiguracji i z różnymi ekipami bądź samotnie. Nie dojdę już teraz do tego kiedy, z kim itp. A przeglądać logów z GC by to ustalić - po prostu mi się nie chce ;)
Dlatego loguję skrzynki z dniem 1 września 2018 roku.

Co do tego traila to nie będę tutaj się rozpisywał bo jestem jednym z autorów i pomysłodawcą przedsięwzięcia - więc zapewne nie jestem obiektywny. Trail jak trail - jednym idea się spodobała, innym nieco mniej. Ale swoją funkcję spełnił - trail (a co za tym idzie Szlak Orlich Gniazd) odwiedziło sporo ludzi. Zarówno z Polski jak i z zza granicy. Na OC wiadomo - głównie ziomki. Na GC widziałem wpisy wielu czechów, widziałem też że bobrowała ekipa z Litwy. Osobiście mnie to cieszy niezmiernie :)

Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję współtowarzyszom zakładaczom - zrobiliśmy wspólnie kawał dobrej roboty i możemy być z tego dumni :)

Pozdrawiam
Art_noise

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2889830 2018-08-25 09:35 unieski (user activity7676) - Znaleziona

Kesz znaleziony z Zyfiką podczas ósmego dnia przemierzania Szlaku :)

2880743 2018-08-25 09:35 Zyfika (user activity7731) - Znaleziona

Przemierzanie szlaku z Unieskim, tym razem w strugach deszczu:)Dziękuję za kesza:).

2878742 2018-08-23 07:09 starletka (user activity4658) - Znaleziona

Zakończenie naszej pieszej wędrówki od Krakowa do Rabsztyna. Wysoko oceniamy skrzyneczki,serdecznie dziękujemy za trud i czas poświęcony instalacji skrzyneczek w terenie. Swoja bazę przenosimy daleko za Rabsztyn. Życzymy miłych wpisów do logów. Pozdrawiamy.

2878227 2018-08-22 18:20 grafen (user activity5996) - Znaleziona

Ostania skrzyneczka na szlaku od Krakowa do Rabsztyna, szlak przemierzony pieszo. Wiele ciekawych skrzyneczek i urokliwych krajobrazów.

Serdecznie dziękuję pokazanie tego co było zamiarem autorów tej ścieżki. Z turystycznym pozdrowieniem.TFTC.

2876016 2018-08-19 16:00 konto_usuniete_18.02.2019 (user activity1284) - Znaleziona

Znaleziona szybko z mężem podczas niedzielnej wyprawy na kesze -> w ramach odpoczynku od remontu:) Szkoda, że nie zabraliśmy ze sobą rowerów...:( TFTC

2897934 2018-08-19 15:25 Joutseny (user activity1522) - Znaleziona

Miły spacerek z żoną w piękny, słoneczny, niedzielny dzień:) TFTC

2870677 2018-08-16 10:45 Entetee (user activity1219) - Znaleziona

Hop przez poprzeczkę i już moja. dzięki!

2869012 2018-08-15 20:03 Hubix_ (user activity21) - Znaleziona

TFTC

Logged with GeoCaches iOS application, 2 m. from the cache

2862843 2018-08-05 15:32 brajan74 (user activity4055) - Znaleziona

Szósty i nie ostatni dzień na SOG z GFSami i Zosią. Dziękujemy za fajne kesze w pięknych okolicznościach przyrody!

2937760 2018-08-05 15:31 SoMo (user activity858) - Znaleziona

Druga wyprawa na Szlak Orlich Gniazd z brajanami i GFS-ami.
Dziękuję za kesza..

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2857317 2018-08-05 15:30 GFS (user activity13990) - Znaleziona

Droga dosyć ruchliwa

Kolejny dzień zmagań na Szlaku Orlich Gniazd w towarzystwie brajan74 i Zosi. Gorąco, ale teren na trasie Olewin – Pieskowa Skała nie był zbyt pagórkowaty, więc nie było tak źle, a słońce też trochę łaskawe było i nas bardzo nie spaliło.

Dziękujemy za możliwość spędzenia szóstego dnia na łonie jurajskiej przyrody.

2948752 2018-08-04 00:12 Mario&Monia (user activity12395) - Znaleziona

Obecny przy zakładaniu. Jura jest śliczna, z ciekawymi szlakami, zamkami i skałkami, ale osobiście na jakiś czas odpuścimy. Dzięki za stworzenie pięknego projektu. Pozdrawiamy

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2853524 2018-08-02 15:52 karwdo (user activity5522) - Znaleziona

Jurajskiego bobrowania ciąg dalszy:) Piękne plenery, miłe towarzystwo...czego chcieć więcej?;)

2848626 2018-07-29 15:05 Mehus (user activity516) - Znaleziona

Rowerowo wraz z Impresją i Zuziq :)

Pogoda wspaniała a skrzyneczki szybkie 

TFTC

2854823 2018-07-29 12:20 Impresja (user activity215) - Znaleziona

Kolejny owocny dzień. Dzięki za super zabawę. + Impresja

2845923 2018-07-25 10:51 jackcrusher (user activity399) - Znaleziona

Wspólny wypad z mediasphere. Trail zrobiony na rowerach w 6 h. Zakwasy są;)Dzięki wielkie za całość !

2840362 2018-07-22 21:41 unkas (user activity9326) - Znaleziona

Kolejny dzień na szlaku. Tym razem rowerowo. Dzięki za kesza.

2843339 2018-07-22 21:30 Thundercat (user activity1045) - Znaleziona

Już blisko końca tego etepu Dzięki

2839595 2018-07-22 17:31 Bartek111 (user activity7070) - Znaleziona

Ostatni dzień na szlaku Orlich Gniazd.
Słońce grzeje niemiłosiernie, ale nie poddajemi się i ciśniemy dalej.
Jak zwykle w wesołej kompani.
TFTC.

2841139 2018-07-22 13:30 Tris (user activity9163) - Znaleziona

Ostatni odcinek Szlaku Orlich Gniazd i Ojcowa. Rowerowo, rodzinny skład powiększony o towarzystwo Thundercata. Dzięki za skrzyneczkę.

2838891 2018-07-21 11:54 diskobanditts (user activity1300) - Znaleziona

To już kolejna nasza wyprawa na S.O.G. tym razem zaatakowaliśmy od samego początku szlaku czyli pętli tramwajowej Krowodrza Górka. Plan minimum jaki wyznaczony został na dziś, to dojść do Ojcowa. Tak się rozpędziliśmy że finiszowaliśmy w Zadolu Kosmołowskim pod Olkuszem. Dzisiejsza wycieczka to był w 95% drivein. Wszystkie kesze wpadały błyskawicznie, zaliczyliśmy tylko jednego DNF'a .
Dziękujemy ownerom za ogrom pracy włożonej w przygotowanie tego projektu i pozdrawiamy.
Oczywiście synchro OC&GC United!

2830206 2018-07-15 12:15 Nannette (user activity13190) - Znaleziona

ale ktos ma skaly przy domu na przeciw. prawie z rowera fiknelam jal to zobaczylam . Dzięki za skrzynkę:) pyrsk:)

2831428 2018-07-15 10:16 rubin (user activity14084) - Znaleziona

Zmagań na szlaku dzień kolejny. Znów rowerowo, znów z Żonką, znów jest miło i przyjemnie i keszyki wpadają co i rusz;)dzięki za skrzyneczkę. Choć tym razem wzięliśmy coiny do wkładania w kesze i żadna większa skrzynka się nie trafiłą .

2829414 2018-07-07 18:43 hydreg (user activity132) - Znaleziona

Stratowana trawa wskazała mi miejsce ukrycia kesza. Zaczęło się również wchodzenie na barierki. TFTC

2819886 2018-07-05 21:33 Holka (user activity2623) - Znaleziona

Podjęta rowerowo w upalny dzień :)

Dziękuję

2819805 2018-07-05 20:44 Kross (user activity2616) - Znaleziona

Rowerowy spacerek, Szlakiem Orlich Gniazd, TFTC:)

2819640 2018-07-05 13:43 za+Ela+Lenka (drużyna MTB) (user activity2033) - Znaleziona

DZK - rowerowo

2817637 2018-06-30 16:17 keram58 (user activity6994) - Znaleziona

III dzień keszowania podczas dogrywki na Szlaku Orlich Gniazd. Dziękuję za skrzynkę

2818124 2018-06-30 10:17 iwonia1999 (user activity5317) - Znaleziona

Trzeci dzień keszowania z keramem58 na Jurze, dzięki :)

2806592 2018-06-23 20:28 descarado&kolorteczy (user activity3604) - Znaleziona

Zdobyta w trakcie sobotniego wypadu na traila wraz z kolorteczy i Atena.pl:)Dzięki!

2808281 2018-06-23 19:46 kolorteczy (user activity3190) - Znaleziona

zdobyta rowerowo, w deszczu i błocie:DDzięki

2807756 2018-06-23 15:32 atena.pl (user activity8922) - Znaleziona

Kolejna skrzyneczka na SOG znaleziona z rowerową ekipą koloroterów. Dziękuję:)

2802484 2018-06-17 17:30 Aikido (user activity2678) - Znaleziona

Rowerowa kontynuacja jurajskiej super-ścieżki. Pieczęć w ciągłym ruchu, radość szukania. Dziękuję.

2804006 2018-06-17 09:45 Aki. (user activity7061) - Znaleziona

Znaleziona podczas uderzenia na Szlak Orlich Gniazd z Phoebe, Gackkiem i Natikiem :)

2802651 2018-06-17 09:45 Gacekk (user activity6497) - Znaleziona

Znaleziona podczas wypadu po "staty" na Orlich Gniazdach z Akimg, Natik, Phoebe. Dzięki.

2802197 2018-06-17 09:45 Phoebe (user activity5005) - Znaleziona

Skrzynka złapana wesołą ekipą podczas wypadu na Szlak Orlich Gniazd. Dzięki za kesza!:)

2793225 2018-06-11 12:51 Aynsley (user activity7025) - Znaleziona

Członek wesołej ekipy założeniowej melduje się. Dzięki za fajną wyprawę.

2791404 2018-06-10 12:18 Wrzos (user activity10077) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas drugiego ataku na niesamowity jurajski Szlak Orlich Gniazd, niesamowity przyrodniczo i skrzynkowo. Pozdrawiam i dziękuję Wrzos:-)

2792479 2018-06-09 00:16 crazy_baby (user activity8409) - Znaleziona

Wspólny FTF. Keszyk podjęty pod osłoną nocą szybko i sprawnie w zupełnie innym składzie niż dotychczas. Koniec po północy, fajnie schowany.

2835351 2018-06-08 23:15 palinq (user activity4957) - Znaleziona

Urodzinowe keszowanie na bogato:) Miało być sprawnie, wyszło jak zwykle - powrót w środku nocy. Na tym odcinku jedyny zaliczony na SOGu DNF, ale jeszcze po niego wrócimy. Dzięki!

2851155 2018-06-08 23:14 gagu (user activity5619) - Znaleziona

Szlak już raz przemierzyłem pieszo, kolejny raz rowerem. Przyszedł czas na keszowe zaliczenie tej drogi. Trochę udało się drajwinem, trochę rowerem i dużo pieszo. Żałuję, że nie miałem czasami rolek lub hulajnogi :). Trudy zdobycia traila dzieliła ze mną Paulinka, w zależności od odcinka, zmienili się również współtowarzysze. Dzięki.

2792816 2018-06-08 17:00 R-Sol (user activity5212) - Znaleziona

Spontaniczna wieczorna wyprawa na dziewiczy odcinek Szlaku Orlich Gniazd z ekipą wariatów. Dzięki za kesza.

2792540 2018-06-08 17:00 norbinorek (user activity8256) - Znaleziona

mimo późnej pory udało się zebrać ekipę by wspólnie przejść kolejny odcinek zaczęliśmy o 19 skończyliśmy o 24 , warioci;)
piękne dzięki współtowarzyszom oraz założycielowi