Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu BA-C(16)    {{found}} 88x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 1x Galeria  

3709431 2021-06-24 16:00 katiezzz (user activity198) - Znaleziona

Znaleziona razem z Fasolkami.

Kordy szalały, trochę się naszukaliśmy, ale było warto. Świetna podpowiedź!

3650188 2021-04-29 10:50 Equilibrium_prime (user activity906) - Znaleziona

Wskazówka świetna, nie pozostawia żadnych wątpliwości. 

Obrazki do tego wpisu:
Eq
Eq

3579884 2021-01-26 19:57 Belka (user activity525) - Znaleziona

Nocne szabrowanie skrzynek wspólnie z Jujami. TFTC

3529125 2020-11-11 15:08 Plebek (user activity4908) - Znaleziona

Tym razem na pieszo w doborowym towarzystwie, ze znakomitymi keszami w tle.

Dzięki!

3479992 2020-09-07 19:28 Bartek111 (user activity8923) - Znaleziona

Złapany rowerowo z całym teamem.
Tutaj znowu Tris nas uprzedziła i kesza pierwsza odnalazła.
Dzięki.

3482600 2020-09-07 19:00 Tris (user activity12939) - Znaleziona

Rowerowo w gronie rodzinnym. Dzięki za kesz.

3480302 2020-09-07 10:12 unkas (user activity13243) - Znaleziona

Bajeczki znane, więc często udaje się odgadnąć  przed odnalezieniem skrzyneczki. Dzięki.

3479274 2020-09-06 10:56 crosman04 (user activity1611) - Znaleziona

Tutaj perspektywa trochę nas zmyliła i szukałem czegoś większego ale poszukiwania i tak nie trwały długo. 

3474558 2020-08-30 19:55 zueira (user activity2236) - Znaleziona

Dusze potępione będą siedzieć w piekle i takie rzeczy dłubać ku uciesze biesów.

Z Autorką na rowerach. Dziękuję.

3473318 2020-08-29 15:03 Bar i Lepsza Połówka (user activity3903) - Znaleziona

I to już ostatnia bajka do odgadnięcia i przedostatnia skrzynka. Teraz czeka nas Wielki Finał!

Dziękujemy. :-)

3559199 2020-08-09 14:37 Aikido (user activity3156) - Znaleziona

Dobre 15 minut GPS mnie rzucał po borowinie. Trafiony. Dziękuję.

3385401 2020-06-11 18:10 Kao (user activity1880) - Znaleziona

Dla odmiany, przy tej skrzynce był ruch (przedostatnia skrzynka i pierwsi ludzie) w postaci rowerzystów i kijkarzy. Ale przeczekałam, zrobiłam sus w krzaki i znalazłam bez problemu. Znowu piękniutki atrybut i pieniek. Dzięki!

3369949 2020-05-31 14:20 DrużynaSkarbów5 (user activity129) - Znaleziona

Znaleziona.. ah te pieńki, jeden podobny do drugiego.

3369948 2020-05-30 17:09 Kao (user activity1880) - Komentarz

Gapa dnia to ja - ominęłam tego kesza. :(

3357320 2020-05-19 11:06 Szemojż 99 (user activity949) - Znaleziona

I kolejna bajka zgadnięta. Tu poszło gładko

3354007 2020-05-16 22:06 luka128 (user activity1705) - Znaleziona

Sobonie keszowanie na łonie natury w trakcie pandemii:)Skrzyneczka na miejscu. Dzięki za kesza.

3335107 2020-04-28 15:00 Safrin (user activity2308) - Znaleziona

Wyrwałem się wcześniej z pracy zdalnej z myślą, aby projekt ukończyć w jeden dzień przed zachodem słońca. Udało się to za wyjątkiem finału, który w obecnej sytuacji musi poczekać na lepsze czasy. Wszystkie skrzynki znajdują przy ścieżkach bądź w ich pobliżu. To miły gest. Przynajmniej w teorii, bo nie wszystkie szlaki były na mojej mapie. Kilka desperackich wędrówek na azymut z rowerem na plecach dało mi w kość, ale tym bardziej odczuwałem satysfakcję ze znalezienia keszy. Rewelacyjna robota. Zdobywanie skrzynek to sama przyjemność. Dziękuję i pozdrawiam.

3333231 2020-04-25 16:40 Mingusia (user activity122) - Wykonano serwis

3333230 2020-04-25 16:40 Mingusia (user activity122) - Znaleziona

Rodzinne keszowanie z tatą (Andre0373), mamą mugolką, chłopakiem mugolem i przyjaciółką (Kameeelkaa). Dzięki! Niestety troszkę zawartość zmokła:(ale wszystkie strunówki wymienione i jak nowa! A bajeczkę zgadłam od razu! 

3331291 2020-04-25 11:25 kameeelkaa (user activity45) - Znaleziona

3321237 2020-03-28 15:19 Andre0373 (user activity702) - Znaleziona

Kolejna skrzynka szybko namierzona ,. Dzięki za kesza.

3288869 2020-02-02 15:45 Hr. Jan Usz (user activity14865) - Znaleziona

Bajkowo ze śląską ekipą. Mokro, błotno i wietrznie, ale serca gorące od wspomnień. Dziękujemy.

3286259 2020-01-31 00:06 karwdo (user activity8145) - Znaleziona

Zastanawiam się...kto tak pięknie drąży w tych pniaczkach?

3290016 2020-01-30 14:20 GFS (user activity19274) - Znaleziona

Pieniek i kesz jest. Jagód brak.

Dziękuję.

3211856 2019-10-04 11:44 ELF-HUNTER (user activity1961) - Znaleziona

Wykorzystanie tworów przyrody do maskowania jest nie do podrobienia.

3199861 2019-09-21 23:01 Robury (user activity202) - Znaleziona

Drugi bajkowy spacer z keszowaniem zaliczony! Przy tej skrzynce GPS strasznie szaleje! Ale i tak bardzo fajna ścieżka i sympatyczne kesze. Jeszcze tu wrócimy na kolejne poszukiwania. Dzięki za kesza!

3180889 2019-09-01 01:13 Astro (user activity2880) - Znaleziona

Zaległy wpis. Skrzynka złapana razem z Izeq. DZK 

3175798 2019-08-25 10:25 kacper2010 (user activity509) - Znaleziona

Skrzynka nr 4. Bajka wszystkim znana i lubiana, nawet doczekała się wielu przeróbek:-)Rekwizyt uroczy. :-)

3165543 2019-08-18 15:48 izeq (user activity3569) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka na trasie, i po chwili drugie C z bajkowej ścieżki było nasze :) 

3184231 2019-07-28 17:58 Jeździec (user activity1631) - Znaleziona

Znaleziona podczas spaceru z Fibi:)

Dzięki!

3170791 2019-07-28 15:55 Phoebe (user activity6069) - Znaleziona

Podczas spacerku z Jeźdźcem:)Dziękuję!

3119086 2019-07-09 14:23 Nataszka (user activity1811) - Znaleziona

A na krzaczkach wciąż jagody. Dzięki i pozdro!

3097857 2019-06-16 16:18 Meksha (user activity1470) - Znaleziona

Tutaj z kolei nie można się oprzeć jagodom:DBohaterka bajki też pewnie je zbierała ;)

3097534 2019-06-16 16:04 slawekragnar (user activity2078) - Znaleziona

Jedni to mają szczęście i nawet jak szukają w lesie jagód, to znajdują fajne dziewczyny, a ja wciąż tylko jakieś pojemniki z kartkami :D

3091963 2019-06-09 14:51 Michaelo95 (user activity81) - Znaleziona

Dzięki za kesza.

3076451 2019-05-01 13:02 ogór (user activity383) - Znaleziona

Znalezione podczas wspólnej wyprawy rowerowej z Rubinem i Victorem. Ładna pogoda, miła atmosfera także bardzo udane poszukiwania. Podziękowania dla Victora za ciepły, pyszny posiłek od cyborgów i Rubina za transport i dla założycieli za kesze

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

3062262 2019-05-01 13:02 rubin (user activity16624) - Znaleziona

Święto, wolne, więc z tego powou wybraliśmy się z Ogórem i Victorem trochę pokeszować:)Pogoda była całkiem przyjemna więc i nam było przyjemnie szukać skrzynek. Niestety nie zdążyliśmy już na finał:(ale kiedyś się nadrobi:) dzięki za kesza.

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

3021657 2019-03-31 15:32 Foksy2 (user activity188) - Znaleziona

Złapany kolejny keszyk!

2983814 2019-01-20 10:10 Chorizo (user activity1047) - Znaleziona

Znakomitego rękodzieła ciąg dalszy:)DZK!

3266709 2018-12-31 16:09 karwo69 (user activity461) - Znaleziona

Keszowanie z Ejvenem i malenstwo. Z przykrością muszę przyznać że już nie pamiętam jak to było ale obiecuje dokończyć geościeszkę :)

2972148 2018-12-31 15:54 malenstwo (user activity1372) - Znaleziona

Na sylwestrowym spacerku z psiakami.

Byliśmy tu już jak się robiło ciemno, ale znaleźliśmy. Znowu strasznie mi się podobała podpowiedź. Autorka chyba musi zajmować się tym zawodowo ;)

Dziękujemy za kesza.

2945960 2018-11-12 22:36 Victor+ (user activity4010) - Znaleziona

Koleżanki powiedziały ''wow, ale pomysłowe'' więc pozostało mi tylko to napisać w logu internetowym ;-). Swoją drogą to dziwne miejsce, teren w miarę płaski, żadnych drzew liściastych w okolicy, a pełno liści się nagromadziło w jednym miejscu jakby kto ich nawiózł. Dzięki!

2937124 2018-11-03 19:14 profesor50 (user activity635) - Znaleziona

Na szczęście krzaki o tej porze roku już nie takie duże .

2970758 2018-11-02 13:53 r00t7 (user activity10142) - Znaleziona

Rodzinny wypad na bajkowe skrzynki - łącznie 2dni, sporo kilometrów w nogach, trochę autem.

2940577 2018-11-02 12:19 martuś (user activity9393) - Znaleziona

Weekend sobie przedłużyliśmy i ruszyliśmy do łódzkiego na kesze ;)

Tutaj spotkałam rozbebeszonego kesza, ale akurat dołączyła autorka, więc szybko go poskładałyśmy i umieściłyśmy z powrotem gdzieś w terenie ;)

2906535 2018-09-23 08:31 snack (user activity1548) - Znaleziona

Piękny ten las, przyjazny taki, no i jeszcze okeszowany, czego chcieć więcej?

Skrzynka też spoko.

Dzieki!

2904433 2018-09-19 18:58 poop (user activity2091) - Znaleziona

Wieczorne keszowanie. Szybko i sprawnie.

2911684 2018-09-19 14:01 Agata0099 (user activity286) - Znaleziona

Super skrzynka :D

2900948 2018-09-16 11:49 Olo74_Lilalu (user activity4345) - Znaleziona

Rowerowy drive-in:)To już ostatnia po tej stronie drogi i chyba ostatnia na dziś :(

Dzięki.

2924473 2018-09-14 19:42 profklos (user activity324) - Znaleziona

Czas nadrobić zaległości wakacyjnych keszobrań w logach. :)

 

 

2898381 2018-09-09 17:00 głaszczikarm (user activity549) - Znaleziona

Bardzo fajna ścieżka. Brawa za super podpowiedzi do zagadek oraz za maskowania. Masa pracy ale też masa frajdy dla znajdujących. Strażnicy skrytek fajnie wtapiają się w otoczenie i zaskakują przy spotkaniu. Dzięki za tą ścieżkę i za pokazanie fajnego kawałka różnorodnego lasu :)

2895797 2018-09-09 13:24 Pawelec134 (user activity1060) - Znaleziona

Fantastyczne podpowiedzi umieszczone w skrzynkach, cudny logbook. Dzięki. 

2893648 2018-09-08 19:31 Aynsley (user activity8214) - Znaleziona

Bajkowanie było naszym głównym dzisiejszym założeniem. Świetne skrzyneczki! Dziękil

2894995 2018-09-08 15:41 norbinorek (user activity10604) - Znaleziona

Kasia z dawna obstawiała tytuł , zawartość kesza potwierdziła tezę , sliczne , podziękował 

3720677 2018-09-02 11:40 KRZYŚ. (user activity307) - Znaleziona

Znaleziona razem z tatą JAśkiem. TFTC.

3720637 2018-09-02 11:40 Marcin. (user activity199) - Znaleziona

Znaleziona razem z tatą JAśkiem. TFTC.

2893072 2018-09-02 11:40 JAsiek. (user activity2892) - Znaleziona

Trochę się naszukaliśmy tego pojemnika ale jest i do tego atrybut od razu pozwala odgadnąć bajkę. Jedna z tych, które się pamięta do końca życia już :)  A mi się w dodatku kojarzy z piosenką "Szła dzieweczka do laseczka" ;)

Dzięki.

2886837 2018-08-17 12:59 woyt (user activity3461) - Znaleziona

Dzięki.

2872389 2018-08-11 13:25 Gacekk (user activity8872) - Znaleziona

Znaleziona podczas owocnego podboju okolic Łodzi w doborowym towarzystwie.

2867004 2018-08-11 13:25 Aki. (user activity9592) - Znaleziona

Znaleziona podczas podboju łódzkich akalic z Gackkiem, Natikiem i wzorowym :)

2862058 2018-08-11 13:23 wzorowy (user activity3670) - Znaleziona

2866248 2018-08-11 11:25 Natik (user activity2546) - Znaleziona

2855655 2018-08-04 19:23 jemiolka (user activity3800) - Znaleziona

Zaczyna się zmierzchać, czyli pora na dobranoc;-)dzięki za kolejną bajkę :-)

2855653 2018-08-04 19:22 Oni_no_Pejot (user activity3563) - Znaleziona

Szybko i sprawnie TFTC(-:

2855927 2018-08-04 14:56 RoDaJJ (user activity8290) - Znaleziona

Ciekawe czy jest bajka o skwarkach podróżujących po lesie w poszukiwaniu choćby patelni do skwierczenia. Spokojnie moglibyśmy służyć dziś za model. Bajecznie upalne keszowanie, dziękujemy

2848476 2018-07-24 19:00 bamba (user activity21612) - Znaleziona

Kto się boi wilka złego? Nie ja. Dziękuje.

Ostatnio edytowany 2018-07-29 21:42:01 przez użytkownika bamba - w całości zmieniany 1 raz.

2850769 2018-07-24 16:07 Serengeti (user activity20072) - Znaleziona

Śliczna czapeczka,razem z moim bambą, dzięki:)

2840821 2018-07-22 10:50 Wojtek. (user activity2302) - Znaleziona

Jagodzin sporo wokół, więc trzeba było poszerzyć obszar poszukiwań. Nie spędziliśmy tu zbyt wiele czasu, ale wystarczyło na podziwianie bardzo pieczołowicie przygotowanego maskowania i kolejnego świetnego rękodzieła. Dzięki za kesza, znakomicie!

2839782 2018-07-22 10:50 Jeanpaul (user activity1826) - Znaleziona

Tutaj przez chwilę pokręciliśmy się z Wojtkiem po jagodzinach, kordy w lesie lekko pływają i zawsze trzeba brać poprawkę. Zawartość nie pozostawiła wątpliwości, o którą baśń braci Grimm chodzi. Dzięki za kesza!

2866984 2018-06-25 11:57 Endriu86 (user activity1291) - Znaleziona

GPS pokazywał cuda jakby był pijany... Na szczęście udało się trafić na właściwą "wyspę" Jagodzin.

2803089 2018-06-19 13:00 damian211289 (user activity2402) - Znaleziona

Rowerowa eskapada po elfickim, bajkowym szlaku. ;)

Dzięki!

2798850 2018-06-17 07:41 izunia77 (user activity2871) - Znaleziona

I jak tu się opamiętać by nie tracić czasu na zbieraniu jagód. Tylu na raz jeszcze nie spotkałam.

2798567 2018-06-16 22:07 kustosz12 (user activity740) - Znaleziona

Tu trochę szukałem, bo pieniek na zdjęciu wyglądał na większy.

DZK

2798930 2018-06-16 18:44 rekomendacja pani_ka (user activity1937) - Znaleziona

Podjęta w zespole BIM&CAD3D. Lubię takie maskowania. A ile jagód!:)Tftc

2851500 2018-06-16 16:29 gagu (user activity7735) - Znaleziona

Niesamowicie wiele pracy włożone we wnętrzności keszy. Zanim się wpisałem długo oglądałem rękodzieła i nie mogłem wyjść z podziwu. Po drodze spotkaliśmy kilku keszerów. Przyjechaliśmy tu nie będąc pewnymi, czy uda nam się ogarnąć to w jeden dzień, jednak jest to możliwe, chodząc z buta. Wspólnie z Paulinką. Dzięki.

2805026 2018-06-16 15:31 palinq (user activity7312) - Znaleziona

A gdzie reszta bohaterki?

Każde dziergane zasługuje na zielone, a że uzbierałam trochę na Orlich Gniazdach, to tu rozdam;)Trochę na wariata wyjazd. Niespodziewanie udało się zdobyć całą ścieżkę:) Dzięki!

2797875 2018-06-16 14:11 Harry_Hole (user activity2796) - Znaleziona

Spacerowo z Limonami, Maleską i Smerfetką.
Dzięki za chwilę radości z keszem, pozdrawiam!

2797794 2018-06-16 14:09 Maleska (user activity8356) - Znaleziona

dziękuję za kesza :)

2960179 2018-06-16 13:50 Limon (user activity2422) - Znaleziona

towarzystwo zacne, pogoda wspaniała, no i te poziomki:)

2985262 2018-06-16 12:44 ForgottenSilesia (user activity6403) - Znaleziona

Podczas Bajowego Zlotu: bajkowe skrzynki, bajkowe wykonanie, bajkowa atmosfera i poziomki :)
Skrzynka znaleziona w towarzystwie Chochlika. Dzięki za chwile radości z keszem :)

Zalogowano przy użyciu GeoCentral Lite

2877216 2018-06-16 12:44 Chochlik. (user activity6484) - Znaleziona

Kesz zaliczony razem z ForgottenSilesia i crazy_team.

Dzięki :)

2801724 2018-06-16 12:23 hobbbysta (user activity16507) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki

2800835 2018-06-16 12:00 R-Sol (user activity7158) - Znaleziona

Cudowna wyszywana geościeżka, zdobywana z moimi dziewczynami i mocną, acz przemiłą asystą panów M+M. Dziękujemy.

2809525 2018-06-16 11:46 crazy_baby (user activity11430) - Znaleziona

Troszkę się tu naszukaliśmy a sporo nas tu było ale chociaż w między czasie mogliśmy sobie podjeść jagódek mniamiii a bajka ekspresowo zgadnięta, w końcu na koniec przedszkola nim się było na akademii.

2802993 2018-06-16 11:29 mangus i 27@ (user activity6271) - Znaleziona

Kolejna bajeczka namierzona. Wycieczka wraz z Mariosem i R-Solem. Wrócę później z gwiazdkami - nie mam przy sobie kartki z bajkami ;). Dzieki.

2806070 2018-06-16 10:30 wuja michal (user activity2406) - Znaleziona

znaleziona super skrzynka

2805750 2018-06-16 10:27 Mario&Monia (user activity14789) - Znaleziona

Miły spacer po lesie w towarzystwie R-solków , mangusika i stada małp. Kolejna fajna skrzyneczka i kolejna bajka . Dzięki, bardzo się podobało.

2797613 2018-06-16 10:22 rekomendacja Wrzos (user activity10121) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas rowerowej tułaczki po Lutomierskich bajkowych lasach podczas bajkowego spotkania ktore Elf zorganizował - magia!!! Pozdrawiam i dziękuję Wrzos:-)

2802133 2018-06-16 10:15 Nefryt+ (user activity5110) - Znaleziona

Bajkowe, rowerowe keszowanie razem ze Skyqenem. Przyszedłem na kordy,  stwierdziłem, że gdzieś tutaj jest kesz po czym zacząłem zajadać się jagodami. Skyqen zrozumiał, że nie ma co liczyć na moje wsparcie przy podejmowaniu skrzynki. Szybko odnalazł kesza, wpisał nas do logbooka i mogliśmy ruszać w dalszą drogę. Dzięki za kesza! 

2798835 2018-06-16 09:15 Entetee (user activity1277) - Znaleziona

Po bajkowej ścieżce drepcze entete. Dzięki za keszyka!