Wpisy do logu Górka spotterska na Ławicy    {{found}} 14x {{not_found}} 0x {{log_note}} 2x Photo 9x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

4369829 2023-09-30 10:31 rekomendacja tamagoczi (user activity167) - Znaleziona

Skrzynka na miejscu, ma się świetnie wygląda jak nówka:-)wypełniona po brzegi pięknymi skarbami. Te wielkie metalowe tuby tak nagle wzbijające się w powietrze zawsze robią na mnie wrażenie, fajnie że można sobie popatrzeć na to z bliska:-)Dzięki!

Info 20-11-23: Do logbooka wpisałem się jako paw3u (stary nick)

Ostatnio edytowany 2023-11-20 13:14:45 przez użytkownika tamagoczi - w całości zmieniany 1 raz.

3702517 2021-06-14 20:20 rekomendacja Antosiu (user activity3405) - Znaleziona

Do tej skrzynki podchodziłem jak do jeża, nie wiem dlaczego:-)Dzisiaj w końcu przeczytałem dokładnie opis i uznałem, że nie będzie tak źle. I nie było. Znalezienie ładnie wykonanego klasyka zajęło około 10 minut. Miejsce znane, kiedyś często odwiedzane. Bardziej aby nacieszyć się widokiem samolotów, niż robić zdjęcia. Były dni, że można było oglądać samoloty oraz wyścigi na pobliskim torze. Jest to również znakomita polana do oglądania pokazów lotniczych. Dziękuję i pozdrawiam.

A to ja :-) podziwiający odlatujące maszyny po: Poznań Air Show 2018 i NATO Tiger Meet 2018

3351989 2020-05-15 10:55 marass1111 (user activity14699) - Znaleziona

Ciekawa miejscówka. Loty wstrzymane więc ani na lotnisku ani w rejonie górki ruchu nie było. Za to dłuższą chwilę zajęło szukanie skrzynki, która sprytnie schowała się w :"oczywistym keszerskim obiekcie":-)Razem z czarnyksiaze. Dzięki. Pzdr.

3421798 2020-05-01 17:34 rekomendacja night_time (user activity11419) - Znaleziona

Jedni lądują, inni startują. Jest na co popatrzeć, nawet jeśli podejścia do lądowania nie są tak spektakularnie jak na Maderze. A gdzieś w tzw. międzyczasie można i urbex zwiedzić i w golfa pyknąć;)Miejsce idealne. Dzięki za kesza, pozdr.

3274318 2020-01-12 14:59 rekomendacja dptak (user activity3487) - Znaleziona

Przede wszystkim dzięki za pokazanie miejsca, bo górki raczej inne preferuję;)ale tolerancji nigdy nie za dużo, więc dziś zrozumiałam braci spottersów jak rozumiem keszerców na szczęście nasze hobby jest mniej uzależnione;)a wręcz "wolne" i dzięki temu mogliśmy dziś podziwiać lotnisko i maszyny zupełnie z innej strony a obiekt keszerski całkiem przyjazny niczym wejście do avionetki :)kesz solidnie schowany. trochę trzeba pokombinować żeby znaleźć ale warto satysfakcja gwarantowana. TFTC :)

3175576 2019-08-25 21:10 ronja (user activity16934) - Komentarz

Jakoś @ViRusN2o nie dawał znaku życia, więc wziąłem aparat i podjechałem na górkę. Ruch w powietrzu o tej porze spory. W przerwie na zdjęcia sprawdziłem kesza: jest na miejscu, nie potrzebuje jakiegokolwiek serwisu, a w logbooku ostatni wpis zostawił Witas. Usuwam więc logi ("found" i "potrzebny serwis") @ViRusN2o. Skrzynka jest dla każdego, ale trzeba do niej dojść, znaleźć i wpisać się :)

Logbook2
Logbook3

3174802 2019-08-25 15:24 ronja (user activity16934) - Komentarz

@ViRusN2o - wysłałem maila, na którego - mimo bycia online - nie odpowiedziałeś. Zatem zapytam ponownie: jakiego serwisu potrzebuje skrzynka, w jakim stanie jest maskowanie? Patrząc na założenie konta dzisiaj i wpisanie kliku znalezień mam wrażenie, że średnio się bawisz. Starczy ci czasu na odpowiedź do dzisiejszego wieczora, powiedzmy do 20-ej?

3117087 2019-07-07 12:00 Witas86 (user activity1366) - Znaleziona

Kiedyś, gdy jeszcze nie było tego kesza, a jechałem po inny zagubiłem się w tym rejonie. Dzisiaj natomiast dotarłem tu celowo. Z zadaniem poszło mi niezbyt, finalnie jednak się udało. Dziękuję!

3176160 2018-05-30 16:00 rekomendacja dzikbagienny (user activity457) - Znaleziona

Zaległy wpis:)Skrzynka znaleziona ale dostać się do niej, to hoho, trzeba się nagimnastykować:)TFTC!

Edit: nazbierałem na zielone, to przyznaję i ze względu na samoloty i na umiejscowienie kesza  :)

Ostatnio edytowany 2019-12-31 18:12:52 przez użytkownika dzikbagienny - w całości zmieniany 1 raz.

2723668 2018-04-08 06:57 Jażdżu (user activity2028) - Znaleziona

Takie miejsca i takie skrzynki to ja lubię. Skrzynka znaleziona na wczesno porannym spacerze ostatniego dnia pobytu w Poznaniu. Akurat trafiłem na dwa wznoszenia wizzz i lufthansy. Było Okęcie, była Ławica, czas na Rębiechowo ;p

2665561 2017-12-29 15:50 Layio (user activity4004) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie kolejnego nieznanego miejsca w znanych okolicach. W sumie keszerski obiekt został szybko namierzony, bez rozbrajania żadnych naturalnych elementów. Hazel dostrzegła samolot, więc w trymigi wzniosła się ku niebu i znalazła skrzynkę laughing

2664194 2017-12-29 15:50 rekomendacja HazelEyes (user activity3940) - Znaleziona

W drodze powrotnej z krótkiego wypadu z wampirzego terytorium udało się w końcu podjechać i tutaj, w końcu było po drodze. Zaparkowaliśmy na parkingu tylko dla klientów sklepu, ale chyba nikt specjalnie tego nie weryfikuje.;-)O tym fyrtlu nie miałam wcześniej pojęcia, więc tym bardziej byłam ciekawa jak wygląda lotnisko z bliska. Weszliśmy na jedną z górek i wytypowaliśmy dwa obiekty. Jeden mały, jeden duży. W jednym z nich - uwaga- gniazdo ptaków, które Layio próbował rozbroić. Mimo wszystko mój typ wygrał. Nie wiem dlaczego, ale mimo wszystko nie spodziewałam się, że zdobycie skrzynki będzie wymagało takiego poświęcenia. Z drugiej jednak strony to wredna ronjowska zagrywka, która dziwić nie powinna. :-D Udało się zaobserwować kołowanie samolotu linii Ryanair, a chwilę potem wspięłam się na wyżyny swoich umiejętności i zdobyłam to co zdobyć musiałam. Skrzynka w sam raz na zakończenie keszowego dnia. ;-)

2661587 2017-12-26 14:47 rekomendacja Algida (user activity3830) - Znaleziona

Pięknie dziękuję za skrzynkę. Znaleziona w towarzystwie rredana. TFTC!

2661556 2017-12-26 14:47 rekomendacja rredan (user activity7355) - Znaleziona

Ktoś kiedyś powiedział, ze każdy musi założyć kesza w tym maskowaniu. I dobrze. Oby każdy miał ich jak najwięcej, bo mi nigdy się nie nudzą, a i zabawy z podejmowaniem z nim zdarza się odrobina. Tu poszło bezproblemowo, łatwo, miło i przyjemnie, z wejściem i zejściem oraz z wytypowaniem dendrona. Nawet na żadną górkę nie musieliśmy wchodzić. Ale, jako, że pas się świecił, to wdrapaliśmy się by obejrzeć siad A320 w barwach Wizz Air, dziś przylatującego w ramach  rejsu W61980 z TRF. Można podejrzeć na flightradarze, bo aparatu nie wzięliśmy. Tam też sporo fot maszyny HA-LPT z przeróżnych lokalizacji europejskich i bliskowschodnich, jak np. to dołączone z sierpniowej Ławicy. Na samoloty zerkać lubię i chociaż spotterem nie jestem, to keszowanie zaprowadziło na "górki", a raczej wieżyczki albo platformy i parkingi specjalnie dla nich przygotowane wokół MLA. Wiem doskonale, bo doskwiera to czasem bardzo, że ruch na POZ jest zdecydowanie mniejszy ale czy u nas nie mogłoby być tak ładnie to przygotowane? A nie jakieś kupki kompostu ze znakiem B-2 broniącym dostępu? TTF, TFTC!

2662021 2017-12-26 11:35 Pawel brasia (user activity7832) - Znaleziona

Zaryzykowałem i zaparkowałem na parkingu dla klientów, właściwie na przeszkodzie, abym stał się klientem była tylko zamknięta brama;)
Krótki spacerek pozwolił wytypować górkę i obiekt, podjęcie skrzynki było już samą przyjemnością. Okazało się, że gdybył obrał inną marszrutę trafiłbym na poprzedników a trafił się STF, dziękuję!

2661293 2017-12-26 11:00 rekomendacja RoDaJJ (user activity10740) - Znaleziona

Trasa wieczornego powrotu do domu wiodła koło Ławicy. Trudno było nie skorzystać okazji do jeszcze jednego spaceru w ciemnościach. Świecenie latarkami w pobliżu lotniska nie jest szczególnie dobrym pomysłem przy czujnej ochronie, w dzisiejszych czasach, tak więc po przeszukaniu trzech obszarów zbliżonych do boiska od baseballa, postanowiliśmy wrócić tu za dnia.
Okazało się to słusznym posunięciem. Za dnia okazało się,  że klucz tkwił w interpretacji słowa "zbliżone", no ale jak wiemy rozmiar nie zawsze ma znaczenie smile więc obiekt został łatwo namierzony wkrótce po tym, gdy, odebraliśmy telefon rozpoczynający się słowami, nomen omen, "Halo, tu wieża...". Dziękujemy za możliwość załapania się na spacer koło latających maszyn, znakomita.

Ostatnio edytowany 2017-12-26 21:33:30 przez użytkownika RoDaJJ - w całości zmieniany 1 raz.