Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Z wizytą u Neptuna    {{found}} 125x {{not_found}} 0x {{log_note}} 2x   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

2978973 2019-01-21 04:31 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

2833436 2018-07-17 09:44 erykradek (user activity2906) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

2833301 2018-07-17 03:29 DeJot (user activity809) - Znaleziona

Znaleziona z Klimsiaczkiem, troche było chodzenia. IN: GK Klucz do szczęścia

2832646 2018-07-16 20:07 Klimsiaczek (user activity382) - Znaleziona

Znaleziona z Dejotem, pojemnik się rozpada, trzeba wymienić

2796534 2018-06-15 00:00 diskobanditts (user activity1300) - Znaleziona

Znaleziona w trakcie urlopu nad morzem.

Dziękujemy i pozdrawiamy

2679638 2018-01-25 18:12 Majonez299 (user activity3194) - Znaleziona

Latarnia odwiedzona latem, a kesz capnięty zimą. Skrzynka trochę zniszczona, ale logbooki są suche. Dzięki

I pozdrowienia dla założyciela.

2618336 2017-09-30 17:58 pawelko (user activity4584) - Znaleziona

Latarnię udało się odwiedzić nawet wewnątrz, na chwile przed zamknięciem, na koniec września - same sprzyjające warunki. Do skrzynki jak po sznurku, tak jak lubię. Pomimo pęknięć pudełka, zawartość sucha jak pieprz. Podobało mi się. Pozdrawiam. :)

2598679 2017-09-05 17:54 Karom (user activity593) - Znaleziona

Musimy przyznać się bez bicia, że skrzynka znaleziona zupełnie przez przypadek podczas szukania zupełnie innego kesza;)Zorientowaliśmy się, bo drzewo nam nie pasowało:PTak więc spacerek jaki przygotowali wychowawcy i uczniowie 5a niestety nas ominął. Aczkolwiek drzewo z domkiem dla ptaków widzieliśmy!;)Niestety GK nie ma, skrzynka popękana ( nie mieliśmy dziś przy sobie zestawu do reanimacji keszy:(), a w środku mnóstwo logbooków. Dwa zapisane tylko do połowy. Jest taki bałagan w logach, że nie wiemy kto mógł zabrać GK i go nie wpisać :( 

Ostatnio edytowany 2017-09-06 14:39:25 przez użytkownika Karom - w całości zmieniany 1 raz.

2604552 2017-08-29 10:35 Mariusz696 (user activity129) - Znaleziona

2583881 2017-08-23 19:40 geojerrycache (user activity93) - Znaleziona

Szybko i sprawnie!

Obecności gk kota nie stwierdziłem. NTNL

TFTC!

2567917 2017-08-13 16:28 piol (user activity196) - Znaleziona

Znaleziona szybko i sprawnie. Skrzynka nieco popękana można już pomyśleć o nowej. 

In: gk kot cywilizowany

2550305 2017-07-26 19:11 Langus5102 (user activity39) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Znaleziony z dziewczyną po wizycie w latarni;)

2553369 2017-07-24 10:46 vince.vega (user activity336) - Znaleziona

Szybko i sprawnie na wakacyjnym spacerze. TFTC

2545551 2017-07-21 18:50 Hawajek (user activity265) - Znaleziona

Znaleziona razem z JanekZgdyni. Skrzynka na swoim miejscu. Podjęta bez problemu w rodzinnym gronie.

2530669 2017-07-09 13:24 vonThropek (user activity7) - Znaleziona

Fajny kesz szybko zgarnięty. Szkoda ze nie miałem ze sobą swojego kreta to bym podrzucił, a tak to tylko zabrałem conieco.
Out turusta21 i turysta25
Dzięki!
Peace!

2520074 2017-06-27 18:16 blacha20 (user activity38) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dzięki.
In: turysta 21
In:TURYSTA 25
OUT: Dino

2504943 2017-06-14 22:02 BlazTeam (user activity283) - Znaleziona

Znaleziono w towarzystwie komarow. In: GK Dino na Wakacjach. Out: GK siersciuchowy kret #65

2484301 2017-05-20 17:19 Pasazerka (user activity582) - Znaleziona

W trakcie wizyty w latarni morskiej. Miejsce namierzone szybko, kesz jeszcze szybciej, ale niestety potrzebny jest nowy pojemnok, bo stary jest pęknięty. Wrzuciłam GK

2455955 2017-04-30 20:21 pichu. (user activity2973) - Potrzebny serwis skrzynki

2455950 2017-04-30 20:21 pichu. (user activity2973) - Znaleziona

W końcu udało się dotrzeć i tutaj.

Znaleziona w towarzystwie Guni i kriisa. 

Niestety pojemnik jest pęknięty a dziennik przepełniony i za kolejne strony robią nowe skrawki papieru. Dorzuciłem mikro dziennik od siebie ale przydałby się również serwis pojemnika.

TFTC!

2450847 2017-04-23 20:43 roburas (user activity174) - Znaleziona

2438568 2017-04-13 13:51 RadJan (Radziecki) (user activity206) - Znaleziona

Przedświąteczne keszowanie

2438570 2017-04-13 13:51 aguguch (user activity91) - Znaleziona

Ano nie spodziewałam się:)

2404849 2017-03-05 13:38 Drzewiarz (user activity106) - Znaleziona

Wracając do samochodu po nieudanej próbie znalezienia kesza z GC postanowiłem spróbować podjąć tego. Mimo, że zingnorowałem dwa pierwsze etapy, to bez problemu znalazłem finałowe miejsce. Pojemnik do wymian (popękany), a worki, w których był kesz również się trochę podarły. TFTC

2388069 2017-02-03 10:02 Hr. Jan Usz (user activity9580) - Znaleziona

Kilka dni temu podczas zimowego spaceru z najlepszą z Żon, Jaworem i Bartusiem

2382449 2017-01-23 20:44 Jawor1 (user activity190) - Znaleziona

Miły spacer z Mamą, Tatą i Bartusiem. Dziękuję. Szkoda że nie ze ścieżki latarnianej.

2352578 2016-11-22 19:06 Kriis (user activity591) - Znaleziona

2351901 2016-11-20 13:54 Włóczykij. (user activity1955) - Znaleziona

Z kriisem podczas samochodowego wypadu po brakujące kesze z okolicy.

Sprawnie podjęta. Dzięki!

2328373 2016-10-19 16:50 neotom (user activity221) - Znaleziona

Znalezienie dzięki dokładnemu i jednoznacznemu opisowi nie przysporzyło kłopotów, choć samo miejsce nieco odstrasza ilością śmieci dookoła. Niestety po "bardzo bogatej" zawartości nie zostało ani śladu. Jest zapalniczka, brudna gumka do włosów i parę śmieci-papierów. Ciężko o serwis z dalekich stron, a poza tym "to Polska właśnie"... Ocenę podnosi bliskość atrakcyjnego turystycznie miejsca oraz sama idea i zaangażowanie w założenie skrzynki.

2299225 2016-09-15 19:33 Miciold (user activity389) - Znaleziona

Trochę błądzenia, już się ciemno robiło...

2299218 2016-09-15 19:33 Sokole Oko (user activity633) - Znaleziona

Razem z Micioldem, Bamboosem i Paj

Nie spodziewaliśmy się Ryszarda Petru w tym wątku

Ostatnio edytowany 2016-09-17 13:53:19 przez użytkownika Sokole Oko - w całości zmieniany 1 raz.

2289545 2016-09-06 09:40 mziolko (user activity2883) - Znaleziona

Korzystając z dodatkowego urlopu we wrześniu udało się znaleźć tą skrzyneczkę. Miejsce wielokrotnie odwiedzałem, mam sentyment do tych okolic. Kesz udało namierzyć się całkiem szybko. Obawiam się tylko, że przed zimą dobrze by było wymienić pojemnik ponieważ jest pęknięty.

Dzięki za kesza i pozdrawiam z Opolskiego.

 

Ostatnio edytowany 2016-09-06 17:57:39 przez użytkownika mziolko - w całości zmieniany 1 raz.

2284393 2016-08-29 16:10 Michu4000 (user activity2180) - Znaleziona

z Nazixem i DżejDżejem

2264290 2016-08-17 19:22 crazy_baby (user activity8904) - Znaleziona

Sama forma kesza i krótkiego spaceru ciekawa, tylko zupełnie nie rozumiem posadowienia go praktycznie kilka metrów od sąsiedniego kesza i do tego z obu bawet nie widac latarni. no ale plus 2 za jednym razem chociaż.

2257573 2016-08-14 15:12 misiaaczacza (user activity82) - Znaleziona

Znaleziona

2257576 2016-08-14 15:02 Greczq (user activity25) - Znaleziona

Łatwa fajna skrzynka :)

2257616 2016-08-14 13:21 Jamrozy (user activity166) - Znaleziona

Byłem tu chwilę wcześniej. Przeszedłem drogę zgodnie ze wskazówkami i wróciłem w to samo miejsce. Drzewo fajne, skrytka solidnie wciśnięta, przyda się nowa torebka strunowa (duza) i foliowa.

2258797 2016-08-14 00:42 oj-tam oj-tam (user activity82) - Znaleziona

Znaleziono z misiaaczacza

2255044 2016-08-12 19:36 Piotrekos (user activity113) - Znaleziona

Ciekawe miejsce ukrycia:)Znaleziona podczas wakacji :)

2253770 2016-08-11 18:04 Wipek (user activity16) - Znaleziona

Fenomenalne rzeczy na wymianę. Uwaga na Rysia ;)

2253078 2016-08-10 17:26 szurasy (user activity351) - Znaleziona

Szkoda , że wycieczka taka krótka. Dziękujęmy 

2251279 2016-08-09 19:42 areckis (user activity5090) - Znaleziona

Drugi kesz, w tym samym miejscu, pokazujący to samo.;)Hmmmm. Dzięki!

2253089 2016-08-09 19:41 niepauka (user activity1472) - Znaleziona

Znaleziona z areckis. Dzięki. 

2269650 2016-08-09 06:00 unieski (user activity8140) - Znaleziona

Kesz znaleziony przypadkiem przy okazji szukania tego sąsiedniego, po prostu hubowe drzewo rzuciło się nam samo w oczy  Z Zyfiką i Reilą 

2252629 2016-08-09 06:00 Reila (user activity1245) - Znaleziona

Kesz znaleziony z Zyfiką i Unieskim podczas wakacji, dziękuję

2249922 2016-08-09 06:00 Zyfika (user activity8191) - Znaleziona

Przyjemny orzeźwiający spacer z Reilą i Unieskim o poranku zaowocował zdobyciem tego kesza Latarnia okazała, hubowe drzewo również, dziękuję

2246555 2016-08-04 17:30 MałaMii&Włóczykij (user activity114) - Znaleziona

Najpierw znaleziona ta inna, dopiero potem ta - ale jest. TFTC :) 

Ostatnio edytowany 2016-08-07 12:03:35 przez użytkownika MałaMii&Włóczykij - w całości zmieniany 1 raz.

2244931 2016-08-02 12:34 baranek84 (user activity1162) - Znaleziona

widoczki ze szczytu latarni były przepiękne. Sam kesz znaleziony całkiem sprawnie. TFTC

2251079 2016-07-30 21:22 Nazo (user activity140) - Znaleziona

Szybko znaleziona. Z gadżetów przygotowanych przez dzieci nic już nie zostało. Dorzuciliśmy coś od siebie. Dziękujemy!

2246648 2016-07-27 13:39 Chochlik. (user activity3855) - Znaleziona

Bardzo przyjemna skrzyneczka. Znaleziona w czasie powrotu z latarni razem z ForgottenSilesia.

Dzięki

2673661 2016-07-27 11:39 ForgottenSilesia (user activity3376) - Znaleziona

Znaleziona z Chochlikiem. Dziękuję za chwile radości z keszem smile

2246023 2016-07-21 22:30 Tris (user activity10333) - Znaleziona

Dzięki za kesz.

2222171 2016-07-19 20:53 Makskk (user activity51) - Znaleziona

Znaleziona 19 lipca 2016 20:53 - nr 19

2222442 2016-07-19 20:35 Opona Tramwajowa (user activity2955) - Znaleziona

Keszowanko popołudniu w okolicy z rodzinką.  Poszło bez problemowo. Dziękuję

2223116 2016-07-19 17:14 grocholka (user activity40) - Znaleziona

Znaleziono

2236370 2016-07-18 21:19 unkas (user activity10491) - Znaleziona

Dzięki za kesza.

2211970 2016-07-10 18:52 Dajman (user activity114) - Znaleziona

Fajna skrzynka. Dzięki za kesza!

2211992 2016-07-09 11:44 Błękitna Team (user activity3292) - Znaleziona

Siedlecki Team tym razem na Wybrzeżu. Spontaniczny wyjazd nad nasze morze. Drzewko...bardzo ciekawe. Dzięki za kesza. Czuwaj!

2212815 2016-07-05 23:50 kubagrz (user activity210) - Znaleziona

Znaleziona , na porannym urlopowym keszowaniu. Tftc.

2183121 2016-06-15 10:20 Yakub (user activity1194) - Znaleziona

Miałem deja vu, wchodząc w stertę śmieci, którą widziałem przy poprzednim cachu 2 lata temu. Nic nie zmieniło się niestety na lepsze. 

Zlokalizowana błyskawicznie, dzięki świetnym podpowiedziom. 

Dzięki!

2164370 2016-05-30 18:39 Alkaster (user activity454) - Znaleziona

Sympatyczny szybki keszyk, czyli jak lubie, dzieki :)

2157169 2016-05-28 12:36 Aurigaverde (user activity247) - Znaleziona

Znaleziona z Maxime podczas spaceru wokół latarni. W okolicy roi się od skrzynek. TFTC!

2156462 2016-05-27 20:47 JoannaLadyMoon (user activity3871) - Znaleziona

Wieczorny spacerek pod piękną latarnię zaowocował zdobyciem keszyka. Szybko i precyzyjnie namierzony, dzięki bardzo. 

Ostatnio edytowany 2016-05-27 22:20:08 przez użytkownika JoannaLadyMoon - w całości zmieniany 1 raz.

2168719 2016-05-27 07:09 Charon7 (user activity1988) - Znaleziona

Dzięki za kesza

Ostatnio edytowany 2016-06-03 09:13:00 przez użytkownika Charon7 - w całości zmieniany 2 razy.

2139742 2016-05-15 14:00 unreleased (user activity267) - Znaleziona

Znaleziona wspólnie z Sisi7. Z początku mała dezorientacja, bo szukaliśmy Starego Człowieka i Morza, a natknęliśmy się na Neptuna...;-)TFTC ;-)

2164819 2016-05-15 12:26 Miki. (user activity8507) - Znaleziona

Dzięki za spacerek.

Znaleziona z Dziku1976

2269499 2016-05-15 11:27 dzikuTeam (user activity357) - Znaleziona

znaleziona z miki016 :)

2103780 2016-04-23 20:18 Mitsubishi (user activity881) - Znaleziona

Znaleziona
TFTC

2103786 2016-04-23 20:15 Araz_BDG (user activity655) - Znaleziona

Znaleziona z Mitsubishi.

2081994 2016-04-05 21:35 baloniarz (user activity7343) - Znaleziona

Znaleziona podczas nocnego spacerku. Pojemnik jest pęknięty ale zawartość sucha. Dziękuje za pokazanie miejsca i skrzyneczke. PS brak atrybuty"potrzebne hasło"

2066637 2016-03-27 17:45 ada_mroczna (user activity397) - Znaleziona

Super keszyk, bardzo szczelnie zapakowany, dzięki czemu wszystko w środeczku suchutkie:)Dużo skarbów zostawionych przez dzieci, porządny logbook. Instrukcje doprowadziły mnie i marcin_Rio za pierwszym razem:)TFTC!

2066684 2016-03-26 18:11 marcin_Rio (user activity669) - Znaleziona

Mój pierwszy keszyk :-)

2046728 2016-03-10 17:13 dagonet (user activity90) - Znaleziona

Bardzo fajny opis ułatwiający znalezienie kesza. O tej porze miejsce nie wygląda tak tragicznie, bo liście przysłoniły wszystkie śmieci. Wystaje jedynie to co kury wygrzebały. 

2035396 2016-02-27 13:12 zagajny (user activity264) - Znaleziona

Szybka skrzynka, brudny las.

1952136 2015-11-11 19:53 Gospo (user activity675) - Znaleziona

Podjęta z Ori i Ignaczakiem

troszkę syfu w tym lasku dobrze ze jest jesień

1950716 2015-11-11 19:53 ori (user activity823) - Znaleziona

Dzięki. Wrzuciliśmy nowy logbook i GK.

1934490 2015-10-24 21:01 woyt (user activity3314) - Znaleziona

Dzięki.

1924582 2015-10-13 15:44 Adi70 (user activity81) - Znaleziona

Fajne Miejsce

1887978 2015-09-16 00:00 Klon (user activity1945) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki.

1886913 2015-09-15 11:00 mwitek (user activity98) - Znaleziona

na rodzinnym spacerku:-)fajna Skrzynecka, dzięki

1886065 2015-09-14 15:55 erykradek (user activity2906) - Komentarz

Bardzo proszę kolejnego Znalazcę o dorzucenie kawałka logbooka:)No dobra - cały też może być ;)

Z góry dziękuję

1886557 2015-09-10 13:25 YukiHana (user activity197) - Znaleziona

Zdobyta w ramach wizyty w latarni z Sarkacym :)

1885856 2015-09-10 13:25 Sarkacy (user activity273) - Znaleziona

Skrzynka zdobyta po wizycie w latarni. Logbook się kończy!

Ostatnio edytowany 2015-09-14 10:51:59 przez użytkownika Sarkacy - w całości zmieniany 1 raz.

1875725 2015-09-06 17:59 Raven4555 (user activity541) - Znaleziona

Znaleziona jak się okazało wcześniej i oznaczona w logu Internetowym sąsiedniej skrzynki jako znaleziona. Parę dni pózniej znalazłem właściwy pojemnik starego czlowieka. Dzięki !

1875689 2015-09-06 17:44 KiiSiielu (user activity20) - Znaleziona

Znaleziona

1866046 2015-08-31 09:36 harpus (user activity6875) - Znaleziona

Znaleziona rodzinnie w trakcie akcji Wakacje2015, czyli gdzieś między czerwcem a sierpniem :)

Dzięki za pokazanie miejsca i założenie keszyka!

THX

1859095 2015-08-26 18:10 KOT_B (user activity18) - Znaleziona

Znaleziona podczas rodzinnego wypadu do Rozewia.

Latarnia zaliczona  

1857419 2015-08-25 21:13 Duch Miasta (user activity1122) - Znaleziona

Znaleziona między 27-07-2015 a 10-08-2015 na wakacyjnym spacerze. Dzięki za kesz

Miejsce syfiaste wypada że to miejscowi tak syfią...

1852430 2015-08-23 16:39 Sovek (user activity2346) - Znaleziona

Tftc! Miejsce sentymentalne- ok 2008 r zaczynalem tu swoje keszowe przygody- wokolo śmietnisko zarowno teraz jak i wczesniej

+2 

1849504 2015-08-21 14:22 stanaszko (user activity345) - Znaleziona

Dzięki za kesza in- brelok Szkl. Poręba, brak kreta, pozdrawiamy.

1886668 2015-08-19 16:30 Azymut (user activity5169) - Znaleziona

Gdy będąc w Jastrzębiej Górze przylukałem na mapie keszy, iż jest tu skrzyneczka mojego ziomala, to pomyślałem sobie, że grzechem byłoby jej nie zaliczyć. Przez co pierwszy rodzinny spacer odbył się w kierunku latarni. To znaczy rodzinka szła do latarni, bo ja szedłem do tego kesza. ;-)

1849196 2015-08-18 12:27 Shetani (user activity56) - Znaleziona

Sympatyczny spacerek po lasku za latarnią. Dzięki!

Out - bransoletka z muszelek (będę miała świetną pamiątkę z wakacji)

In - medal ze znakiem Łodzi :)

1849195 2015-08-18 12:20 bartosh0 (user activity58) - Znaleziona

Całkiem przyjemnie, krok po kroczku do keszynki pełnej znajdźków.

TFTC!

1832474 2015-08-12 08:47 buzdys (user activity24) - Znaleziona

Kolejna znaleziona dziś skrzynka. Out: "Kurza łapka" 08:48

1831442 2015-08-11 15:23 NivilS (user activity3611) - Znaleziona

Znaleziona między 27-07-2015 a 10-08-2015. Dzięki za kesz.

1822703 2015-08-05 13:47 MGM_team (user activity162) - Znaleziona

Skrzynka przemoczona. Dodaliśmy worek dla zabezpieczenia. Pęknięte pudełko. In: geokret kurza łapka.

1821947 2015-08-04 22:38 Khungry (user activity33) - Znaleziona

1822337 2015-08-04 17:00 Lumen (user activity3670) - Znaleziona

Wracałam już ze spacerku z jednego kesza, lecz gdy zaczęłam czytać tego..... okazało się, że muszę zrobić w tył zwrot więc zrobiłam, naprzód marsz i po wskazówkach do celu:)Dzięki za ciekawego kesza, pozdrawiam!

1814282 2015-07-31 17:26 kozioty (user activity78) - Znaleziona

Rodzinnie z mrJacoby66 i żoną. Dzięki

1810692 2015-07-29 00:42 erykradek (user activity2906) - Komentarz

Bardzo proszę kolejnego znalazcę o dobrym sercu o zmianę pudełka (półlitrowe). Mieszkam w Warszawie i póki co nie będę nad morzem. Z góry dziękuję :)

1809939 2015-07-28 17:50 rdmktsarna (user activity15) - Znaleziona

Super kesz pełen skarbów.
In: 5szt. opasek na rękę, 5szt. małych serduszek
out: słonik, geokret
Uwagi: popękane pudełko.

1809648 2015-07-28 12:13 Qbeczek (user activity43) - Znaleziona

Fantow i krecikow pełno, dzięki!:D

1809884 2015-07-28 11:14 filix12 (user activity4) - Znaleziona

długo szukaliśmy ale mam :D

1810891 2015-07-28 11:00 Kari003 (user activity172) - Znaleziona

 

Kolejny przystanek naszych geokrecików.Chwile nam to zajęło i nie obyło się bez spojlera :p TFTC !

Ostatnio edytowany 2015-07-29 13:41:59 przez użytkownika Kari003 - w całości zmieniany 1 raz.

1810201 2015-07-27 11:00 kacperogps (user activity164) - Potrzebny serwis skrzynki

Pudełko popękane... nie byliśmy przygotowani na podmiankę... przydałby się serwis.

1810199 2015-07-27 11:00 kacperogps (user activity164) - Znaleziona

Znaleziona bezproblemowo 3 osobową ekipą... podczas rodzinnych wywczasów nad Bałtykiem...
Piękna, bogata skrzynka... Pozdrawiamy klasę i wychowawców.
TFTC!

PS. Pudełko popękane... nie byliśmy przygotowani na podmiankę... przydałby się serwis.

1804556 2015-07-24 18:34 KozaK (user activity641) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona razem z Kalinką :)
Miła skrzynka :)

1804552 2015-07-24 13:30 Kalinka (user activity599) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona bardzo sprawnie. Naprawdę szczegółowy opis, który nie pozostawia żadnych wątpliwości :)

1812522 2015-07-19 13:40 dixiluk (user activity86) - Znaleziona

Znaleziona z dziewczyną podczas pobytu na wakacjach nad morzem, TFTC

1793977 2015-07-18 20:59 M. Kucharskov (user activity168) - Znaleziona

Super ładnie i fajnie. Wakacyjnie wraz z dziewczyną P. Kowalczyk

1789215 2015-07-14 14:35 miha (user activity1967) - Znaleziona

Znaleziona przy okazji spaceru falochronem, latarnia zwiedzona,pamiątki kupione. Pudełko jest popękane. Dorzuciłam nowy ,większy logbook.Dzięki

1789366 2015-07-14 11:27 JAsiek. (user activity2382) - Znaleziona

Dzięki temu, że Olo i Lilalu urlopują w sąsiedniej wsi udało nam się zebrać do kupy i pojechać po tego keszyka. Ładny, podoba mi się taka inicjatywa na koloniach/zielonych szkołach. Pudełko pęknięte ale to nic bo fanty bardzo elegancko popakowane w strunówki! Synek Krzyś był bardzo zadowolony ze znalezienia i wymiany.

IN: Lew Alex z Madagaskaru

OUT: puchar Angry Birds

 

TFTC!

1788505 2015-07-14 11:26 Olo74_Lilalu (user activity4208) - Znaleziona

Okazało się, że ziomal JAsiek. wypoczywa w okolicy więc postanowiliśmy się namówić na krótki spacer Przyznam, że myślałem, że spacer do skrzynki będzie dłuższy, a tu kolejne punkty padały raz dwa

Kesza wyłuskał keszer-zuch -> Krzyś

Dzięki.

 

Ostatnio edytowany 2015-07-14 20:14:24 przez użytkownika Olo74_Lilalu - w całości zmieniany 1 raz.

1784412 2015-07-12 17:56 karwdo (user activity5575) - Znaleziona

Latarnia pozwiedzana, choć ogromne wrażenie zrobiła też maszynownia. Podziękowania dla kolonistów.

1782576 2015-07-11 18:21 Korbaro (user activity6) - Znaleziona

Dzięki! <br /> Z dzieckiem rowerowo.<br /> Ale skrzyneczka wymaga serwisu. Pudełko pękło i szkoda, że nie ma w niej nic do pisania.

1780752 2015-07-09 19:04 dcwp (user activity340) - Znaleziona

nie było łatwo wypatrzyć tę budkę ale się udało, fajnie fanty troch wymieniliśmy dzieci szczęśliwe dzięki

1777650 2015-07-06 21:26 Macwaj (user activity127) - Znaleziona

Skrzynka nie tak bogata jak w opisie. Zostawiłem i wziąłem GK

1773560 2015-07-03 08:16 Krzysiu77 (user activity148) - Znaleziona

Szybka skrzynka na rodzinnym spacerze. TFTC

1770283 2015-07-01 13:05 Shymon (user activity99) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Zabrałem geokreta.

1766434 2015-06-28 19:56 flora__73 (user activity750) - Znaleziona

Batdzo sympatyczny keszyk w znanym miejscu . Dzięki .

Ostatnio edytowany 2015-06-28 20:00:57 przez użytkownika flora__73 - w całości zmieniany 1 raz.

1755915 2015-06-19 17:40 caralinus (user activity80) - Znaleziona

super kesz - bogato nadziany;)podmieniłem geokreta

1753878 2015-06-17 19:33 Henryczek (user activity94) - Znaleziona

Znaleziona przez przypadek. W pobliżu jest inny kesz.

1751403 2015-06-15 17:39 menthorGD (user activity297) - Znaleziona

Dziękuję za świetną skrzynkę, właśnie wzbogacona została o Geo Kreta. Tftc

1737840 2015-06-06 17:37 fraytag (user activity78) - Znaleziona

Zmaleziona podczas wakacyjnego weekendu

1724641 2015-05-27 12:44 luki82 (user activity48) - Znaleziona

Znaleziona z Kasią19pl

1708539 2015-05-16 19:28 parch90 (user activity299) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dzięki :-)

1709496 2015-05-16 12:02 koliber (user activity151) - Znaleziona

Z parch90. dzięki.

1752661 2015-05-16 11:40 Lorezja (user activity436) - Znaleziona

TFTC, znaleziona z GuMiS160 ;)

1710005 2015-05-16 11:40 GuMiS160 (user activity580) - Znaleziona

TTF wraz z Lorezja :)

Fajny spacerek i na prawdę bogata skrzynka:)Dziękujemy bardzo :)

1700600 2015-05-10 12:43 bamba (user activity13887) - Znaleziona

A już myślałem że załapię się na FTF ale niestety kolega Rausz mnie wyprzedził.

Pozostał STF i piękny morski certyfikacik.

Dziękuję bardzo i polecam zwłaszcza dzieciom. Gdyby moje były ze mną to pewnie niewiele fantów w keszu by pozostało. Dziękuję bardzo.

1701448 2015-05-09 16:40 Rausz (user activity4111) - Znaleziona

Wreszcie pojawił się pretekst, żeby odwiedzić latarnię, bo chociaż mieszkamy tak blisko, jakoś się nie składało.

Skrzynka pełna skarbów, jak w sklepie z pamiątkami ;)

Wymianka Leny: bransoletka - świnkogwizdek.

Dzięki za kesza!

Ostatnio edytowany 2015-05-10 23:22:13 przez użytkownika Rausz - w całości zmieniany 1 raz.