Wpisy do logu Śląski Wawel    {{found}} 39x {{not_found}} 1x {{log_note}} 2x Photo 4x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

4371101 2023-09-30 21:35 Milka_Badwolf (user activity178) - Znaleziona

Kesz znaleziony kiedyś tam w geocaching'owej rzeczywistości, dzięki

4341095 2023-08-26 13:26 rekomendacja dawidnd (user activity5244) - Znaleziona

Najciekawszy punkt weekendowego wyjazdu. Załapaliśmy się trochę fuksem na zwiedzanie zamku z przewodnikiem (bilety wyprzedano 2 dni wcześniej). 3,5 h opowieści przewodnickiej o historii zamku, rodu Piastów i miasta minęło jak z bicza strzelił. Polecam. Z planowanych max. 2 h w Brzegu zrobiło się prawie 5 h (bo przecież ratusz i jeden z największych kościołów w Polsce też warto zobaczyć). Sam kesz znaleziony bez problemów, mimo że odpuściłem pierwszy etap i skupiłem się tylko na finale. Dzięki, rekomenduję.

4216521 2023-05-01 22:26 Korfos (user activity174) - Komentarz

Etap wstępny zaliczyłem. Prawidłowe kordy do niego to mniej więcej N50 51.841 E17 27.995 Kesz znajduje się w środku na dziedzińcu do którego można przejść przez dwie bramy.

Dzisiaj było zamknięte, ale na szczęście spotkałem ochroniarza który pozwolił wejść na dziedziniec. Szkoda tylko że nie miałem za bardzo szansy poszukać kesza, bo ochroniarz wiedział gdzie on jest schowany i mi go od razu dał:DChwilę pogadaliśmy i okazało się że to jego kolega kiedyś tu stworzył tego keszyka.

Niestety na ten moment nie miałem możliwości podjęcia finału i zostawiam sobie go na później.

Ostatnio edytowany 2023-05-21 23:14:18 przez użytkownika Korfos - w całości zmieniany 1 raz.

4123725 2022-12-27 14:15 rekomendacja Małgosia K (user activity265) - Znaleziona

Przy okazji zwiedzania zamku z przyjemnością namierzyliśmy kesza.

A samo zwiedzanie zamku przy okazji wycieczki po seniorkę rodu przebywającą w sanatorium - tak, żeby na próżno kilometrów nie tłuc to trasę przez zamek z keszem sobie zaplanowaliśmy :-).

Dziękujemy!

Ostatnio edytowany 2022-12-28 23:07:46 przez użytkownika Małgosia K - w całości zmieniany 1 raz.

3855431 2022-01-07 16:10 kojoty (user activity3237) - Nieznaleziona

Coś dziś nie mamy z makotką szczęścia - etapu wstępnego nie zlokalizowaliśmy - studnia i latarnia pod lordami jest za płotem budowy a dąb papieski jakoś nic nam nie pokazał. W muzeum w sumie całkiem fajnym nic się nam nie rzuciło w oczy choć oczywiście to nie oznacza że nic tam nie było - wręcz przeciwnie całkiem spoko muzeum. Uznaliśmy że dzięki temu pewnie uda nam się jeszcze kiedyś odwiedzić Brzeg i postanowiliśmy pominąć nagabywanie obsługi muzeum o skrzynkę - więc dziś bez znalezienia

3798436 2021-10-02 23:06 rekomendacja norbinorek (user activity13142) - Znaleziona

bez szukania pierwszego etapu , z przyjemnością zwiedzałem muzeum i łatwo wypatrzyłem pojemnik , zostawiłem magnes z Bytomia

najbardziej podobały mi się meble , niesamowity kunszt

jak dla mnie bardzo ładny zamek i ciekawe muzeum , polecam i dziękuję

3461545 2020-08-19 11:49 QbaPL (user activity3821) - Znaleziona

Zamek zwiedzałem i kesza znalazłem 23.07.2016. Wtedy jednak fakt znalezienia odnotowałem tylko w serwisie GC.

Dziś będąc w Brzegu nie mogłem sobie odmówić przyjemności i zajrzenia jeszcze raz do zamku. Zwiedzając ekspozycje przypomniałem sobie o keszu. Po krótkich poszukiwaniach odnalazłem pudełko. Wprawdzie było o jedną salę bliżej niż w 2016 ale logbook z moim oryginalnym wpisem był.

Po zwiedzeniu zamku postanowiłem dla formalności znaleźć pierwszy etap. Niestety ani w miejscu wskazanym w serwisie GC a nie w OC nie udało mi się znaleźć (swoją drogą ciekawe dlaczego w obu serwisach są różne współrzędne początkowe?)

Nie mniej dzięki za kesza i pokazanie mi zamku (w 2016 gdyby nie geocaching to bym tu nie przyjechał, a tak zachęcił mnie duży kesz i mój pierwszy w województwie opolskim).

PS. Bilety dla dorosłych obecnie kosztują 18 zł. Mi się udało wejść za darmo gdyż we środy zwiedzanie jest bezpłatne.

3465747 2020-08-18 13:16 rekomendacja testarossa (user activity1046) - Znaleziona

Wyjazd do zamku planowaliśmy już od pewnego czasu. Pierwszego etapu nie szukaliśmy. Za bilet dla młodzieży szkolnej płaciliśmy 1 zł.

Wewnątrz , po zwiedzeniu kilku sal , wytłumaczyłem co to jest skrzynka nietypowa. Żonka obróciła się na pięcie i po 30 sek. wróciła zadowolona - "znalazłam! Znalazłam!' .

Bardzo podobało nam się muzeum . I skrzyneczka też. Nawet młodzież za bardzo nie marudziła gdy podziwialiśmy eksponaty .

Dziękujemy i rekomendujemy .

3172913 2019-08-23 21:07 atena.pl (user activity11989) - Znaleziona

W drodze na Wrocek to był jeden z głównych celów. Obiekt zwiedzony cały. Aga zachwycala się strojami a ja lancami. Pierwszego etapu nie znalazlysmy ale w środku bez problemu. Dziękuję

3158540 2019-08-13 16:03 Sykkel (user activity301) - Wykonano serwis

Dzięki Wesker za informację. Pierwszy etap znalazł się wśród rusztowań ekipy remontującej dach. Musiałem więc przenieść w bezpieczne miejsce. Pozostałe warunki zdobywania nie zmieniły się. Powodzenia w poszukiwaniach.

3145428 2019-08-03 10:24 Qbhaq (user activity2224) - Znaleziona

Skrzynka złapana wspólnie z żonką podczas objazdowki po Polsce.  Moje drugie podejście.  Ostatnio było już zamknięte.  Dziś zadowolony wchodzę jako pierwszy i okazuje się, że na dziedzińcu prowadzone są prace i nie ma dostępu do miejsca ze wskazówką.  Myślę sobie,  znowu porażka.  Kupiliśmy jednak bilety i poszliśmy zwiedzać.  Opłaciło się ponieważ skrzynka wpadła w nasze ręce.  Dzięki za kesza
Obrazki do tego wpisu:
Dziedziniec

3132943 2019-07-21 14:45 rekomendacja Wesker (user activity10065) - Znaleziona

Super miejsce i super keszyk, ale po kolei. To już moje drugie podejście do tej skrzynki bo kiedyś chyba kesza nie było, albo to muzeum było wtedy nieczynne, już sam nie pamiętam. Już na dzień dobry mocno się zdziwiłem przy wejściu do muzeum bo zobaczyłem dosyć ciekawą rzeźbę;)W środku najlepszy dla mnie klimat robią sarkofagi z władcami. Kolekcja, która jest do zaprezentowania w środku robi również wielkie wrażenie. Obsługa również miła i pomocna. Przy okazji zwiedzania udało mi się trafić na oprowadzaną grupę z przewodnikiem i powiem Wam że gdybyście się tu wybierali to naprawdę warto. Przewodnik przekaże Wam tyle treści, których sami nie zdobędziecie i często są to informacje nawet spoza tematu piastów śląskich. Teraz kesz, chwilę się go naszukałem bo pierwszy etap był niemożliwy do podjęcia, ale wszystko zostało wyjaśnione z Autorem. Sama skrzynka bardzo elegancka, aż miło się podejmuje. Dzięki.

Ostatnio edytowany 2019-08-13 16:14:02 przez użytkownika Wesker - w całości zmieniany 2 razy.
Obrazki do tego wpisu:
na wejściu do muzeum ;)

3113230 2019-06-30 12:00 pójdźka (user activity292) - Znaleziona

I oto nasz pierwszy i póki co jedyny kesz w województwie opolskim! Zdobywany trochę na raty, ale grunt, że podjęty!
Dwa dni wcześniej usiłowaliśmy bezskutecznie znaleźć pierwszy etap. Koniec końców, okazało się, że szukaliśmy po złej stronie. Ponowna próba, podjęta wczoraj, zakończona sukcesem. Dziś natomiast, zwiedzając muzeum, podjęliśmy finał. Na szczęście pani w muzeum wiedziała o skrzyneczce .
Ładnie wykonany pojemnik, solidnie wyposażony, a dołożyliśmy jeszcze do niego dwa nasze PWG oraz jednego TB. Tutaj będzie raczej bezpieczny! Jedyne, co nas zastanowiło, to rozmiar skrzynki. Jak na nasze oko, to taki bardziej "normal" niż "large".
Dziękujemy za pokazanie tego pięknego miejsca, zachętę do odwiedzenia ciekawych wystaw oraz za kesza!

Skrytka zalogowana dwusystemowo.

3057007 2019-05-04 14:08 rekomendacja crosman04 (user activity2331) - Znaleziona

Super komponuje się z otoczeniem. Pozdrawiam serdecznie: )

3057359 2019-05-04 13:58 Fortitudo007 (user activity694) - Komentarz

Zamek przepiękny, po drodze z Wrocławia wpadliśmy do Brzegu na spacer. Nie znalazłam pierwszego etapu, żadnego magnetyka także proszę o sprawdzenie. Będzie okazja to jeszcze tu zajrzymy z Janosławem bo warto :)

2850466 2018-07-13 16:07 Serengeti (user activity27708) - Znaleziona

Piękny obiekt,razem z moim bambą, dzięki:)

2835894 2018-07-13 15:37 rekomendacja bamba (user activity29500) - Znaleziona

Rewelka...i zamek i kesz...zdążyliśmy 15 minut przed zamknięciem.

Supr...dzięki.

2924802 2018-06-17 12:00 kawcia (user activity462) - Znaleziona

Synchro z GC

Za kesze w Brzegu braliśmy się w Lutym ale wtedy kesz zaginął w ramach zmiany ekspozycji. Skontaktowaliśmy się z Zamkiem i z ownerem i udało się kesza zrehabilitować. Dziś już w nowej odsłonie i poprawnie zaliczony.
Out: chyba ostatni certyfikat
Wystawa nieco rozszerzona, ale cena za bilet też wzrosła (nieaktualny opis!) Obiekt jest jednak niewątpliwie wart odwiedzenia. Mam osobiste wspomnienia związane z miejscem ukrycia kesza, bo byłem tu nie raz, a konkretnie w tym miejscu zdejmowałem kiedyś plakietkę organizatora, ale to inna historia i jak już wspomniałem dość osobista.
Pozdrawiamy ownera. Gratulujemy super przygotowanych skrzynek i bardzo sprawnej opieki nad nimi.
Swoją drogą to może fajnie by było jakiś evencik zrobić w Brzegu, bo keszy sporo a poza osławionym "portwelem" odwiedzin ilość umiarkowana.
Jeszcze raz wielkie dzięki.

2794363 2018-06-10 16:40 Stare Wredne Małżeństwo (user activity1136) - Znaleziona

Szkoda, że w miejscu płatnym, ale przynajmniej na Ryu zmobilizowało do odwiedzin w muzeum. Dzięki.

2744621 2018-04-14 11:25 rekomendacja unieski (user activity13295) - Znaleziona

Zawsze miło gościć na zamku  Zamek był głównym celem naszej wyprawy do Brzegu, który to udało się osiągnąć - zamek został zwiedzony, a kesz znaleziony, z Zyfiką oczywiście

2727759 2018-04-14 11:25 rekomendacja Zyfika (user activity13344) - Znaleziona

Bardzo fajny zamek, miło było go sobie pozwiedzać:)Duże wrażenie zrobiła na mnie ekspozycja lamp naftowych:)Kesz znaleziony z Unieskim, dziękuję za pokazanie miejsca:)

Zostawiłam tu kreta:)

2703201 2018-03-10 17:09 Sykkel (user activity301) - Wykonano serwis

Po zmianach ekspozycji, skrzynka finałowa także zmieniła położenie i maskowanie. Wcześniej ukryta była obok księcia Jerzego III. Teraz jest w innym pomieszczeniu. W związku z tym w środku pojawiły się 3 nowe wypasione certyfikaty dla pierwszych trzech znalazców roku 2018.

Jak zwykle prosimy nie dotykać eksponatów, za wyjątkiem naszego eksponatu, który jest wyraźnie oznaczony naszymi symbolami.

I gorące podziękowania dla Muzeum, szczególnie dla pani kustosz Teresy Piaseckiej, która osobiście ukryła skarb.

2579194 2017-08-17 08:55 RS1709 (user activity300) - Znaleziona

Znaleziona TFTC

2523031 2017-07-01 19:46 Jendrej_ (user activity392) - Znaleziona

Miejsce z pierwszego etapu strasznie zarosło, więc szukałem długo, aż w końcu zrezygnowałem i wsadziłem tam całą głowę. W drugim nie mogłem się skupić na zwiedzaniu, ciągle tylko wypatrywałem kesza. Na szczęście była jeszcze droga powrotna:DCo do muzeum: nie spodziewałem się, że będzie tam aż tak bogata kolekcja, ale niestety większość eksponatów jest nietutejsza, wypożyczona z innych muzeów. Muszę powiedzieć, że zwiedzanie dla mnie trwało aż za długo, bo pod koniec nogi mnie już bolały i byłem zmęczony. Ale ogólnie jestem zadowolony, szczególnie, że nie trzeba było kupować biletów. Moją mamę zaskoczyła wystawa lamp naftowych, jako że te zawsze kojarzyła z takimi byle jakimi, drucianymi. Dobrze, że nie trzeba było uciekać przed obsługą.

2527262 2017-06-20 17:00 vilkolak (user activity2187) - Znaleziona

Nie było łatwo. Najpierw nie wiem czemu obmacałem wszystkie metalowe rzeczy przed wejsciem na teren. Później zwiedziłem cały zamek i dopiero na końcu znalazłem potrzebną rzeźbę... Głowa w krzak i po chwili czytałem już wskazówkę. Ruszyłem więc po skarb - na szczęście miła pani opiekun wpuściła mnie jeszcze raz. Miałem jedno podejrzane miejsce na schowanie( jak się później okazało słuszne) ale szukałem już sam nie wiem czego... Jakoś nie był to mój dzień. W końcu zapytałem Pani opiekun czy coś wie na temat skrzynki ale niestety nie miała pojęcia o czym mówię. Po krótkim wtajemniczeniu zaczęliśmy szukać razem:)I finalnie musiałem jeszcze posiłkować się telefonem do przyjaciela który jednoznacznie potwierdził moje wcześniejsze przypuszczenia. Szybki wpis w towarzystwie uroczej Pani i jazda dalej.

Dzięki za przyprowadzenie mnie tutaj. Skrzynka zdecydowanie powinna znaleźć się w Zamkowej Ścieżce także wysyłam zaroszenie :)

2508623 2017-06-17 20:26 Holka (user activity4054) - Znaleziona

Idąc w większej grupie nie miałam szans znaleźć pierwszego etapu, ale dzięki pomocy pani przewodnik udało się znaleźć finał :D

Dziękuję

2471601 2017-05-07 10:02 marzka (user activity91) - Znaleziona

Super pomysł! Dziękujemy ;)

2367609 2016-12-26 19:57 dolin0595 (user activity662) - Znaleziona

Zalegly wpis Znalezione

2299009 2016-09-07 13:46 rekomendacja rubin (user activity20183) - Znaleziona

Choć wolę szybkie tradycyjne skrzynki to tutaj mi się podobało. Fajne muzeum - warto te kilka złotych poświęcić:)Pozwiedzaliśmy, poczytaliśmy, i na koniec podjęliśmy kesza:) Fajny jest - podobało się:)dzień drugi drugiego ataku na GoWro:) Tym razem już samochodowo. W towarzystwie Żonki. dzięki za kesza.

2290954 2016-09-07 13:46 rekomendacja Nannette (user activity19097) - Znaleziona

Dla takich keszy warto poświęcić sporo czasu. Po pierwsze super muzeum, po drugie klimatyczny zamek, po trzecie miesjce ukrycia - bardzo zasne i po czwarte  super skrzynka;)Wszystko co lubię w geocachingu było w tym keszu ;)

2524639 2016-05-28 21:58 konto_usuniete_22.05.2019 (user activity490) - Znaleziona

Synchronizacja z Geocaching

2394600 2016-05-27 14:40 rekomendacja Barciej33 (user activity1001) - Znaleziona

Znaleziony razem z RPCK, Kiwi7 i Zetim podczas wyprawy do Brzegu. Pierwszy etap sprawił nam trochę trudności, bo na początku szukaliśmy po złej stronie. Kiedy zobaczyłem kesza finałowego, miałem wątpliwości, czy uda się go podjąć. Pani przewodnik cały czas opowiadała nam o eksponatach i nie odstępowała nas na krok. Później okazało się, że sympatyczna Pani wie o całej zabawie. Chętnie wysłuchała naszych opowieści na temat geocachingu. Sam finałowy kesz bardzo dobrze zamaskowany. Bardzo dziękuję za pretekst do zwiedzenia tego miejsca. TFTC!

IN: Geocoin "On the way to the moon"
OUT: Przewodnik po muzeum

2129191 2016-05-08 13:24 agsu91 (user activity17) - Znaleziona

Zdobyta :)

2075126 2016-04-02 15:45 dcwp (user activity351) - Znaleziona

Podjęte w ramach pierwszej wiosennej wycieczki za miasto bardzo się podobało zrobiliśmy mała wymianę dzięki za kesza

2033563 2016-02-27 14:27 Balik (user activity18) - Znaleziona

Bardzo fajny pomysl na kesza

2018255 2016-02-10 11:27 bialutki87c (user activity153) - Znaleziona

dzisiejszy wyjazd do brzegu zeby zaliczyc ostatniego kesza w tym miescie

najciekawsze miejsce zostawilem sobie na koniec

kesz znaleziony bez problemu

2005928 2016-01-24 15:45 rekomendacja Darek1399 (user activity198) - Znaleziona

znaleziony podczas rodzinnego niedzielnego spaceru.dzięki za kesza :-)

1834213 2015-08-13 11:43 ewafonfara (user activity152) - Znaleziona

Znaleziona, jedna z lepszych skrytek:)

1833376 2015-08-12 20:46 dako3105 (user activity322) - Znaleziona

zaliczona fajna sprawa

1794629 2015-07-18 11:42 Kamcia171 (user activity60) - Znaleziona

Znaleziona, dzięki!

1944882 2015-07-11 09:34 wiktoria768 (user activity81) - Znaleziona

Pierwszy etap sprawił troche kłopotów, ale po dokładnym sprawdzeniu - sukces. Druga skrzynka to juz formalność. Bardzo ciekawe miejsce i przy okazji poszukiwań można obejrzeć świetne eksonaty w muzeum, jak i sam pałac.

Znalezione z Geocaching.com

1740341 2015-06-07 11:51 rekomendacja hobbbysta (user activity23855) - Znaleziona

Bardzo pomysłowa skrzyneczka.Pierwszy etap na miejscu później po bilet do kasy a skrzyneczkę trudno nie zauważyć.Dzięki

1643614 2015-04-07 16:35 lordbrzeg (user activity53) - Znaleziona

Trafiona- skrzynka wprost znakomita, chociaż gdyby nie pomoc pani kustosz to nie dał bym rady:DNajwiększa skrzynka jaką widziałem, super świadectwa w środku- po prostu unikat:DSkrzynka naprawdę godna polecenia- najlepsza jaką widziałem :D

1633893 2015-03-29 11:11 legowojtas (user activity1203) - Znaleziona

Bardzo fajny kesz, idealny na rodzinną niedzielną wyprawę, zwłaszcza ze deszcz sprzyjał temu aby gdzieś się przed nim schować.
Zwiedziliśmy w końcu ten zamek, obejrzeliśmy bardzo ciekawą wystawę, coś się nowego udało dowiedzieć, chętnie tu jeszcze wrócimy.
Wczoraj jak przyszło info o keszu byliśmy dosyć daleko, ale dzisiaj i tak jeszcze czekał na nas piękny i bogaty {FTF}.
Kesze tego autora już kilka razy znaleźliśmy, i kolejny raz się nie zawiedliśmy. O ukryciu nic nie mówimy aby nie psuć zabawy, nam się podobało. Dzięki za kesza, pozdrawiamy.