Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu NADWARCIAŃSKI SZLAK ROWEROWY #1    {{found}} 79x {{not_found}} 5x {{log_note}} 1x Photo 2x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3311234 2020-03-11 04:30 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

3185662 2019-09-05 12:03 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka będzie czasowo niedostępna. (Zgłoszenie #8809)

3161743 2019-08-16 12:43 HansLub (user activity69) - Nieznaleziona

Tu również brak kesza, pomimo "wspinaczki mostowej" :)

Przydałaby się weryfikacja przez autora.

Ostatnio edytowany 2019-08-23 10:31:26 przez użytkownika HansLub - w całości zmieniany 2 razy.

3068428 2019-05-11 11:12 szabla (user activity3474) - Nieznaleziona

Ja także nie znalazłem.

3056740 2019-05-04 11:24 IceFlowers92 (user activity164) - Nieznaleziona

Niestety, ale nie znaleźliśmy.

Ostatnio edytowany 2019-05-06 06:27:33 przez użytkownika IceFlowers92 - w całości zmieniany 1 raz.

2932222 2018-10-27 10:19 AA-TEAM (user activity988) - Nieznaleziona

Niestety nie udało się, drugie podejście. Może do trzech razy sztuka

2769350 2018-05-20 18:11 kolorteczy (user activity3189) - Znaleziona

Zdobyta razem z descarado podczas rowerowego weekendu;)

2768827 2018-05-20 08:01 descarado&kolorteczy (user activity4197) - Znaleziona

Skrzynka zdobyta na zakończenie poznańskiego weekendu:)Dzięki!

2363491 2016-11-26 14:28 dptak (user activity2108) - Znaleziona

zostawili na pamiątkę kawałek tego mostu FAJNIE niedawno jeszcze przecież był tam kesz związany z mostem a nie z rowerem a ja i tak przyjechałam samochodem  dzięki, po następne rowerem 

2311579 2016-09-28 19:14 górol82 (user activity103) - Znaleziona

Znaleziono razem z JACOL1983

2311578 2016-09-28 19:14 JACOL1983 (user activity721) - Znaleziona

Keszy podjęty razem z górol82. Kesz na miejsc w idealnym stanie.TFTC

Ostatnio edytowany 2016-09-29 19:51:50 przez użytkownika JACOL1983 - w całości zmieniany 1 raz.

2322770 2016-09-24 18:19 Bućki (user activity2533) - Znaleziona

Nasz ostatni kesz znaleziony w tej okolicy przed powrotem w nasze strony.

2299702 2016-09-17 20:38 starletka (user activity5254) - Znaleziona

Wspólne keszowanie z WK. Dziękuję za pokazanie tych miejsc i przyjemny spacer wzdłuż rzeki Warty, wspaniała ścieżka edukacyjna. Gratuluję pomysłu i pozdrawiam.

2298711 2016-09-16 21:25 grafen (user activity7922) - Znaleziona

Suszenie zawartości pojemnika. Militarny duet chorągwi Ziemi Chełmskiej.TFTC.

2294340 2016-09-11 17:50 orzel13 (user activity287) - Znaleziona

Podjęta rowerowo z całą rodzinką. Dzięki. Tutaj kolejny raz popisał się młodszy orzeł.

2262076 2016-08-15 14:04 Taiffun (user activity1731) - Znaleziona

Piąta na trasie złapana, dzięki!

2262047 2016-08-14 13:48 Slimaki39 (user activity1577) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona, sporo osób wpisuje się do niej jako do skrzynki GC, której chyba już obok nie ma. Na pewno w środku był logbook Opencaching i nick autora. Zabrałem przy okazji Travel Buga, który wg opisu powinien być w .... Rogalinie;) Dziękuję i pozdrawiam.

2310904 2016-08-14 13:42 night_time (user activity10434) - Znaleziona

Rowerowo wzdłuż Warty w miłym towarzystwie - dzień drugi Dzięki za kesza, pozdr.

2270418 2016-08-14 13:42 bodziu79 (user activity3367) - Znaleziona

Rowerem nad Wartą dzień drugi!Tą stroną było już lajtowo...TFTC

2263452 2016-08-14 13:42 ladybird78 (user activity3369) - Znaleziona

Rowerowo nad Wartą-dzień drugi!TFTC

2158447 2016-05-28 20:27 ronja (user activity12642) - Znaleziona

Hello,

Celem był inny kesz, ale tam zalęgli się obcy i nici z podjęcia. W ramach poprawiania sobie humoru kolejny raz "nadgryzłem" tę geościeżkę. Trzeba będzie ją zrobić przed zimą   Pzdr, Wojtek

2127127 2016-05-05 10:30 Dana i Piotr (user activity1707) - Znaleziona

Fajne miejsce ukrycia skrzynki.
Dziękujemy za kesza !

2116432 2016-05-02 10:57 Reneee (user activity2461) - Znaleziona

Z Art_noise keszerska majówka.

2116429 2016-05-02 10:55 art_noise (user activity12830) - Znaleziona

Dlugoweekendowe majówkowe keszowanie wesoła ekipą.
Dzięki za kesza.

2133730 2016-05-02 10:55 [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

"Majówka 2016"  wspólnie z Dilemma_t, Reneee i  Art_noise'm

Dziękuje i pozdrawiam

2113715 2016-04-30 13:00 SkorpionRobik (user activity19) - Znaleziona

Kapsel pokazuje szukaj dalej, no i znalazlem

2137029 2016-04-28 18:00 dzikbagienny (user activity420) - Znaleziona

Znaleziona po chwili poszukiwań. Ciekawa historia mostu. No i w końcu wiem kim był dr. Roman May  :)  TFTC!

2090363 2016-04-12 18:33 Krecik34 (user activity2273) - Znaleziona

Chwila pomyslenia gdzie moze byc kesz schowany,podejscie podjety

2088622 2016-04-10 07:25 Jacek.T (user activity2492) - Znaleziona

Krótki postój po drodze i skrzynka znaleziona. Sama konstrukcja rewelacyjna, miejsce bardzo ciekawe.  Pewnie gdyby nie OC nie znalazłbym tego miejsca. Bardzo dziękuję za skrzynkę

2036032 2016-02-28 18:04 podrozownik (user activity26) - Znaleziona

Szybko znaleziona podczas spaceru. TNSL

2024744 2016-02-15 13:51 Victor+ (user activity3466) - Znaleziona

Pierwszy dzień najazdu na Wielkopolskę. Plany były konkretne, a wyszło jak zwykle. 2-osobowa ekipa z ziemi łódzkiej zapakowana (jak PKS do Lichenia ;)) w sakwy rowerowe dzielnie pokonywała kolejne kilometry na swoich rumakach ;).

Trochę trzeba było pomacać konstrukcję, do momentu aż skrzynka sama wpadła w oczy. Tak to jest jak się odkłada nie w tą stronę. Dzięki

2071701 2016-02-15 12:53 Michal+ (user activity604) - Znaleziona

Znaleziona razem z Victorem podczas najazdu na Poznań. Dzięki!

2013437 2016-02-06 13:05 milosze (user activity116) - Znaleziona

Znaleziony podczas zimowego spaceru przy wiosennej pogodzie.

2576482 2016-01-05 19:17 Algida (user activity3830) - Znaleziona

Pięknie dziękuję za skrzynkę. TFTC!

1994986 2016-01-05 19:17 rredan (user activity6317) - Znaleziona

Bardzo lubię to miejsce. Pojemnik był zdecydowanie pow. 150 cm. odłożyłem bliżej wysokości z hinta. TFTC!

1982895 2015-12-26 15:42 Orencz (user activity356) - Znaleziona

Wystarczyla chwilka i namierzylem keszyk. Zostawiłem fanty i jednego wzialem

. Podreperowalem leko kesza :P

Jest to moj pierwszy kesz tak daleko od domu - 300 km  :P

1952635 2015-11-13 16:51 FILIP123 (user activity729) - Komentarz

Skrzynka jest na miejscu tylko trochę wyżej 

Pozdrawiam i życzę powodzenia

Ostatnio edytowany 2015-11-16 18:51:27 przez użytkownika FILIP123 - w całości zmieniany 2 razy.

1941643 2015-11-01 15:28 AgataKK (user activity1335) - Nieznaleziona

Chyba nie ma, proszę o sprawdzenie.

1929613 2015-10-18 20:59 Nati. (user activity4767) - Znaleziona

150cm? Hmmm... Mam niewiele więcej, ale sięgnąć jakoś nie mogłam... Na szczęście byli w załodze jak nie wyżsi, to sprawniejsi, więc poszło bez problemu :)

Zdobyta razem z Armisem, Bramstengą, Maleską i Olo74_Lilalu.

TFTC! Pozdrawiam, Nati.

1929165 2015-10-18 09:06 Bramstenga (user activity2981) - Znaleziona

Skrzynka złapana podczas najazdu Łodzi na Poznań i okolice w towarzystwie Olo74_Lilalu i Maleski, w towarzystwie naszej przewodniczki, czyli Nati, oraz Armisa.

Pierwszy keszyk ze ścieżki, podjęty przy okazji, ale trzeba będzie wrócić tu z rowerem, bo okolica mnie zauroczyła.

DzK

1930669 2015-10-18 09:05 Maleska (user activity8125) - Znaleziona

Szlak rowerowy;)biorąc pod uwagę, że pól Łodzi to rowerowe maniaki to może uda się tu wpaść i zrobić tę ścieżkę tak jak należy, czyli rowerem;) 

150 cm ?!?! chyba nie bardzo:DBo wtedy Nati by mogła ją zobaczyć:Da nie zobaczyła:Dhihi :D

Skrzynka jest wyżej, tam została znaleziona i odłożona;)niech tak zostanie ;)

Skrzynka złapana wraz z Lolo74_Lilalu, Bramstengą , Nati i Armisem;)

1929874 2015-10-18 09:05 Olo74_Lilalu (user activity4260) - Znaleziona

Już kiedyś skosztowaliśmy kilka skrzynek z tej ścieżki, dokładniej to z jej drugiego końca. Dziś nadgryzamy początek 

150 cm to to na pewno nie jest, ale odłożyliśmy tam gdzie było - będzie bezpieczniejsza.

Ty zaczęliśmy nasz pobyt w Luboniu i spacer w składzie: Bramstenga, Nati, Maleska & Armis.

Dzięki.

1897731 2015-09-22 18:56 Voytek (user activity109) - Znaleziona

Bardzo fajna, w środku mnóstwo fantów;)TFTC!

1996388 2015-09-19 18:00 Sylwia.S (user activity55) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona na spacerze z Karolem:)Pozdrowienia i dzięki za kesze :)

1895270 2015-09-19 18:00 Karol.G (user activity132) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona wraz z Sylwią.

Bardzo fajny pomysł na założenie serii skrzyneczek (szlak rowerowy jest bardzo malowniczy). Z początku trzeba było uwarzać na "spore zainteresowanie" nami ale jak sie później okazało zainteresowanie to było przez samego założyciela FILIPA123, który bardzo wnikliwie analizował nasze kroki. Przeprowadziliśmy bardzo sympatyczną rozmowę.

Dzięki za skrzynki. Pozdrawiamy:)

Ostatnio edytowany 2015-09-21 11:05:34 przez użytkownika Karol.G - w całości zmieniany 1 raz.

1885323 2015-09-10 12:40 Qbacki (user activity17046) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone podczas dobowego, 102 km rowerowania po Poznaniu i jego południowych okolicach. Dzięki za kesza :)

1849406 2015-08-21 18:55 iudex (user activity69) - Znaleziona

Znaleziono z rurzowakretka:) łatwo!

1842161 2015-08-15 15:53 kurier (user activity5156) - Znaleziona

Dość szybko i intuicyjnie. Z moku.stg

1852727 2015-08-15 15:48 moku.stg (user activity3440) - Znaleziona

Znaleziona z kurierem podczas sobotniego keszowania po Poznaniu :)

1805462 2015-07-25 17:55 RochMich (user activity621) - Znaleziona

Rowerowa wyprawa z Peter Wolf Mosina - Poznań. Szybko i sprawnie. Dzięki za kesza.

1805008 2015-07-25 17:55 Peter Wolf (user activity533) - Znaleziona

Rowerowo - keszerska  wyprawa z RochMich na trasie Mosina - Poznań.

Skrzyneczka nr 30 na rozkładzie w dniu dzisiejszym, szybko i sprawnie. Chwila odpoczynku w promieniach słoneczka i dalej w drogę - ładne widoczki.    

TFTC !!!  

1804041 2015-07-25 11:24 mstachul (user activity1616) - Znaleziona

Znaleziona z Dorotką
Obrazki do tego wpisu:
tablica informacyjna
tablica informacyjna
fragment mostu
fragment mostu

1845278 2015-07-18 14:16 baloniarz (user activity7371) - Znaleziona

Kesz zdobyty podczas spontanicznego wyjazdu rowerowego na Wielkopolskę i Ziemie Lubuską. Początki wyprawy bardzo miłe ale finał to masakra. Takiej straty to jeszcze na keszach nie poniosłem. Dziękuje za wspaniałe kesze, cudne okoliczności przyrody i pretekst do wyrwania się z domu.

1783527 2015-07-12 09:31 mareckix (user activity3) - Znaleziona

Znalazłem 

1766360 2015-06-28 19:32 Puszczyki (user activity249) - Znaleziona

Szybko i sprawnie!

Dzięki

1725570 2015-05-30 00:00 hobbbysta (user activity14022) - Znaleziona


Skrzyneczka znaleziona bez problemu podjęta szybko i sprawnie. Dzięki

1730537 2015-05-27 20:50 misuszatek (user activity765) - Znaleziona

Podczas spacerku, tftc

1708366 2015-05-16 17:35 Geogosc (user activity10) - Znaleziona

16 maja 2015 znaleziona dość szybko Geogosc

1704017 2015-05-10 12:10 zufi (user activity385) - Znaleziona

FAJOWSKA SKRZYNKA DZIĘKI 

Ostatnio edytowany 2015-05-12 19:04:27 przez użytkownika zufi - w całości zmieniany 1 raz.

1707074 2015-05-10 10:45 Zefir Formo (user activity141) - Znaleziona

Wycieczka rowerowa z cichy30002

Fajny mościk ;)

PS spojler jest nidokładny

1697511 2015-05-08 22:34 uhuhu (user activity5403) - Znaleziona

Skrzyneczka schrupana na przystawkę przed głównym daniem dnia dzisiejszego, czyli tutejszą pustynią. Mostek spoko, keszyk też. Dziękuję bardzo.

1695073 2015-05-06 21:56 merybell (user activity22) - Znaleziona

znaleziona bez problemu :)

1694434 2015-05-05 15:54 Darasek (user activity4639) - Znaleziona

 Mostek (zwłaszcza ten stary) znany dość dobrze, więc i kesz nie sprawił mi trudności. Znaleziony podczas geo-spaceru. TFTC! 

1681357 2015-05-01 22:50 Jakub441 (user activity56) - Znaleziona

Znaleziona podczas popołudniowego spaceru. Fajne miejsce ukrycia. Dzięki za kesza!

1678991 2015-04-26 15:20 gosiabron (user activity274) - Znaleziona

Podczas rowerowej samotnej wyprawy w piękne niedzielne popołudnie, na trasie Puszczykowo - Luboń wyczyściłam szlak nadwarciański do końca :)

Dziękuję autorowi za fantastyczną geościeżkę - oby jak najwięcej takich powstawało !

1792224 2015-04-25 19:19 buniaczek (user activity2547) - Znaleziona

Komarokot zdecydowanie wyprzedził mnie tu w działaniach. Dzięki za skrzynkę.

1671797 2015-04-25 18:38 thenatos (user activity7) - Znaleziona

Jak na pierwszy raz super znaleziona po 3 min :)

1670557 2015-04-25 08:15 Blondi (user activity3490) - Znaleziona

Ciekawa historia tego mostu. Razem z noorbim, który poszedł jak po swoje . Dzięki!

1671625 2015-04-25 07:30 noorbi (user activity3525) - Znaleziona

Poszło sprawnie, bo okolica wyludniona, na szczęście ręka trafiła w prawidłowy schowek (bo i podobny widziany niedawno w Głogowie). Miło pomacać sobie tak z rana odnowiony most :)

1664566 2015-04-20 13:20 ROLNIK szuka keszy NIEAKTYWNY (user activity88) - Znaleziona

Dzięki.

Pozdro.

1664255 2015-04-19 14:06 tat11 (user activity1474) - Znaleziona

ciągneło mnie w inną strone więc chwilke zeszło

Ostatnio edytowany 2015-04-20 14:07:49 przez użytkownika tat11 - w całości zmieniany 1 raz.

1661300 2015-04-19 12:19 Boberki (user activity1266) - Znaleziona

Miejsce ukrycia bardzo bfajne. Chcieliśmy tam załozyć keszyka:-)

1661041 2015-04-19 10:26 Ćwir (user activity4802) - Znaleziona

Pierwszy strzał i od razu trafiony. Dużo mugoli w okolicy. W sumie słoneczna niedziela, to czemu tu się dziwić. ;) 

1663843 2015-04-19 09:51 kójik (user activity108) - Znaleziona

ostatnia na dziś , chwilka zamotania , ale jest , dzieki

1652665 2015-04-12 13:00 RoDaJJ (user activity7334) - Znaleziona

Zaparkowaliśmy niedaleko skrzynki i stwierdziliśmy o "dobre miejsce na skrzynkę" i faktycznie, była. Dziękujemy

 

1637605 2015-04-03 19:03 mando2015 (user activity7) - Znaleziona

Jednego dnia geokesz, drugiego openkesz prawie w tym samym miejscu. Choć mieszkam niedaleko, nie zauważyłam, że most już wymieniony.

1631059 2015-03-28 16:45 Pawel brasia (user activity5870) - Znaleziona

Bardzo fajnie schowana skrzynka, nie wiem dlaczego, myślałem, że szukam mikrusa ;)

1626923 2015-03-24 20:04 Nelson Poszukiwacz (user activity227) - Znaleziona

poszło sprawnie 

1622410 2015-03-21 12:43 ash83 (user activity1589) - Znaleziona

749- postępowanie było dość standardowe postój rowerowy - obczajka - podejście - wyciągniecie kesza - wpis i odkładanie. Poszło dość sprawnie. TFTC

1607815 2015-03-09 19:47 nieska (user activity1126) - Znaleziona

Pięknie się zaczęło- panowie sprzątający ulicę zaproponowali mi sprzedaż przęsła za dwie stówy!

1605775 2015-03-08 19:03 kpkm (user activity23) - Znaleziona

Znaleziona przez Szymona z rodzicami na spacerze. Spotkaliśmy właściciela skrzynki. Miłe spotkanie. Serdecznie pozdrawiamy. 

1605367 2015-03-08 14:10 marass1111 (user activity10631) - Znaleziona

TTF !!!  Dzisiejszy czas się kończy więc jeszcze ta jedna skrzyneczka i do domu. Fajnie schowana. Dzięki. Pzdr. 

1607082 2015-03-07 12:00 Liriela (user activity1844) - Znaleziona

Sobotnie rowerowanie z @Zablem. Na początek całkiem szybko . Pogoda idealna na zaliczenie szlaku :)

Ostatnio edytowany 2015-03-15 14:05:06 przez użytkownika Liriela - w całości zmieniany 1 raz.

1603879 2015-03-07 12:00 Zabel (user activity2013) - Znaleziona

Sobotnia przejażdżka rowerowa z Li. Fajny, szybki keszyk na początek sympatycznej ścieżki. Do tego piękna pogoda-żyć, nie umierać.  Dzięki! :)

1736449 2015-03-05 09:06 jansta (user activity679) - Znaleziona

wspólnie z miksta i luksta

1605799 2015-03-05 09:05 miksta (user activity679) - Znaleziona

dzięki

1601707 2015-03-05 09:05 luksta (user activity2282) - Znaleziona

i na koniec ostatni czyli pierwszy z serii. Patrzymy na czerwone litery w moim B&W Garminie (może wytłuszczenie zadziałałoby lepiej), szybka przymiarka i już wiemy gdzie się schował. (N52 19.868 E16 53.467 - mój odczyt). Dzieki za kesza. Do tego 

1601441 2015-03-04 20:22 FILIP123 (user activity729) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

1599712 2015-03-02 17:37 FILIP123 (user activity729) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

1599711 2015-03-02 17:36 FILIP123 (user activity729) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.