Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Olga Przyłęcka - Bo to była Polka    {{found}} 161x {{not_found}} 0x {{log_note}} 5x Photo 1x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3827100 2021-11-12 13:46 GRONKI (user activity145) - Znaleziona

Piękne miejsce. ????

3805010 2021-10-10 18:08 rozwadb (user activity16) - Znaleziona

10 października 2021 18:08
TFTC
Znalazłem kesza. Fajnie umieszczony.

3786644 2021-09-15 18:21 Perpetka (user activity81) - Znaleziona

Leżał trochę za bardzo na widoku, więc odłożyłam głębiej. Dziękuję za przedstawienie tej smutnej historii...

3750144 2021-08-08 11:35 kloczeslaw (user activity72) - Znaleziona

Tftc

3719308 2021-07-03 12:36 Wesker (user activity6255) - Znaleziona

Ciekawa postać bohaterki kesza jak i księdza Zygmunta Trószyńskiego na tablicy nieopodal. Kolejna smutna historia związana z wojną. Miejsce skłaniające do refleksji. Logbook zbliża się do końca. Dzięki.

3591313 2021-02-25 15:49 wojanex (user activity917) - Znaleziona

Tftc

3581663 2021-01-31 16:53 Shirebree (user activity132) - Znaleziona

Wieczorową porą, zimno, śnieg ale udało się podjąć kesza.

3574693 2021-01-14 12:26 krystiankk (user activity314) - Znaleziona

Fajny kesz

3574692 2021-01-14 12:25 survck (user activity95) - Znaleziona

Tftc

3477357 2020-09-05 13:36 awo (user activity55) - Znaleziona

TFTC

super lokalizacja

historia warta przypominania

PS jeszcze pare wizyt i log będzie się kończył 
PS ro nie jest mikrus ;-) 

 

3470293 2020-08-28 19:42 BukaaXx (user activity31) - Znaleziona

tftc

3439499 2020-07-30 15:37 revv (user activity198) - Znaleziona

Znaleziona podczas rowerowej przejażdżki :)

3436810 2020-07-26 14:35 KasiaJawo (user activity1549) - Znaleziona

Spacerem po Żoliborzu z pandaciuk. TFTC

3325363 2020-04-05 22:23 qvu (user activity112) - Znaleziona

Znaleziona na spacerze z PaaaP po Żoliborzu:)dzięki! 

3318910 2020-03-21 11:04 mash (user activity297) - Znaleziona

Aż miło znaleźć kesza który tyle czasu w jednym miejscu. Dzięki

3307799 2020-03-03 19:40 marass1111 (user activity11513) - Znaleziona

Zdobyta razem z czarnyksiaze. Chwila szukania po spojlerze i jest. Dzięki. Pzdr.

3319856 2020-03-01 12:29 Don Vito (user activity2850) - Znaleziona

Spontaniczne keszowanie po 100licy.
Pogoda w sam raz na kesze.
Poszło całkiem sprawnie, choć trzeba było uważać na mugoli.
Dobra skrzynka, bardzo ciekawe miejsce. Dzięki za pokazanie :)
TFTC

3297629 2020-02-16 14:23 hobbbysta (user activity17305) - Znaleziona

Za drugim podejściem się udało.Dzięki

3287788 2020-02-02 14:47 lukuj (user activity232) - Znaleziona

Chwila zadumy nad historią związaną z tym miejscem. Spojler był dla nas przykładem perspektywy - dopiero za drugim razem prawidłowo wytypowaliśmy miejscówkę. 

Hmmm, nie wiem dlaczego obwąchałem dłoń po wydobyciu zasobnika hehe.

DZIĘKUJEMY!

3285399 2020-01-25 17:20 bartekt1702 (user activity1555) - Znaleziona

Skrzynka złapana po uczelni w ramach relaksu, pogoda nie zachęcała do spaceru, więc obyło się bez mugoli. Ze znalezieniem nie było problemu. Dzięki za pokazanie miejsca.

3279050 2020-01-19 16:03 Zdzichu_Matysiak (user activity963) - Znaleziona

Bardzo smutna historia. Dziękuję za jej opowiedzenie i założenie kesza.

3266942 2020-01-04 21:40 QbaPL (user activity3215) - Znaleziona

Tak jak i u poprzednika: miejsce znane ale historia już nie. Dzięki za kesza i przypomnienie historii sprzed 75 lat....

3266977 2020-01-04 21:00 Carewna (user activity967) - Znaleziona

Tutaj poszło zdecydowanie błyskawicznie, być może dlatego że mimo dużej ilości możliwych miejsc ukrycia tylko nieliczne mogą sprostać temu by zostać skrytką na kesza:)Dziękuję za historię i utrzymanie skarbu.

3247419 2019-11-27 20:57 lukaszlemur (user activity41) - Znaleziona

Dziękuję za przybliżenie historii. Pomnik widziałem wcześniej, lecz szczegóły poznałem dzięki keszowi.

3245489 2019-11-24 09:25 daroo88 (user activity2239) - Znaleziona

Pierwszy z kilku dzisiejszych keszyków poświęconych Powstaniu Warszawskiemu.

Dzięki.

3233099 2019-11-07 16:33 black_fox (user activity625) - Znaleziona

Osobisty logbook keszerski:
Data: 7 listopada 2019
Obiekt: Olga Przyłęcka - Bo to była Polka
Komentarz: Dziękuję za przybliżenie oboby, pokazanie miejsca oraz za przygotowanie kesza.

3232134 2019-10-31 19:05 krexunn (user activity242) - Znaleziona

Znaleziona. Dziękuje :)

3186493 2019-09-06 16:13 Poszukiwacz_Sera (user activity20) - Znaleziona

TFTC

3179147 2019-08-18 19:38 zueira (user activity2542) - Znaleziona

Podtytuł skrzynki kojarzy mi się z sytuacją z dawnych lat, jak ktoś w towarzystwie opowiedział dowcip, a gdy wszyscy skończyli się śmiać, jeden pan wyjaśnił synowi: ,,Bo to, Zygmuś, byli Żydzi''.

Dziękuję za skrzynkę. Leci ,,znakomite'' za opis.

3164568 2019-08-17 22:24 hratli (user activity3135) - Znaleziona

Kiedyś już tu byliśmy, ale coś nie pykło. Dzisiaj poszło bez problemu. TFTC 

3161431 2019-08-15 18:06 parlando (user activity735) - Znaleziona

Przejmujące miejsce z tragiczną historią. Pomnik w takiej formie zrobił na nas wrażenie. Skrzynka znaleziona z Kamą. Dzięki za kesza.

3090511 2019-06-07 20:52 rekomendacja FiloMx (user activity638) - Znaleziona

Piękno we własnej postaci

i historia godna nieustannej pamięci!

dziękuję i pozdrawiam

3008174 2019-03-16 11:50 huculP-y (user activity4093) - Znaleziona

Dziękujemy za pokazanie miejsca.

CHWAŁA BOHATEROM!

2950820 2018-11-20 18:04 rzeczyc (user activity1171) - Znaleziona

Znaleziona, dziękuję.

2937204 2018-11-03 20:28 czarny.smotlot (user activity97) - Znaleziona

TFTC dawno temu z Łodajdakiem

2926304 2018-10-17 12:09 mieszko (user activity4842) - Znaleziona

  • Znaleziono, dzięki

2887623 2018-09-01 18:01 Cezex (user activity3865) - Znaleziona

chyba z pół drzewa wygrzebałem z tej jamy zanim się dokopałem do kesza:)Thx for cache.

2837387 2018-07-21 16:13 Ooolaf (user activity20) - Znaleziona

2837611 2018-07-21 12:45 pandaciuk (user activity2994) - Znaleziona

a chrząszczy co niemiara TFTC

2818231 2018-07-03 19:30 dawidnd (user activity3536) - Znaleziona

Jeśli to właściwa dziura to kesz schowany płytko. Zostawiłem tak jak znalazłem. Dzięki za pokazanie ciekawego miejsca i za kesza.

2799814 2018-06-17 18:53 Evolek (user activity28) - Znaleziona

TFTC! Wow, serio myślałem, że go tam nie ma. Przydał się patyk, bo jednak można się trochę bać włożyć tam rękę ;)

2750564 2018-05-03 21:47 Łodajdak (user activity77) - Znaleziona

TFTC upolowana 2.V.2018 razem z czarnym.smotlotem

2701948 2018-03-06 16:58 Olaf1234kappa (user activity8) - Znaleziona

Tftc
Obrazki do tego wpisu:
Ez
Ez

2682485 2018-01-27 10:21 MiszkaWu (user activity3040) - Znaleziona

Dzięki uprzejmości Psikiszka znaleziona.

2680203 2018-01-27 09:40 wzorowy (user activity3748) - Znaleziona

2678579 2018-01-20 11:20 veg1 (user activity2154) - Znaleziona

Miejsce i jego historia niesamowita jak cała wojenna historia Stolicy. Dziękujemy.

2678416 2018-01-20 11:16 AldonaH (user activity2796) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie miejsca. Kesz znaleziony szybciutko.

2661761 2017-12-24 13:45 dzejbi (user activity5879) - Znaleziona

Świąteczne porządki na Żoliborzu. Krzyczący relikt murów jakich wiele w Warszawie. Dzięki za skrzynkę w tym miejscu.

2632363 2017-10-21 19:00 night_time (user activity11383) - Znaleziona

Dłuższa chwila zadumy nad historią - miejsce robi niesamowite wrażenie jesiennym, nieco mglistym wieczorem. Kesz w drugiej kolejności. Dzięki wielkie za pokazanie tego miejsca. Pozdr.

2630792 2017-10-21 19:00 ronja (user activity15062) - Znaleziona

Hello,

Kawałek historii, miejsce robi wrażenie. Pzdr, Wojtek

2621704 2017-10-08 13:30 michael50 (user activity4414) - Znaleziona

Kesz namierzony i podjęty bezproblemowo. Dzięki za pokazanie miejsca i opowiedzenie tej smutnej historii... 

2571785 2017-08-15 18:38 WASYLPL (user activity1310) - Znaleziona

Dzięki za kesza. To był istny szturm na kesza :)

2571219 2017-08-15 16:38 Chochlik. (user activity6826) - Znaleziona

Znalezione razem z ForgottenSilesia w towarzystwie CMS'a i Emi.

Dzięki smile

Ostatnio edytowany 2018-01-12 10:12:15 przez użytkownika Chochlik. - w całości zmieniany 1 raz.

2571986 2017-08-15 15:00 Błękitna Team (user activity5370) - Znaleziona

Błękitne natarcie na zielony Żoliborz, pojemniczek wyszperany przez ekipę ze Śląska w towarzystwie CMS i Emi. Dziękujemy za pokazanie miejsca i ciekawą historię.

2674168 2017-08-15 12:00 ForgottenSilesia (user activity6742) - Znaleziona

Skrzynka zaliczona. Dziękuję za chwile radości z keszem smile.

2580157 2017-08-14 20:00 atena.pl (user activity10464) - Znaleziona

Ostatni dzień ataku Śląska na Żoliborz. Poszło szybciutko. Dziękujęsmile

2570330 2017-08-14 19:20 MiMPy+KBS (user activity2043) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę :)

(1304)

2556354 2017-08-01 19:35 lolek86 (user activity831) - Znaleziona

Podczas zdobywania geościeżki Powstańczy Żoliborz w ręce wpadła mi ta sympatyczna skrzyneczka.

Serdeczne dzięki za pokazaną historię

MlaughingEcoolGlaughingAcool!!!

2529467 2017-07-07 10:57 Psikiszek (user activity12884) - Znaleziona

Szybko znaleziona skrzynka, ale myślałem że w parku będę sam, a tymczasem minąłem parę par na ławkach. Dobrze że choć przy skrzynce nikogo nie było.

2514948 2017-06-22 12:29 Morienti (user activity323) - Znaleziona

2429056 2017-04-03 19:26 jozio696 (user activity174) - Znaleziona

Szybko i sprawnie, bez żadnych problemów

2420530 2017-03-24 22:09 bamba (user activity22930) - Znaleziona

Rozpoczęcie weekendu z Serengeti "Spokojnym spacerkiem po Warszawie". 

2420809 2017-03-24 00:24 Serengeti (user activity21384) - Znaleziona

Razem z Bambą, dzięki :)

2501597 2017-03-11 02:00 arkadyy (user activity12) - Znaleziona

Fajna kryjówka:)Odnaleziona razem z pinka;)

2410164 2017-03-11 02:00 pinka;) (user activity16) - Znaleziona

Znaleziona z arkadyy na nocnej wędrówce :)

2393974 2017-02-16 12:52 Waterous (user activity35) - Znaleziona

Znaleziona razem z Bartym. Całkiem fajny kesz, szybko znaleziony:)Dzięki za pokazanie miejsca! :)

2393870 2017-02-16 12:52 Barty (user activity680) - Znaleziona

Znaleziona razem z Waterous'em podczas krótkiej wycieczki do Warszawy:) Ktoś musiał iść na egzamin poprawkowy, a ktoś mógł sobie pokeszować:P Połowa lutego, a na termometrze 9 st. C. W południe nie było za dużo ludzi, więc podjęcie nie sprawiało problemów. Dzięki za kesza:)

Ostatnio edytowany 2017-03-02 00:33:55 przez użytkownika Barty - w całości zmieniany 1 raz.

2393704 2017-02-15 22:49 grrrusza (user activity2629) - Znaleziona

Smutna historia, ciekawy pomnik. Dzięki za pokazanie :)

2378136 2017-01-12 16:02 jrmajor (user activity84) - Znaleziona

znaleziona z founderderink. tftc ^^

2378138 2017-01-12 16:00 FounderdeRink (user activity67) - Znaleziona

2328688 2016-10-19 23:30 marcinmalecki (user activity2) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka której szukałem. Druga, którą znalazłem (pierwszą znalazłem przez przypadek i tak dowiedziałem się o zabawie). Dobra kryjówka. Dzięki.

2318723 2016-10-06 15:24 szalith (user activity423) - Znaleziona

Zaległy wpis. Skrzynka znaleziona przed SGP.

2305143 2016-09-22 22:41 szubaada (user activity1685) - Znaleziona

Początkowo szukałem nie w tym pieńku....
Dziękuję autorowi za opowiedzenie tej smutnej historii.
Znaleziona w trakcie wieczornego spaceru rowerowego.

2283343 2016-09-01 06:53 iwonia1999 (user activity8973) - Znaleziona

No po prostu się wzruszyłam nie powiem jak. Szóste podejście? Siódme? Wreszcie bez ludzi... Dziękuję :)

2265100 2016-08-14 20:59 skautg (user activity50) - Znaleziona

Bez trudu pozdczas wieczornego spacerku. TFTC! :)

2237152 2016-07-31 13:15 Pen-y-Cat (user activity3304) - Znaleziona

Nigdy wcześniej nie byłam w tym miejscu. O ile tablic Tchorka jest w Warszawie niezliczona ilość to tak spersonalizowanych i trafiających do wyobraźni napisów jest niewiele. Dziękuję za przyprowadzenie mnie tutaj.

2248414 2016-07-26 09:11 Elvis7 (user activity3525) - Znaleziona

Dobrze ukryła się ta skrzynka. Przy okazji szukałem kesza, który wcześniej był w parku ale chyba go już nie ma.
Do rzeczy - znakomita ocena za pokazanie tak ważnego dla historii powstania miejsca. Dziękuję

2225361 2016-07-22 16:47 łowca (user activity740) - Znaleziona

Znaleziona bez kłopotów. Bardzo dziękuję za skrzynkę i pokazanie ciekawego miejsca.

2216633 2016-07-14 16:27 basiaaf (user activity49) - Znaleziona

Znaleziona szybko i bez problemu :)

2203055 2016-07-04 16:48 Lechutek (user activity103) - Znaleziona

Bardzo przyjemne miejsce. Dziękuje za kesza.

2132458 2016-05-09 20:30 repawel (user activity2) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę.

2133876 2016-05-09 19:38 kiperscoo (user activity1) - Znaleziona

kiperscoo

2117511 2016-05-02 19:38 Paprotek1 (user activity915) - Znaleziona

Szybko i sprawnie o ile nikt nie siedzi na ławce

2109787 2016-04-28 17:27 guernica (user activity66) - Znaleziona

TFTC znaleziony

2109821 2016-04-28 17:26 pkownacki (user activity128) - Znaleziona

TFTC znalezione rodzinnie, dziękuję za pokazanie kawałka naszej historii.

2095777 2016-04-17 18:32 qzder (user activity459) - Znaleziona

Już sięgam po kesza, wyciągam go, otwieram logbook a ktoś cały czas się przygląda, z początku obserwuje nas, potem coraz bardziej uśmiecha się - w końcu podchodzi do nas. Pozdrawiam kolege Thuma'e ;)

2088291 2016-04-09 17:52 Jonah.T (user activity116) - Znaleziona

Ciekawe miejsce, skrzynka też niezgorzej ukryta, tylko szkoda, że w opisie wszystko tak kawa na ławę, bo trochę nam to zepsuło zabawę. Dobrze, że drogowskazów nie ma ;)

2074925 2016-04-02 12:56 Marcin2345 (user activity22) - Znaleziona

znaleziony

2056222 2016-03-19 14:00 Choinki (user activity11) - Znaleziona

Znaleziona podczas wspólnego spaceru z JackalZ. Świetne miejsce, jeśli ktoś ma problemy ze znalezieniem niech zobaczy zdjęcie spoiler. Jeśli chce sam szukać, niech nie patrzy :).

2056453 2016-03-19 12:30 jackalZ (user activity21) - Znaleziona

Sobotni spacer z Choinkami. Dzięki za kolejny kawałek historii naszego miasta. TFTC!

2058964 2016-03-12 22:54 juliawoz (user activity1) - Znaleziona

Znalezione na spacerze z przyjaciółmi:)

2051436 2016-03-08 21:54 WicePladze (user activity34) - Znaleziona

2040192 2016-03-03 15:20 Róża12 (user activity167) - Znaleziona

Po nieudanej próbie szukania kesza przy Pomniku Tadeusza Kościuszki udałam się z koleżanką tutaj:) to byl jej pierwszy kesz, ale na pewno nie ostatni! Dzięki za historie i miejsce

2024514 2016-02-17 00:40 Bober i Surykatka (user activity614) - Znaleziona

Gubiąc się w Warszawie:-) Dzięki:-)

2018928 2016-02-11 15:44 drachim i kaczka (user activity1430) - Znaleziona

Przyjemna skrzynka i miejsce interesujace

2016438 2016-02-08 13:11 applecake102 (user activity11) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona, świetna.

2004121 2016-01-20 14:50 PaaaP (user activity2108) - Znaleziona

Dzięki spoilerowi znalezione bez problemu, dzięki.

1966462 2015-11-28 16:28 r00t7 (user activity10169) - Znaleziona

Dobrze, że ponownie jest tutaj skrzyneczka. Miejsce warte pokazania.

1964919 2015-11-28 16:28 martuś (user activity9661) - Znaleziona

Miejsce znane, bo już kiedyś zdobywałam tu kesza. Dobrze, że teraz to miejsce ma nowego. Dzięki.

1964565 2015-11-28 01:26 Mario&Monia (user activity15423) - Znaleziona

Kolejny kesz upamiętniający  krwawe wydarzenia. Razem z martus i root. Dzięki za pokazanie kolejnego kawałka historii. 

1961123 2015-11-25 09:20 Agol95 (user activity10) - Znaleziona

Mission complete :-) 

1961120 2015-11-25 09:16 masiar (user activity32) - Znaleziona

Znalezione. Poprawiliśmy trochę ukrycie bo keszy był widoczny dla mugoli 

1933110 2015-10-25 00:20 jeanwaw (user activity63) - Znaleziona

TFTC

1915869 2015-10-01 20:29 MI 888 (user activity2780) - Znaleziona

Dzięki za keszaBogu niech będą dzięki za takie POLKI

Ostatnio edytowany 2015-10-18 00:57:12 przez użytkownika MI 888 - w całości zmieniany 1 raz.

1909789 2015-09-19 13:46 OlaCzajska (user activity16) - Znaleziona

Nie było łatwo.

1892962 2015-09-19 12:39 Rooi_horing (user activity29) - Znaleziona

Jest... Znaleziona podczas nocnego wypadu... dzięki. ..

1891714 2015-09-19 10:15 czirios (user activity1815) - Znaleziona

Miałem trochę czasu do umówionego spotkania, więc postanowiłem znaleźć jakiś szybki kesz. Cieszę się, że padło na to miejsce, bo jest ono na pewno warte poznania przez mieszkańców stolicy (i nie tylko) i, dodatkowo, jest świetnie utrzymane. Dzięki za kesz i pokazanie miejsca!

1889924 2015-09-17 18:20 tty12 (user activity239) - Komentarz

GK Visit.

IN: GKC7E3

1887157 2015-09-15 14:56 dodge51 (user activity101) - Znaleziona

Z vert_mouche, znalezione. Tftc.

1887149 2015-09-15 14:50 vert_mouche (user activity99) - Znaleziona

Znaleziony z dodge51. TFTC!

1886699 2015-09-15 00:15 tty12 (user activity239) - Komentarz

Wizyta GK

OUT: GK1A9A

 

1881171 2015-09-10 16:20 Mag_mag (user activity648) - Znaleziona

Tu kręciło się trochę więcej ludzi, ale udało się znaleźć chwile, kiedy spokojnie mogłem pomyszkować w miejscu ukrycia. To niesamowite, że takie miejsce jak to można mijać w odległości kilkuset metrów przez kilka lat i nic o nim nie wiedzieć, dzięki za pokazanie. TFTC ;)

1804131 2015-07-25 12:22 Miro (user activity196) - Znaleziona

Mhm, tak właśnie było.

1803844 2015-07-24 02:28 Drzazga (user activity3564) - Znaleziona

Keszyk Zdobyty!

Ostatnio edytowany 2015-07-25 02:29:07 przez użytkownika Drzazga - w całości zmieniany 1 raz.

1782443 2015-07-11 17:04 Kokocik82 (user activity205) - Znaleziona

Wymiana kretow. TFTC

1778506 2015-07-07 18:55 GeoLog81 (user activity770) - Znaleziona

Hint mnie wyprowadził z toru, bo kilka kroków to to na pewno nie jest, ale po sprawdzeniu fotospojlera się okazało, że kesz jest na wspołrzędnych :)

 

Dzięki za pokazanie i ukrycie!

1776151 2015-07-05 21:57 dagetto (user activity17) - Znaleziona

Łatwa sprawa:)

1754896 2015-06-18 11:53 modzel8 (user activity740) - Znaleziona

Sprawnie poszlo, razem z ŚiH.

1740192 2015-06-07 19:05 kacpermakosa (user activity11) - Znaleziona

Bardzo dobrze ukryta!

1740189 2015-06-07 19:00 rekomendacja konradmakosa (user activity15) - Znaleziona

Bardzo ciekawe miejsce.

1723388 2015-05-27 23:00 tty12 (user activity239) - Znaleziona

Znaleziona.

-=TFTC=-

1699682 2015-05-10 11:24 wania95 (user activity1601) - Znaleziona

Znaleziona jakoś wiosną, ale zapomniałyśmy o wpisie:D

dzięki:)

1699127 2015-05-09 23:32 Reneee (user activity2461) - Znaleziona

Fajne miejsce. Dzięki za kesza

1698634 2015-05-09 20:25 art_noise (user activity13065) - Znaleziona

Kolejne bardzo ciekawe historycznie miejsce. Po znalezieniu kesza chwilę podumaliśmy pod ścianą. Dzięki za pokazanie takiej miejscówki!

Pozdrawiam
Art_noise

1698566 2015-05-09 18:36 CMS (user activity1613) - Znaleziona

Keszyna podjęta w wesołym składzie Art_n_Noise, Reneee,

 

09.05.2015

17:31

Pozdrawiam.

CMS

 

 

 

 

1696104 2015-05-07 16:50 bdorau (user activity27) - Znaleziona

Drzewko wyglada troche inaczej ;)<br />

1680526 2015-05-01 19:12 Bronchildzia (user activity1) - Znaleziona

Super, udalo sie. Pierwszy raz:)

1675519 2015-04-27 19:23 wysoki35 (user activity19) - Znaleziona

Jest znaleziony ,dzięki za miejsce i spacer! Zostawiam misia niech sobie śpi!

1697662 2015-04-26 15:45 KATKA_40 (user activity96) - Znaleziona

Znaleziony na niedzielnym spacerze z Maćkiem i pieskami. Park bardzo fajny, miejsce godne zadumy, kesz przyjemny :)

1676103 2015-04-26 15:45 Maciek_B (user activity2256) - Znaleziona

W ramach spaceru po Parku Kaskada i okolicach wraz z Katką_40 i psami Neską i Korso.

Od tej zaczęliśmy, chociaż jeszcze później chyba z 3 razy przechodziliśmy obok tego miejsca. Skrzynka namierzona bez problemu, miejsce smutne, chociaż sam park malowniczy.

1671222 2015-04-25 16:21 desorden (user activity643) - Znaleziona

TFTC! Dziękuję za kolejną lekcję historii.

1669696 2015-04-24 20:50 p_nowik (user activity4801) - Znaleziona

Ciekawa historia, kesz zachęcił nas do bliższego przyjrzenia się losom p. Olgi. Rowerowo z joju. Tftc!

1686125 2015-04-24 16:44 joju (user activity1049) - Znaleziona

znaleziona z p_nowik. Dziękuję za skrzynkę! :)

1660173 2015-04-18 20:58 mizem (user activity82) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie fajnego miejsca. Znalezienie tej skrytki było prawdziwą przyjemnością. W środku trochę fantów. Polecam w dni z gorszą pogodą lub wieczorem bo okolica wybitnie spacerowa. <br /> IN: moneta <br /> OUT: zyg zak McQueen

1651206 2015-04-12 15:44 mikiapole3 (user activity948) - Znaleziona

To chyba trochę więcej niż kilka kroków, ale znaleziono!<br /> <br /> 15:44

1636706 2015-04-02 07:27 PrincePolo (user activity3062) - Znaleziona

Nigdy tu wcześniej nie byłem. Dziękuję za pokazanie miejsca i za kesza.

1629611 2015-03-27 10:59 vilkolak (user activity2133) - Znaleziona

W tej części parku jeszcze nie byłem, historii nie znałem. Dzięki za przyprowadzenie mnie tutaj. Kesz na swoim miejscu.

1627399 2015-03-25 00:46 thuma (user activity397) - Znaleziona

25 marca 2015 00:46 Trafiony. TFTC!!!

1627332 2015-03-24 23:20 UPartSi (user activity371) - Znaleziona

Ładne miejsce i fajne maskowanie.

1616386 2015-03-17 18:22 kaszel3 (user activity2183) - Znaleziona

Bardzo ciekawe miejsce aż głupio się przyznać ale nie znałem tego miejsca . I dlatego warto zwiedzać takie miejsca i poznawać historię:)dzięki za kesza i pokazanie mi miejsca oraz za ciekawą historie :)

1610446 2015-03-12 21:07 tscharek (user activity187) - Znaleziona

TFTC:)

1611035 2015-03-11 16:45 GFS (user activity20141) - Znaleziona

Interesujące miejsce, keszyk ma fajną skrytkę, dzięki.

1615549 2015-03-11 07:53 keram58 (user activity10217) - Znaleziona

Dziękuję za pokazanie miejsca i skrzynkę

1607080 2015-03-09 06:11 4szperacze (user activity230) - Znaleziona

Porankiem udało się podjąć bez problemów. Dzięki za pokazanie miejsca i przypomnienie kawałka tragicznej historii Warszawy.

TFTC:)

1606336 2015-03-08 21:00 tygryskris (user activity1032) - Znaleziona

Spacerowy kesz. Dziękujemy

1602783 2015-03-06 17:36 pwk (user activity512) - Znaleziona

Po pracy. Łatwo poszło.

1578202 2015-02-12 23:33 Robcon (user activity4336) - Znaleziona

Z Wilinusem podczas częściowego czyszczenia terenu. Pomnik mi się podoba. Ma swój klimat. Lecimy dalej.<br /> Pamiętajmy.

1578017 2015-02-12 21:07 wilinus (user activity566) - Znaleziona

Z robconem po robocie. Dzięki za kesza.

1575152 2015-01-31 16:20 Brym (user activity5169) - Znaleziona

Znaleziona. Bardzo dziękuję za skrzyneczkę.

1574312 2015-01-31 16:20 Azymut (user activity5205) - Znaleziona

Jak wiele jest takich miejsc w Warszawie... Warto o nich pamiętać. Dziękuję za kesz.

1566602 2015-01-31 14:12 jjjtstdpl (user activity1617) - Znaleziona

Historia i miejsce warte kesza. Dziękuję.

1566626 2015-01-31 00:00 konstancik (user activity2993) - Znaleziona

keszołapanie z Wallsonem, dziękujemy!

1566622 2015-01-31 00:00 wallson (user activity3705) - Znaleziona


Zmasowany, całodobowy atak na Warszawę wraz z Olgą ( konstancik ). Dzięki za kesza!

1565040 2015-01-28 08:36 Fotoimpresje (user activity3542) - Komentarz

Wielkość skrzynki określiłem na podstawie opisu ze strony http://wiki.opencaching.pl/index.php/Parametry_skrzynki#Rozmiar_skrzynki tam dokładnie jest opisane jak powinna wyglądać skrzynka mała 

1565001 2015-01-27 21:25 Ev3rlastingFace2Face (user activity160) - Znaleziona

Byłem tu wcześniej i nawet sprawdzałem w archiwum czy nie było tu kiedyś skrytki. Była:) Miejsce fajne, skrzynka dobrze ukryta, ludzi kręci się sporo, nawet w nocy i deszczową pogodę.

A pojemnik to mały a nie mikro:)

TFTC EF2F

1563924 2015-01-25 00:10 Czajorek (user activity3541) - Znaleziona

Nocny spacer z Pumą i Krzyśkiem... skrzynka znaleziona chwil parę po północy, ciemno, cicho i spokojnie, więc z podjęciem problemu żadnego nie było... nigdy tu nie byłem, i pewnie gdyby nie skrzynka to bym i nie trafił... dziękuję i pozdrawiam... czajorek

1561861 2015-01-24 18:44 PUG II BIELANY (user activity2947) - Znaleziona

dzięki ,choć to już trzeci kesz w tym miejscu to miło było tu znowu zajrzeć 

1559906 2015-01-21 16:20 jatar (user activity1481) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie miejsca. Fajna kryjówka. Takie lubię.

1559657 2015-01-21 12:40 jaculo (user activity3956) - Znaleziona

miejsce zacne, skrzynka fajna _ dzięki.

1559548 2015-01-21 00:52 erykradek (user activity2906) - Znaleziona

Przejeżdżam obok do pracy i gdybym dziś nie zaspał, zgarnąłbym FTFa:)ale nie ma tego złego; po 22 pusto w parku i skrzyneczka szybko się poddała.

TFTC

 

1559423 2015-01-20 21:21 jaculo (user activity3956) - Komentarz

Och ty w życiu.... że też jej nie zauważyłem..??? Troche za późno aby teraz tam iść... Miejsce piękne, sam nie raz myślałem o założeniu tam skrzynki - a tu proszę - kolega mnie wyręczył..  

1559227 2015-01-20 16:00 Tataminiakus (user activity3679) - Znaleziona

Nawet nie gnałem, bo wiedziałem, że pierwsze miejsce zajęte...

Ale i tak mam miejsce na pudle. Trzecie, ale certyfikat wziąłem dla nr 2 bo był wybór a skrzynkę znalazłem dopiero po chwili, więc nie wiedziałem ilu przede mną.

Choć miejsce znałem, to chętnie odwiedziłem kolejny raz.

Dzięksy za skrzynkę i bardzo porządny certyfikat!

1559188 2015-01-20 15:14 Leo48 (user activity604) - Znaleziona

Jak już wspomniał Majonez, zderzyliśmy się przy keszu. On był szybszy i już zdążył wejść w posiadanie zdobyczy. Szkoda, że nie wstałem o jedną skm-kę wcześniej. Do zobaczenia ponownie gdzieś w akcji

1624297 2015-01-20 10:33 pwgdrk (user activity45) - Znaleziona

Znam to miejsce "od zawsze", ale nie znałem jego historii. Dzięki za kesza!

1559089 2015-01-20 10:31 Majonez299 (user activity3342) - Znaleziona

Kolejne historyczne miejsce, które warto zobaczyć. Dziękuję z FTFa i super certyfikat.

Miłe spotkanie z Leo48, pozdrawiam

 

1554249 2015-01-14 20:55 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka została zaakceptowana przez OC-Team

1554245 2015-01-14 20:52 Elvis7 (user activity3525) - Komentarz

Kesza akceptuję. Dobra robota