Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Camping przy wąskotorówce    {{found}} 30x {{not_found}} 3x {{log_note}} 0x Photo 1x Galeria  

4569755 2024-07-06 17:31 FiloMx (user activity856) - Znaleziona

I takie spoilery i takie sposoby ukrycia to ja szanuje;)
Dziękuje
Akurat myślałem o autorze podziwiając zza szyby pociągu prace na zachodnim dworcu i w jego najbliższym obszarze

4553461 2024-06-15 12:38 FelxBlack (user activity1) - Znaleziona

Znalezione

4550387 2024-06-11 17:26 10nano (user activity33) - Znaleziona

Znaleziona

4367171 2023-09-25 14:38 Duszek (user activity792) - Znaleziona

Znaleziona pomimo kłopotów rozpoznaniem gumiaka. Dziękuję za pokazanie fajnego miejsca.

Akyszkesz!

Obrazki do tego wpisu:
.
.

4354645 2023-09-10 17:53 ygrek (user activity4234) - Znaleziona

Znaleziony.
Razem z choooch podczas niedzielnego czilowania w okolicach Zalesia Górnego.

Idąc na kordy sprawdziłem co to za znak D-2, a to nie o to chodzi ;)
Choooch wymieniła fanty.

Dziękuję za założenie tego kesza i dbanie o niego, a także za pokazanie miejsca i zabawę.

4204687 2023-04-22 20:18 lazik83 (user activity69) - Znaleziona

Znalezione w trakcie postoju kolejki:)
Wpis utworzony bezpośrednio z aplikacji Opencaching Kubut Maps

4034238 2022-08-21 19:31 MMM (user activity87) - Znaleziona

Znalezione

4029162 2022-08-16 21:27 HabertX (user activity27) - Znaleziona

Podejście drugie po 4 latach 5 minut i keszyk znaleziony pomimo sporych kałuż w okolicy dojście ok, dzieki

3926673 2022-05-01 16:53 awokado (user activity638) - Znaleziona

Znalezione ???? TFTC Majowa wycieczka wąskotorówką rodzinnie razem z SZONTIXem i Pan_Antonio z GC

3884911 2022-03-06 12:51 KasiaJawo (user activity2294) - Znaleziona

Objazdowo z pandaciuk. TFTC

3885395 2022-03-06 12:51 pandaciuk (user activity4076) - Znaleziona

Niedzielna objazdówka z KasiaJawo. TFTC

3682006 2021-05-29 16:20 Agu&Cosi (user activity218) - Znaleziona

Bez problemów znaleziony kesz,w trakcie wycieczki kolejką wąskotorową. TFTC!

3508397 2020-10-10 13:50 Pen-y-Cat (user activity3952) - Znaleziona

Mimo, że ciuchci nie było, to wiaty były oblegane i okolica pachniała ogniskiem i kiełbaskami.

Do skrzynki podjechałam od zadniej strony więc postanowiłam to wykorzystać i poszukać grzybów. Krótki spacerek po lesie zaowocował koszykiem pełnym kani. Wisienką na torcie był całkiem zacny okaz szmaciaka (siedzunia sosnowego).

3454881 2020-08-15 15:41 Meghan (mph) (user activity2009) - Znaleziona

Podczas rodzinnej wycieczki wąskotorówką. Jedni smażą kiełbaski, drudzy skaczą przez pokrzywy, każdy się bawi jak umie;)Dzięki za kesza, trzyma się dobrze.

3319383 2020-03-22 16:30 Maciek_B (user activity2503) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona w ramach spaceru po lesie z Katką_40, Nuką i Horusem, miejsce całkiem sympatyczne, chociaż oczywiście żadnej kolejki tutaj dzisiaj nie było. Skrzynka też całkiem fajna, wszystko z nią w porządku, ma zdecydowanie sucho w tej lokalizacji. Kordy faktycznie nieco przekoszone, mnie wyszło jakoś bardziej: N 52 01.182, E 20 55.995, chociaż spoiler jest precyzyjny, więc trudno nie było.

3300454 2020-02-22 20:55 michael50 (user activity4805) - Znaleziona

Choć miejsce odwiedzone późnym wieczorem, i tak wyglądało na całkiem przyjazne. Kordy są mocno przestrzelone, ale zdjęcie spojlerowe nie pozostawia wątpliwości, gdzie szukać. Opony jak najbardziej na miejscu, sam kesz również. Dzięki!

3300911 2020-02-22 20:50 Michu4000 (user activity3106) - Znaleziona

Razem z michaelem50
Kesz na miejscu, b. intuicyjny do znalezienia. Kordy faktycznie lekko mylą, ale spojler nie pozostawia wątpliwości.

2903838 2018-09-18 23:11 HabertX (user activity27) - Nieznaleziona

Niestety parenascie minut szukania by odkryć że większość opon najprawdopodobniej wraz z keszem przestała istnieć z powodu wykopanego odwodnienia

2655774 2017-12-10 13:37 roburas (user activity177) - Znaleziona

TFTC fajna skrzynka dobrze ukryta

2546532 2017-07-23 14:12 Mati2106 (user activity35) - Nieznaleziona

TFTCrweezewy

2544085 2017-07-19 11:18 Bulwieć (user activity1740) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę!
Obecnie trwa remont wiat, ale kesz raczej na pewno jest bezpieczny.

2505810 2017-06-15 19:50 szurasy (user activity366) - Znaleziona

Komary !!!

2444943 2017-04-18 13:51 Robcon (user activity4625) - Znaleziona

Spoko miejscówka. Zaintrygował mnie dziki zachód :)keszyk na miejscu. Dzięki.

2394145 2017-02-17 00:02 Johnny224 (user activity2218) - Skrzynka gotowa do szukania

Lokum dla kesza wydawał się bezpieczne. Reaktywacja tymczasowa do czasu znalezienia lepszej miejscówki.

2269779 2016-08-21 20:42 Johnny224 (user activity2218) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

2068885 2016-03-28 17:02 Nordykk (user activity6) - Nieznaleziona

Przeszukane wszystko, wszedzie trociny wiec raczej juz nie ma

2001104 2016-01-09 16:45 Brym (user activity5169) - Znaleziona

Po kilku niepowodzeniach wreszcie jakiś sukces! Bardzo go już potrzebowaliśmy, bo ziąb był straszny.;)Dziękuję za skrzyneczkę. :)

1997812 2016-01-09 16:45 Azymut (user activity5205) - Znaleziona

Faktycznie sympatyczne miejsce. I wreszcie udało nam się dziś coś znowu znaleźć.;-)Dzięki za skrzyneczkę.

1963595 2015-11-29 13:13 mastrangelo (user activity29) - Znaleziona

Tftc

1758483 2015-06-19 16:00 Entomologia (user activity10) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu, ciekawe miejsce (niesamowita podróż wąskotorówką!). Dziękuję za skrzynkę. In: szeląg, out: nic

Ostatnio edytowany 2015-06-21 18:42:16 przez użytkownika Entomologia - w całości zmieniany 1 raz.

1750504 2015-06-14 16:48 Mayome (user activity44) - Znaleziona

Jak niżej, dzięki!

Ostatnio edytowany 2015-06-14 23:45:57 przez użytkownika Mayome - w całości zmieniany 1 raz.

1749706 2015-06-14 16:47 Rower (user activity81) - Znaleziona

Znaleziona podczas wyprawy rowerowej z Mayome, westernowa wioska obok bardzo przyjemna, polecam : )

1718609 2015-05-24 16:02 dygito (user activity96) - Znaleziona

Dzięki i pzdr

1616771 2015-03-17 17:30 muzykalny24 (user activity160) - Znaleziona

STF - Dotarłem bez problemu choć jak się okazało była prostsza droga powrotna.Nie mniej jednak po drodze nakosiłem troszkę skrzynek w tym jedną z geocachingu umieszczona niedaleko tej kilka metrów dalej. Mała ładna skrzyneczka ale na poziomie środek jak na razie suchutki. TFTC!

1554800 2015-01-15 20:52 art_noise (user activity13755) - Znaleziona

FTF. Jakoś mnie gieps pokierował drogami których nie było, ale na intuicję udało się drivein zrobić. O tej porze roku i dnia miejsce odludne na maxa. Dzięki za kesz.