Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Piknik pod wiszącą skałą    {{found}} 101x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 15x Galeria  

3716938 2021-07-04 15:07 Koziolki (user activity154) - Znaleziona

Znaleziony spontanicznie podczas wędrówki

3677975 2021-05-23 21:41 rekomendacja Zabard 2 (user activity495) - Znaleziona

Kesz znaleziony 23.05.2021 roku podczas rodzinnego spaceru po parku zdrojowym w Głuchołazach.

3664357 2021-05-10 18:40 przemor26 (user activity573) - Znaleziona

Jest

3559948 2020-12-29 15:08 Dzaba (user activity424) - Znaleziona

Kesz podjęty spacerkiem....

TFTC

3425414 2020-07-16 12:23 Belkaa (user activity2119) - Znaleziona

Droga do tego kesza wydawała się prosta ale dziwnie się stało i się pogubiłem:)Udało mi się Mamę zabrać na kesza:DDzięki za pokazanie fajnego miejsca, Pozdrawiam.

3285110 2020-01-26 11:57 rekomendacja misiek321 (user activity1147) - Znaleziona

Coś o skrytce "Piknik pod wiszącą skałą":
Tu poszło szybciutko :-)

Dziękuję tboniasty za pokazanie miejsca, kesza "Piknik pod wiszącą skałą", znalezionego w dniu 26.01.2020, o godzinie 11:57 i dobrą zabawę :-)

Pozdrawiam z Kędzierzyna - Koźla, dokąd zapraszam na zapoznanie z okolicą, jej historią i na poszukiwania :-)

Obrazki do tego wpisu:
piknik
piknik
dzienniki odwiedzin
dzienniki odwiedzin

3152775 2019-08-07 19:39 Ula1105 (user activity157) - Znaleziona

Znaleziona! Prześliczne miejsce, dziękuję bardzo :)

3149493 2019-08-06 17:11 piotrsz78 (user activity6) - Znaleziona

Super skrytka. Logbook pełny. Ekipa zadowolona.

2804312 2018-06-17 11:15 kimer (user activity525) - Znaleziona

Okolice urokliwe, warte odwiedzenia, kto by się spodziewał w takim miejscu tak ładnej kaplicy.  Samo miejsce ukrycia odszukane szybko mimo, że z lasu pod skałą mało zostało.

2773089 2018-05-27 15:45 Doragrzechu (user activity76) - Znaleziona

No trochu się naszukałem ale bylo fajnie. Zaliczona

2760752 2018-05-05 18:23 rekomendacja Kipcior (user activity1331) - Znaleziona

Miejsce mega klimatyczne. Po dwóch dniach i 70 km dreptania wśród rzepaku, to było pierwsze miejsce które mnie tak urzekło na trasie GSS ze Złotego Stoku do Prudnika. Szkoda tylko że drzewostan mocno przetrzebiony, bo dodawał jeszcze bardziej klimatu, ale i tak jest moc. Ta kaplica, nie spodziewałbym się jej w takim miejscu.

 

Sama skrzynka troche się opierała głównie z uwagi na problem z lokalizacją miejsca wg spojlera, a kordy nie pomagają tak bardzo. Ale w końcu udało się.

2755802 2018-04-15 12:52 polwalker (user activity35) - Znaleziona

Wraz z atankiem i gussią podjęliśmy kasza na pierwszym szczycie zdobytym przez altanka w swoim życiu ;)

2682304 2018-01-29 21:59 wupe (user activity1027) - Znaleziona

Wspólnie z wiolinką podczas wyprawy z Głuchołaz do schroniska pod Biskupią Kopą. Dzięki
No, teren się trochę zmienił :D
Chwilę nam zajęło znalezienie skrytki

2569527 2017-08-14 11:51 rekomendacja JackStr (user activity712) - Znaleziona

TFTC

2518151 2017-06-24 22:25 kross (user activity3438) - Znaleziona

Cale złoto wyzbierali już poprzednicy, więc dla nas została tylko skrzynka, TFTC

2516806 2017-06-24 21:20 Holka (user activity3435) - Znaleziona

Jestem pod ogromnym wrażeniem tej miejscówki!

Dziękuję

2441648 2017-04-16 14:59 jerzy49 (user activity29) - Znaleziona

Znaleziono w opencachaszingu. Dobrze przezimowala na swoim miejscu. Pozdrowienia dla keszerow z życzeniami na dobry sezon.jerzy49

2643093 2016-11-12 14:56 amelek (user activity175) - Znaleziona

2292159 2016-09-09 14:31 freney (user activity7622) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas wypadu w Góry Opawskie.

Złota nie namierzyłem, za to kesza dosyć sprawnie. Wystarczyło pójść na kordy.

Dzięki za kesza.

2213872 2016-07-05 13:00 Dadinki (user activity2197) - Znaleziona

Nie dość, że stromo pod górę, to jeszcze nam trochę szukanie zajęło czasu. (no, może więcej niż trochę....) Ale w końcu Dadinka wypatrzyła odpowiednią skałkę.....

Podziękowali!!

2214941 2016-06-05 13:39 Hr. Jan Usz (user activity15548) - Znaleziona

Piękne. W czasie wyprawy w Góry Opawskie z Whynotami. Dzięki.

2177214 2016-06-05 13:30 whynot (user activity1525) - Znaleziona

Po przeanalizowaniu zdjęć udało się wytypować właściwe miejsce. Znaleziona z Hr. Jan Usz. Dzięki

2074384 2016-03-26 18:33 rekomendacja atena.pl (user activity10402) - Znaleziona

Drugi dzień wędrówki po Górach Opawskich z Aga.pl na przedłużonym długim weekendzie. Dawno nie widziałam tak odjazdowego miejsca, urzekające pod każdym względem, teren, budowla, klimat, rzeźba i kesze. Mega pozytywna energia. Dziękuję

Zielona gwiazdeczka za całość.

1857398 2015-08-16 18:29 Mailmix (user activity2) - Znaleziona

Znaleziona :)

1829602 2015-08-07 19:00 norbinorek (user activity10934) - Znaleziona

skrzynka po sąsiedzku z ścieźką opawską więc warto i tu dotrzeć , światynia robi wrażenie 

skrzynka bez problemowa , TFTC

1785346 2015-07-12 16:26 deg (user activity6455) - Znaleziona

Piękne miejsce!!! Ogromne dzięki za skrzyneczkę

1784574 2015-07-12 15:15 RS1709 (user activity283) - Znaleziona

znaleziona dzięki.

1688219 2015-05-01 19:30 ankos (user activity3929) - Znaleziona

Majowy weekend z ajką - odkrywanie gór Opawskich; dzięki za skrzynkę. Trochę zeszło zanim namierzyłem właściwy kamień.

1687365 2015-05-01 19:30 ajka (user activity3253) - Znaleziona

Długi weekend w Górach Opawskich. Interesujące miejsce. Dzięki za skrzynkę :)

1599165 2015-02-15 13:00 PJ_Team (user activity868) - Znaleziona

Niby jeszcze zima, ale wiosnę już się czuje w powietrzu. Śniegu zostało niewiele, więc i ze skrzynką nie było większych problemów. Teren w niedalekiej okolicy mocno zryty, chyba zwierzaki szukają tutaj pożywienia.

1569904 2015-01-24 22:29 super króliczek (user activity324) - Znaleziona

Bardzo urokliwe miejsce dziękuję za pokazanie

1564890 2015-01-24 22:17 WRÓBEL. (user activity3232) - Znaleziona

Wbrew pozorom ten kamyk nie rzucił nam się tak od razu w oczy .

1512645 2014-11-15 09:25 Eni89 (user activity66) - Znaleziona

TFTC! Wspólna wyprawa z Mhonarem, Zarią i Bożeną :)

1509946 2014-11-15 09:25 Mhonar (user activity2332) - Znaleziona

W trakcie wspolnej wyprawy na kawaleczek projektu GO!, kesz podjety wspolnie z Zaria, Beata i Bozena. Dzieki za kesza! Swietne miejsce, ladne skalki.

1488715 2014-10-26 13:53 z_aga_dka (user activity1561) - Znaleziona

Nie bardzo wiedziałam czego szukam (bo sieci nie było) ale koordy niemalże w punkt. Piknik też był. Byly grzybki i popitka;)Żałuję tylko, że do kapliczki nie dało się wejść. 

Dzięki, za pokazanie miejsca!

PS. Tutaj się potwierdziło, że depczemy Wołkom i bandzie po piętach ;)

Ostatnio edytowany 2014-10-28 20:16:31 przez użytkownika z_aga_dka - w całości zmieniany 3 razy.

1488359 2014-10-26 08:06 Terian (user activity1674) - Znaleziona

Las w tym miejscu wygląda jak z dobrego RPG-a:)Trochę się pokręciliśmy zanim skrzynka się nam objawiła.

1496146 2014-10-25 18:30 rekomendacja harpus (user activity6875) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone podczas wypadu GeoPomorza w Góry Opawskie :)

Dzięki za pokazanie okolicy i założenie keszyka!

THX

1485339 2014-10-25 16:44 Jed team (user activity6694) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona w ramach weekendowej wyprawy Geopomorza w Góry Opawskie i okolice. Dzięki za kesza.

1495565 2014-10-25 16:44 rekomendacja baloniarz (user activity7373) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas małego zwiedzania okolicy. Taki mały spacerek w męskim gronie. MEGA miejsce. THS

1495382 2014-10-25 16:17 rekomendacja [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

Taka perełka w środku lasu. Piękne miejsce !!!

Dziękujemy za kolejną skrzyneczkę podczas naszej męskiej wędrówki

Pozdrawiamy

1488294 2014-10-25 15:20 rekomendacja Mario&Monia (user activity15111) - Znaleziona

Weekendowy męski wypad w Góry Opawskie i okolice. Marioskowi bardzo się tu podobało. Dzięki za kesza. Pozdrawiamy

1520533 2014-10-25 14:44 Qbacki (user activity17527) - Znaleziona

chwilę nam tu zeszło:(ale widoczek niczego sobie:)miejsce odwiedzone podczas męskiego wypadu w Góry Opawskie w składzie: GeoPomorze (Baloniarz, Harpus i Jed) oraz Marioskiem i Wołkiem:)Dziękuję za kesza :)

1458598 2014-09-30 19:00 RadioactiV (user activity12) - Znaleziona

Znaleziona późną porą i za drugim podejściem... ale było warto :D

1459615 2014-09-30 18:40 errorek (user activity5) - Znaleziona

Super miejsce polecam !! :D 

1389518 2014-08-11 13:50 ŁOKCIE (user activity918) - Znaleziona

Idealne miejsce na piknik. Szkoda tylko, że ludzie tak śmiecą... Dzięki za kesza :)

1378774 2014-08-07 19:45 OakWM (user activity1632) - Znaleziona

Gryzienie projekt GO! dzień 1. Po porannym zamotaniu i dojeździe do Głubczyc zamiast Głuchołaz udało się po południu skorygować kurs:)(Tak to jest jak się człek rano nie napije PYFKA i taki otumaniony jedzie:)Piękna kapliczka i lokalizacja.<br /> TFTC

1305689 2014-06-20 00:00 hobbbysta (user activity17181) - Znaleziona


Skrzyneczka znaleziona bez problemu podjęta szybko i sprawnie.Dzięki

1244052 2014-05-04 20:24 bat-team exrs (user activity294) - Znaleziona

dzięki:)

1324593 2014-05-02 19:19 Misiaczek71 (Misiaczek) (user activity68) - Znaleziona

Szybki wypad z Jarnołtówka do Głuchołaz. Powrót niestety nie taki szybki. Kapliczkę naprawdę warto zobaczyć.

1208003 2014-04-12 23:21 Ala K (user activity1799) - Znaleziona

Znalezione na spacerku po Głuchołazach i nie tylko:)trochę się naszukałam, bo kordy latały jak szalone. Trzeba było dopiero spojlera, żeby skrzyneczkę namierzyć. W środku niestety trochę mokro:(dzięki za kesza w pięknym miejscu!

1183997 2014-03-29 14:15 bibiak (user activity35) - Znaleziona

Znaleziona wraz z lolą, rozi, gosią "kolanko" i czibanem.

Osoby wybierające się do tego cache'a proszę o uzbrojenie się w worek lub inne tego typu opakowanie, gdyż aktualne wymaga wymiany - do pudełka dostała się wilgoć.

Dołożyłem dodatkowy logbook, gdyż poprzedni już dawno się skończył.

1184018 2014-03-29 14:14 CzibAN (user activity3) - Znaleziona

Znaleziona wraz z lolą, rozi, gosią i bibiakiem.

Osoby wybierające się do tego cache'a proszę o uzbrojenie się w worek (reklamówkę) lub inne tego typu opakowanie, gdyż aktualne wymaga wymiany - do pudełka dostała się wilgoć.

Bibiak dołożył dodatkowy logbook, gdyż poprzedni już dawno się skończył.

1147872 2014-02-24 13:00 legowojtas (user activity1194) - Znaleziona

Bardzo fajna skała, TFTC!

Wymiana: IN: 1 kret Olivier, i 1 TB

OUT: 1 kret WOPR, i 1 TB

1263379 2013-11-10 12:15 Kawka (user activity2565) - Znaleziona

Znaleziona razem z Wrzosem

uzupełniam wpisy

pozdrawiam Kawka

1068500 2013-11-10 09:51 sójka (user activity40) - Znaleziona

Znaleziona.Dzięki.

1066793 2013-11-10 09:51 grubyolo (user activity105) - Znaleziona

Znaleziona podczas wycieczki w Góry Opawskie z Wrzosem i Kawką oraz Sójką w czasie długiego weekendu

1067860 2013-11-10 09:49 rekomendacja Wrzos (user activity10121) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona w licznej i wesołej brygadzie, podczas szalonego jesiennego wypadu w najmniej znane góry w Polsce - Góry Opawskie! Dziękuje za super zabawę i pozdrawiam - Wrzos!
Miejsce super, odemnie gwiazdeczka.

1052434 2013-10-27 14:45 tomryd (user activity145) - Znaleziona

Zaliczona na trasia GSS - ciekawe miejsce!

1051250 2013-10-27 14:40 TolBoy (user activity809) - Znaleziona

Dzięki za pokazanie fajnego miejsca .
A szukania było dosyć sporo w dzień fotki na gps-ie ledwo widoczne, mugoli w okolicy mnustwo, w końcu sie udało.

in: 2x geokret

1039842 2013-10-19 17:00 franciszkowe_kwiatki (user activity1345) - Znaleziona

Super lokalizacja skrzynki, przy okazji spotkaliśmy keszerów jak domniemam ze śląska, dla których wielkie pozdrowienia.

PS LB jest pełen,niestety nie miałem na wymianę także jakby ktoś kiedyś się wybierał to fajnie by było jaby dorzucił.

1042530 2013-10-19 16:20 Zakrzaki (user activity3) - Znaleziona

929832 2013-07-18 12:42 gocanna (user activity327) - Znaleziona

Piękne miejsce! W skrzynce znalazłam na wpół rozpuszczoną krówkę. Ktoś miał głupi pomysł by ją tam wsadzić. Trochę oczyściłam papierem. Logbook pełny, wpisałam się na marginesie.

892916 2013-06-12 22:10 EkipaJSMDK (user activity219) - Znaleziona

Niestety Logbook pełen i lekko wilgotny. Ale sama skrzyneczka bardzo fajna.

892859 2013-06-12 21:20 shadow_mc (user activity6) - Znaleziona

Logbook pełen, musieliśmy się wpisać w połowie księgi...miejsce urkoliwe, nawet bardzo. Pzdr

869999 2013-05-19 10:49 Łza+Ela+Lenka (drużyna MTB) (user activity2118) - Znaleziona

Myśleliśmy, że będzie potrzebna drabina (była oparta o skały) jednakże tym razem się nie przydała. Malowniczo ulokowana kaplica. DZK

834614 2013-04-21 18:49 krótkofalówka (user activity1028) - Znaleziona

Jak zobaczyłam łopatkę w spoilerze to szykowałam się na taaakie kopanie! Prawie wyciągnęłam saperkę z plecaka :)

Dziękuję i pozdrawiam!
Karolina SQ9KFS

910802 2013-04-21 16:41 Timida (user activity102) - Znaleziona

Absolutnie zakochałam się w tym miejscu! Cudowne! Gdy inni dumali ja niczym zahipnotyzowana podeszłam do kesza i bezdzwięcznie podjęlam, ot co... :P. 

773499 2013-01-01 16:26 KrystianT (user activity2244) - Znaleziona

Byłem już w okolicy nieraz, ale zawsze jakoś mi się nie chciało deptać... Dziś w dobrym towarzystwie w końcu zdobyta...

719122 2012-09-28 16:00 MPK_TEAM (user activity1336) - Znaleziona

718761 2012-09-28 16:00 Minia71 (user activity12) - Znaleziona

Idąc tam, nie spodziewałem się tak fajnego miejsca w pobliżu ukrycia skrzynki :)

686521 2012-08-18 14:00 kasperulka (user activity87) - Znaleziona

Niesamowite miejsce, aż nie chciało mi się stamtąd odchodzić. Skrzyneczka znaleziona wraz z moim tatą w ramach rehabilitacji kardiologicznej. Przepiękne miejsce, mam nadzieję tam wrócić, ale już w typowo turystycznych okolicznościach. Dzięki!

670029 2012-08-15 16:43 testarossa (user activity818) - Znaleziona

Moja nawigacja nie chciała wtedy wskazywać pozycji. Pochodziłem wtedy w okolicy i znalazłem bardzo ładne maskowanie Wink 

Dzieciom bardzo podobały się skały i kamienie. TFTC!

665896 2012-08-12 17:56 johny_black (user activity127) - Znaleziona

666296 2012-08-12 14:00 Silent A (user activity2800) - Znaleziona

Byłem obok to i w ramach odprężenia znalazłem sobie skrzynke.

Szukałem bez spoilera, GPS trochę myszkował po lesie, ale dałem rade. Miejsce i maskowanie intuicyjne - duży plus za schowanie skrzynki w pewnej odległości od skał.

646406 2012-07-22 18:12 ralkos (user activity629) - Znaleziona

Znaleziona w czasie wspólnej wyprawy wraz z Krzysztofem0722.

Za pokazanie wspaniałego miejsca ocena znakomita.

647524 2012-07-22 15:00 Krzysztof0722 (user activity309) - Znaleziona

Znaleziona razem z ralkos.

Ciekawe miejsce, choć mi już znane, ale i tak się cieszę że mogłem tu powrócić.

Ode mnie ocena znakomita.

TFTC.

PS. Z tego co pamiętam to obok skrzynki mrówki zrobiły sobie mrowisko...

563638 2012-05-01 14:20 Domini (user activity205) - Znaleziona

Znaleziona!

Piekna gora, piekne skaly i wspaniala kapliczka, warto sie bylo nameczyc przy wejsciu ;)

Dzieki za kesza

787575 2012-04-22 12:04 czajapawel (user activity155) - Znaleziona

Synchro z GC

3113613 2012-03-14 08:31 Patejl (user activity58) - Znaleziona

Dziękuję autorowi za kesza i pokazanie tego ciekawego miejsca

453430 2011-10-30 11:00 chris.fm (user activity35) - Znaleziona

Znaleziona podczas wycieczki na Kope przednią. Skrzyneczke zastałem jak na zdjęciu, woreczki przezroczyste porozrzucane i skrzynka częściowo odkryta ale nie naruszona w środku. 

 

IN: rybka

OUT: otwieracz

Obrazki do tego wpisu:
Tak zastałem kesza
Tak zastałem kesza

432241 2011-09-28 15:00 kukuś (user activity90) - Znaleziona

Znaleziona podczas bardzo fajnego spacerku!

Ciekawe miejsce. Nigdy tu nie byłem chociaż mieszkam niedaleko .

TFTC!

406789 2011-08-28 16:10 walek75 (user activity14) - Znaleziona

Ciekawa skrzyneczka w ciekawym miejscu, znależliśmy ją (ja i Asia) w kilka chwil, choć spodziwałem się, że kesz będzie bliżej wiszącej skały. Z podjęciem skarbu był mały problem, bo grupa ludzi zorganizowała sobie piknik pod wiszącą skałą i musieliśmy udawać grzybiarzy, by nie wzbudzić podejrzeń.

Dla Asi nie ma znaleziska bez wymiany, więc:

out: kostka - podstawka na wizytówki

in: muszla

402648 2011-08-26 22:56 Polish_Wolf (user activity10) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona przy okazji rodzinnego spotkania. Miejsce zdecydowanie warte odwiedzenia. Dzięki za super kesz!

OUT: mały piesek (ochrzczony przez kuzynkę Bakcyl;)

IN: trzy euro centy na szczęście

398117 2011-08-21 23:30 Ssak (user activity57) - Znaleziona

Znaleziona po ciemku bez większych problemów wraz z uczestnikami obozu dot. obszaru NATURA 2000. IN: książeczka z promocjami. OUT: gk Papuga.

376355 2011-07-28 12:15 HiPCie (user activity167) - Znaleziona

Gdyby nie skrzynka skończylibyśmy spacer na Przedniej Kopie...a tak zobaczyliśmy kapliczkę i wiszącą skałę. Dziękujemy - ładne miejsce. Dokładny opis i wskazówki nie pozostawiły wątpliwości gdzie schowana jest skrzynka.

IN: brelok "Nadleśnictwo Wronki"

OUT: GK 15 lat PRL

352276 2011-06-26 12:12 kiniu (user activity3) - Znaleziona

skrzynka prosta i przyjemna.swietne miejsce. skrzynka w dobrym stanie, pozdrawiam

350504 2011-06-24 13:00 rekomendacja ZbigBig (user activity71) - Znaleziona

Bardzo fajnie położony keszyk. Szliśmy żółtym szlakiem i złapała nas burza, ale i tak było fajnie. Udane rozpoczęcie wakacji.

Znaleźliśmy go bez GPS, choć nie było to łatwe.

Nasza rekomendacja za ciekawe położenie kesza i fajną wyprawę na Przednią Kopę.

Keszyk suchy, zmieniliśmy tylko worek

Out: zielony ludek i niebieska kuleczka

IN: Kostka memery; autko i GK 15 Lat PRL.

301289 2011-04-03 14:38 Stryker (user activity2107) - Znaleziona

Co też mi do głowy strzeliło żeby po rajdzie pieszym wchodzić na Kopę Przednią? Niebieskim szlakiem, wróciłem czerwonym.<br /> Ale na pewno warto - na górze poza keszem i kaplicą z fotek jest budynek z wieżą widokową. Opuszczoną, porzuconą i.. gotową do zwiedzania. <br /> <br /> Skrzynka ma się bardzo dobrze, bez wymiany, dzięki!

289471 2011-03-12 15:53 marcinzm1984 (user activity11) - Znaleziona

Znaleziona wraz z żoną i znajomymi, w piękny (już wiosenny) dzień. Znaleziona bez GPS Smile Dodany nowy fant do reszy, nic nie skonfiskowaliśmy. Pozdrawiam!
Obrazki do tego wpisu:
Skrzyneczka
Skrzyneczka

291600 2011-03-12 13:51 Rusek12 (user activity10) - Znaleziona

Wraz ze znajomymi niezle jest ukryta ale daliśmy radę ;p

238158 2010-09-18 11:55 Wiktor_F (user activity36) - Znaleziona

Znaleziona wspólnie z uczniami PG Biała.

Bez wymiany.

Dziękuję i pozdrawiam 

219706 2010-08-10 12:30 Asiaplpl (user activity6) - Znaleziona

Znaleziona podczas wakacyjnego spacerku

IN: 1 eurocent

OUT: geokret "Pelikanoid", koniczynka

217797 2010-08-05 19:30 mziolko (user activity3287) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu razem z synciem i żonką :)

Wjechaliśmy na sam szczyt na rowerkach, fajna wyprawa, polecam!

IN: Przejściówka ps2 +  geokret Pelikanoid

OUT: Zakręcony ołówek.

Dzięki za skrzynkę... 

182095 2010-04-24 12:27 broku (user activity23) - Znaleziona

Znalezione podczas rajdu wydziałowego:)

Bardzo fajne miejsce, dzięki wielkie za tą skrzynkę!

IN: kolczyk

OUT: breloczek, GK

166568 2010-03-28 15:00 tboniasty (user activity1254) - Komentarz

Mały przegląd pozimowy. Dorzuciliśmy parę stron do logbook'a i fantów.

137733 2009-11-05 00:00 Sir Adam Jr (user activity48) - Znaleziona

Znaleziona o      16:30     05.11.2009

Klimatyczne miejsce - bardzo fajne tereny do zwiedzania. W momencie jak wchodziłem do skrzynki robiło już się ciemno - niezły klimat w połączeniu z tymi skałami i kościołem. Super fajnie.

OUT - nic

IN    - długopis

Dodatkowo zabezpieczyłem workiem strunowym.

Stan skrzynki - ok, chociaż lekko wilgotny logbook. Więc dodatkowo go zabezpieczyłem.  

Geokret Puchatek   - już nie ma go tutaj!

Obrazki do tego wpisu:
Stan z dnia 05.11.2009  1
Stan z dnia 05.11.2009 1
Stan z dnia 05.11.2009  2
Stan z dnia 05.11.2009 2
Stan z dnia 05.11.2009  3
Stan z dnia 05.11.2009 3
Stan z dnia 05.11.2009  4
Stan z dnia 05.11.2009 4
Stan z dnia 05.11.2009  5
Stan z dnia 05.11.2009 5
Stan z dnia 05.11.2009  6
Stan z dnia 05.11.2009 6
Stan z dnia 05.11.2009  7
Stan z dnia 05.11.2009 7
Stan z dnia 05.11.2009  8
Stan z dnia 05.11.2009 8
Stan z dnia 05.11.2009  9
Stan z dnia 05.11.2009 9
Stan z dnia 05.11.2009  10
Stan z dnia 05.11.2009 10
Stan z dnia 05.11.2009  11
Stan z dnia 05.11.2009 11

131833 2009-10-11 00:00 zabson (user activity32) - Znaleziona

wyprawa zorganizowana na szybko bez fotek itp, tylko kawałek podartej mapy ale dalismy radę. To nasza pierwsza skrzynka, złapaliśmy babcyla Super
in: różowy super giętki ołówczas Pokazuję język

OUT: puchatek PUCHATKA (tracking code: TA8G6K)

 

ŻABA&NATI&KAJA

125456 2009-09-21 00:00 celtic (user activity15) - Znaleziona

Skrzynka bardzo fajna Super

Znaleziona trochę w mroczych okolicznościach (trochę się ściemniało) Zaplombowane usta

IN: geokret

OUT: stówka z Waryńskim

95237 2009-06-21 00:00 current_93 (user activity15) - Znaleziona

Znalezionie :)

Moje pierwsze znalezisko. Trochę się naszukałem, ponieważ nie posiadam GPSa, ale znalazłem:)Skrzynka w dobry stanie, ale zostały już tylko jakieś 3, 4 strony wolego miejsca w notatniku!

w śodku znalazłem:

- zieloną żabe (lub coś żabopodobnego)

- gumkę

- karabinek

-smycz

 

in: nic

out: nic

 

64345 2009-02-05 00:00 leniwce.gora (user activity46) - Znaleziona

Trafiliśmy w śniegu i błocie i śniegu i błocie;-)buty przemoczone

Skrzyneczka znaleziona bez problemów, niestety w środku mokro, bardzo mokro, choć nigdzie nie znaleźliśmy pęknięcia. W woreczkach strunowych suchutko :)

 W drodze powrotnej znaleźliśmy ZŁOTO!!! mase złota w potoczkach:D

IN: geokret, smycz, figurka

OUT: liczbowa układanka

Pozdrawiamy - Marcin z Marzeną + gościnnie Magda

41983 2008-08-23 00:00 Żywcu (user activity1962) - Znaleziona

Mieliśmy nadzieję być pierwszymi, a tu osiem wpisów przed nami :-(

Wycieczka była lekcją pokory – wyraźna wskazówka aby iść szlakiem, a my „za Żywca” przełajem, przy wczorajszej pogodzie i gęstwinie lasku często traciłem sygnał, co skutkowało błąkaniną po krzaczorach, a dla Olafka skończyło się dzisiaj wizytą w szpitalu i usuwaniem kleszcza z powieki oka...

Jednak zdobyta i to chyba w dobrym czasie, bo jeszcze na Kopę zdążyliśmy.

OUT: autko z drabiną

IN: brelok z łańcuchem rowerowym

Dziękujemy i pozdrawiamy

Krzych/Żywcu i Olafek

43930 2008-08-20 00:00 40&4 (user activity1) - Znaleziona

Ladne miejsce.
TFC

IN Karabinek
OUT Sybirak, GC

20.08.2008 11:35