Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Łódzkie Ekstrema - Zachód    {{found}} 78x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x  

3223768 2019-10-24 13:47 Andre73 (user activity124) - Znaleziona

Znaleziona , skrzynka ma się dobrze, kończy się logbook.

Wymiana krecików , zabieram Nietypowy dingo

Zostawiam Śniegowy Smog

Dzięki za kesza

 

 

 

2853049 2018-08-02 06:41 Entuzjazm (user activity32) - Znaleziona

2614188 2017-09-25 23:25 izunia77 (user activity2396) - Znaleziona

Dziękuje za kesza, pozdrawiam. 

2614582 2017-09-25 09:51 wuja michal (user activity2107) - Znaleziona

znaleziona

2585685 2017-08-25 22:54 snack (user activity1313) - Znaleziona

Nieplanowany wypad do Aleksandrowa, na stare śmieci. Mimo ciemności łatwo poszło. Odhaczam kolejną ekstremalną skrzynkę... swoją drogą nie wiedziałem że granica Łodzi tak daleko sięga...

Dzięki za skrzyneczkę.

2557185 2017-08-02 18:52 pani_ka (user activity1776) - Znaleziona

Podjęte, bo akurat było po drodze. Na szczęście tu nie ma krzaczorów.

2549527 2017-07-25 22:04 mały kolo (user activity874) - Znaleziona

Rowerowo,troszkę sie kreciłem bo nie bardzo wiedziałem z której strony zaatakować ale jakos pykło,nie wpisałem bo długopis ostał w jednośladzie a w pudełku tylko logbook i zielona opaska na reke,,prosze nastepnego o dopisanie,,dziekismile

2504721 2017-06-14 10:00 damian211289 (user activity2015) - Znaleziona

Takie szybkie, przydrożne hop! W drodze na bajkową ścieżkę. ;)

Dzięki! 

2481167 2017-05-16 10:10 mercury (user activity140) - Znaleziona

Łatwo namierzona, nie miałem jeszcze okazji zwiedzić okolic 'Zielonego Romanowa', tym bardziej dziękuję autorowi za schowanie tutaj skrzynki. Pozdr.!

2445406 2017-04-17 18:43 smallbetter84 (user activity25) - Znaleziona

Znaleziono z Królową Śniegu

2443713 2017-04-17 18:42 Królowa Śniegu (user activity24) - Znaleziona

Duży ten kamień XD niestety nie mam się czym wpisać

2433685 2017-04-08 09:25 Wojtek. (user activity1852) - Znaleziona

Byłem tu zimą, przekopywałem się przez grubą warstwę śniegu, natrafiałem na różne dziwne przedmioty, ale żaden z nich nie był keszem. Dziś to miejsce znów było na mojej keszerskiej trasie, ale tym razem poszło błyskawicznie. Literki-cyferki nikomu już do niczego niepotrzebne spisane. A więc dzięki za kesza

2271484 2016-08-22 17:20 dionizos (user activity127) - Znaleziona

Szybka skrzynka:)TFTC!

2233964 2016-07-28 20:00 Blady Agent (user activity14) - Znaleziona

trzecia odnaleziona dziś skrzynka z prato

2233924 2016-07-28 19:30 nemesis. (user activity118) - Znaleziona

masa śmieci? tak, z pewnością jestesmy na miejscu znalezione z Blady Agent

2220725 2016-07-18 19:48 Simkacper (user activity4) - Znaleziona

TFTC dobry kesz i dobry kamufalż

2195839 2016-06-19 21:10 igagortat98 (user activity12) - Znaleziona

Szybka wieczorna akcja, dzięki za kesza 

2187023 2016-06-19 21:10 wrzesiu (user activity15) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona bez problemów :)

2179008 2016-06-12 09:31 Enemymine (user activity6) - Znaleziona

Znaleziona, zaliczona. Zajęliśmy trochę miejsca na kartce, jako, że syn wpisywał więc z rozmachem:) fajny kesz, faktycznie w otoczeniu śmieci. Jak ktoś je posprząta to może zniknąć...

2170319 2016-06-01 17:30 margolciaczek (user activity53) - Znaleziona

Przydał by się nowy logbook.  Dziękuje za kesza 

2167407 2016-06-01 17:30 Qba_wu (user activity197) - Znaleziona

Z powodu braku miejsca w logbook'u włożyłem kartkę;)Dzięki za kesza.

2156477 2016-05-27 22:22 Pietom666 (user activity6) - Znaleziona

Nocna akcja!

2149409 2016-05-23 14:44 Qurrak (user activity63) - Znaleziona

Logbook przewietrzony:-)pozdrawiam! 

2136311 2016-05-11 10:55 Aldavar (user activity448) - Znaleziona

Jest

2133213 2016-05-10 18:52 Rusio08 (user activity6) - Znaleziona

Bardzo fajny cash :-)

2128396 2016-05-06 19:15 Limon (user activity2342) - Znaleziona

Zawsze myślałem, że od pilnowania jest pies, a nie jego legowisko, ale cóż, taki mamy klimat

Logbook pełny.

2115314 2016-04-30 08:55 Nati. (user activity4663) - Znaleziona

Tak na rozgrzewkę. Akurat nasze babskie towarzystwo przejeżdżało tędy, więc żal się nie zatrzymać. Skrzyneczka znaleziona sprawnie, ale rzeczywiście zrobiło się tam śmietnisko. Leżanka dla zwierzaka też ciągle tam jest, na szczęście w tej chwili pusta ;). TFTC. Pozdrawiam, Nati.

2108833 2016-04-26 15:30 JAsiek. (user activity2456) - Znaleziona

Podjechaliśmy przy okazji zaliczania ścieżki [LK].

Chyba wypadam z formy...

2108480 2016-04-26 15:30 JArosław. (user activity715) - Znaleziona

Łódzkie ekstrema czas zacząć, bo jeszcze zaczną na stałe znikać z mapy i stracę okazję. Pierwsze padło to najbliżej Kanzasu (oprócz najniższego punktu). Miejsce oczywiste, a my tu szukaliśmy parę minut. Muszę sprawdzać po Jaśku, bo mu zawierzyłem, a niedokładnie sprawdził;)ale mnie się też to zdarza. Szybki wpis, zdjęcie kordów do finału i do domciu. To był wypad na spontanie. Dzięki.

P.S. Skrzynka była przykryta mięciutkim siedziskiem dla domowego pieska, a obok resztki obgryzionej kości. Czyżby kesz miał swojego psa obronnego? ;) 

 

Keszerskie JA.JA.

Ostatnio edytowany 2016-04-26 18:54:23 przez użytkownika JArosław. - w całości zmieniany 2 razy.

2085772 2016-04-09 16:00 Entetee (user activity1232) - Znaleziona

Nie ma to jak nadrabiać z jakieś 6 km żeby mieć pretekst żeby tu przyjechać:)Znaleziona szybko, pomimo tego że zabierając ze sobą keszotorbę zapomniało mi się o telefonie i długopisie.. tia.  takie tam mało istotne rzeczy.. Ale już tu kiedyś byłam, więc wiedziałam gdzie mniej więcej szukać. A długopis miał towarzysz. Logbuk mokry. A tak w ogóle to coś się w tym miejscu śmietnisko jakieś zrobiło..

2035853 2016-02-28 13:28 antracyt (user activity103) - Znaleziona

Znaleziona przez Antracyt Team/Zuzia,Asia,Wiktoria,Maja/

Mokre wnętrze i zapewniony logbook.

 

1830666 2015-08-09 19:22 puziek (user activity50) - Znaleziona

Czasami robię zakupy w pobliskim sklepie, a o istnieniu kesza nawet nie miałem świadomości :)

1829370 2015-08-09 19:22 Jowana (user activity51) - Znaleziona

oj tak zarośła i zarośla, ale udało nam sie dojść, po uprzednim krążeniu :) 

1825162 2015-08-03 16:18 JerryLee (user activity8) - Znaleziona

Skrzynka jest na miejscu, nie uszkodzona. Dojść do niej trudno bo trawa urosła po pachy, ale przynajmniej w oczy się człowiek nie rzuca jak jej szuka.

1773975 2015-07-04 14:00 andrzej4 (user activity55) - Znaleziona

Fajna skrzyneczka:)Moje pierwsze ekstremum. Dzięki!

1766316 2015-06-28 14:00 Yakub (user activity1270) - Znaleziona

Przedostatnie ekstremum. Pozostał jeszcze wschód.

Szybko i w miarę przyjemnie, bo dojście mocno zaminowane.

TFTC :)

1772701 2015-06-21 13:27 Niflhel (user activity711) - Znaleziona

Powoli się zbliżam do końca tej ekstremalnej wycieczki.  Nie wiem jakim cudem kiedyś nie zauważyłem tej skrzynki, bo z tego co pamiętam, to szukałem dosyć intensywnie w tym miejscu... No cóż, najważniejsze, że tym razem się udało i można zebrać kolejne dane potrzebne do zdobycia FINAŁU!!!  Dzięki i pozdrawiam. 

1749868 2015-06-14 16:20 Jeanpaul (user activity1394) - Znaleziona

Skrzynka nieco na uboczu, co pozwala na bezstresowe poszukiwanie. Po skrzynce NAJNIŻEJ była to "bułka z masłem". Dzięki za kesza!

1731321 2015-05-31 20:30 LL13 (user activity827) - Znaleziona

Po dłuższej przerwie, powrót na ekstremalne ścieżki. Z dotychczas podjętych, tu rzeczywiście jest najmniej intymnie. Dobrze, że wysokie trawy skutecznie maskują widok z drogi.
Nieco wilgoci wewnątrz.

Dzięki.

1723623 2015-05-25 10:50 Langus5102 (user activity39) - Znaleziona

1713033 2015-05-18 21:20 Aphex (user activity50) - Znaleziona

Skrzynka tak blisko mnie, że kusiła od samego początku. W ciemnościach udało się ją dzisiaj odnaleźć. Czas zdobyć pozostałe ekstrema :)

1630790 2015-03-28 17:35 luka128 (user activity1334) - Znaleziona

Znaleziona podczas keszowania wokół Aleksandrowa. Pierwsza moja skrzyneczka na tej geościeżce.

1630336 2015-03-21 05:08 [ocenzurowano_1] (user activity5551) - Znaleziona

W drodze na Twierdze Modlińską 

Dziękujemy za keszyka i pozdrawiamy

1602651 2015-03-01 14:28 Whatever (user activity11327) - Znaleziona

Znaleziony jako ostatni podczas łódzkiego wypadu na ŁJP :)

Dzięki i pozdrawiam.

1601660 2015-03-01 10:43 Tisia (user activity10937) - Znaleziona

Jakieś 200 metrów od kordów spojrzeliśmy na mape, na spojler i do samego kesza dotarliśmy bez GPSa- tacy jesteśmy!;)hehe

dzieki za skrzynke :)

1598790 2015-03-01 00:00 Riven (user activity183) - Znaleziona

Szybka lokalizacja miejsca z Yatagarasu8. Szukanie przez chwilę a później skapa, że stoję na keszyku i tak o to kolejny kesz złapany :)

1598462 2015-03-01 00:00 Yata8 (user activity189) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Miejsce oczywiste z daleka. Zdobyte z dreamsornightmare która stope oparła o miejsce ukrycia. Pięknie szukać chwile obok a stać na keszu. Brawo DN:DTrasa po keszach Aleksandrowskich przy okazji przyjazdu w ważnych sprawunkach.

1568846 2015-02-01 22:46 art_noise (user activity12830) - Znaleziona

Łatwo nie było bo grunt zmrożony. Ale w końcu się udało kesza znaleźć.

1523691 2014-12-03 18:52 KEISOR (user activity7628) - Znaleziona

A więc tak wygląda zachód Łodzi...

Siostry to jeszcze brata mają tuż obok.

Niedaleko fajne murale na garażach. Dzięki.

1520221 2014-11-27 17:51 ziuta03 (user activity261) - Znaleziona

Moja pierwsza ekstrema!:DCiężko było przysiąść na kamieniu =P

1497247 2014-11-07 23:43 nilu (user activity1285) - Znaleziona

Tak ja napisała Lauraimaja w drodze do domu, a tu daleko, zimno i ciemno hehehe

Dzięki za skrzyneczkę, ma się dobrze...

Pozdrawiamy 

1497228 2014-11-07 23:06 LiM (user activity1281) - Znaleziona

Skrzyneczka podjęta późnym wieczorem w drodze powrotnej do domu. Pierwszy raz zapuściłam się w te rejony.

TFTC!

1489363 2014-10-29 14:45 d2wid2 (user activity327) - Znaleziona

Zaliczona podczas pobytu w Aleksandrowie Ł. Tu poszło dosyć szybko mimo mało oczywistego miejsca ukrycia.

1502275 2014-10-18 16:53 martuś (user activity8486) - Znaleziona

Keszyk złapany w drodze z ŁJP do Łodzi;)Pierwsze z ekstremów i ostatnie zarazem. Ten kamień w podpowiedzi to bardziej kreci niz pomaga, gdy sie zdjecia nie widzialo ;)

1493565 2014-10-18 16:53 r00t7 (user activity9597) - Znaleziona

Weekendowy wypad w łódzkie z martuś. Trochę ŁJP i trochę Łodzi

pierwsze ekstremum znalezione. Pozostałe padną kiedy indziej ;)

dzięki za keszyka

1455066 2014-09-28 12:13 Jari__ (user activity676) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona dosć szybko, pomimo dość dobrego maskowania. TO już 3 z 6 w ramach Łódzkich ekstremów. Jeszcze3 :)

1446326 2014-09-21 16:19 Ryjek+ (user activity2601) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

Dziękuję Plebku za informację :)

Ostatnio edytowany 2014-09-21 16:20:30 przez użytkownika Ryjek+ - w całości zmieniany 1 raz.

1446311 2014-09-21 16:08 Plebek (user activity4142) - Znaleziona

Spokojnie można odpalać, nie ma paniki, skrzynka jest na miejscu nawet mrówki się nią powoli zajmują:) Pozdrawiam

Ostatnio edytowany 2014-09-21 16:14:25 przez użytkownika Plebek - w całości zmieniany 1 raz.

1446197 2014-09-21 14:42 Ryjek+ (user activity2601) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Dziękuję za potwierdzenie!

Będę w Łodzi po 5 października i postaramy się z anoriell reaktywować skrzynkę jak najszybciej...

1446066 2014-09-21 11:10 Olo74_Lilalu (user activity4224) - Potrzebny serwis skrzynki

Jako naoczny świadek wcześniejszego znalezienia potwierdzam - skrzynki brak.

Reaktywacja konieczna.

1371119 2014-08-03 15:38 Niflhel (user activity711) - Komentarz

Nie chcę na razie bez potrzeby alarmować, bo byłem tam tylko 5 minut, ale mam dziwne przeczucie, że skrzynkę wcięło...

1360042 2014-07-23 23:15 Hanu (user activity999) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona szybko i bez problemów razem z maDZIARKĄ, Nefrytem i dzaczkiem podczas nocnego, ektremalnego keszowania ;)

TFTC!

1355212 2014-07-23 23:01 maDZIARKA (user activity1597) - Znaleziona

Wysiedliśmy z auta i w końcu mogłam powiedzieć - miła odmiana, brak krzaków wyższych ode mnie:)Tutaj poszło szybko i sprawnie dzięki czujnemu oku Nefryta. W środku zamieszkał geo-kret, a my pomknęliśmy keszowozem dalej:)

 

Dziękuje!

1355167 2014-07-23 22:51 Nefryt+ (user activity5091) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona z Madziarką, Hanem i Dzaczkiem podczas nocnego keszowania.

1355257 2014-07-23 10:02 dzaczek (user activity975) - Znaleziona

Skrzyneczka zgarnięta z dzielną ekipa Madziarka Handu Nefryt+ . dzięki za keszyka;)Lecimy Dalej bo noc nas goni :) 

Ostatnio edytowany 2014-07-24 10:05:16 przez użytkownika dzaczek - w całości zmieniany 1 raz.

1341603 2014-07-14 15:26 anoriell (user activity2125) - Znaleziona

Jak przy wszystkich projektowych skrzynkach byłam tam dwa razy i przecierałam ekstremalne szlaki podczas zakładania kesza ;)

1419769 2014-07-03 20:33 adibeat (user activity107) - Znaleziona

Znaleziona z Mia87 i Penny. TFTC.

1335941 2014-07-03 09:53 Mia87 (user activity300) - Znaleziona

Znaleziona z adibeat podczas spaceru z piesełem. Wygrzebując skrzynkę odkryliśmy kości - zapewne należące do właściciela porzuconej niedaleko kurtki.

1317587 2014-06-28 14:11 yoshio (user activity1882) - Znaleziona

wracając z OZW podjechaliśmy i tutaj. samo namierzenie miejsca to nie problem, ale skrzynki trochę się naszukaliśmy, dobrze się ukryła. średnio tak grzebać w śmieciach, których trochę jest w okolicy, ale w końcu poszło. no, pora wyliczyć finał. dzięki.

1322157 2014-06-28 14:09 żeliwny (user activity2898) - Znaleziona

Tu na szczęście bez atrakcji napotkanych na południu - z uprzykrzaczy był tylko lekki deszcz, ale o to pretensje można mieć co najwyżej do źle opłaconego szamana;)

Dzięki!

1321427 2014-06-28 14:09 morrison-1986 (user activity2220) - Znaleziona

Miało być szybko poszło gorzej...

Zmarudziliśmy tutaj dobrze ponad 5 minut. Czemu? Pojęcia najmniejszego nie mam! Miejsce opisane tak, że zrozumiałby to 3 latek ale trzech facetów z IQ ciut wyższym niż owy 3 latek nie dało rady:).

Ostatecznie znaleźliśmy ale ja osobiście byłem bliski rezygnacji:). No myślałem, że wcięło ale w sumie kto miałby tą skrzynkę w takim miejscu namierzyć? No i  nie namierzył. My namierzyliśmy:).

Dzięki!

1313308 2014-06-24 19:12 hobbbysta (user activity13243) - Znaleziona

Tutaj też skrzyneczka znaleziona bez problemu troszkę na uboczu. Dzięki

1312391 2014-06-23 22:23 Michal+ (user activity604) - Znaleziona

Praktycznie gps nie potrzebny, ścieżka przez te kilka dni została wydeptana znakomicie. Dzięki

1311925 2014-06-23 18:46 Safrin (user activity1458) - Znaleziona

Droga do kesza wydeptana przez poprzedników. Znalezienie skrzynki było formalnością. Dzięki.

1309571 2014-06-22 14:22 budget-lodz (user activity2757) - Znaleziona

Ekstrema - Rowerowo. Takie postanowienie, dziś mało czasu i pogoda różna więc szybkie 53 km i złapana lewa flanka;-)Szybko, sprawnie bez przygód - dzięki.

1306920 2014-06-20 23:30 Cichy29 (user activity104) - Znaleziona

Poszło sprawnie. Ostatnia na dziś a jutro uderzam w Finał!

1306935 2014-06-20 20:30 Maleska (user activity7971) - Znaleziona

Bardzo przyjemna skrzyneczka;) Szybki wpis i dalej w drogę ;)

1306564 2014-06-20 19:56 Olo74_Lilalu (user activity4224) - Znaleziona

Podobało się. Nie wiem kiedy uda nam się uderzyć po kolejne ekstrema łódzkie, ale sam pomysł jest bardzo fajny - ciekawe jak będą wyglądały kolejne skrzynki :)

1307525 2014-06-20 19:45 Galka (user activity2040) - Znaleziona

Po dwóch wcześniejszych skrzyneczkach ucieszyłam się widząc na garminie bardzo blisko drogę :) poszło błyskawicznie:)dzięki wielkie!

1306454 2014-06-20 19:36 Bramstenga (user activity2981) - Znaleziona

Ostatnia przed finałem i chyba najbardziej lajtowa.

1306253 2014-06-20 18:27 Rysiaaa (user activity961) - Znaleziona

Przedostatnia znaleziona skrzynka z geościeżki, ostatnia przed finałem, zdobyta z Bramstengą:)TFTC!

1305748 2014-06-20 13:00 Victor+ (user activity3290) - Znaleziona

Nie było problemu ze znalezieniem. Dzięki