Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu [OS] Ajmer    {{found}} 103x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 1x Galeria  

3338164 2020-05-01 22:10 miko_bs (user activity72) - Znaleziona

Udało się ????

3331108 2020-04-25 16:35 Mycka (user activity219) - Znaleziona

Pilnie potrzebny serwis. Następni keszerzy - zabiercie worek, aby zabrać z kibla wszytskie mmokre fanty i wywalić, szmata - żeby wtrzeć ajmer do sucha i dojemnik na logbook, który teraz jest przyczypiony taśmą, aby nie spadł do wody, ale długo nie pociągnie. Good luck!

3282427 2020-01-25 15:11 Oni_no_Pejot (user activity3128) - Znaleziona

znalezione niestety w środku wszystko pływa TFTC(-:

3282424 2020-01-25 15:10 jemiolka (user activity3351) - Znaleziona

Kesz na miejscu, mokro. Logbook przykleiłam do ścianki żeby się dłużej suchy utrzymał. Dzięki :,-)

3215293 2019-10-12 10:35 laszlo-pl (user activity1013) - Znaleziona

Sobotni, cache'owy, spacer z psem. Statystyki: 28.5km spaceru, 42 znalezienia, pół plecaka grzybów.

Byłem kolejną osobą wylewającą wodę z pojemnika. A było jej tak do połowy, wszystko pływało. Wpisałem się do jednego z logbooków (kompletnie przemoczony).

TFTC :)

Obrazki do tego wpisu:
Oryginalny logbook (chyba)
Oryginalny logbook (chyba)

3006669 2019-03-12 16:10 Aynsley (user activity7925) - Znaleziona

Był i ajmer. Dzięki

3018024 2019-03-12 13:23 Hr. Jan Usz (user activity11778) - Znaleziona

Przyjazna pogoda, jeszcze przyjazna przyroda i w miarę przyjazne towarzystwo. Czego chcieć więcej. Dzięki.

2998040 2019-02-24 15:31 Seamair (user activity3079) - Znaleziona

W środku fest mokro i śmierdząco - jak w moich butach po poprzednim keszu..Wrzuciłem tylko dodatkowy suchy logbook.

2755101 2018-04-14 17:15 Polprzewodnik (user activity263) - Znaleziona

Znaleziony z h_n. Wylaliśmy wodę, ale zawartość zdecydowanie trzeba wysuszyć. Dzięki!

2728185 2018-04-14 17:15 h_n (user activity378) - Znaleziona

Niby taki wielki, a chwilę nam zajął. Z półprzewodnikiem:)Dzięki :)

2748132 2018-03-18 15:56 Marcello002 (user activity2199) - Znaleziona

Taki większy keszyk w środku lasu :)

Dzięki

2708790 2018-03-18 15:55 LordArnoth (user activity1725) - Znaleziona

Prawie wdepnąłem w tą skrzynkę.
Pierwsze co mi przyszło na myśl - kto tacha takie duże śmieci w środek lasu.

2672767 2018-01-08 12:35 R-Sol (user activity6233) - Znaleziona

 

Znaleziona razem z Agnieszką. Kesz niestety w stanie agonalnym. Nie mieliśmy takiego małego pojemniczka wink więc daliśmy tylko nowy logbook. Dziękujemy.

2650800 2017-11-25 13:38 crazy_baby (user activity9793) - Potrzebny serwis skrzynki

2650799 2017-11-25 13:38 crazy_baby (user activity9793) - Znaleziona

po wpisach poprzedników nakierowanie czego szukać i rzeczywiście wielkie wiadro wypatrzone bo w części tylko zamaskowane. oj przydałby się i tu serwis bo nieszczelne pudło a w środku mały gnoj

1955053 2015-11-14 20:19 unkas (user activity11718) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dzięki.

1956668 2015-11-14 19:52 Tris (user activity11564) - Znaleziona

Dzięki za kesz.

1954672 2015-11-14 16:09 Bartek111 (user activity8175) - Znaleziona

Faktycznie niezły ajmer. Kesz wpadł nawet szybko. TFTC

1925485 2015-10-15 19:42 m_rt (user activity295) - Znaleziona

Ajmer szybciutko namierzony.

Dzięki!

1914194 2015-10-04 16:20 ajka (user activity2827) - Znaleziona

Czwarty dzień na Oberschlesien. Nowy wyraz do słownika wpada. Dzięki :)

1913182 2015-10-04 16:20 ankos (user activity3504) - Znaleziona

Niedzielny wypad na projekt OS; ajmer dokładnie na kordach i w dobrym maskowaniu - dzięki za skrzynkę.

1911415 2015-10-03 00:37 andymysky (user activity425) - Znaleziona

Tutaj też woda, niby taki fajny pojemnik, ale widać gdzieś przecieka. Dzięki!

1812581 2015-07-26 14:16 [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

Kolejny atak na OS,a 

 

Skrzynka znaleziona, woda wylana, pluszaki wykręcone 

 

Dziękujemy i pozdrawiamy

1683651 2015-05-02 20:35 kolorteczy (user activity3189) - Znaleziona

mokro !

1681957 2015-05-02 10:18 descarado&kolorteczy (user activity4202) - Znaleziona

aż za bardzo przymaskowany :p dzięki !

1680980 2015-05-01 21:28 deg (user activity6442) - Znaleziona

Ajmer znaleziony. Niestety zawartość mokra. Maskowanie było ok. Dzięki za ciekawą skrzyneczkę

1669400 2015-04-24 12:50 norbinorek (user activity9387) - Znaleziona

na kordach w oczy rzucił mi się widok dużego , nie zamaskowanego wiadra w dole , tak po prostu , a w środku tragedia , do połowy wypełniony śmierdzącą wodą , zawartość składająca się głównie z pluszaków dosłownie wykręcałem:(, na tyle ile potrafiłem doprowadziłem je do lepszego stanu ( sam logbook o dziwo suchy ?! ) , dobrze zamknąłem i zamaskowałem drewnem , nie wiem jak będzie z tym dalej , szkoda 

TFTC

1665404 2014-12-28 12:45 KT & SL (user activity668) - Znaleziona

Znaleziona z coosiek.
Z maskowania niewiele zostało.

1539512 2014-12-28 12:45 coosiek (user activity2590) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona wspólne z KT & SL. Z tego mchu, który miał maskować kesza nie zostało za wiele, a sam kesz przy znalezieniu wyglądał jak zwykły, niezamaskowany śmieć:(Troszkę go bardziej zakamuflowaliśmy:)Dziękuję!

1535514 2014-12-26 13:17 k_O_Z_a (user activity350) - Znaleziona

Podczas świątecznego keszowania  z Manolciem, dzięki - dupno skrzynka 

1535803 2014-12-26 11:58 manolcio (user activity154) - Znaleziona

Razem z Kozą. W czasie pierwszych przymrozków.

1315752 2014-06-26 23:24 karwdo (user activity6814) - Znaleziona

Dypny tyn ajmer!!;)

Wlazłoby tak ze 200 kretów, a i na mobilki miejsce zacne...o!!! Jeden nawet się znalazł;)

Podziękował:)

Karol 

 

1276579 2014-05-25 16:45 Miluchna&Kaluza (user activity181) - Znaleziona

Skrzynka POKAŹNYCH rozmiarów:-)Wreszcie było gdzie schować Światełko. Dziękuję za keszyka

1274930 2014-05-23 18:47 OakWM (user activity1632) - Znaleziona

Dupny kastlik i jeszcze żyje. Co po kilku poprzednich na dzisiejszej trasie aż dziwi.

1235549 2014-05-01 21:53 redvibes (user activity882) - Znaleziona

Taki wielki Ajmer, że postanowiłech 2 Kreciki dociepnonć ;) 

IN: 2 Krety.

1207406 2014-04-13 16:26 ronja (user activity12679) - Znaleziona

Hello,

Ogromna ta skrzynka ! Miałem problem z domknięciem pokrywy. Chyba warunki atmosferyczne sprawiły, że się delikatnie wypaczyła - odskakuje przy zamykaniu. W końcu udało mi się wszystko spasować i git :)  Wydaje mi się, że nie ma w niej GK 'Alkoholiczka' i 'Zółty'. Zostawiłem 1 GK, coina i serce, zabrałem mapkę. Pzdr, Wojtek

EDIT: literówka

Ostatnio edytowany 2014-04-13 21:23:11 przez użytkownika ronja - w całości zmieniany 1 raz.

1194614 2014-04-04 18:01 linfallas (user activity2518) - Znaleziona

Dziś znów wypad na projekt. Tym razem wyjątkowo udany :). Piękna pogoda. Szybko namierzona. Dzięki

1200793 2014-03-29 21:45 BUMAG (user activity4217) - Znaleziona

dupna ta skrzinka, to nom sie podoba ;p

1758171 2014-03-22 23:00 Glan (user activity323) - Znaleziona

Znalezione w teamie ForgottenSilesia loguję z datą znalezienia.

1176062 2014-03-22 18:53 leśnik (szymsajm) (user activity216) - Znaleziona

Ruda w 3 D trochę nas przy keszu zatrzymała. Viola twierdziła że widzi na zdjęciach kesze.

1181052 2014-03-22 17:40 ForgottenSilesia (user activity4859) - Znaleziona

Moje miasto w 3d. fajnie było pooglądać znajome kąty. poza tym faktycznie byłam w stanie pokazać gdzie są poukrywane kesze:PPodjęta z Leśnikiem i Chochlikiem. Dzięki

1178954 2014-03-22 17:40 Chochlik. (user activity5179) - Znaleziona

Tu poszło sprawnie. Ino kaj tyn mech?! Znaleziono razem z ForgottenSilesia i leśnikiem.

Dzięki

1157037 2014-03-02 15:00 unieski (user activity8863) - Znaleziona

Miejsce wyglądało podejrzanie i faktycznie ajmer skrył się właśnie tam i został podjęty z Zyfiką

1154983 2014-03-02 15:00 Zyfika (user activity9019) - Znaleziona

Szybko poszło, kesz znaleziony z Unieskim

1153759 2014-03-01 23:11 Krzys601 (user activity458) - Znaleziona

Tak dużego kesza to jeszcze nie widziałem:)Nie wiedziałem że na to mówi się ajmer ;)

1162158 2014-03-01 22:39 Rob-Team (user activity3325) - Znaleziona

Ostania dzisiaj. Nie był to zbyt owocny wypad ze względu na trudność terenu i ciemność. Kesze też do najłatwiejszych nie należały. Jakby nie ostrzeżenie LifeRing to wpadłbym do kesza ;). Dzięki.

Ostatnio edytowany 2014-03-09 20:04:54 przez użytkownika Rob-Team - w całości zmieniany 1 raz.

1153461 2014-03-01 22:38 Boguś z Polska (user activity979) - Znaleziona

Jak bym od razu wiedział, że to kibel jest, to prościej by było. A tak to znów trzeba było błądzić w nocy po lesie ;)

Znaleziona z Rob-Team, lotnik1414, Krzys601 i lifering.

1156959 2014-03-01 19:09 lotnik1414 (user activity560) - Znaleziona

no duza:)

1141409 2014-02-19 09:02 silentium (user activity1240) - Znaleziona

Tutaj poszło szybciutko. Dziękuję pięknie. ;-)

1140981 2014-02-16 23:25 BEATKA7 (user activity343) - Znaleziona

Znaleziona z pomocą Tora . Dzieki.

1138989 2014-02-16 21:21 rysieks (user activity1196) - Znaleziona

Tyn ajmer to mi pomogoł mój pies znalyzc. Szybko mu poszło . Dzieki za taki fajny kibelek.

1123141 2014-01-25 20:11 Holka (user activity3086) - Znaleziona

Skrzyneczka na otarcie łez po dzisiejszym dniu pełnym niepowodzeń :)

Dziekuję.

1123054 2014-01-25 19:01 kross (user activity3082) - Znaleziona

Dzisiaj nie bardzo nam szło, ale chociaż tu poszlo błyskawicznie, TFTC

1155821 2014-01-18 12:31 Agatha (user activity5620) - Znaleziona

Faktycznie... dupny! Dziynkuja za krziynka.

1115672 2014-01-11 23:32 sebastian (user activity4037) - Znaleziona

Rozmiar ma znaczenie, co zostało udowodnione przy poszukiwaniach tej keszynki. Długo się nie opierała.

Pozdrawiam i dziękuję znakomicie - Sebek

1105393 2014-01-04 13:20 fredzio (user activity4414) - Znaleziona

Jedno zdanie w opisie a wystarczyło, żeby błyskawicznie odnaleźć:)Miło. Dzięki wielkie.

1126642 2014-01-04 00:54 Tati (user activity2921) - Znaleziona

Ajmer słusznych rozmiarów, szybko znaleziony przez Michała, mnie przyciągało inne miejsce.

Dzięki i pozdrawiam, Tatiana

1102819 2014-01-02 22:53 KEISOR (user activity7732) - Znaleziona

Dupno dziura - dupny ajmer. Gibko poszło.
Fest dziynkujemy.

1110086 2014-01-02 14:23 shah (user activity1645) - Znaleziona

Skrzynka zaliczona podczas ostatniego już wypadu na projekt OS.

1113714 2014-01-02 10:43 dzaczek (user activity975) - Znaleziona

Keszowanko z uroczą Łódzko Częstochowską Opolską Szczecińską ekipą . Dzięki za keszyka. Pozdrawiam dzaczek :)

1104152 2014-01-02 10:43 Nefryt+ (user activity5091) - Znaleziona

Skrzyneczka odnaleziona bez problemu podczas noworocznego buszowania na projekcie OS.
Ostatnio edytowany 2014-01-04 13:23:31 przez użytkownika Nefryt+ - w całości zmieniany 1 raz.

1095075 2013-12-27 15:00 lukasbank1993 (user activity1315) - Znaleziona

Były małe problemy z otwarciem ale udało się. Dziynki!
Ostatnio edytowany 2013-12-28 00:00:35 przez użytkownika lukasbank1993 - w całości zmieniany 1 raz.

1089577 2013-12-21 16:44 atena.pl (user activity9744) - Znaleziona

Przedadwentowy tening na projekcie [OS] z Mariosami, świetne maskowanie, dziękujęUśmiech

1089620 2013-12-21 11:39 Mario&Monia (user activity13309) - Znaleziona

Sobotnie rozruchy na OS wraz z ateną.pl... Tu powinien być keszyk, a no faktycznie... Dziękujemy

1284051 2013-12-15 12:19 marvet (user activity2180) - Znaleziona

Podejście do projektu NR2, i to na pewno nie będzie jeszcze koniec!

TFTC!

1087298 2013-12-15 12:16 Nannette (user activity14689) - Znaleziona

Fest dupny tyn ajmer. Dziynki za krzinka.

1087278 2013-12-15 12:16 rubin (user activity15744) - Znaleziona

No ajmer jak się paczy:)miłą ekipą keszowanie weekendowe. dzięki za skrzynkę.

1086454 2013-12-14 17:32 kazio i lila (user activity2579) - Znaleziona

znaleziona z Maja Team,fajne są takie wielgachne skrzynki

1088912 2013-12-14 12:34 MajaTeam (user activity422) - Znaleziona

Prawie w nią wdepnęliśmy z Kazio i Lila

1079780 2013-11-30 12:16 Bućki (user activity2547) - Znaleziona

Sobotnie keszowanie ze Złodziejami Czasu i Mikim. Przed przeczytaniem łopisu żoden z nos ni wiedzioł co to je ajmer :)

1090084 2013-11-30 11:11 19Miki99 (user activity3466) - Znaleziona

Kolejny raz OS, kolejny raz Buciek, Esme i złodzieje ;)
Fajna, duża skrzyneczka, coś takiego lubie ;)
Dzięki wielkie :)

1079943 2013-11-30 11:10 złodzieje czasu & Esme (user activity2127) - Znaleziona

OS day - part kij wie ftory;)z Buckiem i Mikolem:)My nawet to naszyj starenkiej dzwonili sie pytac co to je Ajmer - to mi pedziala "dobrze sie czujesz":D
dziekujemy - złodzieje czasu & Esme

1075687 2013-11-23 16:17 Killem (user activity348) - Znaleziona

szybko i sprawnie, TFTC:)

1076078 2013-11-23 14:20 Dzyndzolina (user activity1122) - Znaleziona

Tak szłam, szłam i prawie do niego weszłam. Takiego pojemnika to jeszcze nie spotkałam w terenie :)

1076155 2013-11-23 14:19 odludeq (user activity728) - Znaleziona

znaleziony. dzięki ;)

1075333 2013-11-23 12:44 idem (user activity1950) - Znaleziona

Zarówno rozmiar jak i zawartość robią wrażenie. Uśmiech Dzięki.

1075769 2013-11-23 11:57 rekomendacja Kondi&Team (user activity3076) - Znaleziona

Oj, ta skrzynka przetrzyma zimę.
TFTC

1075399 2013-11-23 11:45 rekomendacja GFS (user activity16665) - Znaleziona

Taki duży kibel, a tak ładnie wkomponował się w otoczenie. Szybko i bardzo przyjemnie, dlatego nagradzamy gwiazdką. Dziękujemy.

1103649 2013-11-23 10:31 duna verde (user activity225) - Znaleziona

Podjęta z darektiger. Pozdrawiam.

1075898 2013-11-23 10:30 darektiger (user activity560) - Znaleziona

Znaleziono szybko i sprawnie, wielkość kesza naprawdę robi wrażenie. Pozdrawiam i dziękuję za kesza.

1074591 2013-11-20 15:15 kris walker (user activity917) - Znaleziona

Moja 38 skrzynka w projekcie Oberschlesien, zdobyta tym razem podczas keszobrania w deszczową środę.
Szybka skrzyneczka, wielkość robi wrażenie, a i browara żech tam widzioł.
Ajmer je fol geszynków.
in:  GK
Dziynki za krzinka Uśmiech.

1072948 2013-11-19 14:30 rekomendacja boku53 (user activity387) - Znaleziona

Eimer extra! Lubię takie duże kesze, gdyż łatwiej znaleźć. Zostawiłem dla właściciela, czy też pierwszego, który dotrze do tego miejsca das oberschlesiche bier. Prosit!

1085533 2013-11-17 13:43 zaboja (user activity5428) - Znaleziona

Jest projekt:)jest okazja:)zdobyta w doborowym towarzystwie toruńsko - będzińskim. Dwa z dni z buta, tego mi było trzeba :). Pozdrawiam i dziękuje za super PROJEKT.

1087668 2013-11-17 12:45 Wrzos (user activity10076) - Znaleziona

Skrzyneczka zdobyta podczas niezapomnianej pieszo-jesiennej wędrówki szlakami gwary śląskiej. Dzięki za projekt i za super zabawę. Pozdrawiam Wrzos!

1076939 2013-11-17 09:12 etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

To rozdzielenie kibel - haziel ma swoje uzasadnienie. Bo gdy na Sląsku każdy miał swój haziel (choćby w ajnfarcie), to gorole jeszcze do kibla (ajmra) robiły :)

Dzięki i pozdrowienia. Ania i Marcin

1069913 2013-11-16 22:38 Dallas (user activity7802) - Znaleziona

O jeronie, cały dzień łażenia i nawet nie ma czasu klocka postawić. Aż tu jak na zawołanie, przytulny kibelek w dolince, cud miód.
Tu dałem się wykazać moim trzewiom. Info dla Snipera - Pojemnik prawie pełny. Logbook wciśnięty między piątkowym obiadem a kolacją/
Dzięki

1069583 2013-11-16 19:22 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Miejsce intuicyjne więc szybko poszło :)
Wielkość imponująca :)
Dzięki wielkie :)

1117384 2013-11-11 10:53 martuś (user activity9002) - Znaleziona

Ostatni dzień na projekcie przed powrotem do domu, razem z Krusią i r00t7. Mi się udało namierzyć, mi! ;)

1070639 2013-11-11 10:51 krusiaa (user activity2297) - Znaleziona

Szybki keszing przed odjazdem r00tów.
Znaleźli my! Martuś dobrze trafiła na miejsce, więc problemików ni było. Rozmiar to ma ten keszyk! Dzięki

1065319 2013-11-11 10:50 r00t7 (user activity10043) - Znaleziona

Projekt OS dzień 3
No no całkiem spory ten ajmer:)martuś szybko namierzyła!

1068221 2013-11-11 09:19 Judy&Paqs (user activity916) - Znaleziona

Skrzynka ladnie wtopiła się w otoczenie;) Dzieki za skrzynke;)podjeta z dzieciakami ;)

1064443 2013-11-10 23:18 Reneee (user activity2461) - Znaleziona

Zamszone tam było wszędzie, duuużaaaaa keszyna. Dziękuje

1063946 2013-11-10 21:25 art_noise (user activity12830) - Znaleziona

Mega wypasiony kesz, uuu szkoda że nie były dołączone okularki czerwono-niebieskie bo bym tam spędził resztę dnia ;)

Pozdrawiam
Art_noise

1066747 2013-11-10 20:48 wuzet (user activity2482) - Znaleziona

dzięki za cecha, pozdrawiam.

1061769 2013-11-10 16:08 brajan74 (user activity4236) - Znaleziona

Richtig my znodli ajmer czyli kibel, ale niy pełny sztromu ino fajnych klamorów.
Zabraliśmy fajnego TTFa, wielkie dzięki!

1062311 2013-11-10 15:41 Chester (user activity1764) - Znaleziona

Wypasiony kesz. Projekt Oberschlesien podczas 6 Independence Day. Wielkie dzięki za super zabawę

1061222 2013-11-10 15:38 Kika (user activity8419) - Znaleziona

TFTC - w wesołej ekipie założycielsko-poszukiwawczej. Cała grupa się do przodu wysforowała, a Czesiek z tyłu i prawie nam do tego kibelka wpadł;) Bardzo sympatyczna zawartość - zupełnie inna niż u nas w kibelkach ...;)))

Ostatnio edytowany 2014-01-26 20:28:33 przez użytkownika Kika - w całości zmieniany 1 raz.

1070025 2013-11-10 14:38 rekomendacja Whatever (user activity11816) - Znaleziona

Fajny tej Ajmer:)Wuzet wlazł prawie w niego tylko dlatego udało się go znaleźć ;-)
Gwiazdka za gabaryty i piękne miejsce ;)

Dzięki i pozdrawiam

1065364 2013-11-10 14:38 Doc with the dog (user activity3316) - Znaleziona

Mioł recht założyciel i dopisoł w opisie, że u nos kibel to nie haziel. Bo Dochtór już złapoł jednego gorola co nie doczytoł i chcioł skorzystać ;) 

1068263 2013-11-10 11:39 Tisia (user activity11325) - Znaleziona

Znodli my tyn kibel, no i cołe szczyńscie, ze niy boło tam takich szpecjalnych breli bo niektóre z nos to by tam do tero siedzieli;)
Dziynki i pozdrawiom :)

1060830 2013-11-10 10:33 Jed team (user activity6628) - Znaleziona

ID 2013. Dzięki za kesza.

1070300 2013-11-10 10:31 SlaMar (user activity1820) - Znaleziona

(10:31:56/fwgb) TFTC!
Skrzynka znaleziona wspólnie z freneyem i Jed team oraz Art_Bi i Silent A podczas Independence Day # 6.
FTF No. 19Wyluzowany

1064755 2013-11-10 09:47 Silent A (user activity2800) - Znaleziona

FTF#90 (grupowo).
Na koordach pusto więc komenda rozproszyć się i znalezione, chyba lekko przestrzelone ale bez problemów.

1067078 2013-11-10 09:35 freney (user activity6468) - Znaleziona

Konkretnych rozmiarów ten ajmer i nieźle wypatroszony.
Przy okazji FTF-ik Uśmiech.
Skrzynka zdobyta podczas Independence Day # 6 razem z Jed team, SlaMar78 oraz Silent A i Art_Bi.
Dziynki za krzinka :)

1059323 2013-11-09 10:01 baloniarz (user activity7382) - Komentarz

Fajnie sie zapowiada aż żałuję że tam z wami po lesie nie biegam.
Ostatnio edytowany 2013-11-09 10:11:08 przez użytkownika baloniarz - w całości zmieniany 1 raz.