Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Park Helwinga - Węgorzewo    {{found}} 99x {{not_found}} 8x {{log_note}} 0x Photo 1x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3783592 2021-09-11 19:03 ilona02 (user activity2) - Znaleziona

Nowe w grze, więc trochę pogrzebać należało :) 

3784016 2021-09-11 17:05 purrka (user activity1) - Znaleziona

3783285 2021-09-11 14:28 jozkam (user activity1317) - Znaleziona


Powakacyjny weekendowy wypad na mazury wspólnie z Antkowy_Kajet.
Jeśli widzisz tylko ten wpis to znaczy ze nam się podobało i lecimy dalej po kolejne kesze!
[11 września 2021 14:28]
Obrazki do tego wpisu:
Zdjęcie 1
Zdjęcie 1

3774562 2021-09-02 01:10 Davitkenzi (user activity143) - Znaleziona

Ale karmniki pierwsza klasa obok ????

3757149 2021-08-14 18:31 Eugeniusz (user activity135) - Znaleziona

Łatwy kesz. Ma sie dobrze

3757507 2021-08-14 14:01 diament (user activity1203) - Wykonano serwis

Reaktywacja skrzyneczki.

3643395 2021-04-25 11:43 Arturecki (user activity41) - Znaleziona

Zdobyłem tę skrzynkę jakiś czas temu...nie wiedząc że jest podwójna...więc robię wpis...TFTC.

3462567 2020-08-18 23:58 orchiska (user activity35) - Znaleziona

orchiska i jagadix na mazurach :)
Tftc

3443481 2020-08-03 11:18 BadiWwo (user activity97) - Znaleziona

Dzięki za koszyk. Miło odwiedzić miejsce po latach, dużo się zmieniło jednak klimat ten sam :)

Pozdro

3434863 2020-07-26 21:06 zx6rspeed (user activity108) - Znaleziona

.

3420512 2020-07-15 01:00 Nataszka (user activity1826) - Znaleziona

Ach te czasy gdzie w tym parku było festiwalowe pole namiotowe. Wymieniono logbook i dolożono dwa geokrety.

3420585 2020-07-05 10:16 pannakotka (user activity48) - Znaleziona

Mój 3 letni syn bardzo szybko zlokalizował ukrycie kesza i był mega dumny, że go znalazł. Miłej zabawy nawet z dziećmi ;)

3337751 2020-05-01 18:32 hratli (user activity3135) - Znaleziona

Świetny pomysł na domki dla ptaków. TFTC 

 

3256552 2019-12-22 14:26 mys149 (user activity126) - Znaleziona

Znaleziona z ojcem w rodzinnej miejsowości. Dzięki za skezyneczkę.

3180079 2019-08-31 09:27 huculP-y (user activity4081) - Znaleziona

8:00

3151889 2019-08-08 18:08 Kuroko (user activity817) - Znaleziona

Przy okazji bujania się po Mazurskich jeziorach. TFTC :D

3150845 2019-08-07 20:10 Kubek_Kawy (user activity113) - Znaleziona

TFTC ;)
Fajny, szybko i śliczna fontanna obok :3
Z Mercer_PL

3150842 2019-08-07 20:09 Mercer_PL (user activity122) - Znaleziona

Faktycznie dość oczywiste miejsce. Fajne karmniki, ładnie zrobione. Znalezione z KawaPL, portowanie w Węgorzewie na noc owocne.

3115150 2019-07-05 17:50 g6z (user activity37) - Znaleziona

Z rodziną:)

2904038 2018-09-16 10:52 emyot2 (user activity241) - Znaleziona

Znaleziona dość szybko i sprawnie. Park pomimo przedpołudniowej pory pusty. Dzięki za kesza.

2900057 2018-09-15 15:20 PrincePolo (user activity3062) - Znaleziona

Będąc niedaleko postanowiłem odwiedzić również to miejsce. Pomimo mżawki park prezentował się bardzo przyjemnie. Dzięki.

2883801 2018-08-23 09:48 rredan (user activity6845) - Znaleziona

Znaleziona przy okazji zakupowej przerwy w wypoczynku i podróży. Ciekawe, czy w tym miejscu się uchowa. Fajne budki na drzewach. TFTC!


Algida&rredan i “Misja Grodno” - 2500 km przez 7 województw i 3 kraje

2897610 2018-08-21 14:45 Qbacki (user activity17592) - Znaleziona

szybki kesz podczas szybkich zakupów;)marurski urlop c.d. Dziękuję za kesza i pokazanie miejsca :)

2880080 2018-08-15 15:04 etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

Ładny park, ludzi nie było, więc kesz szybko podjęty. Dzięki i pozdrowienia. Ania i Marcin

2869695 2018-08-15 08:25 Kuba pixel (user activity51) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę. Pozdrawiam.

 

2864259 2018-08-12 17:12 diament (user activity1203) - Wykonano serwis

Reaktywacja, poprzedni kesz zginął. Pozdrawiam

2861293 2018-08-10 19:44 Hubert001 (user activity15) - Nieznaleziona

Znalazłem tylko pokrywkę i nie jestem pewny czy to część kesza ale nie znalazłem nic innego wiec chyba tak.

2845041 2018-07-26 20:23 art_noise (user activity13065) - Znaleziona

Mała objazdówka po okolicznych atrakcjach + oczywiście keszowanie. Większość atrakcji znana ale trzeba było pokazać młodemu:)Dzięki za skrzynki!

Pozdrawiam
Art_noise

 

2819380 2018-07-04 17:13 Pawel brasia (user activity6633) - Znaleziona

Dzięki za kesza.

2803053 2018-06-18 20:28 Zawadzcy Team (user activity1191) - Znaleziona

Znaleziona drugiego dnia wyprawy motocyklowej dookoła Polski. Dużo mieszkań dla ptaków. Dzięki za kesza.

2806642 2018-06-07 21:08 nzet (user activity129) - Znaleziona

TFTC!

2804590 2018-06-07 11:00 alakriss (user activity29) - Znaleziona

Dzieki za skrzynke

2774867 2018-05-29 11:40 yabay (user activity3313) - Znaleziona

Miejsce mega ruchliwe, ale udało się podjąć.
Kesz aktualnie nie ma pojemnika, wszystko znajduje się w strunówce.
TFTC

2781576 2018-05-28 15:15 Ejszyn10 (user activity50) - Znaleziona

Znaleziony w drodze do Biedronki, poleciał fant

2767972 2018-05-08 18:00 galowianie (user activity2441) - Znaleziona

Majówkowy dwutygodniowy wyjazd na pólnocno-wschodnie krańce Polski w towarzystwie keszerskiej braci Smerfetki i Harry Hole,w celu poznania naszego pięknego kraju-ponieważ cudze się chwali a swojego się nie zna.

Dziękujemy bardzo za kesza i pozdrawiamy.

Ostatnio edytowany 2018-05-20 22:43:08 przez użytkownika galowianie - w całości zmieniany 1 raz.

3057500 2018-05-08 16:34 Harry_Hole (user activity2796) - Znaleziona

Kesze zdobyte razem z Galowianami podczas niezapomnianej wyprawy pod namioty.

Dużo zabawy, śmiechu jednym słowem jak w familiadzie :D

Każdy dzień owocował zdobytymi keszami które pokazywały nam tą przepiękną krainę jak i opowiadały o niej historię.

Dziękuję za chwilę radości z keszem, pozdrawiam!

2750142 2018-05-03 16:23 Malanowski07 (user activity1902) - Znaleziona

Znaleziony podczs objazdówki Węgorzewa. Tylko strunówka i suchy logbook ale park uroczy.

2747563 2018-05-02 15:01 winneorly (user activity185) - Znaleziona

Super kesz znaleziony od razu

2759514 2018-05-01 20:49 Serengeti (user activity21384) - Znaleziona

Sprawnie, 6-dniowe majówkokeszowanie na pięknych Mazurach razem z moim Bambą, dzięki :)

2754351 2018-05-01 06:36 bamba (user activity22930) - Znaleziona

Znaleźliśmy jedynie logbook w strunówce, dzięki.

2744921 2018-04-30 23:23 Komar (user activity118) - Znaleziona

Super skrzyneczka znaleziona z super ekipa :) 

2751651 2018-04-30 23:15 kacha (user activity2) - Znaleziona

Miejsce bardzo dobrze ukryte!

2605451 2017-09-13 22:18 Psikiszek (user activity12877) - Znaleziona

Domki niedaleko kesza są naprawdę urocze. Nie wiem czy to budki dla ptaków, czy schroniska dla owadów, ale jeżeli tak to najciekawsze jakie widziałem. Co do kesza to niestety pojemnik pozbawiony pokrywki, logbook to jakaś bliżej nieokreślona papierowa pulpa która wylądowała w koszu. Prowizoryczny serwis w postaci owinięcia kesza w folię i dorzucenie nowego logbooka.

2577270 2017-08-18 16:54 4szperacze (user activity230) - Znaleziona

Kesz numer 197, znaleziony na wakacyjnym spacerze. Trzeba uważać bo Park o tej porze mocno zamugolony.

diament dziękujemy za kesza☺

2596079 2017-08-14 21:03 Dejwd (user activity20) - Znaleziona

Tftc

2606591 2017-08-14 21:03 Krzychaty (user activity87) - Znaleziona

Tftc :)

2568584 2017-08-13 16:09 Seba1983 (user activity341) - Znaleziona

Keszowanie w czasie urlopu na Mazurach z Maciej2009 i robaczki2. Dzięki za kesz.

2568543 2017-08-13 16:09 Maciej2009 (user activity340) - Znaleziona

Keszowanie podczas urlopu na Mazurach z Seba1983 i robaczki2. Dzięki za kesz.

2568488 2017-08-13 16:09 robaczki2 (user activity231) - Znaleziona

Keszowanie w czasie urlopu na Mazurach z Seba1983 i Maciej2009. Dzięki za kesz.

3746053 2017-08-06 15:22 Rodzina.K (user activity27) - Znaleziona

Dzięki

2565798 2017-07-31 17:45 5nip3r (user activity2044) - Znaleziona

Chwilowe zejście na ląd załogi Majstra. Dzięki za kesz. Nie pierwszy raz w mieście, ale pierwszy raz w parku.

 * A domki rzeczywiście słodkie.

2550767 2017-07-25 18:43 miha (user activity2044) - Znaleziona

zaparkować pod biedrą to cud, bardzo podobały mi się domki na drzewach,skrzynka znaleziona,dziękuję

2543182 2017-07-20 11:48 K@chu (user activity290) - Znaleziona

Uzupełnianie zaległych wpisów  ;)

Kesz podjęty oczywiście razem z niezastąpionym

geokeszerem  barrtekk:*

TFTC!  :)

2536767 2017-07-14 17:22 Nannette (user activity15768) - Znaleziona

I znowu reaktywacja . W miejscu znalezienia długopisy. Dzięki; )

2550733 2017-07-14 15:20 rubin (user activity16830) - Znaleziona

musieliśmy dokonać serwisu kesza bo został w dziupli po nim tylko długopis. Już gotowy do zdobywania. zdobyta podczas wspaniałego urlopu z Żoną. Dzięki za kesza. :)

2524346 2017-07-02 19:58 Haplo (user activity110) - Nieznaleziona

Lezy dlugopis, a tak to pusto

2528637 2017-07-02 14:10 Terian (user activity1674) - Nieznaleziona

Nie ma. Obmacane wszystkie dziuple w parku

2521943 2017-06-29 21:48 barrtekk (user activity306) - Znaleziona

Miejsce dobrze znane, dzięki za keszyk w tym miejscu:)Znaleziona razem z K@chu :)

2463865 2017-05-04 12:06 KotNinja (user activity287) - Znaleziona

Dzięki:-)

2459432 2017-05-02 15:09 maggnacy (user activity22) - Znaleziona

wspolnie z Pawelos99,po kajakowaniu.tftc!

2463993 2017-05-02 13:13 pawelos99 (user activity51) - Znaleziona

Znalezione razem z maggnacy. Dzięki :)

2395929 2017-02-19 14:40 J&M (user activity1542) - Znaleziona

Takiego kesza widzieliśmy pierwszy raz, reklamówka i foliowy worek na logbook chyba długo nie pociągnął. Gdy to wyciągnęliśmy z dziupli na pierwszy rzut oka oceniliśmy jako śmieci. Dopiero kiedy zajrzeliśmy do środka tak na wszelki wypadek okazało się, że to kesz.

2363451 2016-08-28 16:24 diament (user activity1203) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania.

2254937 2016-08-12 18:15 diament (user activity1203) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Z powodu zaginięcia kesza chwilowo go zawieszam.

2228118 2016-07-24 15:33 natnaturalnie (user activity8) - Potrzebny serwis skrzynki

znaleziony ołówek, pełno gałązek do około,ale... skrzyneczki brak.

2218457 2016-07-17 11:15 kubat007 (user activity39) - Znaleziona

Thanks

2202469 2016-06-30 20:24 MiszkaWu (user activity3040) - Znaleziona

fantastyczne wakacje 1033 km po Msazurach sama skrzynka szybko zlokalizowana podczas zakupów biedronkowych przed ostatnim meczem polskiej reprezentacji na euro

2123424 2016-05-04 17:30 zolza87 (user activity62) - Znaleziona

TFTC

2120392 2016-05-03 19:16 Volt71 (user activity913) - Znaleziona

poranne godziny , (pierwsze podejście pod koniec lutego nie wyszło) drugie podejście i jest, szybciutko podjęty i już bez bobrowania TFTC

2481525 2016-05-03 18:51 PippiLotka (user activity798) - Znaleziona

Znaleziona  razem z Volt71. Dziękuje za skrzyneczkę TFTC

2125412 2016-04-30 13:28 Pen-y-Cat (user activity3304) - Znaleziona

W drodze do Muzeum Tradycji Kolejowej.

2009746 2016-01-31 16:48 diament (user activity1203) - Wykonano serwis

Skrzynka odnowiona, nowy loogbok, pudełko, jakiś gadżet i gromada gałęzi które mają utrudnić dostęp dla mugoli. Mam nadzieję, że przetrwa jakiś czas. Pozdrawiam.

1950599 2015-11-07 19:13 Gotel88 (user activity41) - Znaleziona

Razem z Pietnick znaleźliśmy miejsce i skrzynkę, jednak nic w niej nie było, nawet logbooka.

1909938 2015-10-03 14:00 macio123 (user activity3) - Znaleziona

Znaleziona z ekipą z Energetyczkiem. Zostawiliśmy dwa grosze o wzieliśmy łuskę.

1909921 2015-10-03 14:00 Energetyczek (user activity49) - Znaleziona

Energetyczek z ekipą. Wzieliśmy łuskę, zostawiliśmy dwa grosze.

1896349 2015-09-21 21:58 Duch Miasta (user activity1130) - Znaleziona

Zdobyta na żeglarskim szlaku na początku września. W tym roku WJM część północna, a za rok południowa. Dzieki za kesz

Ps: dziupla jest tak "widowiskowa" że trzeba grzebnąc w dziupli po prawej, zeby namacac kesza, przymaskowaliśmy zawartością dziupli kesz.

1880361 2015-09-09 15:08 Marti_96 (user activity133) - Nieznaleziona

Podejmowane za dnia, wiec możliwe, że z powodu dużej ilości mugoli nie trafiłam do właściwego miejsca ukrycia, jednak wydaje mi się, że w jedynym dogodnym miejscu kesza brak

1878643 2015-09-08 16:38 MED (user activity891) - Znaleziona

Zdobyta na żeglarskiej wyprawie. Miejsce warte odwiedzenia. Dziękuję za kesz.

1877809 2015-09-07 20:17 NivilS (user activity4513) - Wykonano serwis

Pozwoliłem sobie przeserwisować. Kesza oryginalnego brak. Nowy pojemnik to próbówka FALCONE, czyli rozmiar mały. 

1877807 2015-09-07 20:17 NivilS (user activity4513) - Znaleziona

Keszyk zaliczony na żeglarskiej wyprawie. Dzięki za kesz i pokazanie miejsca.

1845092 2015-08-18 23:32 Torgerd (user activity14) - Nieznaleziona

Kesza brak

1835978 2015-08-14 16:14 Jaro070 (user activity5) - Potrzebny serwis skrzynki

1722108 2015-05-26 19:00 4szperacze (user activity230) - Nieznaleziona

Amba fatima... Tu kesza ni ma

1723535 2015-05-23 19:00 Ra9om1ak (user activity3) - Nieznaleziona

Niestety, nic nie ma.

1660380 2015-04-18 12:45 ulianna (user activity66) - Nieznaleziona

W dziupli pozostały jedynie szczątki opakowania po keszu.

1600529 2015-02-26 18:18 fosgen61 (user activity2413) - Znaleziona

złapana wieczorową porą w drodze powrotnej z kurortu G... czas na urocze Węgorzewo

1532803 2014-12-21 10:32 diament (user activity1203) - Wykonano serwis

Reaktywacja skrzynki, zginęła chyba podczas porządków w parku. Nową skrzynkę przykryłem warstwą liści i gałęzi o które było cieżko w wysprzątanym terenie. Wesołych keszerskich świąt!

1471101 2014-10-11 20:58 francusz (user activity14) - Znaleziona

Znaleziona. Jednak po skrzynce została tylko pokrywka. 

1466112 2014-10-05 09:00 kiełeksamozlo (user activity188) - Znaleziona

Znaleziona z polcia&szymaneq, crl_ost i akimg.

Ostatnio edytowany 2014-10-06 22:20:01 przez użytkownika kiełeksamozlo - w całości zmieniany 1 raz.

1465886 2014-10-05 09:00 crl_ost (user activity1961) - Znaleziona

W towarzystwie: Akimg, kiełeksamozlo, polcia&szymaneq podczas jakże ciekawego dnia keszerskiego.

Ciekawe czy staruszka z psem nie namierzyła tego kesza po nas :-/

1464365 2014-10-05 09:00 Aki. (user activity9828) - Znaleziona

Znaleziona z polcia&szymaneq, crl_ost, kieleksamozlo :)

1465151 2014-10-05 08:14 polcia&szymaneq (user activity4621) - Znaleziona

Kesz znaleziony razem z Akimg, KiełekSamoZło i Crl_ost.

Tutaj po raz kolejny najpierw poszliśmy obejrzeć cel, a następnie szukać kesza. TFTC!

1453056 2014-09-26 21:33 przemo38 (user activity908) - Znaleziona

Dodałem nowy logbook. Dzięki za kesza!

1527278 2014-09-05 21:31 MsAbsinthe (user activity37) - Znaleziona

Znaleziono razem z całą załogą krótkiego rejsiku po Mazurach:)TFTC!

1417431 2014-08-28 11:01 rademenes.36 (user activity93) - Znaleziona

Naprawdę jestem pod wrażeniem odnowienia parku ale co do skrzynki już tak pięknie nie jest. Sucha na zewnątrz ale niestety także w środku bo wizytówki to nie ciekawe rzeczy na wymianę. TFTC !!!

1556308 2014-08-27 16:58 betinka (user activity48) - Znaleziona

W doborowym towarzystwie marta-la było trochę szukania i już mieliśmy się poddać, ale oczywiście znaleziona :) 

1474182 2014-08-27 16:43 marta-la (user activity71) - Znaleziona

Podczas wakacyjnego rejsu. Nie było prosto ale udalo się

1426316 2014-08-09 12:49 luftmause (user activity923) - Znaleziona

na zakończenie urlopu w Węgorzewie zostawiłem sobie tą skrzyneczke

Miło było sobie pospacerować z synem po tym parku.

1382176 2014-08-05 17:59 marcin_bogusia_gr (user activity85) - Znaleziona

Znaleziona podczas rodzinnego mazurskiego keszowania z Nabuchomozorem. Dziękujemy za kesz..

Ostatnio edytowany 2014-08-10 13:25:26 przez użytkownika marcin_bogusia_gr - w całości zmieniany 1 raz.

1365659 2014-07-30 21:24 antmann (user activity15) - Znaleziona

Dziupla są trzy.

1363553 2014-07-29 16:41 kondiz (user activity48) - Znaleziona

TFTC! :)

1358603 2014-07-24 19:02 Kotlecik (user activity14) - Znaleziona

Znaleziony podczas rejsu szkoleniowego z grupą najlepszych ludzi jakich znam :)

1345823 2014-07-17 20:44 LjBungee (user activity12) - Znaleziona

Po przycumowaniu w porcie, spacer do Biedry i... keszyk :-) 

In: Talonik na zniżkę w porcie Sztynort:-)Pozdro

1383300 2014-07-17 14:45 Semenek (user activity1224) - Znaleziona

Po chwili namierzania potwierdzona. Dzięki

1362673 2014-07-17 14:43 Katarzyna (user activity945) - Znaleziona

Chwilę się pokręciliśmy, ale koniec końców namierzone właściwe miejsce :)

1334951 2014-07-09 13:28 MrCaptainAmerica (user activity1) - Znaleziona

Znalazlem<br /> <br /> Pozdrowienia z niemiec.<br /> <br /> 11:45 - 9.7.2014

1339420 2014-06-25 20:00 grebab (user activity21) - Znaleziona

Znaleziona podczas letniej żeglarskiej zielonej szkoły z uczniami gimnazjum No Bell ( Konstancin Jeziorna)

1296211 2014-06-12 13:00 marass1111 (user activity11506) - Znaleziona

Znaleziona w trakcie wycieczki rowerowej po Węgorzewie. Dzięki. Pzdr. 

1245208 2014-05-04 23:26 Xenu (user activity38) - Znaleziona

Kesz znaleziony przy okazji wypadu na majówkę :)

1237648 2014-05-02 19:15 Power (user activity242) - Znaleziona

Dzieki za kesz :)

1145594 2014-02-09 13:00 janek102k (user activity33) - Znaleziona

Znaleziona TFTC

1132574 2014-02-09 12:11 rzabcia (user activity222) - Znaleziona

Znaleziona TFTC.

1132713 2014-02-09 00:54 lestat (user activity474) - Znaleziona

Fajne miejsce na spacer TFTC.

1120916 2014-01-20 14:15 Sashka (user activity75) - Znaleziona

Szybko zaliczona, choć trzeba było uważać na mugoli. Mnie nawigacja wyprowadziła od ul. Szpitalnej, ale kesz jest typu drive-in, jeśli zaparkuje się przy Biedronce. TFTC! :)

Ostatnio edytowany 2014-01-20 14:16:56 przez użytkownika Sashka - w całości zmieniany 1 raz.

1053772 2013-11-02 15:35 mushin (user activity1831) - Znaleziona

136 FTF
Szybko dziabnięta na dobry początek dzisiejszej wyprawy.
TFTC

1053758 2013-11-02 13:00 Czeker (user activity64) - Znaleziona

Znalezione bez problemu.