Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Rondo FLORjanA    {{found}} 66x {{not_found}} 3x {{log_note}} 0x   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

1676147 2015-04-28 04:30 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

1483986 2014-10-23 09:24 kawior&jardo (user activity2871) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

1428964 2014-09-06 08:08 Efedryna (user activity972) - Nieznaleziona

Wiedzialam czego szukac ale no jestem chyba slepa.

1333281 2014-07-03 13:50 My_Key (user activity2109) - Nieznaleziona

Miejsce odwiedzone razem z EdiAdą, telefonem alarmowym, Czarodziejem i TSW Team ;)

Może za krótko szukaliśmy (bo jest tam co przeszukiwać), ale kesza nie znaleźliśmy:PZa rok tu wrócimy ;)

Trójmiasto pozdrawia! :)

1323888 2014-07-02 12:14 BAKŁAŻANY (user activity618) - Znaleziona

Znaleziona z użytkownikiem LABER TEAM przed rozpadem teamu. Dziękujemy i pozdrawiamy :)

1278667 2014-05-18 18:14 maDZIARKA (user activity1603) - Nieznaleziona

Wiedzieliśmy czego prawdopodobnie szukamy, po godzinie wykonaliśmy telefon - potwierdzono, że pomysł jest dobry, niestety poza 3 puszkami, starym parasolem i kilkoma papierkami nie namierzyliśmy nic sensownego..ale oczopląsu od wpatrywania się w florę dostaliśmy. Może następnym razem, jak będziemy mieli wypoczęte oczy :)

 

1200980 2014-04-07 01:00 slazak (user activity24) - Znaleziona

Keszyk odnaleziony choć nie bez problemowo gdyby nie zasada macaj wszystko co podejrzana pewnie i bym jej nie znalazł ale jest i to właśnie ona cudowna skrzyneczka :) 

Skrzyneczka podjęta na akcji "E.T go home"

Dzięki :)

1190648 2014-03-28 17:00 Chochlik. (user activity5179) - Znaleziona

Kolejny kesz zaliczony przed Wrocławskim Spotkaniem razem z ForgottenSilesia i atena.pl.

Dzięki

1189760 2014-03-28 17:00 ForgottenSilesia (user activity4859) - Znaleziona

Keszowanie z Ateną i Chochlikiem przed Wrocławskim Spotkaniem. Wiosna idzie, drzewa kwitną. Pięknie tam. Fajne rondo. Dzięki 

1176710 2014-03-22 12:15 norbinorek (user activity9409) - Znaleziona

o mało co a ominąłbym skrzynkę bo nie wprowadziłem go do Gps -a ale w ostatniej chwili o nim sobie przypomniałem ( okazało się że jestem 4 metrów od kordów )

skrzynka znaleziona błyskawicznie , z takim maskowaniem miałem do czynienia na PL-ce

dzięki

1169072 2014-03-15 17:33 blackdeath122 (user activity463) - Znaleziona

Chwilę pochodziłem, popatrzyłem, usiadłem żeby odpocząć i jest =D

1167506 2014-03-02 12:43 martuś (user activity9044) - Znaleziona

Chwila odpoczynku. Zdązymy, przeciez wiemy czego szukac. I faktycznie, wiedzielismy :)

1163690 2014-03-02 12:43 r00t7 (user activity10043) - Znaleziona

W trakcie weekendowej wycieczki do Wrocławia z martuś

Kolejny świetny keszyk na trasie. Pogoda świetna, czego chcieć więcej :)

1142003 2014-02-20 09:13 j_janus (user activity2025) - Znaleziona

Dzisiaj oczy szybciej wypatrzyły tego czego wczoraj palce nie wyczuły

1143053 2014-02-16 19:10 seba-ewka (user activity456) - Znaleziona

Początkowo koordy prowadziły nie tam gdzie powinny. Ale po pewnym czasie keszynka się poddała. TFTC!!!

1141337 2014-02-16 19:10 marluk (user activity419) - Znaleziona

Przygoda z rondami cd. Tu się trochę naszukaliśmy Super kesz TFTC!!!

1132670 2014-02-09 20:43 Sara11 (user activity15) - Znaleziona

Fajny kesz:)

Ostatnio edytowany 2014-02-09 21:17:22 przez użytkownika Sara11 - w całości zmieniany 1 raz.

1131775 2014-02-08 16:17 odludeq (user activity728) - Znaleziona

przyjechaliśmy z Rybnika, więc na rondach się niby znamy... ale te wasze wrocławskie to jakieś dziwne są :P

pierwsze znalezione z serii. dzięki ;-)

1131612 2014-02-08 16:17 Dzyndzolina (user activity1122) - Znaleziona

Po namierzeniu odpowiedniego ronda poszło w miarę sprawnie.

1129894 2014-02-07 22:23 kret11 (user activity188) - Znaleziona

Wspólne keszowanie :-);-)

1133306 2014-02-07 22:00 malyjakub (user activity1964) - Znaleziona

Wspólnie z wesołą ekipą i pod czujnym okiem...! TFTC!

1130702 2014-02-07 22:00 uhuhu (user activity5451) - Znaleziona

Grupowe eventowe macanki wieczorową porą. Chwilę to trwało, ale czy komuś się spieszyło? Dzięki!

1133818 2014-02-07 20:48 sebastian (user activity4037) - Znaleziona

Piękne miejsce. Tutaj chwilkę szukaliśmy, ale w końcu 5 osobowa ekipa dała radę.

Pozdrawiam i dziękuję znakomicie - Sebek

1136573 2014-02-07 20:11 zielarzsa (user activity266) - Znaleziona

Wiadomo Wrocław rondami stoi Podjęta podczas Wrocławskiego keszowania wspólnie z wesołą ekipą.

1130802 2014-02-07 19:53 countryhouse (user activity491) - Znaleziona

Florjan w końcu oddał nam skrzynkę:D

1132427 2014-02-07 19:03 atena.pl (user activity9745) - Znaleziona

Skrzyneczka podjęta w doborowym wrocławskim składzie po spotkaniu. Poszwędali się aż w końcu znaleźli. Dziękuję

1124565 2014-01-28 17:40 Baki102 (user activity47) - Znaleziona

Szybko i sprawnie:)Dzięki za kesza

1123235 2014-01-25 21:17 Teokryt (user activity523) - Znaleziona

Moje zdolnosci keszerskie spadały wraz z temperaturą... zobaczyłem kesza ale już zmarźniety byłem tak że znów Ala wzieła sprawy w swoje łapki:)zacne maskwoanie, takie inne trochę w warunkach miejskich..

1123146 2014-01-25 20:13 Ala K (user activity1801) - Znaleziona

Uffff..... skrzynka znaleziona za piątym podejściem, przy czym dowiedziałam się, że szukałam całkowicie nie tam gdzie trzeba i że w dzień jest o wiele prościej ;)

1123060 2014-01-25 16:00 Piterdaw1 (user activity125) - Znaleziona

Szukaliśmy, szukaliśmy, w końcu pomogła nazwa i trochę koledzy, którzy skrzynkę już na swoim koncie mieli i tak skrzyneczkę udało się podjąć.

1312282 2014-01-24 21:51 Pomurniki (user activity994) - Znaleziona

Poszło prawie... kwieciście. Dziękujemy.

1122821 2014-01-24 13:32 KEISOR (user activity7732) - Znaleziona

Przed chwilą po przeciwnej stronie fiasko a tutaj znowu bardzo przyjemnie.

Mroźny Wrocław w towarzystwie Pomurnika.

Dziękujemy za skrzynkę.

1120071 2014-01-19 15:54 soldierr (user activity14) - Znaleziona

Znaleziona. 
Super maskowanie :)

1123541 2014-01-19 13:38 Igusia (user activity14) - Znaleziona

Świetny pomysł na skrzyneczkę :)

1118245 2014-01-15 23:19 smoq (user activity521) - Znaleziona

Tylko wpadłem na t rondo, dwa migiem okrążenia wykonałem i wypadłem. Bo to małe rondo było.

Dzięki za skrzyneczkę :D

1113109 2014-01-10 20:41 LABER TEAM (user activity766) - Znaleziona

Posiliwszy się wykonaliśmy tel do poszukiwanego europejskim nakazem keszowania Lupiego gdyż ciemnośc wszechobecna nadciągała a scyzoryk nadal nie chciał świecić.

Po upewnieniu się co do treści poszukiwań odnaleźliśmy rondo i kesza.

Wzięliśmy trochę wiórków dla królików

Wróciliśmy do domu bo świnom trzeba było dać

Dziękujemy

Ostatnio edytowany 2014-01-10 20:52:46 przez użytkownika LABER TEAM - w całości zmieniany 1 raz.

1108099 2014-01-06 15:45 rekomendacja dcwp (user activity341) - Znaleziona

znaleziona wracając z orszaku 3 króli, spoko super maskowanie, przyjemnie podjęta w miłym towarzystwie, dziękujemy jeszcze troche rond zostało....

 

 

 

1106904 2014-01-05 14:07 Silent A (user activity2800) - Znaleziona

Tydzień temu się nie udało chociaż koncepcja była dobra. Dzisiaj też nie miałem siły ale Kreda szukała i znalazła.

Nie podobało mi się.

1106927 2014-01-05 13:07 Kreda (user activity500) - Znaleziona

Kupy psie, wszędzie kupy, nawet tu. Patent widziałam niedawno i tutaj mi też pasował. Sprawne oko szybko wypatrzyło anomalię i złapało kesza.

1107237 2014-01-01 00:38 klikon56 (user activity1261) - Znaleziona

Kolejne rondo i tutaj tez o dziwo raczej problemów większych nie było....

Aniuska uparła sie szukać o pare metrów za blisko ale chwile później kesz i tak zdołał sie odnaleźć.

 

1096631 2013-12-28 23:00 Tati (user activity2921) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone podczas dzisiejszej wycieczki do Wrocława polskim busem ;).  Tutaj Silentowi się nie udało, a nam wręcz odwrotnieWyluzowany. Budynek Zakonu imponujący. Maskowanie znane, bo ostatnio na Śląsku często spotykane :)
Dzięki, Tatiana

1098473 2013-12-28 14:17 fredzio (user activity4414) - Znaleziona

15 km spaceru po Wrocławiu ciąg dalszy. Kiedy ja krążyłem w zadumie, Tatiana się tutaj popisała i już do skrzyneczki się dorwała:)Dzięki. Ładne wykonanie.

1099963 2013-12-26 08:40 krusiaa (user activity2297) - Znaleziona

Świąteczne keszowanie w towarzystwie Mario&Monia.
Dam znakomitą. O, tyle. Fajnie przygotowana skrzynka. Niby takie proste a cieszy ;)

1095204 2013-12-26 08:40 Mario&Monia (user activity13309) - Znaleziona

Świąteczny spacer Krusiąą po Wrocławiu. Uśmiech Znakomicie skrzyneczka zlewa się z otoczeniem... Tylko sokoli wzrok może ją wypatrzyć... Dziękujemy

1090338 2013-12-22 11:00 Zawsze25 (user activity697) - Znaleziona

Dlaczego wcześniej tego nie widzieliśmy? Przecież troszkę się różni od otoczenia.. Dziś widocznie wzrok nam się wyostrzył Uśmiech. Dzięki wielkie.
Ostatnio edytowany 2013-12-22 14:09:26 przez użytkownika Zawsze25 - w całości zmieniany 1 raz.

1087022 2013-12-14 13:38 mieszko (user activity4622) - Znaleziona

Znaleziona z pomoca Jarka podczas wrocławskiego weekendu. Maskowanie sprawia rafochę:) TFTC!

1723286 2013-11-22 22:51 B&end (user activity512) - Znaleziona

Znaleziona za czasów teamu B&A, ponieważ rozdzieliliśmy konta, loguję się z datą znalezienia. 

1074596 2013-11-22 17:01 B&A (user activity430) - Znaleziona

nie rzuca się w oczy

1071678 2013-11-17 23:42 wipi2 (user activity1143) - Znaleziona

Znaleziona na wieczornym keszowaniu z krogulcami. 

1071709 2013-11-17 22:00 krogulec (user activity3183) - Znaleziona

Trzeba było trochę pracy włożyć w maskowanie, ale efekty są wyśmienite. TFTC !

1060201 2013-11-06 22:05 MMJ (user activity810) - Znaleziona

Znaleziona przez męską połowę MMJ z Ratajjem w ramach Kosmicznego Eventu.
Z daleka już było widać jakiś ludzi obmacujących drzewa ;)
Dzięki za skrzynkę
----------------------------------------------
Zalogowana na żywo z telefonu
Ostatnio edytowany 2013-11-09 21:25:14 przez użytkownika MMJ - w całości zmieniany 2 razy.

1065750 2013-11-06 21:33 tonio (user activity449) - Znaleziona

Znaleziona dzięki wsparciu męskiej połowy MMJ i Ratajja, którzy to namierzyli mnie i Karlmana jak spokojnie macaliśmy sobie drzewko i krzaczki. Wyluzowany

1056204 2013-11-02 11:00 marass1111 (user activity10654) - Znaleziona

Kolejna świetna skrzyneczka. Nie było większych trudności jak mniej więcej wie się co mógł tutaj autor wyćwiczyć Śmiech Dzięki. Pzdr. 

1053422 2013-11-01 17:50 marcm77 (user activity892) - Znaleziona

Tu się troche naszukałem ale w końcu się udało. Dzięki

1108774 2013-10-29 19:35 djcrazyfrog499 (user activity342) - Znaleziona

Znaleziona z ukochaną anielka025 dzięki za kesza:-)

1108516 2013-10-29 18:39 anielka025 (user activity166) - Znaleziona

Znaleziona z djcrazyfrog499 dzięki za kesza:-)

1051044 2013-10-29 17:00 rafix2008 (user activity65) - Znaleziona

Ciekawie zamaskowana skrzyneczka, dzieki za kesza ;)

1076856 2013-10-27 19:15 tbm (user activity763) - Znaleziona

Troszkę się tu pokręciliśmy (jak to na rondzie..), lecz w końcu skrzyneczkę dopadliśmy.. Dziekujemy barzdzo Uśmiech

1078210 2013-10-27 18:45 MPK_TEAM (user activity1335) - Znaleziona

Gdzieś już widzieliśmy taką keszynkę, ale oczywiście nie powiemy gdzie;)Znakomita, bardzo ciężko wypatrzeć ją wieczorową porą. Dziękujemy bardzo!

1049508 2013-10-27 14:45 rafał+magda (user activity1199) - Znaleziona

Z okolicznych rond na tym najtrudniej się zgubić, więc szybko załatwiliśmy sprawę i pojechaliśmy na obiad :)

1077009 2013-10-26 20:13 jg-geo (user activity620) - Znaleziona

Ciemno wszędzie, głucho wszędzie. Choć latarnia świeci kesz jest niewidoczny. Co to będzie, co to będzie? Co -- kolejna świetna skrzynka   :-)


Dziekujemy,
Dorota i Jarek
djg-geo@pwr.pl

1045877 2013-10-26 01:02 dżazder (user activity920) - Znaleziona

Trochę czasu to tu zeszło. Wbrew pozorom najwięksi spojlerów-rozdawacze w mieście nie chcieli być pomocni i nawet źle nakierowywali:)Keszyk trudny do wypatrzenia, chyba to Niemen wykazał się najlepszym okiem w tej sytuacji ;)
Dzięki i pozdro!

1047083 2013-10-25 23:07 rekomendacja xlud (user activity2575) - Znaleziona

Tu spotkałem ekipę pospotkaniową - ominęły mnie oba spotkania, bo byłem w pracy-a szkoda. Po małej podpowiedzi keszyka znalazła MałaMisia. Fajny ten keszyk-w nocy naprawdę trudny do wypatrzenia. Gwiazdka za maskowanie ;-)

1046046 2013-10-25 20:26 Plebek (user activity4314) - Znaleziona

Po ciemku szans na wypatrzenie nie było, ale na macanego w miarę szybko poszło, dzięki! :)

1045892 2013-10-25 20:00 niemen (user activity2517) - Znaleziona

dzięki Dżazder, ani chybi tak było, a potem wpuściliśmy w maliny xluda z dziewczyną,

1050839 2013-10-25 17:43 etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

Bardzo przyjemne rondo. Na miejscu odbyła się dyskusja czy lepiej wypatrzeć czy wymacać, kiedy opcja: wypatrzeć zaczęła przeważać to kesza ...wymacał Plebek. Dzięki i pozdrowienia. Ania i Marcin

1047065 2013-10-25 17:42 [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

Dzięki za keszyka

1045839 2013-10-25 12:30 Raku27 (user activity413) - Znaleziona

Szybciutko wyłapana, świetne maskowanie:DDługo to nie zajęło, dzięki!

1045278 2013-10-25 11:00 snieeegu (user activity2103) - Znaleziona

Po krótkiej chwili lupi wyczaił, o co tu chodzi:)Dzięki za szybkiego i fajnego keszyka :)

1045952 2013-10-25 10:55 lupi (user activity3205) - Znaleziona

Znaleziona razem ze Śniegiem przed południem. Keszyk ładnie się komponuje;)Dzięki piękne ;)

1045206 2013-10-24 06:12 LENSER1 (user activity3425) - Znaleziona

Znakomita skrzyneczkę,bardzo długo jej szukałem,bardzo mi się te poszukiwania podobały,nic więcej nie napisze aby nie spojlerowac.
Dziękuje.