Wpisy do logu EM-200 Objekt 505 "KLEK"    {{found}} 8x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 5x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

4417413 2023-12-28 20:20 Kusi_ (user activity87) - Znaleziona

Znaleziono 27.07.2023. Super keszyk

4424316 2023-07-27 20:30 rekomendacja Badzia Gadzia - (BG) (user activity12838) - Znaleziona

Rewelacyjny obiekt. Po znalezieniu kesza zrobiliśmy sobie dyskotekę w schronie  z dzieciakami było super. Serdecznie dziękuję za keszyka. Rodzinnie po okolicach .

4290285 2023-06-17 09:16 rekomendacja Victor+ (user activity6740) - Znaleziona

Napalony byłem żeby zrobić drive-ina, a przynajmniej żeby sobie pojeździć po schronie. Niestety wlot do schronu zastawiony motocyklami, stołami i ogólnie biesiadą przy piwku i grillu. Ludzi mnóstwo, jednak mało kto zapuszczał się tak głęboko jak my. Ogrom miejsca jest na prawdę przytłaczający. Nawet nasze latarki, które uważam że są mocne, nie dawały rady aby oświetlić przestrzeń. Czułem się jakbym wędrował z latarką z zapalniczki ;-). Kesz w końcu znaleziony. Kolejnym poszukiwaczom zalecam wyjąć kartę SIM odpowiednio wcześniej żeby nie złapały Was anteny z Bośni, to tylko 500 m do granicy.

Bałkańska Przygoda 2023 - dzień 3!

Czerwcowa objazdówka krajów bałkańskich: Chorwacja, Bośnia, Czarnogóra, Albania, Macedonia przez Czechy, Słowację i Węgry! Przez 18 dni przejechane 5558 km, 15 nocy na dziko w kamperze z osobówki lub pod namiotem, 2 noce na bookingu w Makarskiej i Tiranie.

Punkty wyprawy: Zagrzeb, Spomenik na Petrovej Górze, Opuszczona baza lotnictwa wojskowego, impreza na Wyspie Pag, Szybenik, Trogir, Pałac Dioklecjana w Splicie, Makarska, Mostar, Sarajewo (miasto, tunel pod lotniskiem, opuszczony tor bobslejowy), Dubrovnik, opuszczone hotele w Kupari, Kotor, Kotorska Serpentyna, prsut i vino z Njiegusi, Budva, Podgorica, Tirana, Durres, ropa w Kucovej, Berat, nocleg na wysokim klifie koło Vlore, schron dla łodzi podwodnych w Porto Palermo, Saranda, Gjirocastra, gorące źródła nad Kanionem Langerica.

Dziękuję za skrzyneczkę!

4109800 2022-11-13 14:07 rekomendacja martuś (user activity11364) - Znaleziona

O rety, co za miejscówka!

Udało się zrobić drive-ina do samej skrzynki:)Świetnie się trzyma, mimo upływu tylu lat.

Ta miejscówka jest mega popularna. Byliśmy mocno poza sezonem, a spotkaliśmy tu może z 10 ekip/samochodów. Dwie pierwsze na wyjeździe z bunkra, co nas mocno zdziwiło :D

lecimy

4202072 2022-11-13 10:44 rekomendacja r00t7 (user activity12432) - Znaleziona

KAPITALNA miejscówka.

Odwiedzona poza sezonem a ekip na miejscu całe mnóstwo.

Keszyk trzyma się dzielnie!

3922287 2022-04-25 13:31 rekomendacja ronja (user activity17093) - Znaleziona

Hello,

Drive-in w takim miejscu? Czemu nie :)  Obiekt rewelacyjny, dojechaliśmy do granicy z Bośnią (pod i na ziemi). Kesz w bardzo dobrej kondycji, warto było tu dojechać. Pzdr, Wojtek

3760583 2021-08-17 20:35 Unikorn (user activity271) - Znaleziona

STF 8 lat po założeniu, niezły wynik:-) Skrzyneczka ma się bardzo dobrze. Mało brakowało żebym odpuścił, bo dzieciaki się trochę bały. Może lepszym rozwiązaniem niż światełko z komórki byłaby porządna latarka? Dzięki za skrzyneczkę;-)

2756164 2018-04-28 17:00 rekomendacja Moxi (user activity219) - Znaleziona

Hah właściwie nie wiem co napisać, dawno nie szukałam skrzynek, nie planowałam tego i tym razem. Ale przy okazji majowej wycieczki z przyjaciółmi, która jak się okazało miała nieco militarny charakter, sprawdziłam czy są na naszej trasie pochowane jakieś skrzynki. I były.

Miejsce niesamowite, robi ogromne wrażenie, bez mapki można się zgubić, bez latarki nigdzie się nie zajdzie. Tym bardziej satysfakcja ogromna, że udało nam się znaleźć kesza. W dodatku wychodzi na to, że to FTF.

Skrzyneczka w dobrym stanie, logbook trochę wilgotny, żałowałam, że nie mam żadnego woreczka. Ale jeszcze nic mu nie jest i trochę przetrwa.

Dzięki za skrzynkę, było naprawdę super! :)

Znaleziona!

2265627 2016-08-18 19:27 Steppenwolf (user activity709) - Komentarz

Tak się czaiłem, dopytywałem, a musiałem zrewidować plany. Ale skrzynka poczeka, jak ta na Igmanie, i i w przyszłym roku będzie moja :)