Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Kopalnia soli w Wapnie    {{found}} 86x {{not_found}} 0x {{log_note}} 3x Photo 12x Galeria   Ukrywaj usunięcia Ukrywaj usunięcia

3734262 2021-07-24 13:54 Rayan24 (user activity432) - Znaleziona

Dzięki za kesza TFTC

3670626 2021-04-10 14:00 naruu (user activity816) - Znaleziona

Świetna miejscówka! Skrzyneczka wyłapana w ramach małej wyprawy urbeksowej z Armisem i innymi mośkami. Szybki przegląd i znalezione;)TFTC!

3621570 2021-04-04 16:45 voit75 (user activity78) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki.

3586567 2021-02-13 16:25 Redzi23 (user activity1514) - Znaleziona

Skrzyneczka złapana podczas urbexowej wyprawy na ową kopalnię, obiekt mega klimatyczny i warty odwiedzenia, keszyk złapany razem z elmodemonico, Lenin 14 i Piterpiel. Dzięki za kesza!!!

3586964 2021-02-13 13:22 elmodemonico (user activity2998) - Znaleziona

Szybka skrzyneczka na deser povekspliracji budynków kopalni. Znaleziona z Redzi23, Lenin14 i Piterpiel. Dzięki za kesza!

3299644 2020-02-22 12:22 Tiiiger (user activity61) - Znaleziona

Mega miejsce ????

3154949 2019-08-11 13:01 jacek0707 (user activity1729) - Znaleziona

Kesxyk zdobyty w przelocie. Dzięki

3116699 2019-07-07 12:09 wojtkow+Ilonka (user activity507) - Znaleziona

Dzięki za keszyk

3086062 2019-06-02 12:40 tuptaki (user activity103) - Znaleziona

Keszyk znaleziony. Dziękujemy :)

3064109 2019-05-04 16:02 Psikiszek (user activity12884) - Znaleziona

Na wycieczce byłem sam więc poprzestałem na tym keszu i zwiedzaniu dolnych partii nieczynnych budynków pokopalnianych. Na dwa niebezpieczne kesze zabrakło determinacji. Za to poszedłem jeszcze na nieczynna stację. Ogólnie tyle lat po katastrofie nie wygląda by wszystko wróciło do normy. Jednak ten brak życia może spowodowany był popołudniem i dniem wolnym.

3054190 2019-05-02 22:29 kurzu (user activity98) - Znaleziona

Na szybko i zgodnie z opisem. Warto obejrzeć budynek wyciągarki parowej.

3046334 2019-04-27 22:06 Łajza (user activity97) - Znaleziona

3014560 2019-03-23 16:15 mstachul (user activity1684) - Znaleziona

Znaleziona z Dorotką w drodze powrotnej z wiosennego CITO nad Notecią.

 

2907941 2018-09-23 16:03 Dastychov (user activity16) - Znaleziona

Bez problemu

2893170 2018-09-08 11:30 SebaAniaByd (user activity834) - Znaleziona

Znaleziona

2893936 2018-09-08 11:30 ash (user activity1748) - Znaleziona

Bardzo podoba mi się ten pomnik i wagonik. Dobrze, że jest jak i sam kesz. Dzięki. Kolejna wesoła wyprawa razem z Przyjaciółmi - SebaAniaByd. A łitam hihi.

2809881 2018-06-26 17:00 lokigno (user activity115) - Znaleziona

Łatwy kesz. Dzięki!

2762116 2018-05-12 18:02 Serengeti (user activity21384) - Znaleziona

Niezwykle ciekawa historia samej kopalni, a keszyk podjęty za pierwszym macnięciem, razem z moim bambą, dzięki :)

2761316 2018-05-12 06:42 bamba (user activity22930) - Znaleziona

W zasadzie można powiedzieć...od pierwszego macnięcia;)dzięki.

2675613 2018-01-14 11:41 HazelEyes (user activity3208) - Znaleziona

Skrzynka w sam raz na rozgrzewkę przed eksploracją kopalnianych budynków. Wagonik też niczego sobie. ;-)

2664963 2017-12-30 17:05 crazy_baby (user activity11823) - Znaleziona

sympatyczny keszyk i fajnej wielkości magnetyk. wagonie i tablica ciekawe. z uwagi ze ciemno i ze my w trasie to pozostałe kopalnia kesze musieliśmy odpuścić

2664959 2017-12-30 17:04 Hr. Jan Usz (user activity15894) - Znaleziona

Bardzo przyjemny keszyk. Dzięki.

2679467 2017-12-30 11:35 Algida (user activity3830) - Znaleziona

Pięknie dziękuję za skrzynkę. Znaleziona w towarzystwie rredana. TFTC!

2665281 2017-12-30 11:35 RoDaJJ (user activity8621) - Znaleziona

Pamiątkowy kamień przyciąga nie tylko przyjezdnych ale i orbitujących przedstawicieli lokalsów. Trzeba było chwilę przeczekiwać, aż nasze postacie rozmyły się w niepamięci tutejszych osobników. Dziękujemy za przypomnienie o katastrofie.

2665077 2017-12-30 11:35 rredan (user activity6845) - Znaleziona

Początek eksploracji Wapna w sprawdzonej ekipie ROAR, dziękujemy za skrzynkę!

2656039 2017-12-10 13:56 Layio (user activity2983) - Znaleziona

Na koniec najłatwiejsza. Fajny pomnik, no i można się dowiedzieć że była to i kopalnia soli i wapna, taka ciekawostka. Dzięki za zaprowadzenie w to miejsce.

2624167 2017-10-07 23:33 keram58 (user activity10217) - Znaleziona

Kesz na miejscu i ma się dobrze. Dziękuję za pokazanie miejsca i skrzynkę

2612774 2017-09-24 20:11 Kipcior (user activity1339) - Znaleziona

Szybko i sprawnie.

2525155 2017-07-02 19:53 Bar i Lepsza Połówka (user activity4259) - Znaleziona

Dziękujemy za keszyk. Oryginalny pomnik. :-)

2487892 2017-05-21 16:30 wolbi (user activity145) - Znaleziona

Znaleziona. Dzieki :)

2437468 2017-04-11 20:27 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Szybki skrzynek w wagoniku ;-) 

Znam te przyrządy ;-) 

Dzięki :-) 

2445448 2017-04-11 19:05 GFS (user activity20084) - Znaleziona

Wózek chyba taki sam jak stosowany na węgiel na Śląsku. Dziękuję za skrzynkę.

2190180 2016-06-22 17:08 Kokocik82 (user activity205) - Znaleziona

niestety brak soli w wozku;). TFTC

2184068 2016-06-14 12:19 pracowity (user activity543) - Znaleziona

Dzięki za skrzynkę i wspólne keszowanie z GNIOTEX.

2181995 2016-06-14 12:19 gniotex (user activity49) - Znaleziona

Szybka skrzynka, dzięki ;)

2137610 2016-05-14 11:32 rekomendacja pawelko (user activity4945) - Znaleziona

Od czasu pojawienia się skrzynki chciałem tu się kiedyś znaleźć. Zawsze wydawało się, że to taki kawał drogi. Dzisiaj się przytrafiła okazja. Ciągle mam w pamięci pewien e-mail... Teraz doczytuję wiadomości z internetu - trochę tego się nazbierało. W 2007 roku podobno kolejne osunięcie gruntu. Ale ilu ludzi tu zginęło - źródła milczą. Dziękuje za skrzynkę.  Reko - ode mnie przy tej skrzynce, bo te sąsiednie samemu szukać się bałem.

2129161 2016-05-08 13:06 OtocjonY (user activity123) - Znaleziona

znalezione

2079853 2016-04-02 12:19 baloniarz (user activity7399) - Znaleziona

Znaleziona okrojonym składem GeoPomorze Mszu, Qbacki i ja. Fajnie ukryta. Taka ciekawostka w środku miejscowości - brawo.

2152737 2016-04-02 10:16 Qbacki (user activity17592) - Znaleziona

miejsce odwiedzone podczas pierwszego wypadu GeoPomorza w roku 2016 z MSZU i Baloniarzem. Dziękuję za skrzynkę i pokazanie miejsca :)

2082228 2016-04-02 10:16 MSZU (user activity4117) - Znaleziona

Kolejny super udany wyjazd w towarzystwie Baloniarza i Qbackiego. Piękne, ciekawe miejsca i dużo, dużo keszy. Czyli to o lubimy najbardziej. Serdecznie dziękuję autorom skrzynek za pracę jaką włożyli w ich przygotowanie.

2057162 2016-03-20 06:45 piotrk.gniezno (user activity645) - Znaleziona

Skrzynka złapana podczas wyjazdu na finał SZPKD. Bardzo ciekawe miejsce, niestety nie było dziś czasu na zwiedzanie ruin kopalni. Lecz nie ukrywam że chętnie tu wrócę aby podjąć jeszcze dwie skrzynki które znajdują się na terenie kopalni.

TFTC

2159817 2016-03-12 15:41 night_time (user activity11362) - Znaleziona

Historia zupełnie mi nieznana, tym bardziej podziękowania za skrzynkę w tym miejscu.
Pobliskie budynku kusiły, ale plany na dziś były inne. Dzięki, pozdr.

2072419 2016-03-12 14:28 ISniezka (user activity408) - Znaleziona

Kesz znaleziony w ręce keszera xD choć na podium finału nie liczyłam, dla zasady zaglosowałam za pominięcie po niego. Było warto!  d

2049607 2016-03-12 14:28 Pawel brasia (user activity6633) - Znaleziona

Chwilowy postój w drodze na finał. Pozostałe dwa kesze odpuściliśmy, choć po zaproszeniu były chwile zawahania, ale w końcu finał najważniejszy. Razem z iSniezka.

2048899 2016-03-12 13:35 wuja michal (user activity2464) - Znaleziona

znaleziona

2048662 2016-03-12 13:10 DeepBlue (user activity3210) - Znaleziona

Byłem przy zakładaniu, to se zaloguję po blisko trzech latach. +1 do statów. Pozdrówka!

2052265 2016-03-11 22:49 Linux - SAW (user activity554) - Znaleziona

Keszyk złapany w drodze :)

 

Dzięki i pozdrawiam Linux - SAW

2041378 2016-03-05 16:08 miha (user activity2044) - Znaleziona

w drodze do domu, szybki przystanek .Dziękuję, pozdr k

1966915 2015-11-01 22:08 ilusja (user activity56) - Znaleziona

Bardzo przyjemna skrzyneczka :)

1742761 2015-06-07 16:00 Blondi (user activity3775) - Znaleziona

Keszyk zgrabny, miejsce piękne, a historia kopalni zatrważająca. Od razu mi się Miedzianka przypomniała.

1779692 2015-06-07 15:30 pati666 (user activity2086) - Znaleziona

Rodzinnie, przejazdem. Dzięki!

1742389 2015-06-07 15:30 noorbi (user activity3951) - Znaleziona

Przy okazji powrotu z Margonina postanowiliśmy zahaczyć o to ciekawe miejsce. TFTC!

1729842 2015-06-01 13:53 przemo_tst (user activity272) - Znaleziona

TFTC i pozdrawiam :-)

1727939 2015-05-31 14:56 Max-Ka (user activity824) - Znaleziona

szybko poszło:)dzięki, pzdr

1753259 2015-05-31 14:55 kuczol (user activity1746) - Znaleziona

Bardzo ciekawe miejsce, aż się chciało zajrzeć za płot, ale na szczęście rozsądek mówił "nie". TFTC

1730203 2015-05-31 14:50 abukkawon (user activity1674) - Znaleziona

Poszło szybko i sprawnie. TFTC

1720543 2015-05-24 11:34 dyzi0 (user activity66) - Znaleziona

..szybka skrzyneczka.. ciekawe miejsce z wiazku z tym ze mamy tam rodzinke wrocimy po kolejne.. !! dzieki za keszyka :D

1719622 2015-05-03 21:33 Atenka (user activity86) - Znaleziona

Musieliśmy się trochę poczaić, bo tajemniczy staruszek był zainteresowany :D

Dzięki!

Ostatnio edytowany 2015-08-23 10:21:55 przez użytkownika Atenka - w całości zmieniany 1 raz.

1705694 2015-05-03 13:44 Krakers5 (user activity391) - Znaleziona

Do pomnika podeszliśmy
Skrzynkę podjąć już chcieliśmy
Ale ktoś nas obserwuje
Na plecach jego wzrok czuje!To był pan senior ciekawski
Lecz poruszał się bez laski
Na chwilę gdzieś odeszliśmy
Gdy już poszedł - wróciliśmy
Wtedy szybko się udało
Nicki swoje się wpisało

TFTC:)

1594157 2015-02-25 10:00 Exploruins (user activity619) - Znaleziona

Podczas popołudniowego urbexu z izuchabdg.

Przykucnąć do zdjęcia i podjęte ;)

Fotki z kopalni na Exploruins, filmik na YouTube.

Dzięki za kesza.

1594052 2015-02-25 10:00 izuchabdg (user activity244) - Znaleziona

Znaleziona z Exploruins podczas dzisiejszej wyprawy eksploracyjnej.

Dzięki :)

1537198 2014-12-27 12:17 bodziu79 (user activity3531) - Znaleziona

Znaleziona wraz z ladybird78.

Szybciutko pochwycona. Szybka fotka przy "wózeczku" i dalej w drogę.

TFTC

1536590 2014-12-27 12:16 ladybird78 (user activity3539) - Znaleziona

kesz namierzony bez problemu:-)tftc

1520021 2014-11-23 21:04 bejgee (user activity1594) - Znaleziona

dzięki za odkrycie przed nami historii kopalni. w przyszłości na pewno będziemy próbować zwiedzić pozostałe po niej budynki. TFTC!

ps. uwaga dla zmotoryzowanych - 30m od skrzynki "czaiły się misiaki" za krzakami 8D

 

 

1519657 2014-11-23 21:04 Olson9BDG (user activity237) - Znaleziona

W drodze powrotnej z Poznania. 

Keszyk dosyc szybko namierzony. 

Dzieki za pokazanie miejsca 

1519050 2014-11-23 21:04 MaciekBDG (user activity4896) - Znaleziona

Znaleziona w bydgoskim składzie !! Dzięki za pokazanie miejsca, jeszcze tutaj wrócimy na urbex !

1517078 2014-11-23 21:04 agatczjenek (user activity1375) - Znaleziona

W bydgoskim składzie. 

Namierzona po chwili macania :)

Ciekawa historia, fajnie, że jest pomnik upamiętniający te wydarzenia,  że nie odeszły w niepamięć. 

Dziękuję za pokazanie miejsca, którego byśmy nie odwiedzili gdyby nie kesz :)

1431772 2014-09-08 09:00 Ronin6691 (user activity132) - Znaleziona

Miejscówka super, często tędy przejeżdżam ale wagonik pierwszy raz widziałem. Dziękuje za skrzynkę.

1433110 2014-09-07 18:36 Leo48 (user activity604) - Znaleziona

Dzięki izuni77 = miejsce związane z moimi odległymi rodzinnymi wspomnieniami z czasów świetności kopalni

1426001 2014-09-03 20:37 Tynau (user activity15) - Znaleziona

Kesz znaleziony przy okazji odwiedzin koleżanki. Było trochę problemów ze znalezieniem, ale udało się :)

1410241 2014-08-16 21:20 atusia (user activity74) - Znaleziona

Tftc

1392924 2014-08-16 14:58 roburoz (user activity709) - Znaleziona

Miejsce o bardzo ciekawej historii. Warto też zobaczyć "wielką dziurę" nieopodal. Pozdr.

1360853 2014-07-27 22:43 izunia77 (user activity2957) - Znaleziona

znaleziona przy okazji podziwiania najmniejszego kucyka w Polsce

1353882 2014-07-23 11:20 Wrzos (user activity10121) - Znaleziona

Skrzynecka znaleziona w ramach wycieczki a właściwie w ramach zabicia czasu podczas pobytu w Kcyni i okolicach.
Pozdrawiam i dzięki Wrzos!

1350126 2014-07-20 22:21 Werrona (user activity2143) - Znaleziona

Podczas upalnego rowerowego zdobywania  zachodu..

 Uwielbiam takie miejsca. Spędziłam tu ponad 2 godziny wchodząc wszędzie, gdzie się dało. A dało się....no w naprawdę wiele miejsc...bardzo, bardzo, dziękuję...

Obrazki do tego wpisu:
schody do nieba....
schody do nieba....
widok z ósmego piętra
widok z ósmego piętra

1204924 2014-04-11 17:01 mmarysia (user activity118) - Znaleziona

1204916 2014-04-11 17:00 kimer (user activity525) - Znaleziona

Znaleziona w drodze na Pomorze razem z mmarysią i Zablem.

1219672 2014-04-11 16:59 Zabel (user activity2013) - Znaleziona

W drodze na Harpagana 47:)Z Mmarysia i Kimerem:)Dzięki!

1184440 2014-03-29 19:49 Jackson 12 (user activity3) - Znaleziona

Fajne miejsce ukrycia !!!! dzięki za KESZA !!!

1177549 2014-03-23 14:00 Lori & Tomi (user activity1303) - Znaleziona

Kesz ukryty w dosyć uczęszczanym miejscu więc były trudności z podjęciem nawet w czasie deszczu.

Samo miejsce robi ogromne wrażenie. Na teren kopalni można wejść, przynajmniej nas nikt nie wygonił a nawet jakiś miejscowy wskazał parę ciekawych miejsc do zobaczenia. Gorąco polecamy.

1141571 2014-02-19 19:51 DeepSea (user activity2615) - Komentarz

Bućki, z niecierpliwością czekam na wpis „znaleziona”, powodzenia. Tomanek, dziękuję za rekomendację i piękne zdjęcia. :) 
Pozdrawiam.

1141523 2014-02-19 19:04 THE-END (user activity380) - Wpis skasowany

Wpis typu [Komentarz] skasowany przez użytkownika THE-END dnia 2014-04-06.

1140043 2014-02-17 19:26 Bućki (user activity2794) - Komentarz

Jeśli chodzi o liczbę o oddziaływanie na powierzchni to jest to z pewnością największa katastrofa, ale jeśli chodzi o liczbę ofiar to największą katastrofą górniczą na terenie dzisiejszej Polski było zalanie wyrobiska przez kurzawkę w KWK Ludmiła w Sosnowcu w 1880 roku. Zginęło wtedy około 200 osób. A kesza dodajemy do listy tych wartych odwiedzenia.

1136347 2014-02-14 19:35 tat11 (user activity1511) - Komentarz

1091365 2013-12-23 12:15 salcia (user activity307) - Znaleziona

Szybko i sprawnie.
Pozdrawiam.

1063065 2013-11-11 17:26 Nataszka (user activity1826) - Znaleziona

Znaleziona razem z Tomanek. Ciekawe miejsce i niezła adrenalinka przy zwiedzaniu ruin kopalni. DziękiWystawiony język

1062933 2013-11-11 16:32 THE-END (user activity380) - Wpis skasowany

Wpis typu [Znaleziona] skasowany przez użytkownika THE-END dnia 2016-09-06.
Ostatnio edytowany 2016-09-06 13:38:24 przez użytkownika THE-END - w całości zmieniany 1 raz.

1029428 2013-10-07 14:05 Jackson (user activity6) - Znaleziona

Kesz znaleziony razem z Kryju. Pozdrawiam Wyluzowany

1013961 2013-09-21 16:31 SzatekM (user activity2) - Znaleziona

Razem z Wardziem i Kapsiem ;] Świetne miejsce do zwiedzenia. Kawałek dalej DPS w Srebrnej Górze.
Świetna wycieczka!

1007047 2013-09-13 11:15 marass1111 (user activity11506) - Znaleziona

STF !!! Śmiech W drodze powrotnej z Bydgoszczy. Pzdr. 

980386 2013-08-24 13:19 kryju (user activity248) - Znaleziona

FTF !:) ciekawe miejsce dzięki za kesza:)

978052 2013-08-22 20:21 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka została zaakceptowana przez COG

978014 2013-08-22 19:56 DeepSea (user activity2615) - Wpis skasowany

Wpis typu [Komentarz] skasowany.

978008 2013-08-22 19:50 DeepSea (user activity2615) - Wpis skasowany

Wpis typu [Komentarz] skasowany.