Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Pensjonat "Mewa"    {{found}} 64x {{not_found}} 0x {{log_note}} 9x Photo 1x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

1621065 2015-03-21 21:07 piotr-56 (user activity171) - Skrzynka została zarchiwizowana

Skrzynka została zarchiwizowana.

1619494 2015-03-20 19:07 toMiM' (user activity1008) - Znaleziona

...gdzie te krety?

1594856 2015-02-27 09:00 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

pięć nowych krecików zamieszkało w pensjonacie

1542634 2015-01-02 20:05 marwon (user activity2601) - Znaleziona

Kompletnie pusta i zalana skrzynka.Z logu aż cieknie. Wysuszyłem i zabezpieczyłem.

1517710 2014-11-22 13:00 buuka (user activity1452) - Znaleziona

Chwilę się nabuszowałam po tej zieleni zanim znalazłam. Rada dla kolejnych poszukiwaczy, nie kombinujemy, proste ukrycie

Żadnego geokreta nie było, pusta skrzyneczka.

1467212 2014-10-07 16:00 marass1111 (user activity10031) - Znaleziona

Rowerowo-deszczowo po mieście. W skrzyneczce nie ma żadnego z zalogowanych GK. Dzięki. Pzdr. 

1433831 2014-09-09 21:15 Stefff92 (user activity1) - Znaleziona

Znaleziona z młodszym braciszkiem:)Pozdrawiam

1549898 2014-08-30 18:01 Qbacki (user activity16131) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone z Jedem podczas rowerowego weekendu na polskich wyspach. Dziękuję za kesza i pretekst do porowerowania :)

1383351 2014-08-03 21:07 art_noise (user activity12588) - Znaleziona

W czasie powrotu na kwaterę - było pusto już wieczorową porą więc szybka akcja

Pozdrawiam
Art_noise

1370188 2014-08-02 22:57 Whatever (user activity11167) - Znaleziona

szybko , na koordach i przyjemnie, mocno nas rozbawiła mini fontanna w okolicy ;-)
Wymieniłem porcje krecików :-)
DziękI i pozdrawiam.

1370299 2014-08-02 22:55 Tisia (user activity10572) - Znaleziona

Szybciutko znaleziona, Whatever wymienił kreciki i trzeba uciekać bo komary tną jak pieron;-)
Dzięki za kesza :-)

1373247 2014-07-31 18:50 struck (user activity9) - Znaleziona

1359265 2014-07-26 06:50 daroo88 (user activity1795) - Znaleziona

Podejście nr 2.

Tym razem już bez żadnych kłopotów.

Dzięki.

1362795 2014-07-24 23:17 starwars (user activity447) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. TFTC!

1355030 2014-07-23 21:55 daroo88 (user activity1795) - Komentarz

Nasza "kochana władza" nie pozwoliła podjąć poszukiwań. Czujnie spoglądali na kręcących się ludzi po zmroku.

1349285 2014-07-16 18:11 ZJustyna (user activity1193) - Znaleziona

z lustys :)

1347400 2014-07-16 00:50 lustys (user activity1200) - Znaleziona

hotelik całkowicie pusty. Jedyne co w nim się znajduje obecnie to log. Resztę zawartości czyli cukierka i zgnieciony kapsel od wódki wyrzuciłyśmy.

Z lepszą połową Piotra i Justyny:)

1336060 2014-07-08 10:15 sp7uto (user activity70) - Znaleziona

Mimo mugoli zaciekawionych aktywnością poszukiwaczy, skrzynka podjęta dyskretnie.

Zatem poszukiwanie lekko utrudnione, również z uwagi na długość płotu.

Zabrałem geokreta o numerze GK95A0, by przetransportować maleństwo do środkowej części naszego kraju :)

Ostatnio edytowany 2014-07-10 12:27:07 przez użytkownika sp7uto - w całości zmieniany 1 raz.
Obrazki do tego wpisu:
pieczątka
pieczątka

1327737 2014-07-05 07:02 Wrzos (user activity10077) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona razem żoneczką podczas weekendowego wypadu nad morze. Ach to nasze Świnoujście, ładnie tu to i trzeba tu wracać. Pozdrawiam i dziękuje Wrzos.

1308432 2014-06-21 19:49 ronja (user activity11465) - Znaleziona

Hello,

Najpierw pogonienie dziewczęcia, które piło piwo z gwinta. Uwierzyła, że jestem z policji i profilaktycznie zwiała. Parka stojąca na rogu sama się zmyła. Starsze panie siedziały na ławce i konwersowały z jakimś facetem. Po chwili podjechała prawdziwa policja. Okazało się, że burek pań pokąsał jakąś gęś (chyba od tego faceta) i była afera. Skoro tam zaczęli się kłębić ze sobą, to można było spokojnie podjąć skrzynkę. Zabrałem 3 GK, czyli wszystkie, któe w niej były. Pzdr, Wojtek

1317133 2014-06-20 13:28 theboja (user activity10) - Znaleziona

Znakomita skrzynka..... takich powinno być więcej :D

1280784 2014-05-29 08:38 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

proszę wszystkich, którzy zabrali w podróż geokrety, o ich zalogowanie.

keszyk pusty, a na stanie prawie 20 krecików ...

nowe Krety przyjechały do pensjonatu.

Ostatnio edytowany 2014-05-29 08:52:53 przez użytkownika piotr-56 - w całości zmieniany 1 raz.

1241872 2014-05-03 22:45 Terian (user activity1669) - Znaleziona

Jedyne geokrety jakie tam znaleźliśmy to jakieś gołe baby rodem z niemieckich pornoli:)A ze spisu wynikało że tyle ich tam jest

1241502 2014-05-03 21:26 keszman (user activity203) - Znaleziona

szybko, łatwo i przyjemnie:)dzięki za skrzyneczkę:)

1251683 2014-05-03 21:11 z_aga_dka (user activity1558) - Znaleziona

Geokrety dla mężczyzn odnalezione ;)

1238979 2014-05-03 07:17 AndrzejR (user activity819) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Bez wymiany.

1240855 2014-05-02 18:42 wmf (user activity1202) - Znaleziona

Kawał skrzynki. Dzięki

1233913 2014-05-01 00:00 hobbbysta (user activity13018) - Znaleziona


Skrzyneczka znaleziona bez problemu podjęta szybko i sprawnie.Dzięki

1328638 2014-04-27 21:04 night_time (user activity9383) - Znaleziona

Poszło szybko i sprawnie, wokół cisza i spokój
Podczas wspólnego keszowania z Alexami Dzięki za kesza.

1351502 2014-04-27 18:40 alex22 (user activity4905) - Znaleziona

Pensjonat odwiedzony , dołożyliśmy GK do pełna, dzięki.

1264488 2014-04-27 08:50 Arishia (user activity2831) - Znaleziona

Pensjonat odwiedzony i zapakowany do pełna kretemi.

1224140 2014-04-23 11:15 kaczix (user activity1256) - Znaleziona

Podczas wspólnego keszowania z Geogosią.  Dzięki. Skrzynka ładnie wpasowuje się w otoczenie. 

1223711 2014-04-23 11:15 GG&k (user activity3269) - Znaleziona

tak duży kesz w miejskim otoczeniu zawsze cieszy. Dobra robota! Podjęcie podczas obfitego w kesze dnia wspólnie z kaczixem, dziękuję za skrzyneczkę. 

1219263 2014-04-22 07:49 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

zmiana turnusu - stare kreciki wyjechały, nowe przybyły

1214526 2014-04-18 22:26 Pipelki (user activity1883) - Znaleziona

Szybka fajna skrzyneczka, dziękujemy... ;)

1183378 2014-03-29 00:41 Max_swinoujscie (user activity45) - Znaleziona

Dzieki za kesza!

1171941 2014-03-18 21:20 ash83 (user activity1590) - Znaleziona

151- TFTC

1160444 2014-03-08 21:43 evildestiny (user activity93) - Znaleziona

Odwiedziliśmy ; )

1130384 2014-02-08 15:22 Wolfszpaki (user activity535) - Znaleziona

Dziękujemy za skrzyneczkę:)Wzięliśmy kreta, który jak się okazuje... nie jest w niej zarejestrowany...

1128489 2014-02-04 17:37 holoskawina (user activity63) - Komentarz

Zameldowało się dzisiaj kilku kuracjuszy:)

1116871 2014-01-14 15:16 hatake (user activity199) - Znaleziona

Znaleziona jakiś czas temu....   :)

1150926 2014-01-13 16:53 Kogon (user activity53) - Znaleziona

Maly te hotel

Ostatnio edytowany 2014-04-20 14:02:01 przez użytkownika Kogon - w całości zmieniany 1 raz.

1103062 2014-01-03 10:20 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

przykre, że lokatorzy opuścili P4nsjonat bez wymeldowania. podczas kontroli zabrałem dwa kreciki, dorzuciłem 3 nowe.

1102538 2014-01-02 14:30 uhuhu (user activity5177) - Znaleziona

Pensjonat szybko namierzony, ale - chyba z powodu zimy albo wandalizmu - bez jakiegokolwiek lokatora. Zostawilismy zatem 2 GK, wpis w logbooku i zielone wspomnienie. TFTC!

1097703 2013-12-29 15:50 harth (user activity288) - Znaleziona

Znaleziona łatwo i szybko - dzięki za spacerek!

1058517 2013-11-07 15:06 Kamidek (user activity104) - Znaleziona

Bradzo fajna skrzynka, moja towarzyszka znalazła pierwsza i nie wiedząc czego tak na prawdę ma szukać, krzyknęła zdziwiona "czy to to duże":)W dalszą podróż zabrany został Szalony Koń ;)

1033752 2013-10-13 03:00 harpus (user activity6875) - Znaleziona

Hotelik odwiedzony:-) GiGo dokonane:-)
THX

1033750 2013-10-13 02:56 wolny (user activity3476) - Znaleziona

Nocne keszowanie po Świnoujściu, ciąg dalszy...

1033749 2013-10-13 02:52 Jed team (user activity6550) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas zwiedzania północno-zachodniej części Polski.

1037430 2013-10-13 02:52 baloniarz (user activity7343) - Znaleziona

2:52 Hotel po naszej wizycie wypchany GK do granic możliwości. Poszło szybko i sprawnie. THS

1023251 2013-09-29 13:58 Dezerter (user activity3781) - Znaleziona

Hotel dla kretów w centrum:DPodobało nam się:)Zostawiliśmy 2 Kreciki. Dziękujemy

1013639 2013-09-20 22:35 got100 (user activity2608) - Znaleziona

Coś tam wzięliśmy, coś tam zostawiliśmy. Wszystko zalogujemy. Dzięki za kesza.

1003152 2013-09-09 15:06 enrico (user activity332) - Znaleziona

 

1005817 2013-09-07 09:55 kawior&jardo (user activity2871) - Znaleziona

Fajny pomysł i mnóstwo krecików. Podjęta wieczorową porą wiec bezproblemowo. Dziękujemy za keszyne. pozdrawiamy Agata i Jardo

985350 2013-08-26 10:27 Silent A (user activity2800) - Znaleziona

Musiałem przeczekać szambochleja który akurat przed skrzynką zwalał swój ładunek do kanału.

Później musiałem przeczekać kilka milionów przechodniów i rowerzystów i w końcu udało się podjąć.

Wymiana krecików na moją korzyść 6:5 i jadę dalej.

983003 2013-08-25 20:52 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

wymiana gości pensjonatu

979517 2013-08-23 17:19 Pawel brasia (user activity5542) - Znaleziona

Wymieniono krety 7:7
W keszu nie stwoerdzono kretów: Swiss, geokret19, dragon fly, Dziewczynka z Bałut, Devil, Smerfetka, Porszak 
Fajny kesz, mam tylko wątpliwości co będzie zimą, jak liście opadną.

972405 2013-08-17 18:00 FishBeat (user activity694) - Znaleziona

Wakacyjnie, znaleziona z LolittaM. Pozdrawiamy - Jelenia Góra. OUT: kilka najciekawszych kretów pojedzie z nami w góry.

971087 2013-08-16 21:30 Fory92 (user activity253) - Znaleziona

Znaleziona! TFTC! ;)
IN: Devil, Smerfetka, Serce WOŚP
OUT: Kostka #2, Delfin Bolek,  Jeż Geos.

977041 2013-08-14 11:25 rafał+magda (user activity1165) - Znaleziona

GPS pływał, ale spojler załatwił sprawę. Fajna bezczelna skrzynka :) 

962479 2013-08-12 20:15 ThePatrykg1 (user activity76) - Znaleziona

Znaleziona:D3 krety in i 2 out.

962381 2013-08-12 18:58 qestss (user activity19) - Znaleziona

Ludzie troche na mnie krzywo zerkali na mnie podczas podejmowania. Ale udalo sie geokret z ponad 2,5 kilometrowa trasa londuje w keszyku. TFTC :)

956750 2013-08-08 11:28 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

kolejne nowi wczasowicze w pensjonacie  Cool

956038 2013-08-07 18:12 Esu & Aw (user activity345) - Znaleziona

Fajny pojemnik, w środku na obecną chwilę cztery krety, nie więcej...

No trade :)

957875 2013-08-04 13:35 klikon56 (user activity1261) - Znaleziona

Autostopowiczów nie zabrałem ze sobą żeby ich tu wysadzić ale jednemu pomogłem przedostać się w głąb kraju- dzięki

949797 2013-08-02 07:32 piotr-56 (user activity171) - Komentarz

trzy nowe geokrety przybyły do pensjonatu

949463 2013-08-01 20:52 wieski_z_pekaesu (user activity27) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona, zabraliśmy dwa Geokrety, jadą na południe Wink

948455 2013-07-31 21:58 Petkon (user activity52) - Znaleziona

Pensjonat znaleziony podczas wycieczki rowerowej. Zabraliśmy gk. Ateński Wielbłąd a zostawiliśmy naszego gk. 

947844 2013-07-31 11:00 KTHM (user activity753) - Znaleziona

Ludu jak mrówków, kesz podejmowany na raty. Złupiony przeze mnie z GK, w zamian GK wielbłąd ateński. Pozdrawiam i zapraszam na wyspę Wolin. KTHM

944198 2013-07-28 20:39 holoskawina (user activity63) - Znaleziona

My też chcieliśmy przenocować, ale było już pełne obłożenie;)

937753 2013-07-23 10:10 Bestje (user activity1075) - Znaleziona

Dziękujemy
Zabraliśmy 2 kreciki pojadą na południe

935459 2013-07-22 14:57 rekomendacja jaculo (user activity3695) - Znaleziona

Fajna puszka, piękna okolica, daje gwiazdę... Wymiana kretów, zabrane pojadą do stolicy.....

935868 2013-07-22 11:30 RUMI (user activity25) - Znaleziona

935158 2013-07-22 11:21 AnnoDomini (user activity193) - Znaleziona

FTF !;)dzieki za skrzynke