Wpisy do logu Spotkanie DREWNIANA WYSPA    5x 4x {{log_note}} 7x   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

1035765 2013-10-14 09:44 baloniarz (user activity7406) - Uczestniczył w spotkaniu

Pierwotnie miało być wydarzenia ale Marian (KTHM) zmienił na spotkanie wiedząć, że przyjedziemy go odwiedzić i pozbierać wieeellle skarbów z jego drewnianej wyspy. Mi osobiście ten wyjazd chodził po głowie od wakacji - widząc wpis o akcji "Okeszować drewnianą wyspę" Jednak zamiast samotnego keszowania w wakacje wybrałem kolonie z harcerzami w Szklanej Hucie. Potem podzieliłem się planami z Wolnym. Wiedząć, że Harpus ma już wiele znalezień w okolicy nawet mu nie proponowałem. Po pojawieniu się "Karsiborskiego Najemnika" by Kawior i Jardo apetytu na wyjazd nabrał i on. Na koniec do naszej bytowsko-gdańskiej ekipy dołączył Jed Team - reprezentant Kociewia. Samo spotkanie wielce kameralne. Poznaliśmy się nawzajem, porozmawialiśmy, powymienialiśmy doswiadczeniami itd. Kolega KTHM zasługuje na szczególne podziękowanie za pomoc w sprawach kwaterunkowych. Miłym zaskoczeniem był też imienny cetryfikat uczestnika spotkania. Po małym co nieco w lokalu poszliśmy na miasto aby razem odszukać kilka skarbów. Barzdo dziękuje za mile spędzony czas. PS Jeżeli spotkanie będzie cykliczne to pewnie pojawie się tu znowu.

1035746 2013-10-14 09:30 wolny (user activity3501) - Uczestniczył w spotkaniu

Ja osobiście od pół roku żonkę prosiłem, by mnie puściła na zachód. Udało się. W tym rejonie Polski miałem okazję być poraz pierwszy, więc tym większa moja radość. Wiele widziałem, wiele zwiedziłem, był to bardzo udany wypad, który dodał kolejne punkty mojemu doświadczeniu. Spotkanie zorganizowane przez KTHMa było bardzo kameralne, w wąskim gronie przez co można było się poczuć jak w gronie rodzinnym. Zaskoczył mnie bardzo imienny certyfikat uczestnictwa w spotkaniu, pięknie wykonany. Mam nadzieję, że w przyszłości tradycja spotkaniowa będzie kontynuowana. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.

1035685 2013-10-13 07:45 harpus (user activity6882) - Uczestniczył w spotkaniu

Znalazłem się w sumie na wyspie przez przypadek - wkońcu byłem tu z rodzinką w zeszłym roku... ale, że baloniarz już od pół roku "nakręcał się" na wyspy i w domu dostałem zielone światło... to udało się pojawić ponownie :)

No i było co robić - na tyle, że pewnie trzeba będzie tu wrócić:) dzięki "nowym" keszerom - KTHM na Wolinie i piotr-56 na Uznamie, było co zwiedzać; w między czasie kawior&jardo posadzili swojego Najemnika na Karsiborze, który podniósł poprzeczkę w okolicy...

Dzięki KTHM za przyjęcie, zaatwienie lokalu z telewizorem, towarzystwo, certyfikacik...!!!

I do zobaczenia na keszowym szlaku :)

1035680 2013-10-11 23:59 KTHM (user activity768) - Uczestniczył w spotkaniu

Miało być drewniano i było Zaklepany . Podziękowania dla uczestników (Dcnrólcta, Łgf Ygco, Kctśzu, Źrnóż) za wyrozumiałość. Niestety
Українці znowu górą. Dziękuję za pojawieniu się na wyspie, która podczas tego wekeendu została totalnie przeorana, przeszedł poczwórny kombajn do zbierania keszy po wioskach i wyczyścił. KTHM

1038571 2013-10-11 22:00 Jed team (user activity6702) - Uczestniczył w spotkaniu

W ostatniej chwili udało mi się dołączyć do Szanownych Kolegów i wybrać się z nimi w te piękne okolice.  A przy okazji trafiłem i na to spotkanie.

Wielkie dzięki dla KTHM nie tylko za zorganizowanie tego eventu, ale również za pomoc w sprawach noclegu, fajny certyfikat, a przede wszystkim za bardzo wiele fajnych skrzynek dzięki którym mieliśmy co szukać podczas tego weekendu.

1032322 2013-10-11 21:14 harpus (user activity6882) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Przez przypadek wyciągnięty z domu jestem na wyspie... ;-)

1032267 2013-10-11 19:59 Jed team (user activity6702) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Jedziemy.  Zaraz  będziemy.

1031508 2013-10-10 19:51 [ocenzurowano_1] (user activity5549) - Komentarz

Niestety los tym razem nie uśmiechnął sie do nas. Choć mieliśmy wielką ochote na uczestnictwo w tym spotkaniu, nie damy rady. Sorki, może drugim razem. Bawcie sie dobrze

1029133 2013-10-07 10:19 baloniarz (user activity7406) - Komentarz

Ja Harpus, Jed Team i Wolny będziemy w Międzyzdrojach od piątku rano, może nieco później. Do spotkania keszujemy na rowerach Wolin. Sobota i duża część niedzieli keszujemy rowerowo Świnoujście , Karsibór i okolice. PS czy podczas spotkania ogladamy naszych "gwiazdorów" Fornalika?

1026323 2013-10-05 11:24 dulus-y (user activity4779) - Komentarz

Podoba nam się pomysł wspólnego keszowania ;)
My będziemy na 99% w piątek.

1016342 2013-09-23 10:36 baloniarz (user activity7406) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

We wskazanym okresie planuję najazd na wyspę w składzie 4 osoby + 4 rowery. Więc może i na spotkanie trafimy.

998561 2013-09-05 22:13 KTHM (user activity768) - Komentarz

Z uwagi na zdumiewający odzew zmuszony jestem wydłużyć terminy.

W odpowiedzi na log QFerki squad: ależ, że oczywiście, mile mi będzie jak tak szacowna persona zapoda kesza

Na wyspę wracam jutro (piątek) w związku z powyższym postaram się dokonać pierwszego wpisu jeśli Waszmoście i okoliczności pozwolą :)

Nikt na wyspie poza FishBeat'em i QFerkami nie keszował w tym roku ?

Zatem zapraszam w skromne wyspiarskie progi.

Po doświadczeniach w okolicy Szczecinka postaram się w przyszłości zadziwić Was keszami.

Osobiście polecam kesza METRÓWKA. Jest genialny !!!
Miejsce jak cię mogę (szczerze).
Ale pomysł ... prosty, zakamuflowany, niewidoczny, genialny.
Trzy wizyty, trzy reko.

998486 2013-09-05 21:32 QFerki squad (user activity1439) - Komentarz

a po terminie jeszcze sie liczy?? mam pomysł ale dopiero moge sprawdzic miejscówke w sobote najbliższą.

976021 2013-08-21 06:55 Bedekkk (user activity1103) - Komentarz

Chlip, musiałem się wypisać:(za kilka dni jadę w świat za pracą i cholera wie kiedy wrócę ... bawcie się dobrze.

909353 2013-06-30 18:25 dulus-y (user activity4779) - Będzie uczestniczył w spotkaniu

Jak dam radę to się pojawię ;)