Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

3259998 2019-12-26 16:44 Kao (user activity1572) - Komentarz

Miejsce odwiedzone przy okazji wizyty w Zamku Książ. Bardzo ładnie odremontowany dworzec, był moim punktem startowym i końcowym podczas dzisiejszej wycieczki. Niestety, teren za nim jest ogrodzony, prowadzone są jakieś prace budowlane. Ale może kesz gdzieś tam jest, kto wie.

2806695 2018-06-23 10:08 telefonalarmowy (user activity3799) - Znaleziona

Szybko i sprawnie, dzięki!

2244175 2016-08-05 13:35 B z y q (user activity183) - Znaleziona

Keszyk troszkę na wodoczku był i dobrze że go jakiś mugol nie zajrzał ale troszkę go przymaskowaliśmy:)TFTC i pozdrowienia z Częstochowy

2280902 2016-08-04 15:10 GFS (user activity15964) - Znaleziona

Piękny dworzec, a keszyk przyjemny trochę na uboczu. Dziękujemy.

2268283 2016-06-22 21:38 xbakusdaniox (user activity503) - Znaleziona

Keszyk odnaleziony błyskawicznie. Zobaczyłem go z daleka. Kesz podejmowany po wyjściu z pociągu. Dorzuciłem grosika. TFTC. :)

2191568 2016-06-20 23:58 g84h_12-dk3 (user activity37) - Znaleziona

Poszło szybciej niż się spodziewaliśmy. W pojemniku było pełno przeróżnych śmieci nawet szkło się znalazło... Sam kesz nie został zamknięty jak i strunówka, szkoda słów. Wyczyściłem skrytkę oraz wysuszyłem na ile mogłem. Wielkie dzięki :)

2167993 2016-06-02 09:21 Qbhaq (user activity1194) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki

2165444 2016-05-28 11:40 tofka&Camilos (user activity52) - Znaleziona

Nie pamiętam, które to podejście... Ale wreszcie się udało! I to tak szybko, ze aż sami się zdziwiliśmy. Minus, że tak się podjarałam, że zapomniałam o spisaniu literki... choć i z drugiego etapu chyba też już posiałam;)Dzięki!

2066946 2016-03-27 17:51 silentfear3 (user activity16) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona szybo. Dzięki!

1971339 2015-12-05 21:10 rudymaniek (user activity1866) - Znaleziona

Budynek dworca zabity dechami ale otoczenie czyste. Podjęta z przyjemnością. Dzięki za keszyka i pozdrowionka

1917727 2015-10-08 20:33 krzysiek222 (user activity380) - Znaleziona

pomijając dwa niebezpieczne przejścia przez tory, rzut oka w tunel ze złotym pociągiem to skrzynka spoko.. THS :-)

1894843 2015-09-20 19:23 Adasiak (user activity159) - Znaleziona

Super keszyk znaleziony z Ganesią. TFTC
OUT: grosz
IN: naklejka

1894818 2015-09-20 19:23 Ganesia (user activity229) - Znaleziona

GPS wysłał nas w krzaczory, na badanie których poświęciliśmy nieco czasu. Następnie rozpoczęliśmy lekturę logów i wtedy nas olśniło! Do spółki z Adasiakiem.

2635306 2015-08-30 20:49 kacperixxpl (user activity126) - Znaleziona

1864874 2015-08-30 16:12 MistrzChubb (user activity157) - Znaleziona

Skrzynka szybko znaleziona, aż dziwne że nikt niepowołany jej jeszcze nie wypatrzył gdyż jest dość mocno widoczna.

1862984 2015-08-29 20:17 Taiffun (user activity1731) - Znaleziona

Na dobry początek, zaraz po wysypaniu się z pociągu i skręceniu roweru w jeden element. Keszyna namierzona bezproblemowo po współrzędnych. Dzięki! :)

1852305 2015-08-23 15:40 kulio02 (user activity78) - Znaleziona

Znaleziona razem z Kamilem01 i bibi1954

1852846 2015-08-23 14:42 bibi1954 (user activity122) - Znaleziona

Szybko podjęta z Kulio02 i kamil01 , zdecydowaliśmy się przejść całą trasę ,czy się uda ? Dziękuję za kesz. 23 sierpnia 2015 14:42Bibi

1814439 2015-07-31 19:54 richelieu89 (user activity120) - Znaleziona

Chyba 4 raz tu jestem, i znaleźć go nie mogłem, ale tym razem udało się. Rzeczywiście koordy trochę kierują w krzaki i są lekko mylące, ale zobaczcie że taka skrzynkę ciężko by zamaskowac w takich krzakach, reszta to kwestia dobrego rozeznania w okolicy.:)TFTC! TFTC!

1699485 2015-05-10 09:25 wupe (user activity863) - Znaleziona

Wspólnie z wiolinką podczas Rajdu na Raty PTTK 

1512347 2014-11-17 13:05 wobar (user activity458) - Znaleziona

Sprawnie i bezproblemowo...

Dzięki za pokazanie miejsca.

TFTC!

1495151 2014-10-12 11:55 Ala K (user activity1801) - Znaleziona

Keszyk znaleziony na keszerskiej wyprawie wraz z Lupim. Dzięki!

1474124 2014-10-12 11:34 lupi (user activity3070) - Znaleziona

Znaleziona razem z Alą;) Chwilkę szukaliśmy tego keszyka spryciuli:) Dzięki za kesza!

1446643 2014-09-21 11:15 ryn50 (user activity361) - Znaleziona

synchro z GC

1416652 2014-08-28 14:30 marmarcin (user activity81) - Znaleziona

Fajny kesz, bo w okolicy akurat żywej duszy nie było:)Szkoda, że dworzec niszczeje:(Dzięki za kesza !

1067221 2013-11-14 07:22 xlud (user activity2479) - Znaleziona

Ponowny najazd Wrocławia na Wałbrzych-pokłosie niemiłych wydarzeń koło mulciaka przy Książu. Fajny ten keszyk-ledwo się zamknął od ilości suwenirów. <br /> Out: karta turystyczna i Geokret. <br /> IN: Geokret Legia, naklejki i 5 groszy -wszędzie wcisnę swoje 5 groszy :-D

1048281 2013-10-27 18:59 m1strzunio (user activity345) - Znaleziona

Tym razem zgodnie z planem i bez rozczarowań ;)
Pozdro!

#331

1046138 2013-10-26 00:00 pawry (user activity131) - Znaleziona

Found it
Znaleziona :)
Thanks

1046136 2013-10-26 00:00 Frodo&Kinio (user activity23) - Znaleziona


Znaleziona za drugim razem:-)dziekujemy:-)

1046135 2013-10-26 00:00 cuubbee (user activity131) - Znaleziona

Found it Thanks

1030122 2013-10-08 14:53 lukario82 (user activity59) - Znaleziona

kesz zdobyty. pierwszy raz miałem okazję być na tym dworcu. dzięki.

1028085 2013-10-06 18:55 ktoszu-k (user activity185) - Znaleziona

Synchro z GC

1018711 2013-09-25 14:30 krogulec (user activity3073) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu. Taka stacyjka jakich wiele było na Dolnym Śląsku, a teraz niszczeją, pociągi już nie kursują (tu akurat jeszcze jest ruch - nawet przyjechał pociąg gdy wymieniałem fanty na uboczu) - patrzyłem na nią z sentymentem. Koniecznie wybiorę się na cały projekt trasy.
OUT: naklejki (dwie), nożyk, geokret
IN: breloczek, smycz, odstresowywacz (fioletowy) - wszystko nówki nieśmigane

1008448 2013-09-15 12:25 Dżemojad (user activity527) - Skrzynka gotowa do szukania

zapraszam do szukania w nowym miejscu Śmiech

988111 2013-08-28 17:37 Dżemojad (user activity527) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

wcięło

985693 2013-08-25 15:31 Szpila77 (user activity31) - Nieznaleziona

Hi. Niestety nie udało sie znaleść, długie poszukiwania w trzy osoby i nic, może GPS zwariował nie wiem. W każdym razie znalazłem kostkę w  tym miejscu, możliwe że była w środku to by oznaczało że skrzynki może nie być, na dniach sprobóje jeszcze raz.

1003776 2013-08-10 08:22 Wrzos (user activity10077) - Nieznaleziona

Pudło, może innym razem.

957262 2013-08-08 21:19 m1strzunio (user activity345) - Nieznaleziona

Ech, nie znaleźliśmy z własnej głupoty. Postawiliśmy samochód po drugiej stronie torów a że przetaczali długie składy przez torowisko to było trzeba wracać do samochodu albo zostać tam na pół dnia. Na pewno wrócimy niedługo ;-)

932967 2013-07-20 16:42 RuBiK012 (user activity417) - Znaleziona

Znaleziono

Kiedyś tu było pełno ludzi a dziś bezkudzie

Dzięki za kesza

912539 2013-07-02 21:29 mati_explorer (user activity150) - Znaleziona

Na rowerze, wieczorową porą Laughing

917896 2013-06-29 14:05 ladabohac (user activity132) - Znaleziona

Odloveno při dnešní velké polské expedici do Valbřichu a okolí společně s maaacou, kačerem-daffym & spolehlivým teréním geovozidlem značky Škoda . Ta rozhledna poblíž vypadala lákavě, ale nakonec jsme ji nedali 

866548 2013-05-18 14:13 kawior&jardo (user activity2871) - Znaleziona

Bardzo sprytny kesz. Zdobyty z Lenserkiem na wspólnych Wałbrzyskich łowach. Dziękujemy

866986 2013-05-17 21:18 LENSER1 (user activity3299) - Znaleziona

Znaleziona na malej wycieczce z k&j.

Fajna skrzyneczka,dziękujęSmile

861757 2013-05-11 21:11 mieszko (user activity4520) - Znaleziona

znaleziona z humą, matejem147 i sitkiem podczas krtótkiej wizyty na wałbrzyskim festiwalu PrzeWAŁka. TFTC!

847092 2013-05-03 10:43 arkadis (user activity251) - Znaleziona

Fajnie schowane, kesz pasuje do miejsca jak by stamtąd był.Smile

833702 2013-04-21 21:53 turmir (user activity160) - Znaleziona

Znalazłem przy współpracy z Olą sprytne miejsce umieszczenia skrzyneczki.

833237 2013-04-21 19:36 RashuR (user activity24) - Znaleziona

TFTC wraz z Borsooqe

831504 2013-04-20 12:00 borsooqe (user activity113) - Znaleziona

Podjęta wraz z RashuRem. To było moje drugie podejście. Za pierwszym razm wszystko było pod śniegiem i nawet Smoqu nic nie wyniuchał. A tu proszę nie minęło 30 sekund i RashuR miał skrzyneczkę w rękach.

 TFTC!

 

 

824583 2013-04-10 17:01 Gefcio (user activity243) - Znaleziona

wyprawa rowerem 40km, 3/4 kesze zdobyte w okolicy. hmm nos keszera z daleka namierzył przynjamniej 2 lokalizacje, za pierwszym podejściem sukces, zapomniałem o literce ale niedaleko obok kesz więc podjade przy okazji tftc

822006 2013-04-06 08:16 ochkarol (user activity1820) - Znaleziona

8:16 Tx.

824607 2013-04-06 07:35 michal_2002 (user activity1866) - Znaleziona

Podjęta podczas wypadu na wałbrzyskie keszobranie z ochkaRolem.

Bardzo nam się PODOBAŁO.

Dziękujemy i pozdrawiamy

807030 2013-03-09 15:57 Lukas1555 (user activity187) - Znaleziona

Udało się.

TFTC

807075 2013-03-09 13:45 fatiloqua (user activity14) - Znaleziona

TFTC ;D

803400 2013-03-03 12:00 AleHeca (user activity159) - Znaleziona

Znaleziona w niedzielne popołudnie. TFTC!

795480 2013-02-16 11:25 Przystajnia (user activity463) - Znaleziona

Znaleziona. Co prawda gps przez chwilę wysyłał nas gdzieś poza stacę, ale po chwili zmądrzał i keszyk podjęty. Bez wymiany.

Podrawiamy Kasia i Jacek z Przystajni 

793953 2013-02-14 14:00 placektoja (user activity46) - Znaleziona

Bez problemów. TFTC

788257 2013-02-03 22:29 [ocenzurowano_1] (user activity5551) - Znaleziona

Rach, ciach, pach i keszyk nasz Cool Wspólnie z Robaczkus'em i OlaKid

!!! TFTC !!!

789686 2013-02-03 20:24 OLAkid (user activity185) - Znaleziona

Kolejna skrzynka podczas dzisiejszej wyprawy.

TFTC

789163 2013-02-03 17:32 ROBACZKUS (user activity434) - Znaleziona

Pierwsza literka w kolekcji już jest. Na nastepne przyjdzie czas później.

Takie rachu , ciachu to wcale nie było.

Dzięki za skrzynkę.

Pozdrawiam.

791591 2013-02-02 11:45 ontek (user activity132) - Znaleziona

Już wiem czyje ślady widziałem na śniegu, gdy kilka dni wcześniej się nie udało :)
TTF zdobyty! Dziękuję za fajny początek świetnej trasy. Idę do końca! Smile

783869 2013-01-21 15:50 bezmiar (user activity650) - Znaleziona

fajna szybka skrytka, dzięki za kesza i ładny certyfikat  Cool

784140 2013-01-20 12:48 Okorzec (user activity1325) - Znaleziona

FTF! :)  Znaleziona jako druga na niedzielnym wypadzie keszołaków z 28Team:)Zacnie sie ubawilismy na poszukiwaniach i spenetrowalismy fajne zakamary. Dzięki za kesza i za certyfikat! Pozdrowienia