Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Widok na Orlą Perć    {{found}} 91x {{not_found}} 3x {{log_note}} 1x  

3474445 2020-08-31 19:40 Szuraki (user activity297) - Znaleziona

Kesz na miejscu, GPS trochę szaleje, trzeba przy zakręcie w lewo zejść ok 15 metrów

3450535 2020-08-07 15:05 Xymi (user activity18) - Znaleziona

Znalezniono z Tusiczek

3156992 2019-08-12 17:50 izuniapyzunia (user activity81) - Znaleziona

Trochę się naszukalam ale koniec końców jest:) ta skala trochę myląca;)

3156680 2019-08-12 14:20 k_tadek13 (user activity1762) - Znaleziona

Dzięki ????

3106413 2019-06-24 14:00 RoDaJJ (user activity7795) - Znaleziona

Pułap chmur dziś na 1800 więc widoki Orlej Perci wirtualne. Z odnalezieniem reaktywacji nie było problemu, a w środku nawet sucho.
Dziękujemy i pozdrawiamy.

2923281 2018-10-12 22:07 Cudna (user activity257) - Znaleziona

Namierzona szybko, dzięki!

2897298 2018-09-11 19:47 Wanoga (user activity581) - Znaleziona

Znaleziona, dziękuję :)
Póki co - się trzyma nieźle.

2884527 2018-08-27 14:14 Aki. (user activity8900) - Znaleziona

Znaleziona podczas pobytu w Zakopanem :)

2853148 2018-08-01 12:37 xywon (user activity73) - Znaleziona

Trochę problemów z lokalizacją głazu. Tftc

2852522 2018-06-07 12:10 scathach (melissaa12) (user activity88) - Znaleziona

TFTC ! Piękne widoki !

2796494 2018-06-07 12:10 krexunn (user activity238) - Znaleziona

Wspólnie z melissaa12, nie było widać Orlej Percie ale i tak ładnie, no i dobrze że długie spodnie mieliśmy bo krzaki wysokie dosyć ;)

2744670 2018-04-30 11:33 Franky (user activity107) - Znaleziona

znaleziona podczas "asiowego keszowania" niestety trzeba było trochę zejść ze szlaku

2744739 2018-04-30 11:08 Jonyk (user activity48) - Znaleziona

Trochę po "krzokach" trzeba się było nachodzić...

2592502 2017-08-29 20:47 xhoshie (user activity43) - Znaleziona

TFTC

2587141 2017-08-26 22:03 gurneyhalleck85 (user activity712) - Znaleziona

W drodze na Kościelec. Orlą udało mi się w całości przejść. Cikawostka jest taka, że kiedyś była ona dłuższa (Krzyzne nie było końcem)

2572420 2017-08-08 15:30 pani_ka (user activity1909) - Znaleziona

Podjęta z łódzko-pabianicką ekipą: Pani K. Maleska, Olo74_Lilalu, podczas kolejnego z rzędu wypadu w Tatry. Piękne widoki wynagradzają trud wspinaczki. Tatry są takie... majestatyczne:) Orla Perć mam nadzieję, że kiedyś zostanie przeze mnie podjęta. TFTC

2570477 2017-08-08 09:51 Maleska (user activity8235) - Znaleziona

Widok zacny:)Pozdrawiam odważnych co tam byli :) 

2588505 2017-07-30 15:34 sierota (user activity695) - Znaleziona

Szybki kesz i piękne widoki! Dzięki :)

2531324 2017-07-09 18:57 Aynsley (user activity8136) - Znaleziona

Wpis w reaktywacji R-Sola. Piękne widoki, zwłaszcza jak trochę słoneczko poświeci. Dzięki!

2530173 2017-07-08 11:15 R-Sol (user activity6701) - Wykonano serwis

Reaktywacja w pierwotnym miejscu ukrycia. Aktualnie mikro obok głazu dodatkowo przykryte kamieniem. Serwis wykonany w ramach spacerku na Zawrat.

2520071 2017-06-24 18:27 andymysky (user activity425) - Nieznaleziona

Niestety. Dziś odniosłem wrażenie, że ktoś cały park z keszy posprzątał - 4 DNFy:\ Na moje oko miejscówka pusta:(

2509164 2017-06-14 15:27 themaciekest (user activity578) - Znaleziona

2363458 2016-12-15 16:31 telefonalarmowy (user activity4567) - Znaleziona

Oj przy dzisiejszej widoczności nie było łatwo, ale się udało! Dzięki!

2344556 2016-11-09 19:06 damciu88 (user activity271) - Znaleziona

:-)
Dzięki za pokazanie fajnego miejsca i za przygotowanie fajnej skrzynki.

2317149 2016-10-03 22:18 AYZ1975 (user activity368) - Znaleziona

Podczas powrotu ze Świnicy TFTC

2290686 2016-09-07 14:48 kubaszko (user activity149) - Znaleziona

TFTC. Piękne miejsce w 2015r było dużo gapiów i nie udało się podjąć☺

2288381 2016-09-04 02:13 JaJeJu (user activity74) - Znaleziona

Znalezione, widoki zaiste piękne

2288499 2016-09-03 09:00 Seamair (user activity3437) - Znaleziona

Wspaniałe widoki, miejsce cudowne i keszyk znaleziony szybko :)

2274470 2016-08-25 09:04 Jed team (user activity6668) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas tatrzańskich wędrówek.
Dzięki za kesza.

2254428 2016-08-09 13:34 pawelko (user activity4820) - Znaleziona

Trochę się obawiałem szukania głazu w alpejskim krajobrazie i kosówki na piętrze kosodrzewiny. Jakoś współrzędne doprowadziły. Dziękuję. Pozdrawiam.

2235044 2016-07-29 15:00 rekomendacja daroo88 (user activity2236) - Znaleziona

Pierwszy raz na Czarnym Stawie Gąsienicowym. Miejsce przecudowne, jestem nim zauroczony, widoki przepiękne.

Dzięki za zaprowadzenie mnie tutaj.

2230494 2016-07-25 15:23 glaeken (user activity694) - Znaleziona

Szybko namierzona:)Okolica bardzo ladna. TFTC!

2225529 2016-07-22 18:49 j64d (user activity10) - Znaleziona

Znaleziona.Logbook trochę wilgotny , podsuszyłem.

2231354 2016-07-19 12:00 leszekPL (user activity229) - Znaleziona

Deszczowy dzień - otoczenie Czarnego Stawu zasnute chmurami. Na pocieszenie - skrzyneczka. A nawet dwie :)

Dzięki

2193298 2016-06-26 20:02 lec (user activity900) - Znaleziona

Znaleziona podczas wędrówki po górach.

2172673 2016-06-06 09:47 zajc7 (user activity232) - Znaleziona

Dziwne. Skrzynka sucha,ale lokbook mocno wilgotny. Przyda się serwis. Tftc

1986842 2015-12-28 12:40 hanysxx (user activity5) - Znaleziona

Lokalizacja skrzynki ze względu na widoki i miejsce - rewelacja. Znaleziona bez problemu :)

1921818 2015-10-10 12:01 rekomendacja grzesioXpompa (user activity74) - Znaleziona

Przepiękne miejsce, nie da się tego opisać trzeba samemu zobaczyć :).

1913452 2015-10-02 22:40 hratli (user activity2926) - Znaleziona

Czarny Staw wyjątkowo zielony. TFTC :)

1906360 2015-09-21 14:12 Pigeonlkg19 (user activity714) - Znaleziona

Kordy szalały na GPSie. Przetrzepałem wiele krzaków i nic. Miałem się poddać gdy ploska krzyczy- MAM:)Piękny widok dzięki

Ostatnio edytowany 2015-09-30 21:34:08 przez użytkownika Pigeonlkg19 - w całości zmieniany 1 raz.

1897087 2015-09-17 13:22 myszator (user activity448) - Znaleziona

Znaleziona wraz z Cierpki:) i Gumior25 podczas kilkudniowego wypadu zakopiańskiego. Dzięki za kesza

1906226 2015-09-17 13:17 gumior25 (user activity312) - Znaleziona

Znaleziona z myszator i cierpki:)

1895514 2015-09-13 14:42 Ania294 (user activity3) - Znaleziona

Świetny pojemnik!

1872649 2015-09-04 21:48 malpeczka159159 (user activity95) - Znaleziona

Troche mokra.

1871585 2015-09-03 21:56 Alkaster (user activity454) - Znaleziona

Ciekawie ukryte, tylko jak potem usłyszałem od znajomych, ze jakas Pani9 sadzila, ze jestem niedzwiedziem w krzakach to było dziwne... ale i tak dzieki za kesza :)

1872719 2015-08-29 09:01 Bućki (user activity2678) - Znaleziona

Kesz znaleziony w drodze na Granaty. Mimo klipsowego pojemnika wnętrze bardzo mokre. Widoki bardzo ładne a Orla Preć... no cóż, może kiedyś :)

2360569 2015-08-27 16:18 koniu789 (user activity80) - Znaleziona

Znaleziony dawno, zapomniałem wpisać :(

1842839 2015-08-17 20:31 malami_1234 (user activity64) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona z ciasteczkowypotwor.

1842804 2015-08-17 20:26 ciasteczkowypotwor (user activity168) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona z Malami_1234.

1843508 2015-08-13 22:54 jaed (user activity1255) - Znaleziona

Znaleziona podczas wyprawy na Kasprowy Wierch. TFTC!

1830689 2015-08-10 21:27 TSW (user activity2820) - Znaleziona

WOW! Ładne rozmiary kryją się po kosodrzewinach. Dziękuję za skrzyneczkę. Jedynie dziwi mega wilgoć w środku... Klipsiaka. Musiała być podejmowana w ulewie:(Niemniej dzięki!

1830521 2015-08-10 20:32 SeekerAL (user activity140) - Znaleziona

Moje ulubione miejsce. Szkoda tylko, że trzeba zejść ze szlaku. Pyszne jagody w okolicy ukrycia kesza. Mmmmm ☺

1847498 2015-07-30 17:00 aśkowski (user activity318) - Znaleziona

Znaleziona w trakcie schodzenia ze szlaku, TFTC :)

1789696 2015-07-15 13:54 wmf (user activity1220) - Znaleziona

Mimo deszczu nad stawem tłumy. Dobrze, że kesz jest na uboczu. A te widoki ... mamy nadzieję, że kiedyś Czarny Staw Gąsienicowy zobaczymy z Orlej Perci :) 

Kesz w dobrym stanie, dzięki!

1776689 2015-07-05 13:30 R-Sol (user activity6701) - Znaleziona

R-Solkowa wycieczka na Kościelec wraz z bartkiem111. Znaleziona po kąpieli w Czarnym Stawie Gąsienicowym. Nie przeszkodziły nam nawet "zakwity" . Dziękujemy.

1776587 2015-07-05 08:21 Bartek111 (user activity8601) - Znaleziona

Hehe, gdzie tych Mariosów nie było:)Kolejny kesz zlokalizowany przeze mnie i R-sola w drodze na Kościelec. Dzięki.

Ostatnio edytowany 2015-07-10 18:11:41 przez użytkownika Bartek111 - w całości zmieniany 1 raz.

1823558 2015-06-20 21:28 zaboja (user activity5428) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas górsko-keszowej wycieczki w nasze Taterki. Pozdrawiam i dzięki.

1791435 2015-06-20 19:29 Wrzos (user activity10076) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona wesołą brygadą podczas kolejnej wspaniałem wycieczki w nasze piękne Tatry. Pozdrawiam i dziękuję Wrzos.

2029940 2015-06-20 11:35 Kawka (user activity2565) - Znaleziona

Znaleziona razem z Wrzosem

Dziękuję i Pozdrawiam

1745178 2015-06-08 09:30 schale85 (user activity158) - Znaleziona

Miejsce ukrycia nader jasne. Jako, że trochę poza szlakiem, to utworzyła się tam taka dzika ścieżka przez jagody i znać, że tam ludzie zachodzą. Ponieważ był to dzień po długim weekendzie, na szlakach panowały pustki. A kesza podjąłem w drodze na Kozi Wierch. TFTC!

2174794 2015-06-06 12:00 mikomur (user activity269) - Znaleziona

Znaleziona w czasie wyprawy na Kościelec - wielkie dzięki za umilenie wyprawy ;)

1750751 2015-06-06 09:28 teo83 (user activity254) - Znaleziona

TFTC

1732947 2015-06-01 11:53 Olo74_Lilalu (user activity4321) - Znaleziona

Spróbowaliśmy ponownie. Udało się, ale ...

Dzięki.

1484363 2014-10-17 13:52 joju (user activity1049) - Znaleziona

trochę padało, ale coś było widać;)mogło być gorzej ;))) Dzięki za skrzynkę.

1478614 2014-10-17 13:51 p_nowik (user activity4729) - Znaleziona

Fajnie przygotowany i zabezpieczony kesz. Podjęty wspólnie z joju. Niestety ponieważ pogoda była taka sobie to i widoki średnie. Tftc!

Ostatnio edytowany 2014-10-21 17:27:19 przez użytkownika p_nowik - w całości zmieniany 1 raz.

1439802 2014-09-15 11:45 bolerob (user activity637) - Znaleziona

Znaleziona w drodze na Koscielec.  W srodku worka woda.Troszkę nam się udało podsuszyć.Zawartosc na bogato.Znakomita.

Dziękujemy i pozdrawiamy.

bolerob z żoną

1423855 2014-09-01 10:30 kaukingi (user activity1066) - Znaleziona

Po chwili poszukiwań skrzynka znaleziona, bogata zawartość, pomysłowo ukryta. Dzięki serdeczne.

1657291 2014-08-23 08:15 KT & SL (user activity668) - Znaleziona

Znaleziona w drodze na Świnice przez Zawrat :)

Pogoda sprzyjała, więc widoczki były ciekawe.

Dzieki!

1422186 2014-08-22 03:20 Biedak (user activity1388) - Znaleziona

Znaleziona z GDAKKami w drodze na Orlą Perć :)

1411994 2014-08-22 03:20 spiderk (user activity558) - Znaleziona

Znaleziona z GDAKKami podczas wyjazdu w Tatry. Niestety, ale o tej porze, o której tam byliśmy, nie było jeszcze zbyt wiele widać.

TFTC

1409491 2014-08-22 03:20 do-mi (user activity840) - Znaleziona

Miejsce piękne, ale szkoda, że idąc po kesza zostawia się ścieżki poza szlakiem depcząc roślinki parku narodowego..

w drodze na orlą z gdakkami.

1399783 2014-08-18 16:40 Pavel224 (user activity481) - Znaleziona

Piękne miejsce i dobra skrzynka. Pozdrawiam

1400852 2014-08-15 13:00 lewychelmno (user activity393) - Znaleziona

Świetna skrzynka, podjęcie jej bezproblemowe dzięki oddaleniu od szlaku

1414635 2014-08-13 12:58 19k-rsky95 (user activity33) - Znaleziona

Znaleziona podczas wypadu autostopowego w Tatry. Niestety przez brak zasiegu w pozniejszych dniach i dostepu do internetu - moja jedyna tatrzanska jak do tej pory...

1362660 2014-07-28 22:38 rekomendacja roburoz (user activity709) - Znaleziona

Mega wypasiona skrywajka (czyt. bogato wyposażona ). Miejsce ukrycia troszkę pod paragrafem ,więc zalecane pory wczesne lub póżne. Pozdr.

Ostatnio edytowany 2014-07-28 22:42:46 przez użytkownika roburoz - w całości zmieniany 1 raz.

1363835 2014-07-26 18:33 Arnebius (user activity20) - Znaleziona

Podczas małego przerywnika w podróży powrotnej do Kuźnicy odnaleziony fajny keszyk, przy okazji o tej porze powyżej na szlaku obserwowałem pasące się kozice w odległości do 10 metrów ode mnie. Wyjątkowe miejsce szczególnie gdy już zeszli wszyscy na dół ze szlaków. 

1310879 2014-06-18 18:30 freney (user activity6884) - Znaleziona

Wieczorem przy keszu i nad stawem zero ludzi. Aż przyjemnie w samotności było podziwiać widoki na Orlą Perć. Sporo śniegu na grani, niektóre fragmenty bez raków nie do przejścia.

A sam keszyk powala swoim rozmiarem .

Z yabayem.

Dzięki za kolejna tatrzańską skrzynkę.

Przy okazji zgarnąłem mobilniaka OP2B2D

1310540 2014-06-18 18:23 yabay (user activity3208) - Znaleziona

Widoczek fajny, Czarny Staw tęż zachwyca swoją turkusową barwą - dziwię się, że to nie jest Turkusowy Staw :)

Wieczorowa pora tylko dodała miejscu uroku.

W tej samej dziurze, w której jest kesz zostawiłem mobilniaka OP2B2D.

Z freneyem.

TFTC

Ostatnio edytowany 2014-06-22 23:06:32 przez użytkownika yabay - w całości zmieniany 1 raz.

1293276 2014-06-07 12:35 rekomendacja BetaRaf (user activity324) - Znaleziona

Za widoki i wielka skrzynkę daję zielone :D

1287592 2014-05-31 22:22 Qsiaki (user activity1034) - Znaleziona

Magiczne miejsce.

1282542 2014-05-31 14:10 marwon (user activity3345) - Znaleziona

Fajne miejsce, trochę szukania w ciemno, ale nieoceniona wskazówka przygodnych szukaczy i jest. Dzięki

1282493 2014-05-31 14:10 DamianM_ (user activity67) - Znaleziona

Było ciężko, brak wskazówek z powodu wyczerpanej chwilę wcześniej baterii.

Dzięki za pomoc (nie pamiętam waszych loginów), przeszukałem wraz z MarWon wszystkie większe kamienie przy skrzyżowaniu dróg, nie szukaliśmy w kosodrzewinie ;)

Ostatnio edytowany 2014-05-31 19:23:32 przez użytkownika DamianM_ - w całości zmieniany 1 raz.

1286605 2014-05-31 13:10 rekomendacja Bestje (user activity1317) - Znaleziona

TFTC!
Trochę tych kamieni było w okolicy:)
Gwiazda za ukrycie skrzynki w tak magicznym miejscu.
In: moneta
Out: GK Dziadziuś/Grandpa

1240257 2014-05-03 16:12 pawlut (user activity124) - Nieznaleziona

Dużo śniegu, mało czasu, bo trzeba wracać. Nawet spoiler nie pomógł.

1107254 2014-01-02 12:58 nazachod (user activity711) - Znaleziona

Dziś tylko widok na Orlą Perć, w przyszłości mam nadzieję - Orla Perć. Skrzynka na bogato, w środku czysto i sucho, a fanty bardzo praktyczne. Zostawiłem geokreta. Dzięki.

991192 2013-08-17 12:36 pwargin (user activity818) - Znaleziona

Czytając opis stwierdziłem, że spoiler będzie bezużyteczny, a jednak to dzięki niemu szybko wytypowaliśmy miejsce.

991188 2013-08-17 12:36 isior (user activity920) - Znaleziona

Fajna skrzynka, ale mogłaby być bliżej szlaku. Cytując koleżankę: możesz spokojnie szukać, nie budzisz zinteresowania, wszyscy myślą, że sikasz.

967226 2013-08-15 13:19 rekomendacja geofitness147 (user activity136) - Znaleziona

Piękna skrzyneczka - świetnie opakowana i wyposażona w doskonale fanty. Jeszcze takich przydatnych fantów nie widzieliśmy ;D

Podjęta przez Sylwię i Karola podczas zdobywania Kościelca.

OUT: plaster na odciski - przydatny od zaraz

IN: szampon - dla wszystkich którzy zamierzają nocować w schronisku ;)

961716 2013-08-10 10:32 Katya (user activity84) - Znaleziona

Skrzyneczka zdobyta wraz z matti151 podczas górskich wędrówek Wink niestety pogoda nie dopisała i nie zobaczyliśmy niewątpliwie pięknych widoków, no ale takie już są uroki gór , pogody tam nie da się przewidzieć :)
TFTC!

951755 2013-08-03 21:57 Max11 (user activity174) - Znaleziona

Jako że spontan, to spodziewałem się czegoś wielkości pudełka po filmie, a tu taki wypas. W pierwszej chwili myslałem, że ktoś butelkę wyrzucił Wink.

A widoczki spod skrzynki przecudne. Borówki za bardzo nie ucierpiały, bo i wąska dróżka się znalazła. T4TC.

941027 2013-07-26 11:07 djzatorze (user activity57) - Nieznaleziona

Ech, może gdyby było więcej czasu i mniej gapiów... Przeszukałem wszystkie kępki kosówki w promieniu 2 m od punktu wskazanego przez współrzędne i nic. Spoiler nic nie pomógł, takich kamieni i krzewów jest tam srylion:) Może następnym razem.

939383 2013-07-23 14:33 polcia&szymaneq (user activity4618) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona bez problemu, ale szkoda że trzeba dobrych kilka metrów przejśc się po zielonych krzaczkach... Kesz naprawdę solidnie wykonany i potwierdzamy zdanie poprzednika, że na przypadkowego nie wygląda. TFTC!

920113 2013-07-07 09:02 Człowiekwrzątek (user activity162) - Znaleziona

Podczas podejścia pod Loobby Instruktorskie;)Cieszy że w takim miejscu i STF:)Bardzo fajna skrzynka, wcale nie wygląda na spontaniczną ;) 

903328 2013-06-20 10:06 Olo74_Lilalu (user activity4321) - Komentarz

Nie było próby podjęcia skrzynki.

Latem koordynaty wskazują głaz, który jest oddalony od szlaku jakieś 15 m. Nie mam ochoty deptać borowin, żeby zdobyć kesza.

864175 2013-05-15 11:20 bohun86 (user activity67) - Znaleziona

Znaleziona podczas majowej przechadzki :P

in-zagłuchy

out- coin

951702 2013-01-08 21:24 złodzieje czasu & Esme (user activity2133) - Znaleziona

Jako, że wszystkie Teefy padły, to i my zalogujemy wpis przy zakładaniu. Kurcze no przed bracią keszerską to się nic nie da ukryć, nawet fakt, że całymi miesiącami Mariosi siedzieli przed kompem z mapą na biurku i dumali gdzie najlepiej będzie sie kesz komponował, potem były półroczne debaty na temat: "zakladać zimą czy latem?" kolejne tygodnie to monotonne przygotowanie skrzynki .... aż w końcu w pewne sylwestrowe popołudnie padła decyzja.... Zakladamy tego kesza TU wkońcu przygotowywaliśmy sie na ta okazje od kilku grubych miesięcy:Dtylko fakt nie pomyśleli Mariosi żeby zrobić fotki i zimą i latem bo przyroda zupełnie inna.... no cóż jednak nie wszystko można przewidzieć :P

Dziekujemy za świetną zabawę, niezapomniany wypad, który z perspektywy czasu zaowocował niezłą imprezą i tekstem wyrytym na pewnej biżuterii :)

złodzieje czasu :)