Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Brama Chińska    {{found}} 261x {{not_found}} 6x {{log_note}} 2x   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3356626 2020-05-18 14:37 migaczroy (user activity17) - Znaleziona

Znaleziona,brak miejsca do wpisów w logbooku,trzeba by go wymienić na nowy,dołożona karteczka dzięki :)

 

Ostatnio edytowany 2020-05-18 17:39:19 przez użytkownika migaczroy - w całości zmieniany 1 raz.

3347617 2020-05-10 11:54 Adrian_P (user activity13) - Znaleziona

Znalezione

3339180 2020-05-02 15:26 aborys (user activity27) - Znaleziona

Dzięki za kesza

3216495 2019-10-13 20:47 Queen_of_demons (user activity6) - Znaleziona

Jest 

3222112 2019-10-13 13:51 Whatever (user activity11701) - Znaleziona

zawsze jakoś przejazdem, zatem tym razem trzeba było w końcu trochę pospacerować po Pszczynie. 
Dzięki 

3208255 2019-10-02 13:54 Timonowsky (user activity253) - Znaleziona

Na miejscu można tez znalezc geokesza :)

 

Tftc

3174562 2019-08-25 13:03 pysia1 (user activity125) - Znaleziona

Szybko i sprawnie TFTC

3174563 2019-08-25 13:02 Stryjek007 (user activity153) - Znaleziona

Jest razem z Pysia01

3155496 2019-08-11 17:35 Nieletni_poszukiwacze (user activity3) - Znaleziona

Dzięki ????

3153911 2019-08-10 17:24 DrużynaWiewiórki (user activity1113) - Znaleziona


***kilka słów o skrzynce:***  DrużynaWiewiórki melduje złapanie kolejnego kesza do kolekcji. Tym razem to Brama Chińska, którego mieliśmy okazję szukać dnia 10 sierpnia 2019 17:24

Dziękujemy serdecznie autorowi pekacz za przygotowanie kesza i pokazanie miejsca oraz za chwilę radości z odnalezienia skrzynki. Dzięki tej zabawie odkryliśmy już masę nietuzinkowych zakątków do których nigdy byśmy nie trafili gdyby nie Geocaching.

TFTC! ***Drużyna Wiewiórki!*** ku chwale Geocachingu! Pozdrawiamy i do zobaczenia na szlaku i na eventach.

Trochę głupot (nie zawiera istotnych informacji - można nie czytać):

Log trochę przydługawy jednak nie możemy krótszych, bo znów stracimy najwyższy stopień odznaki na stronie projekt-gc.com za długie logi. Mam nadzieję, że autor kesza się nie obrazi.
   

3142475 2019-07-31 08:12 lukuj (user activity231) - Znaleziona

Mikrus na miejscu

3106296 2019-06-24 20:15 Tomaca1 (user activity13) - Komentarz

Tomaca1

3073536 2019-05-18 22:19 kafii (user activity1567) - Znaleziona

Podczas nocy muzeów.

3073532 2019-05-18 22:16 Zespół EŁ (user activity2481) - Znaleziona

Szybki kesz. Dzięki!

3073530 2019-05-18 22:16 ofen95 (user activity1515) - Znaleziona

Znaleziony z kafii  :)

3073486 2019-05-18 21:14 Pszymek (user activity68) - Znaleziona

Mimo tłumu mugoli, po chwili oczekiwania trafił się ten jeden moment. Tftc ;)

3067226 2019-05-09 11:47 zelg (user activity59) - Znaleziona

found it

3056563 2019-05-03 17:08 Tomaca1 (user activity13) - Znaleziona

Znaleźliśmy 3 maja 2019 17:09
Tomaca1

3051173 2019-05-01 15:51 kropka_pl (user activity12) - Znaleziona

Dzięki za kesza:)tu na szczęście mały ruch

3024558 2019-04-04 19:04 Posejdon2412 (user activity50) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka znaleziona 

3017619 2019-03-24 16:59 ada_mroczna (user activity711) - Znaleziona

Szybko się tam gibnęliśmy z fafnerem, czekając na pociąg, no i mikrus dość sprawnie wpadł w nasze łapki. Dzięki :3

3015933 2019-03-24 15:51 fafner (user activity622) - Znaleziona

Kesza znaleźliśmy trochę niżej niż "zakaz ruchu" ale znaleźliśmy z ada_mroczna

3036165 2019-02-23 12:50 Włóczykij. (user activity2113) - Znaleziona

Ciekawy obiekt ,dzieki!

2949049 2018-11-18 14:15 kamil i adam (user activity251) - Znaleziona

Łatwo i przyjemnie

2905792 2018-09-23 10:21 Hayate (user activity14) - Znaleziona

Znaleziono

2895093 2018-09-09 15:25 Salet (user activity78) - Znaleziona

Podczas niedzielnej wycieczki do Pszczyny. Brama ciekawa, ze znalezieniem skrzynki był mały problem przez ilość ludzi, ale się udało. TFTC

2894612 2018-09-09 14:26 Irek Łaziski (user activity190) - Znaleziona

Niedzielna wycieczka rowerami wraz z Beatą przy pięknej pogodzie.

2897806 2018-08-31 19:10 LordArnoth (user activity1725) - Znaleziona

Akurat nie było żywego ducha, więc poszło ekspresowo.

2794906 2018-05-25 14:49 Ragulin (user activity15) - Znaleziona

Fajne miejsce.

2749225 2018-05-02 15:09 LeAPiMi (user activity219) - Znaleziona

T4TC. Nie można mieć wątpliwości ;)

2757173 2018-05-02 14:26 iseult84 (user activity47) - Znaleziona

Znaleziona razem z PiMi

2745385 2018-05-01 12:32 M.B.M.J. (user activity221) - Znaleziona

Zdobyta, choć jeszcze sześć minut i ruch byłby tak duży, że z podjęcia byłyby nici;)Dzięki!

2742683 2018-04-29 15:08 dwojga (user activity45) - Znaleziona

Mamy:)

2743056 2018-04-28 13:23 Tachikoma (user activity1284) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona z linfallasem po raz drugi. Tylko, że za pierwszym razem nie miałam jeszcze konta. Tym razem dokonałam wpisu. Dziękuję za skrzynkę:)

2732426 2018-04-18 12:35 mangus i 27@ (user activity5378) - Znaleziona

Kolejny drive in dzisiaj. Ciekawa budowla jak na tą część świata. Dzięki za pokazanie miejsca.

2726494 2018-04-12 13:05 ankos (user activity3287) - Znaleziona

Rowerowy Tour de Pszczyna; ciekawa budowla - dzięki za pokazanie.

2686305 2018-02-04 13:29 coosiek (user activity2556) - Znaleziona

Brama jest fajną ciekawostką. Pewnie gdyby nie kesz to bym do niej nie podszedł:)Szkoda, że skrzynka sama w sobie jest taka nijaka...

2661512 2017-12-26 15:53 Aynsley (user activity7911) - Znaleziona

Szybko namierzona podczas krótkiego spaceru po parku. Dzięki

2639803 2017-11-05 10:30 Darkos. (user activity893) - Znaleziona

Keszyk znaleziony podczas rodzinnego spaceru po okolicy. Dzięki za pokazanie miejsca.

2612843 2017-09-24 20:36 unkas (user activity11378) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dzięki.

2613395 2017-09-24 09:09 Tris (user activity11211) - Znaleziona

Szybka akcja Unkasa. Dzięki.

2611355 2017-09-23 14:53 Cysia2012 (user activity37) - Znaleziona

Znalezione:)

2611354 2017-09-23 14:51 Denzel759 (user activity43) - Znaleziona

Znalezione, kesz jak najbardziej w porządku

2568466 2017-08-13 20:17 Grzesiek11 (user activity37) - Nieznaleziona

Obszukałem wszystkie metalowe rzeczy w pobliżu, ale zaczynało się ściemniać i nie miałem czasu obszukać jeszcze raz. Ale warto było się przejść dla zobaczenia miejscówki :)

Ostatnio edytowany 2017-08-13 21:12:50 przez użytkownika Grzesiek11 - w całości zmieniany 1 raz.

2563424 2017-08-08 10:00 Entetee (user activity1237) - Znaleziona

Taki orientalny smaczek Pszczyny:)Znaleziona szybciorem. Wahaliśmy się czy przejść przez bramę i udać się na spacer po parku ale że nie było tam keszy to porzuciliśmy ten pomysł :D

2552998 2017-07-29 22:10 Machet (user activity980) - Znaleziona

Ciekawa brama, piękny park. Podjęta w czasie rodzinnego spaceru :)

2554049 2017-07-29 21:48 Diana28 (user activity1088) - Znaleziona

Park robi bardzo przyjemne wrażenie - w sam raz na rodzinny spacer:)takiej bramy się nie spodziewałam ;)

2725486 2017-07-29 16:20 eewa (user activity210) - Znaleziona

znaleziona przy okazji rodzinnej wycieczki. Piękna brama . dzięki

2550202 2017-07-26 16:07 PrincePolo (user activity3062) - Znaleziona

Keszyk podjęty na zakończenie pobytu w Pszczynie. Dzięki.

2533449 2017-07-10 18:39 Pawel brasia (user activity5810) - Znaleziona

Ładna ta brama, dzięki za pokazanie miejsca.

2516661 2017-06-24 08:13 wuja michal (user activity2133) - Znaleziona

znaleziona

2501492 2017-06-11 16:29 MrRobby (user activity69) - Znaleziona

TFTC;)

2499126 2017-06-07 23:10 Thundercat (user activity1193) - Znaleziona

Fajna brama i okolica

2496780 2017-06-04 18:21 Dorotaszuka (user activity19) - Znaleziona

Znaleziona przy okazji VI Biegu Pszczyńskiego, dziękuję! :) 

2493213 2017-05-30 09:39 hackereq (user activity205) - Wykonano serwis

wymieniłem logbook

Stary ze względu na brak miejsca zabrałem

2491100 2017-05-28 13:01 dzwiedziu (user activity397) - Znaleziona

Razem z Martą

2444294 2017-04-17 13:30 machia (user activity177) - Znaleziona

Szybka skrzynka mimo tłoku na chodniku. Dopisani jeszcze w rogu logbooka, niestety zapomnieliśmy zabrać nowego.

2443175 2017-04-17 13:30 hackereq (user activity205) - Znaleziona

najmniejszy jakiego do tej pory znalazłem.

Potrzebny nowy logbook

2426552 2017-04-02 14:11 Toex (user activity34) - Znaleziona

Jest w miejscu opisu. W logbook brak już miejsca na wpisy. Akurat piękna dziś pogoda.

2423208 2017-03-29 22:47 morvar (user activity223) - Znaleziona

Pierwsza, w dniu dzisiejszym, wprost nieprzyzwoicie prosta :)

2415730 2017-03-20 20:38 Lombi (user activity45) - Znaleziona

Szybko i skutecznie TFTC 

2414909 2017-03-19 21:26 Andzia87 (user activity198) - Znaleziona

Szybko podjęta razem z ptys78. Dzięki :)

2414281 2017-03-19 16:41 ptys78 (user activity127) - Znaleziona

ptys78

2411102 2017-03-14 12:50 pawciu3222 (user activity12) - Znaleziona

Jest nie zginął ;-)

2405067 2017-03-04 11:41 michal88 (user activity20) - Nieznaleziona

Niestety bez sukcesu :(

2311898 2016-09-28 09:59 Bartek111 (user activity8044) - Znaleziona

Szybka akcja. TFTC.

2298213 2016-09-16 13:22 mkolodziejski (user activity32) - Znaleziona

Tftc

2293501 2016-09-11 15:10 kasza41 (user activity86) - Znaleziona

Szybki kesz

2287867 2016-09-04 20:31 Wolf649 (user activity9) - Znaleziona

Dobrze schowany za rantem, nie widoczny od strony drogi, dostrzeżone od strony parku i zalogowany.

2285290 2016-09-03 14:51 Flyek (user activity201) - Znaleziona

TFTC :)

2279111 2016-08-28 16:30 basienieczka (user activity898) - Znaleziona

Druga wizyta w Pszczynie. Szybko poszło. TFTC.

2266263 2016-08-19 09:45 SO9DXT (user activity178) - Znaleziona

Szybki kesz, tftc

2254837 2016-08-12 17:02 niki23 (user activity27) - Znaleziona

TFTC

2247151 2016-08-07 17:23 Biełki (user activity214) - Znaleziona

Wysoko:)ale praktyczny wysięgnik dwuelementowy zadziałał niemal niepostrzeżenie ;p

2263082 2016-08-07 13:52 AER (user activity1595) - Znaleziona

Keszospacery Najmłodszego i Lepszej-Części-Drużyny ÆR. Rodzinnie, czyli z GRABSem +1 

Dziękujemy!

2246718 2016-08-07 13:52 G R A B S (user activity484) - Znaleziona

7 sierpnia 2016 13:52
Przyjemne keszowanie Pszczyńskie z ładniejszą oraz najmłodszym członkiem teamu AEternumRegnum w towarzystwie (+1) , czyli małżonki . Miał być wypad do Ustronia, ale widok sznurka wozów na Wisłę zniechęcił momentalnie . I nie żałujemy .

Taki szybki chłyt-myk i wpis. Podpowiedź mówi wszystko.
Pozdrawiam G R A B S

Ostatnio edytowany 2016-08-08 10:26:16 przez użytkownika G R A B S - w całości zmieniany 1 raz.

2233921 2016-07-28 19:31 Wipek (user activity17) - Nieznaleziona

Nie udało się :(

2230019 2016-07-24 14:30 Zlatan (user activity285) - Znaleziona

Park jest bardzo piękny. Dzięki za taki spacerek :)

Pozdrawiają
Tuś&Zlatan team

2210397 2016-07-10 18:19 Isia&Bartosz (user activity66) - Znaleziona

TFTC! Niestety bez olowka, ale jest fota kak cos ;)

2211450 2016-07-10 14:38 mateobinkow (user activity230) - Znaleziona

Raczej nie dla niskich ludzi :)

2210554 2016-07-10 14:38 krystynaaa (user activity210) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Pszczyna jak zawsze piękna :) 

2192681 2016-06-26 14:13 adamen5 (user activity1745) - Znaleziona

...znaleziona...dzięki za kesz...☺

2186647 2016-06-19 20:23 macc.bo (user activity1871) - Znaleziona

Dziękuję za skrzynkę! Szybko namierzona w towarzystwie gospol8.

2180124 2016-06-12 21:27 hobbbysta (user activity13939) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona bez problemu.Dzięki

2181038 2016-06-12 18:33 arek17020 (user activity120) - Znaleziona

Chwila szukania była, dzięki :)

2177522 2016-06-10 00:24 Kylwia (user activity8) - Znaleziona

2171444 2016-06-05 19:14 crazy_baby (user activity9575) - Znaleziona

moja polowa wyskoczyła z auta, poszła szukać i wróciła z niczym. potem poszłam ja pomacalam i skrzynka mikro była tam gdzie powinna.

2144840 2016-05-21 14:32 krzyk24 (user activity33) - Znaleziona

Znaleziona, Trzeba zabrać ze sobą ołówek. :-)

2132503 2016-05-09 21:42 dwojga (user activity45) - Nieznaleziona

Znak obmacany ale niestety nic

2129739 2016-05-08 17:35 Maciex (user activity459) - Znaleziona

znaleziona, dzięki

2142119 2016-05-06 02:18 mariolcziii (user activity6) - Nieznaleziona

Niestety nie znaleziona :(

2116492 2016-05-02 11:01 tomisim (user activity16) - Znaleziona

Znalezione razem z Thesaurą i babiorkiem dawno bo nie miałem konta a dopiero dziś wpisuje i nie ma mojego wpisu w logbooku

2114575 2016-05-01 19:02 rekomendacja yamibrave (user activity23) - Znaleziona

Fajne miejsce, znaleziona z narzeczoną :)

2111611 2016-04-23 13:48 anonym (user activity985) - Znaleziona

2102920 2016-04-23 13:48 Niemasz (user activity982) - Znaleziona

przy zwiedzaniu na szybko :)

2057877 2016-03-20 16:40 Thesaura (user activity69) - Znaleziona

Szybko prosto i przyjemnie. Wyprawa z Szymkiem i rodziną.

Logged with GeoCaches iOS application, 8 m. from the cache

2048453 2016-03-12 14:17 misiek (user activity3778) - Znaleziona

Znaleziona podczas sobotniego zwiedzania okolicy Pszczyny i Tychów, z Agathą i Kajem.

Dzięki i pozdrawiam.

2048419 2016-03-12 12:15 Agatha (user activity5620) - Znaleziona

Z Miśkiem i Kajem. Dziękuję i pozdrawiam!

2012322 2016-02-04 15:30 Książkowniczka (user activity39) - Nieznaleziona

Niestety nieznalezione. Szukałam w prawdopodobnym miejscu, nie było.

1955173 2015-11-14 21:34 tat11 (user activity1461) - Znaleziona

ładna brama , keszyk namierzony , dzieki

1954821 2015-11-14 17:21 Bućki (user activity2533) - Znaleziona

Brama ładna a kesz szybki :)

1856266 2015-08-24 20:47 Ala13 (user activity104) - Znaleziona

Przy okazji Dni Pszczyny. Wieczorem wszyscy tłoczyli się koło sceny, więc można było na spokojnie szukać. TFTC :)

1833523 2015-08-09 17:08 zxmiro (user activity66) - Znaleziona

Kesz ok<br />

1815098 2015-08-01 13:11 Losena (user activity1154) - Znaleziona

Szybko i sprawnie:)przed chwilą poznaliśmy Brodatego-dzięki

1773296 2015-07-03 14:00 Pigeonlkg19 (user activity690) - Znaleziona

Ciekawa brama i piękny park. Piękna pogoda aż zachęca do spacerowania i ... keszowania xD

1824665 2015-07-03 13:20 Ploska (user activity201) - Znaleziona

Jak ja dawno w Pszcz6ynie nie byłam, a jest co oglądać;)Kesz fajny TFTC!

1770277 2015-07-01 12:58 dixiluk (user activity86) - Znaleziona

Znaleziona podczas wspaniałego dnia z dziewczyną, TFTC

2514197 2015-06-05 10:20 czarny.kotel (user activity32) - Znaleziona

Już dawno znaleziony;)TFTC♥

1712939 2015-05-18 22:24 deg (user activity6442) - Znaleziona

Faktycznie - prosty patent i ciekawa brama. Dzięki za kesza i pokazanie miejsca.

1704987 2015-05-10 12:20 Wernyhora (user activity142) - Znaleziona

Zdobyta szybko w spaniałym towarzystwie.

1813100 2015-05-09 22:00 małaMi89 (user activity47) - Znaleziona

Poszło szybko... :)

1705557 2015-05-09 22:00 slm (user activity69) - Znaleziona

Szybko i sprawnie :)

1680779 2015-05-01 20:47 tas_cc (user activity291) - Znaleziona

Bez problemu, dzięki!

1672736 2015-04-25 16:39 QbAga (user activity430) - Znaleziona

Podjęte z Agą, kiedy Qba biegał na orientacje

1666548 2015-04-22 16:13 Garymove (user activity10) - Znaleziona

Znaleziona

1639722 2015-04-05 19:01 joasino (user activity90) - Znaleziona

Prosto, łatwo i przyjemnie

1638660 2015-04-04 20:54 B&A (user activity430) - Znaleziona

Szału nie ma, szybko zaliczona, zamykająca nasze dzisiejsze planowane kesze pszczyńskie w drodze na święta w Wiśle

1720363 2015-04-04 09:32 B&end (user activity508) - Znaleziona

Znaleziona za czasów teamu B&A w trasie na Wielkanoc w Wiśle. A zatem loguję z datą znalezienia.

1619330 2015-03-20 16:45 makcza (user activity39) - Znaleziona

znaleziona z siostrą

1605977 2015-03-08 19:44 andymysky (user activity425) - Znaleziona

Szybka skrzynka. Tftc!

1599539 2015-02-28 10:42 deny_ (user activity12) - Znaleziona

Tftc podczas sobotniej jazdy rowerem :-)

1585961 2015-02-19 21:50 blackburn (user activity10) - Znaleziona

Łatwo, szybko i zakończone sukcesem. 

1575796 2015-02-07 07:24 marika (user activity491) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dzięki

1539255 2014-12-29 17:03 my78 (user activity286) - Znaleziona

Szybko namierzona. Dzięki!

1513882 2014-11-19 10:36 umor09 (user activity150) - Znaleziona

elegancko:)

1507911 2014-11-11 16:38 wajsek (user activity10) - Znaleziona

Raz, dwa i już. Dzięki :)

1504940 2014-11-11 16:00 Kashu (user activity32) - Znaleziona

Szybko i sprawnie ;)

1502805 2014-11-11 15:52 egs (user activity85) - Znaleziona

Znaleziona podczas świątecznego wypadu na keszobranie w Pszczynie. Dziekuje:-)

1473669 2014-10-12 13:27 asiczy (user activity227) - Znaleziona

Niemal drive-in. Szybko i sprawnie.

dzieki!

1471319 2014-10-11 22:45 quietus (user activity465) - Znaleziona

Keszyk mały, znaleziony bez większych problemów. Znaleziony na wycieczce z córką.

1898839 2014-10-11 20:30 martusia1 (user activity407) - Znaleziona

Zaległy wpis. Kesz znaleziony z tatą (quietus)

1465507 2014-10-06 13:22 dzydzy (user activity3) - Znaleziona

,

1439771 2014-09-13 15:34 auu93 (user activity72) - Znaleziona

Łatwo znaleziona:)dzięki

1427084 2014-09-04 22:14 martamatylda (user activity426) - Znaleziona

Przeczekałam wyjeżdżający z parku radiowóz i kesz był w moich rękach. TFTC!

1407665 2014-08-23 17:28 railman (user activity365) - Znaleziona

W czasie Dni Pszczyny na parkowym spacerze. dZTK

1408645 2014-08-23 08:08 kajokajo (user activity86) - Znaleziona

Mocny magnes

1402680 2014-08-20 17:44 pm86 (user activity477) - Znaleziona

Tftc

1439218 2014-08-20 08:58 Muniu (user activity333) - Znaleziona

tftc :>

1397757 2014-08-17 23:41 osa123 (user activity48) - Znaleziona

Wieczornym spacerkiem. TFTC!

1393980 2014-08-16 22:27 Morcik (user activity49) - Znaleziona

THTC! Ładna ta Pszczyna :)

1371569 2014-08-03 19:48 gwarkoweszlaki (user activity171) - Znaleziona

Podjęta szybko : D

1353347 2014-07-22 00:00 olusiek (user activity16) - Znaleziona

Znaleziona dosyć szybko podczas rodzinnej wyprawy.

1331723 2014-07-06 18:45 g87p17 (user activity39) - Znaleziona

Podjęta szybko i sprawnie podczas rodzinnej wycieczki :)

1328676 2014-07-05 13:50 nayanka (user activity21) - Znaleziona

Podjęta z persiwal2000. Dzięki za skrzynkę

1322815 2014-07-01 17:45 Amiś (user activity54) - Znaleziona

Znaleziona podczas rowerowej wycieczki po Pszczynie i okolicach :)

1320927 2014-06-29 14:55 Smilla (user activity202) - Znaleziona

Na zakończenie spaceru. TFTC!

1294831 2014-06-08 23:43 Swiercu (user activity305) - Znaleziona

Szybka skrzyneczka na zakończenie rowerowo-keszowego dnia w Pszczynie :)

1289084 2014-06-05 21:24 PulosDoPapos (user activity24) - Znaleziona

Latwo szybko i przyjemnie. Dodalismy nowa karteczke bo na starej braklo juz miejsca.

1284406 2014-06-01 18:48 robek196969 (user activity160) - Znaleziona

akurat niebiescy wyjezdzali z parku, dziwnie patrzyli ,dzieki

1283828 2014-06-01 14:17 karwdo (user activity6770) - Znaleziona

Piękna brama...co do kesza...zabierzcie nowego loga jak ktoś będzie, bo ten już przepełniony. Podziękowali

1322632 2014-05-24 16:08 ForgottenSilesia (user activity4081) - Znaleziona

wycieczka do Pszczyny z Chochlikiem. szybko i sprawnie podjęta. dzięki

1279882 2014-05-24 16:08 Chochlik. (user activity4388) - Znaleziona

Poszło bardzo sprawnie. Od razy było wiadomo gdzie szukać. Znaleziono razem z ForgottenSilesia.

Dzięki

1253754 2014-05-08 12:51 BUMAG (user activity4091) - Znaleziona

kesza widać z daleka szybki szpil :) 

1238798 2014-05-02 19:00 Seamair (user activity2840) - Znaleziona

Pewnie w przeszłości brama prezentowała się lepiej. Kesz z cyklu bardzo prostych :)

1231789 2014-04-29 18:09 dadol (user activity33) - Znaleziona

Łatwy kesz. Namierzony bez większych problemów.

1230559 2014-04-27 18:13 lusitata (user activity209) - Znaleziona

Tak na deser po całodniowej wycieczce. Wyprawa z Robcie_m baaardzo owocna. TFTC.

1231573 2014-04-27 18:03 robcio_m (user activity257) - Znaleziona

Tu już po pifku-szybko i przyjemnie;)

1211503 2014-04-17 20:09 miras2014 (user activity31) - Znaleziona

Szybko znaleziony więc dalej w drogę, bo pora obiadowa się zbliża:)Dzięki za kesza!

1205297 2014-04-12 18:45 R-Sol (user activity6027) - Znaleziona

Kesz znaleziony w drodze powrotnej z wycieczki do parku w Pszczynie. Szybka i łatwa skrzynka.

Dziękujemy

1176973 2014-03-22 09:50 Włado (user activity329) - Znaleziona

1179873 2014-03-20 16:15 hanys123 (user activity4) - Znaleziona

Dobrze ukryta. Akurat się tłumy kręciły, więc trzeba było poczekać.

1128986 2014-02-05 20:54 Mxtu (user activity374) - Znaleziona

Wyjęcie logbooka ze środka to nie lada wyzwanie :)

1127258 2014-02-02 19:59 jabolek0889 (user activity14) - Znaleziona

pościzna :)

1127208 2014-02-02 19:21 miko_bs (user activity55) - Znaleziona

Szybko poszło:)

1127016 2014-02-02 17:27 kamior (user activity10) - Znaleziona

1126979 2014-02-02 17:06 GregiBerni (user activity18) - Znaleziona

dzieki:)szybko zlokalizowana :)

1126997 2014-02-02 16:00 Kadiri (user activity18) - Znaleziona

1127957 2014-02-02 13:23 SzymekiAniaM (user activity11) - Znaleziona

1126433 2014-02-01 20:41 Sopat (user activity112) - Znaleziona

Znaleziony

1101684 2014-01-01 21:44 varfolomiej (user activity137) - Znaleziona

tftc!USC varfo & natz

1094409 2013-12-27 17:21 fishu (user activity1649) - Znaleziona

Podczas &quot;zimowego&quot; spaceru z rodziną. Dziękuję za skrzneczkę.

1084044 2013-12-08 12:52 dariowrc (user activity85) - Znaleziona

Rachu ciachu i po strachu ;)

1078021 2013-11-21 09:45 mieszko (user activity4609) - Znaleziona

Znaleziona podczas spaceru po Pszczynie. Łatwe są tu skrzynki, a dobre:)

1049006 2013-10-27 22:03 pablo.chudini (user activity10) - Znaleziona

Znaleziona :)

1048276 2013-10-27 13:30 KorWik (user activity289) - Znaleziona

Znaleziona bardzo szybko:)ale mocno się trzyma ;)

1048129 2013-10-27 11:50 krewniak (user activity210) - Znaleziona

Znaleziona podczas jesiennego, niedzielnego wypadu do Pszczyny. Oj, mugoli mnóstwo ;). TFTC

1022037 2013-09-29 22:57 anna280 (user activity202) - Znaleziona

Znalezona bez problemu .Uśmiech
Dziekuje

1008898 2013-09-15 18:08 sanay (user activity27) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu.Włożyliśmy ołówek.

992858 2013-08-30 16:25 Musaje (user activity159) - Znaleziona

Chwilke trzebabylo poczekac az pewien pan zejdzie z ławki i sobie pojdzie poniewaz cały czas nas obserwował. ale po krotkiej chwili skrzyneczka przechwycona

986200 2013-08-18 15:44 tadeusz.z (user activity786) - Znaleziona

Bardzo szybka skrzyneczka, podjęta bezproblemowo.

986198 2013-08-18 15:44 mateusz.z (user activity785) - Znaleziona

Brama ładnie wygląda i wręcz zaprasza do wejścia :)

967720 2013-08-16 09:54 ZaBorZ_PL (user activity1614) - Znaleziona

Szybko, rowerowo.Dzięki Smile

966800 2013-08-15 15:00 hirsch team rodzinny (user activity322) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu. Dzięki za skrzynkę.

967661 2013-08-15 14:15 unieski (user activity8818) - Znaleziona

To był błyskawiczny kesz z Zyfiką Laughing

967200 2013-08-15 14:14 Zyfika (user activity8869) - Znaleziona

Szybko poszło, kesz znaleziony z UnieskimLaughing

957558 2013-08-06 23:52 zeyomir (user activity69) - Znaleziona

bez problemów :)

dzięki za skrzynkę!

942868 2013-07-27 18:46 skyyyler_ (user activity53) - Znaleziona

mocno się skubany trzyma na tym magnesie. ;)
TFTC.

936322 2013-07-21 22:11 KEISOR (user activity7732) - Znaleziona

Pszczyna rodzinnie. Dość osobliwie to wygląda. Dziękuje za skrzynkę.

928673 2013-07-16 17:34 Mario84 (user activity337) - Znaleziona

Szybki i bezproblemowo:)

925198 2013-07-14 16:30 PrzemoC (user activity101) - Znaleziona

921138 2013-07-07 15:04 Nefryt+ (user activity5091) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu. Dzięki za pokazanie miejsca.

915902 2013-07-06 23:54 5nip3r (user activity1913) - Znaleziona

Kiedyś już miałem okazję ją obejrzeć. A tym razem znaleźc kesza. No i git:)Kiedyś to sie ludzi estarali, żeby było ładnie.

916808 2013-07-06 20:26 Starlet (user activity942) - Znaleziona

Poszło łatwo. Ładna brama, szkoda tylko, że ludzie zamiast dbać o tą pozostałość niszczą ją :(

912258 2013-07-02 20:59 żeliwny (user activity2949) - Znaleziona

Przyznaje bez bicia - nie doczytałem w tym wypadku, o co chodzi i poszedłem na pałę. I tak idę sobie, idę, widzę w telefonie, że zbliżam się na miejsce i nagle widzę ...to.

I szkoda tylko, że lokalna hołota musiała się oczywiście dorwać do bramy, więc proces demolowania został rozpoczety. Przykre...
Dzięki wielkie za pokazanie miejsca! 

903397 2013-06-23 12:44 Pitt_er (user activity381) - Znaleziona

Znaleziona przy okazji zwiedzania Pszczyny:)TFTC :)

902593 2013-06-22 14:45 GFS (user activity16555) - Znaleziona

Ładna ta brama, dziękujemy.

891018 2013-06-09 11:23 bikusia (user activity257) - Znaleziona

Szybko i sprawnie podczas wycieczki do Pszczyny. Podjęta razem z kris walker.
Dzięki za kesza - pozdrawiam Wink.

890899 2013-06-09 11:22 kris walker (user activity917) - Znaleziona

Znaleziona podczas niedzielnego keszobrania w Pszczynie. Dziś 3 skrzynka, podjęta razem z keszerką bikusia. Ze względu na brak miejsca wymieniłem stary wilgotny logbook na nowy tymczasowy.
Dzięki za miejsce i kesza Cool

888352 2013-06-08 17:12 wormadam (user activity91) - Znaleziona

Podjęta podczas zwiedzania okolicznego zameczku i parku.

Przydałaby się wymiana logbooka bo już ciasno ;)

882376 2013-06-02 18:49 klimers (user activity56) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona podczas wypadu do Pszczyny. Dzięki wielkie fajne miejsce :)

882814 2013-06-02 17:05 orlikarnia (user activity11) - Znaleziona

Skrzynka w trochę kiepskim stanie, gdyby nie obecność niewiasty z wsuwką nie udałoby się wydostać logu.

865750 2013-05-16 09:40 rubin (user activity15544) - Znaleziona

Pszczyna piękne miasto. Dziękuję Nannette za podrzucenie:)mocny magnes:)tftc

860805 2013-05-12 12:18 anyx17 (user activity30) - Znaleziona

DZIEKI ZA SKRZYNKE :)

860067 2013-05-11 20:04 Rewizja (user activity40) - Znaleziona

dzieki za skrzynke 

848816 2013-05-04 16:38 asienkaaas (user activity190) - Znaleziona

Skrzynka szybko namierzona:) tez nie mialam odpowiedniego logbooka aby dorzucic i dodatkowo musialam wyjac ze skrzynki olowek poniewaz tak byl upchany z loogbookiem, ze cudem go nie potargalam, a wsadzenie olowka tak aby dalo sie wdzystko wyjac mogloby graniczyc z cudem. Byloby dobrze podmienic skrzyneczke na minimalnie wieksza :) 

TFTC! :)

847220 2013-05-03 17:28 mlekorlz (user activity139) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu a z racji deszczu nikt nie przeszkadzał. Logbooki które mieliśmy ze sobą były za duże więc nie wymieniliśmy na nowy

907345 2013-05-01 10:21 luki (user activity135) - Znaleziona

Rowerkiem po kesz :)

844018 2013-05-01 07:15 daroo88 (user activity2063) - Znaleziona

Logbook z paragonu.....no cóż lepsze to niż nic. A tak w ogóle to ten patent jest chyba szeroko rozpowszechniony w tych stronach bo dzisiaj w kilku skrzynkach znalazlem taki dziennik.

Dzięki za pokazanie ciekawego miejsca.

826564 2013-04-13 11:56 evolutionum (user activity155) - Znaleziona

Keszowanie w Pszczynie, wraz z Brego2004! Keszyk miły i przyjemny! Dodaliśmy logbook wymyślony na poczekaniu...sory za niego! Nie mieliśmy nic innego! Przydałaby się wymiana! TFTC

814375 2013-03-23 18:44 matchless (user activity113) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu.

813694 2013-03-17 20:19 wtyczka (user activity164) - Znaleziona

szybko, łatwo i przyjemnie! :)

794975 2013-02-14 15:00 Siejka (user activity61) - Znaleziona

Skrzynka bardzo szybko znaleziona ;) 

793961 2013-02-14 15:00 Coleyash (user activity23) - Znaleziona

Bardzo łatwa do znalezienia :)

Ołówek jest nienatemperowany :P

785306 2013-01-01 21:03 Tati (user activity2921) - Znaleziona

Noworoczne keszowanie po Pszczynie. Kolejne ciekawe miejsce odwiedzone.Skrzynka namierzona bardzo szybko.

Dziękuję i pozdrawiam, Tatiana

773685 2013-01-01 14:24 fredzio (user activity4414) - Znaleziona

Urokliwy element. Nawet ławeczka obok, na której na spokojnie można wpisać się na papier. Pensetą udało się wydobyć karteczki. Dzięki.

773870 2012-12-29 16:19 magdaa_r (user activity17) - Znaleziona

Bezproblemowo znaleziona ze znajomymi :)

768988 2012-12-27 13:01 deci79 (user activity8) - Znaleziona

Kesz znaleziony, kartki rwą się od wilgoci, dzięki za skrzynke

755458 2012-11-25 13:12 Adi70 (user activity91) - Znaleziona

Ciekawa budowla w naszych stronach kartki w keszu wilgłe i sie rozchodzą

742974 2012-11-07 22:19 linfallas (user activity2518) - Znaleziona

znaleziona na wycieczce z żoną po Pszczynie.Dzięki

736835 2012-10-28 19:40 Marcello002 (user activity2176) - Znaleziona

Szybko łatwo i przyjemnie w obecności Wonakka, który juz dawno temu znalazł skrzynkę Smile
TFTC!

716108 2012-09-29 22:34 Cyfrowa (user activity201) - Znaleziona

Gdyby nie podpowiesz ze kesz jest magnetyczny to w zyciu bym nie znalazla ;D

715725 2012-09-29 09:15 idem (user activity1950) - Znaleziona

kesz ma sie dobrze sobotnie poszukiwania zakończone sukcesem wraz z CyfrowaCool

711638 2012-09-23 09:03 Nannette (user activity14472) - Znaleziona

W świetnym, sprawdzonym składzie. Dzięki za kesza;)Co prawda raz było zajęte, ale za dwa keszoczasy już lepiej.

699684 2012-09-09 15:55 Happy_Duet (user activity358) - Znaleziona

Podjęta sprawnie podczas niedzielnego keszowania w Pszczynie ;)

781009 2012-08-20 17:37 Tisia (user activity11299) - Znaleziona

Zalogowano razem z użytkownikiem Driver przed rozpadem teamu Drivers.

677341 2012-08-20 17:37 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Szybko i sprawnie :)

Dzięki :)

677287 2012-08-20 16:41 atena.pl (user activity9696) - Znaleziona

Służbowo w Pszczynie, rewelacyjne skrzyneczki tu są, szybciutko namierzona i podjęta, piekna architektura, robi wrażenie, dziękuję Smile

678347 2012-08-19 11:06 Aines (user activity116) - Znaleziona

Zdobyta dzięki dobrej woli Sumera podczas keszowania na Pszczynie (o zgrozo trafiliśmy na dni Pszczyny ;/) aczkolwiek wypatrzona osobiście ;P Podjęta w miare bezboleśnie :)

TFTC :)

 

 

667319 2012-08-12 08:00 czirios (user activity1809) - Znaleziona

Ciekawy obiekt. W okolicy ani żywego ducha, więc i z keszem poszło sprawnie:) O ile dobrze pamiętam to logbook skończył się definitywnie. Dzięki za kesz!

660381 2012-08-06 20:59 WHYZIKI_TEAM (user activity20) - Znaleziona

Znaleziona z chłopakami. Loogbook pełny (niestety nie mieliśmy micro przy sobie). TFTC

650037 2012-07-22 23:35 Rob-Team (user activity3325) - Potrzebny serwis skrzynki

Skończyło się miejsce na wpisy.

650036 2012-07-22 18:50 Rob-Team (user activity3325) - Znaleziona

Zjazd z "jedynki" po 3 pszczyńskie kesze. Ten poszedł na pierwszy ogień. Dzięki.

645601 2012-07-22 12:30 inozaury (user activity310) - Znaleziona

Miejsce oczywiste więc skrzyneczka zaliczona bezproblemowo. TFTC

647141 2012-07-21 22:42 harpus (user activity6875) - Znaleziona

Szybko i sprawnie:)Przydałaby się wymiana logbooka bo były "jakieś wilgotne resztki":)

Ciekawa ta chińszczyzna :)

THX

639985 2012-07-05 23:13 Mario&Monia (user activity13229) - Znaleziona

Spontaniczny wypad w upalne popołudnie po pracy dags wraz Doktorkiem do Pszczyny i okolice. Wink W intuicyjnym miejscu, namierzona szybciutko i dalej w drogę.

632068 2012-07-05 17:19 Doc with the dog (user activity3316) - Znaleziona

Podjęta w miłym towarzystwie dags i Moni. Doktorek lubi pszczyńskie miejscówki. TFTC

629309 2012-07-05 16:39 złodzieje czasu & Esme (user activity2121) - Znaleziona

To chyba nie moj dzien;)Pan "mozg, mozg, mozg, mozg, mozg" mial niesamowita satysfakcje :)

dzieki - dags

660685 2012-07-01 19:45 Sumer-PL (user activity258) - Potrzebny serwis skrzynki

Logbook się rozsypuje, a i miejsca zaczyna już brakować.

660683 2012-07-01 19:45 Sumer-PL (user activity258) - Znaleziona

Podjęty w drodze powrotnej z SK2.

621617 2012-06-27 22:27 Bapupa (user activity59) - Znaleziona

Dobry kesz :D

619829 2012-06-23 23:10 tauro (user activity179) - Znaleziona

TFTC:)

617490 2012-06-23 21:41 Akurioci (user activity447) - Znaleziona

Mocny skład to i szybko poszło ;] TFTC

617438 2012-06-23 20:15 brodate gejsze (user activity1016) - Znaleziona

Wypatrzona przez Akurio podczas Pszczyńskiego keszowania. TFTC !

628372 2012-06-23 00:48 Norrolanquar (user activity80) - Znaleziona

615514 2012-06-21 11:05 Wonakk (user activity228) - Znaleziona

Zabrać nie kłopot, ale jak człowiek odłożyć próbuje, to naraz wszyscy z Pszczyny muszą wyjeżdżać...Wink

TFTC

614565 2012-06-19 18:45 kuss115 (user activity40) - Znaleziona

Znaleziona bez problemów. Dzięki.

612516 2012-06-17 20:12 Niesyto (user activity21) - Znaleziona

Pierwszy znalazca po reaktywacji! Troche trudno podjąć bo dużo ludzi się kręciło, ale w końcu się udało.
TFTC

611850 2012-06-17 14:13 pekacz (user activity29) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

484241 2011-12-17 18:50 pekacz (user activity29) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

479430 2011-12-04 19:28 Chlido (user activity113) - Znaleziona

Podjęta po informacji, bez kordów. Wcześniej wielokrotnie przyjeżdzałem obok tego miejsca. TFTC

478496 2011-12-03 17:47 freney (user activity6387) - Znaleziona

Brama ciekawa, a z keszem poszło sprawnie Smile

474622 2011-11-26 18:12 Dallas (user activity7702) - Znaleziona

Zakaz ruchu a my w ruchu Sealed

466500 2011-11-14 22:05 bunny team (user activity14) - Znaleziona

znaleziona

468400 2011-11-12 20:05 tygrys&zlotko (user activity31) - Znaleziona

dzięki

454616 2011-10-30 14:57 rogatek (user activity1479) - Komentarz

do spóły z Maniek_GDA

454605 2011-10-30 14:56 rogatek (user activity1479) - Znaleziona

do spóły z Maniek_GDA

453516 2011-10-30 14:00 Maniek (user activity1561) - Znaleziona

Znaleziona z Rogatkiem.

452808 2011-10-29 15:20 kasiasr (user activity485) - Znaleziona

Brama ładna ... Pozdrawiamy

Kaśka i Krzyś

447757 2011-10-21 07:48 MDkucharz (user activity9) - Znaleziona

441587 2011-10-08 19:15 Semenek (user activity1192) - Znaleziona

Z Qsiaki i Gudi po etapie historyczno-krajoznwczym podczas DMP. Dzięki :)

440909 2011-10-08 17:26 Qsiaki (user activity1034) - Znaleziona

Szybki wpis wraz z Semenekiem i Gudi podczas powrotu z Muzeum Prasy Śląskiej. FTFC!

434637 2011-10-01 10:00 romedalh (user activity203) - Znaleziona

Znalezione szybko i sprawnie. Miejsce mi znane, bardzo fajnie, że zostało okeszowane.

 

Dzięki za skrzynkę :)

430483 2011-09-26 08:00 pawel616 (user activity36) - Znaleziona

Fajna skrzynka, ciekawie ukryta, trochę włożylismy  ją niżej w rynienke by w ogole jej nie było widać, swietny pomysł z tym sznurkiem ,pozdrawiam P&M ;)

Na dodatek nasza pierwsza!

429779 2011-09-25 16:30 Blawiki (user activity70) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona :)

424709 2011-09-19 09:00 twkrol (user activity27) - Znaleziona

Znaleziona bez problemu, praktycznie drive-in.
Pomysł z nitką bardzo fajny :)

Ciekawa budowla, tyle razy tamtędy przejeżdżałem ale nigdy nie przyglądałem się tej architekturze.

TFTC

425250 2011-09-18 20:14 Kala (user activity27) - Znaleziona

Znaleziona błyskawicznie

TFTC !Wink

423837 2011-09-18 14:20 Pascallus (user activity159) - Znaleziona

3/4 skrzynka dzisiaj. Ciekawe miejsce, nigdy sie jeszcze przy tej bramie nie zatrzymywalem na dluzej, choc pewnie przechodzilem obok. Kesz namierzony bardzo szybko.

Skrzynka cala, sucho w srodku.

Dzieki za kesza.

430896 2011-09-18 10:38 enek (user activity116) - Znaleziona

Znaleziona ot przejazdem

422855 2011-09-17 11:50 beny (user activity186) - Znaleziona

Szybka szkrzynka. Co do znaku to stoi tam zakaz ruchu, a nie zakaz wjazdu.

422825 2011-09-17 09:45 laszlo-pl (user activity1006) - Znaleziona

2/8 dzisiaj. Ekspresowa skrzynka

422852 2011-09-16 12:12 andrejews (user activity367) - Znaleziona

Znaleziona :)

422257 2011-09-16 12:09 Dzyndzolina (user activity1122) - Znaleziona

Nie chciało sie macac, wiec andrejews znalazł jako pierwszy:-) ciekawy obiekt. Dzieki:-)

422004 2011-09-15 23:02 Basiaczek (user activity228) - Znaleziona

Ścigaliśmy się z Wookhashem kto wymaca pierwszy i ja zajęłam zaszczytne drugie miejsce a on był przedostatni.

421954 2011-09-15 22:29 Wookhash (user activity759) - Znaleziona

Nawet na takich skrzyneczkach można się ścigać z dziewczyną kto pierwszy wymaca keszyka.