Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu Projekt PL: Jurgów [Art_163]    {{found}} 150x {{not_found}} 5x {{log_note}} 2x Photo 1x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

3262998 2019-12-24 21:56 Hr. Jan Usz (user activity11566) - Znaleziona

Przyznaję w Jurgowie nie byłem. A lubię i Spisz i Orawę, więc jeszcze nic straconego. Dzięki.

3235856 2019-11-11 12:53 Bartek111 (user activity8115) - Znaleziona

Tutaj wszystko było jasne, dlatego zostawiliśmy reaktywację mikrusem na najbliższym narożnym słupie po drugiej stronie drogi.
Kordy brane z terenu (trochę mogą być nie dokładne)

n 50 42 400
e 18 46 778

3237445 2019-11-11 12:51 Tris (user activity11243) - Znaleziona

Najwyższy czas zmierzyć się z PL-ką, w sumie to chyba już ostatni moment, bo ścieżka powoli znika z mapy. Dzięki za kesz.

3236634 2019-11-10 08:08 unkas (user activity11421) - Znaleziona

Jak nie było, to już jest

2891074 2018-08-26 14:30 Apacz_pl (user activity203) - Nieznaleziona

Przegrzebaliśmy każdy pieniek, ale nic nie znaleźliśmy.

2882784 2018-08-26 10:35 JAsiek. (user activity2653) - Nieznaleziona

Tutaj nie było żadnych wątpliwości - okolica wykarczowana i zaorana. Widać dość świeże opony po ciągniku leśnym. Na kordach łyso, dwa pieńki, które cudem się uchowały w odległości 20 metrów nie zawierały śladu kesza. Wysiedliśmy z auta jedynie po to, żeby się utwierdzić w naszych DNFach.  Szkoda.

2749005 2018-05-02 10:25 karwo69 (user activity455) - Znaleziona

Majówkowe keszowanie z Ejvenem i malenstwem. Tego kesza nie podjeliśmy rok temu, ale tym razem jest :)

2748610 2018-05-02 10:25 malenstwo (user activity1159) - Znaleziona

Majówka 2018 - #42 - razem z Karwo69 i Ejven

rok temu, przy pierwszej zabawie z Projektem PL, nie mieliśmy szczęścia w tym miejscu, bo się zepsuł traktor mugolą, ale teraz szybko wypatrzony i podjęty keszyk :)

2702340 2018-03-08 11:31 sthomas70 (user activity515) - Znaleziona

szybko i sprawnie Tylko znowu wpisane nadpalonym patykiem

2694392 2018-02-18 15:09 karbok (user activity20) - Znaleziona

Trochę mokry w środku. Przydała się podpowiedź w komentarzu

2639655 2017-10-14 16:00 Oni_no_Pejot (user activity3094) - Znaleziona

Weekendowe keszowanie z Jemiołką:) TFTC:)

2625567 2017-10-14 16:00 jemiolka (user activity3316) - Znaleziona

Naszukaliśmy się trochę. Rozgrzebaliśmy wszystkie pniaki w okolicy.  Skrzynkę zauważyłam całkiem przypadkiem, ale nie w pniaku, tylko raczej w pniaczku, całkiem małym i niepozornym. Przymaskowaliśmy patykami po keszersku. Dzięki.

2623683 2017-09-02 16:08 Lumen (user activity3801) - Znaleziona

Las rzeczywiście wycięty, reaktywacja znaleziona bez problemu, odłożyliśmy z xludem porządniej bo chyba jakiś zwierz próbował zrobić z niej mobilniaka. Dziękuję!

2504695 2017-06-12 16:20 Thundercat (user activity1193) - Znaleziona

Znaleziona z galowianieDzięki

2503619 2017-06-12 15:43 galowianie (user activity2112) - Znaleziona

Znaleziono własną reaktywację wraz z Thundercat.

2503618 2017-06-12 15:43 galowianie (user activity2112) - Wykonano serwis

Las wycięty.Pomimo długiego szukania, kesza nie udało się znaleźć.Zrobiliśmy reaktywację,na kordach koło pieńka(zdjęcie spojler),kilka metrów od ścieżki maskowanie leśne,większe mikro.

Obrazki do tego wpisu:
pieniek,widok w stronę ścieżki.
pieniek,widok w stronę ścieżki.

2457704 2017-05-01 12:20 malenstwo (user activity1159) - Komentarz

Niestety trwała dzisiaj wycinka i akurat w przyczepie traktora poszła guma mniej więcej na kordach kesza... nie było szans na podjęcie i sprawdzenie lokalizacji, ale jeszcze tu kiedyś wrócimy :)

2424610 2017-03-31 21:10 vejo (user activity1874) - Nieznaleziona

Niestety nie udało się, choć szukałem długo widząc wczorajszy wpis o znalezieniu. Teren całkowicie wycięty, a czytając wcześniejsze logi wnioskuję, że kesz raczej nie przeżył, chyba , że zmienił położenie. Może spróbuję jeszcze raz po kolejnym zalogowaniu znalezienia.

2423509 2017-03-30 12:49 maslan76 (user activity43) - Znaleziona

Las wycięty. Na kordach kupa gałęzi i wyjeżdżone droga przez sprzęt

2313525 2016-10-01 15:17 Marcin & Sylwia (user activity1356) - Znaleziona

Sobotnie keszowanko w ramach akcji projekt pl...ciezko bylo

2243065 2016-07-25 17:11 aneczka100+JB (user activity2280) - Znaleziona

Tu odpuściliśmy sobie drive-inowanie parkując do czterech keszy niedaleko "Czarnego Dunajca", co zaowocowało przyjemnym około dwukilometrowym spacerkiem.

"Agresywny" się nam poopierał. Nie dość, że zaskakujący z założenia, to jeszcze nie zmieścił się w kadrze w chwili robienia fotospoilera.

TFTC

PS: Podczas powrotu z Projektu do domu - takiego trochę naookoło - zainspirowani PPLką odwiedziliśmy prawdziwy Jurgów.

2210565 2016-07-10 16:50 Ciapciak (user activity1220) - Znaleziona

Korzeń potulnie oddał kesza, nie trzeba było nawet perswazji, chyba stał się pacyfistą, dzięki!

2031183 2016-02-23 16:45 RadomirW (user activity313) - Znaleziona

Prawdziwe cuda natury, świat staje na głowie normalnie. Logbook  dobrym stanie. TFTC. Dosyć na dzisiaj bo ciemno się robi.

1960126 2015-11-22 22:58 SYSTEM (user activity0) - Komentarz

Przeprowadzono procedurę adopcji skrzynki. Dotychczasowym właścicielem był art_noise . Nowym właścicielem został użytkownik Reneee.

1909112 2015-10-02 18:52 Kobex (user activity2124) - Znaleziona

Aż taki agresywny to on nie był . Troche czasu tutaj spędziliśmy ze względu na to że nie w ten sposób co trzeba szukaliśmy, dopiero logi pomogły. Dzieki!

1827584 2015-07-27 13:25 Agata* (user activity1227) - Znaleziona

Hehe agresywny korzeń nam nie straszny:)Dezerter rozprawił się z nim niezwykle szybko:)Dziękuję!

1829381 2015-07-27 13:23 Dezerter (user activity3781) - Znaleziona

Podejmując skrzynkę Żywca Okocim [I♥PL] próbowałem sobie przypomnieć, o którą skrzynkę z PPL mu chodziło - z tym agresywnym korzeniem. Teraz już wiem - ale czy on taki agresywny? Już raczej nie. Jedno jest pewne - trudność jest nieco podniesiona;)Dzięki za kesza.

1724435 2015-05-28 23:19 deg (user activity6442) - Znaleziona

Szukam raz, drugi - bez rezultatu. Postanowiłem poczytać logi. Po chwili podnoszę wzrok, a tu kesz na wyciągnięcie ręki. Sprytna bestia. Dzięki

1426361 2014-08-06 17:12 PJ_Team (user activity868) - Znaleziona

Jurgów namierzony i zaliczony. Dzięki.

1359909 2014-07-20 11:44 Czarodziej (user activity2992) - Znaleziona

Znaleziona podczas atakowania projektu PL z pomorską ekipą. Dzięki.

1354329 2014-07-20 11:44 Emerahl&Arcus (user activity139) - Znaleziona

Znaleziona z Czarodziej, mirtis, djdioda i Verdant. Dzięki! :)

1351399 2014-07-20 11:44 djdioda (user activity1595) - Znaleziona

Znaleziona z pomorską ekipą, dzięki!

1351273 2014-07-20 11:44 Verdant (user activity2103) - Znaleziona

Znaleziona podczas piątego dnia zdobywania projektu PL w pomorskiej ekipie w składzie: mirtis, emerahl&arcus, Czarodziej i jak zawsze djdioda :) Dzięki!

1351238 2014-07-20 11:20 mirtis (user activity1951) - Znaleziona

z pomorską ekipą ;)

1311831 2014-06-20 18:29 Akurioci (user activity447) - Znaleziona

Z agresywnym korzeniem najlepiej poradziła sobie Pani Marokesowa:) Dzięki za fajny pomysł;)

1315610 2014-06-20 12:00 Marokes (user activity595) - Znaleziona

Taki żarcik? Rozumiemy.:)Podobało się. Wyprawa zespołów Marokes i Akuriotów na Projekt PL. Dziękujemy za skrzyneczkę!

1258970 2014-05-11 23:41 kazio i lila (user activity2579) - Znaleziona

Rodzinna wycieczka rowerowa z Maja Team,fajny ten korzeń,dzięki.

2252098 2014-05-11 11:38 MajaTeam (user activity409) - Znaleziona

Szybko i sprawnie.

1235030 2014-05-01 14:11 hirsch team rodzinny (user activity323) - Znaleziona

Fajna, pomysłowa skrzynka.

dziękujemy!

wzięto:sówkę

do środka: breloczek lotto

Ostatnio edytowany 2014-05-01 20:07:09 przez użytkownika hirsch team rodzinny - w całości zmieniany 1 raz.

1185478 2014-03-30 00:00 RedRock.pl (user activity150) - Znaleziona

ciekawy korzen :))
----------------------------------------------
Miasto Sportu dziekuje za kolejna skrzynke :)

1192427 2014-03-23 09:40 kris walker (user activity917) - Znaleziona

Znaleziona podczas drugiego dnia na Projekcie PL w doborowym towarzystwie GFSa i TolBoya.

Szybka rowerowa skrzynka, pomysłowe maskowanie. Dzięki za miejsce i kesza .

1179853 2014-03-23 09:40 GFS (user activity16665) - Znaleziona

Uśmiałem się tutaj z mojej nie udolności prawie trzy lata temu, gdy po raz pierwszy odwiedziłem projekt. Wtedy nie mogłem znaleźć tego agresywnego korzenia. Dzisiaj już z daleka zobaczyłem ewentualne miejsce ukrycia. Dziękuję.

1180170 2014-03-23 09:37 TolBoy (user activity809) - Znaleziona

Weekendowy wypad na projekt w towarzystwie GFS-a i krisa walkera.
Kesz szybko namierzony, logowanie w logbooku i dalej w trasę.
Dzięki za skrzynkę.

1139696 2014-02-15 13:15 norbinorek (user activity9311) - Znaleziona

 w podpatrzony u bestii pozycji dokonałem wpisu do logbooka , szczęście nikt nie przechodził bo by mu kopara opadła

dzięki

1135431 2014-02-12 10:41 rubin (user activity15583) - Znaleziona

Wszyscy wokół już PL mają więc trzeba samemu zdobywać:)Byłem niedaleko więc mimo padającego śniegu nie mogłem się powstrzymać:)heh trafiłem też na inny agresywny korzeń:)ale nic w nim nie znalazłem:)trochę popatrzyłem i jest :) 

Ostatnio edytowany 2014-02-13 06:30:06 przez użytkownika rubin - w całości zmieniany 1 raz.

1133866 2014-02-08 09:43 Whatever (user activity11701) - Znaleziona

Rozbawiło nas to ;-)

Tisia wepchana po kesza i sru dalej :)

Dzięki i pozdrawiam

1131408 2014-02-08 09:40 rekomendacja silentium (user activity1240) - Znaleziona

Chwilę nam zajęło znalezienie właściwego korzenia, ostatecznie zajęła się nim Tisia :-)

Bardzo zabawne;-)Dzięki.

Ostatnio edytowany 2014-02-09 10:32:00 przez użytkownika silentium - w całości zmieniany 1 raz.

1133157 2014-02-08 09:01 Tisia (user activity11314) - Znaleziona

Hehhehehhehhe:DA to ci dopiero historia :D

Śmieszna sprawa, dzięki znakomite :)

1056860 2013-11-02 10:51 rakuu (user activity628) - Znaleziona

Heh... agresywny... i to nawet bardzo:)Dzięki za kesza! Zdobyta razem z kgawor i bechemem! Zapraszamy do Jeleniej Góry!

1056420 2013-11-02 10:51 kgawor (user activity615) - Znaleziona

Chwila szukania nie tam gdzie trzeba, przestawienie na inny obszar poszukiwań i skrzyneczka wpadła w nasze ręce. Znaleziona razem z rakuu i bechem. Dzięki wielkie za skrzyneczkę! Pozdrowienia z Jeleniej Góry :-)

1047074 2013-10-23 14:41 Okta (user activity211) - Znaleziona

już się zaczełam denerwować, że wszyscy wpadają na kesza, a my z Alim jak zwykle z tej trudniejszej strony..Krzyk ale po przeczytaniu logów zaczeło sie rozjaśniać w makówce. znaleziony.

1044981 2013-10-23 14:41 ali (user activity269) - Znaleziona

Korzeń to korzeń, obszukaliśmy najbardziej wystający. Logi znów pomogły naprowadzić intuicję na właściwy trop.

1024960 2013-09-29 10:09 ZaBorZ_PL (user activity1614) - Znaleziona

Dzięki :)

1022282 2013-09-29 09:38 Dallas (user activity7712) - Znaleziona

Wypatrzona z daaaaaleka wiec tylko wpis i w drogę:) Dzięki

1013072 2013-09-13 11:35 Driver (user activity10013) - Znaleziona

Na początek obraliśmy zły level poszukiwań, co spowodowało kilku minutowe bez owocne poszukiwania. Następnie doczytałem logi, zmieniłem level i skrzynka w łapkach :)
Dzięki :)

1010900 2013-09-13 01:17 atena.pl (user activity9701) - Znaleziona

Siódma skrzyneczka z projektu PL. Nam też tutaj trochę zeszło, ale korzeń jakiś tak nie bardzo już agresywny Mrugnięcie, dziękujęUśmiech

986910 2013-08-24 13:36 marabut (user activity1166) - Znaleziona

nie taki korzeń straszny:Dhehe dobry zart tymfa wart !

985471 2013-08-24 13:36 Kasiorek (user activity924) - Znaleziona

Oj agresywny ten korzeń, agresywny. Jakbym nie uciekła w odpowiednim czasie to zaatakowałby mnie on za sprawą Marabuta - oj, mogłoby zaboleć... Tongue out

990417 2013-08-21 14:38 bechem (user activity1169) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas wyprawy śladem południowego kesza. Wpis hurtowy niestety, ale nazbierałem trochę tych skrzyneczek i nie wszystkie pamiętam dokładnie. Dziękuję bardzo wszystkim autorom skrzynek, które znalazły się na mojej drodze. Dawno nie wędrowałem z plecakiem i postanowiłem nadrobić te zaległości. Skrzyneczki wyznaczały kierunek. Trochę po lasach, trochę po miastach. Szczególne dzięki dla SteppenWolf i Efta za gościnę w Bytomiu i wspólne keszowanie.

976562 2013-08-18 14:47 Aikido (user activity2941) - Nieznaleziona

Raju. Tak bardzo się starałem, spędziłem godzinę i nie znalazłem. Chyba musze zmienić okulary. A następnym razem jak się domyślam, nie będę patrzył na podpowiedź Undecided.

1385099 2013-08-11 15:29 jedrzej180 (user activity854) - Znaleziona

Nadrabianie zaległych wpisów. Znaleziona wraz z RoDaJJ, pozdrawiam, J180

Ostatnio edytowany 2014-08-13 20:10:31 przez użytkownika jedrzej180 - w całości zmieniany 1 raz.

950513 2013-07-27 12:33 yoshio (user activity1951) - Znaleziona

4-osobowy łódzki team.<br /> raz dałem się nabrać na taki numer. i wystarczy.

948905 2013-07-27 10:36 morrison-1986 (user activity2260) - Znaleziona

W ekipie z budgetem, skyqenem i yoshio!

Maskowanie znane;). Przywiózł je do Łodzi nasz Towarzysz - Nefryt. Dzięki temu poszło trochę łatwiej.

Człowiek od czarnej roboty dał radę:).

Dzięki!

946337 2013-07-27 10:36 Skyqen (user activity4717) - Znaleziona

Podjęta z silną łódzką ekipą w składzie: budget-lodz, yoshio, morrison-1986. Maskowanie znane z Łodzi, więc poszło dość szybko. Dzięki Wink

945997 2013-07-27 10:33 budget-lodz (user activity2757) - Znaleziona

Skrzynka zdobyta w prężnej łódzkiej ekipie w składzie Morrison-1986, Yoshio, Skyqen. Dziękujemy ;-)

hahah... mamy kopię tego w Łodzi więc problemu nie było ;-)

919501 2013-07-09 11:40 RoDaJJ (user activity7332) - Znaleziona

Kesz wziął rozwód z maskowaniem i dlatego pewnie cały zamókł. Przywróciliśmy prawdopodobny stan pierwotny, lekko osuszyliśmy zawartość. Naturalność kesza bardzo nam się spodobała, grunt to ekologia maskująca. Dziękujemy !

910121 2013-06-30 22:51 janzow (user activity2952) - Znaleziona

Po przeczytaniu wszystkich wpisów, korzeń robi się mniej  agresywny, a do tego widoczny, warto było uczyć się czytać, TFTCCool

910534 2013-06-30 09:39 Holka (user activity2958) - Znaleziona

Przy pracy zespołowej korzeń daje się oswoić:)

Dziękuję!

889935 2013-06-07 20:02 rekomendacja freney (user activity6439) - Znaleziona

Dał mi popalić ten agresywny korzeń, więcej nie będe spoilerować Wink

Kesz zdobyty w ramach kolejnego wypadu na PL-kę :)

TFTC

850488 2013-05-03 10:08 krótkofalówka (user activity1028) - Znaleziona

Kiedy Wołek pomagał mi podjąć tą skrzynkę, wyglądaliśmy jak rodem z Benny Hill Show - Agnieszka prawie położyła się ze śmiechu na ścieżce:Ddobrze, że nie wylądowałam w błocie, którego podczas majówki nie brakowało!

Dziękuję i pozdrawiam,

Karolina SQ9KFS

875034 2013-05-03 01:42 maria awaria (user activity114) - Znaleziona

Podjęta podczas niezwykle wesołej akcji;)w trakcie majówkowej wyprawy na PPL wraz z Wołkami i krótkofalówką.

Dzięki!

855789 2013-05-01 08:53 rekomendacja [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

No ten to nas rozwalił na łopatki Cool 20 min szukania i nic. Szybkie zajżenie do poprzednich logów i co? Namierzony przez Wołka natychmiast. Śmieje się i śmieje ten Wołek a lepsza połowa dopiero po dłuższej chwili widzi z czego:)To się nazywa ślepota na "agresywne korzenie"

811575 2013-03-16 15:13 fredzio (user activity4414) - Znaleziona

Drugie spotkanie z Projektem. Wspólna wyprawa, całodzienny mroźny i słoneczny dzień. Ta skrzynka była jedną z trzech pozycji obowiązkowych podczas dzisiejszej wyprawy. Auto zostawione przed lasem i piesze 1,4km wykonaliśmy, bo moja ciekawość za co te liczne gwiazdki była ogromna.

Hehe przygody tu też były niezłe. Najwyższy schodek mało pewny. Na szczeście daliśmy radę z tego pod nim.

Dzięki wielkie.

841943 2013-03-16 08:57 Tati (user activity2921) - Znaleziona

Dzięki, Tatiana

755976 2012-11-23 15:37 sebastian (user activity4037) - Nieznaleziona

Nieznaleziona podczas listopadowego keszowania na Projekcie PL. Pomimo mojej agrsji wobec wszystkich położonych wokół korzeni, żaden nie chciał jej odwzajemnić.

Pozdrawiam - Sebek

728428 2012-09-30 14:00 goldenfish (user activity942) - Znaleziona

Coż mózg podpowiada nam obrazy zaczerpnięte z naszych doświadczeń... Ten korzeń był z pewnością niestandardowy. Śmiałam się dłuższą chwilę zanim ekipa zorientowała się dlaczego...

718262 2012-09-30 14:00 sajmon (user activity1863) - Znaleziona

PPLcz6 w szerokim składzie z goldenfish, łowcą_łosi oraz gronym, urbex bamber i mag747

korzeń nie tyle agresywny, co po prostu opił się jakichś specyfików zakupionych w sklepie na "B" za 2,49... a może po tym u niego ta agresja?

717782 2012-09-30 14:00 Urbex Bamber (user activity2310) - Znaleziona

Odnaleziona w silnym składzie z goldenfish, mag(***:)), simon.z.pl, łowca_łosi, grony.

Bardzo oryginalny korzeń:)Poszukiwania zajęły nam nieco czasu, a sądząc po przekopanych korzeniach w okolicy chyba nie tylko nam. No ale cóż w końcu to agresywny korzeń, więc nie mogło być zbyt łatwo :D

758040 2012-09-30 13:46 łowca_łosi (user activity1078) - Znaleziona

6 etap keszowania w zacnym towarzystwie sajmona.z.pl, goldenfish oraz gronym, urbex bamber i mag747

718061 2012-09-17 20:51 rekomendacja matti151 (user activity772) - Znaleziona

He tubie to. 

757134 2012-09-17 18:38 rekomendacja uncle_cox (user activity423) - Znaleziona

Znaleziona z Raniżowską Bandą TFTC

717032 2012-09-17 12:25 rekomendacja matilis (user activity1714) - Znaleziona

Draństwo!!!Sealed

Nic więcej nie mówię.

 

700700 2012-09-09 09:36 rekomendacja Nefryt+ (user activity5091) - Znaleziona

Bardzo wredny sposób ukrycia skrzynki. Śmiałem sie bez końca:)Widać że jakieś strasznie głodne dziki odwiedzają ta okolicę bo wszystkie pieńki przeryte. Za pomysłowość zielona gwiazda się należy.

686714 2012-08-16 20:00 rekomendacja Namarie (user activity1358) - Znaleziona

Dotarliśmy tu już po zmroku. I trochę nam zeszło - szczególnie, że wszystko przy latarkach.. Koordy rzucały w bok w kępkę krzali (mapy też), z trudem dowlókł się spoiler, dłuugie nocne namierzanie, szukanie i hmm.. wyjmowanie kesza.

Bez dwóch zdań najwredniejsza skrzynka na projekcie. True evil. Taka złośliwość musi być nagrodzona Smile

694255 2012-08-16 01:30 rekomendacja Nornick (user activity1190) - Znaleziona

Szukaliśmy tuż po zmroku, ale w końcu trafiliśmy na dobry trop. Na notatce audio słychać same inwektywy pod adresem Artnoise'a, więc fajna skrzynka. Dzięki!

674258 2012-08-12 22:06 rekomendacja klikon56 (user activity1261) - Znaleziona

grrrrrrr... ilu nam tu czasu zeszło  -pienków w okolicy sporo i prawie kazdy w granicy do 30metrow został przeczepany. Kiedy juz zwatpiony wracałem do auta to Narzeczona krzykneła ze go widzi!  Pytam -gdzie? skoro wszystko zostało juz przeczepane?  Spojrz! i znów mówie o kur......  jak mozna byc tak wrednym i wpasc na tak wyrafinowany pomysł ukrycia !!!!!   Teraz sie z tego smieje i daje gwiazde za tyle emocji podczas zaliczania kolejnego etapu PL 

655320 2012-07-28 17:06 michal_2002 (user activity1866) - Znaleziona

Znaleziona podczas wspólnej wyprawy z OchKarolem

dziękujemy i pozdrawiamy

654668 2012-07-28 17:06 ochkarol (user activity1820) - Znaleziona

17:06 Tx.

646054 2012-07-17 07:57 kawior&jardo (user activity2871) - Znaleziona

Po znalezieniu tej skrzynki staliśmy się nieco agresywni. Jak zwykle fajnie.

632377 2012-07-08 20:00 odludeq (user activity728) - Znaleziona

bardzo dziękuję założycielowi za dawkę absurdalnego humoru na koniec dnia ;-)

632107 2012-07-08 18:32 Dzyndzolina (user activity1122) - Znaleziona

Odludeq patrzy i patrzy i nie widzi:)Trza wiedzieć gdzie kierować swój wzrok:)Ponoć kobiety częściej bujają w sferze marzeń i takie tam - to pomaga przy keszowaniu :)

Przy podejmowaniu sprawiedliwy podział. PPL ćwiczy sprawność :)

TFTC!

656419 2012-07-07 11:40 szonmi (user activity133) - Znaleziona

znaleziona ms:)

685071 2012-07-07 09:39 kraiza (user activity82) - Znaleziona

znaleziona

622606 2012-06-25 09:16 halloon (user activity324) - Znaleziona

Też za drugim podejściem, jednak wprawy się nabiera wraz z ilością keszy.

Dzięki wielkie!

613702 2012-06-18 23:37 rekomendacja KEISOR (user activity7732) - Znaleziona

I tu zostawiam zielone jako, że poszukiwania chwile trwały. Haha, nie dość, że korzeń agresywny to jeszcze bije !.... po oczach nawet z dalszej odległości. Pięknie dziękuje za skrzynkę.

613799 2012-06-18 09:17 shah (user activity1645) - Znaleziona

Tu troszkę czasu zeszło... niestety ale to podpowiedź spowodowała tak długi czas poszukiwań. Można ją interpretować na wiele sposobów, a lokalizacja skrzynki na wydrukowanej mapie topo pokazuje zupełnie inne miejsce...

Gdyby nie keisor biegający po lesie szukający zasięgu to pewnie szukalibyśmy do rana...

 

608835 2012-06-10 17:36 rafał+magda (user activity1199) - Znaleziona

Znaleziona, ale trochę się pokręciliśmy po okolicy. Dzięki!

628662 2012-06-09 15:55 Kamilos9117 (user activity389) - Znaleziona

faktycznie korzen jakis taki dziwny no troche agresywny ale przy nas jakis taki spokojniejszy sie zrobil :PP

TFTC

607471 2012-06-09 13:55 marvet (user activity2149) - Znaleziona

Dzień 3 z 3 na Projekcie PL.
Faktycznie jakiś dziwny ten korzeń:)Nas jednak oszczędził!

608280 2012-06-07 13:24 harpus (user activity6875) - Znaleziona

Zanim rozpędzilismy się na rowerkach juz trzeba było hamować:)niestety gpsy nie zachamowały i z początku szukałem w innej części lasu :P

No gdzie może przebywać agresywny korzeń??... :D

THX

607492 2012-06-07 00:00 baloniarz (user activity7367) - Znaleziona

15:20 Drugi dzień na PPL wspólnie Harpusem. Ach ten korzeń THS

543427 2012-04-09 11:48 rekomendacja etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

Uwaga w okolicy grasują korzenie. Wyjątkowo agresywne! Jak się taki do dachu samochodu uczepi to może cały dzień tak jeździć. Fajny pomysł, a jak to autor przewidział okolica intensywnie skłujkowana Wink Dzięki i pozdrowienia. Ania i Marcin

518987 2012-03-10 13:43 Doc with the dog (user activity3316) - Znaleziona

Podjęta podczas sobotniego, całodziennego "otwarcia" sezonu keszowego w towarzystwie dags i Agathy.:) Dość szybko podjęta.

Faktycznie, korzeń dość agresywny:)Agatha occzywiśćie poprawiła maskowanie :)

TFTC

520713 2012-03-10 11:00 rekomendacja Agatha (user activity5620) - Znaleziona

Szalony korzeń! Świetnie się bawiłam w Jurgowie tej soboty... Dziękuję i pozdrawiam!

464927 2011-11-12 20:22 degrindolada (user activity526) - Znaleziona

Zdecydowanie myląca podpowiedź, zrezygnowani skrzynkę w końcu znaleźliśmy:) TFTC!

466987 2011-11-12 11:00 augusto-PL (user activity152) - Znaleziona

Kesz wyhaczony w towarzystwie degringolady, aricji i husky-PL Smile

TFTC !!!

465777 2011-11-12 11:00 Husky-PL (user activity510) - Znaleziona

#20/DII/PPL. Po wyczerpujących poszukiwaniach trzeba było odpalić spojlaka, który wyprostował nasze pochylone ciałka. TFTC.

466752 2011-11-12 00:16 aricja (user activity129) - Znaleziona

chyba lekko nas ten korzeń wkurzył:Pdzięęęki!

466700 2011-11-11 15:51 fishu (user activity1649) - Znaleziona

Potulny jak baranek i w ogóle nas nie atakował, widać poprzednicy postarali się o oswajanie :)

465637 2011-11-11 15:51 m2m (user activity1259) - Znaleziona

Dags po raz kolejny została nazwana bohaterką tego wypadu na PPL:)Dzięki za ciekawą keszynkę, spodziewałam się czegoś innego tutaj :)

466467 2011-11-11 15:50 wojas (user activity345) - Znaleziona

Tutaj znowu podziękowania dla dags za sprawne podjęcie

pozdrawiamy monika i wojas

507715 2011-11-11 15:30 OrMiGroup (user activity458) - Znaleziona

Hej!
Skrzynka wyhaczona podczas ID4 w większym gronie (fishu, m2m, monika&wojas, aureliak i dags)

Taa, a moim zdaniem wbrew obiegowej opinii naszej grupy zdobywców korzeń był bardzo agresywny:)W dodatku do oka naleciało mi piasku z buta dags:)Ale jak to się stało to dowie się tylko ten kto kesza próbował zdobywać naszym sposobem :P

Dziękujemy i pozdrawiamy,
OrMiGroup

466106 2011-11-11 14:51 złodzieje czasu & Esme (user activity2124) - Znaleziona

Hehe a ja sie z korzeniem zaprzyjaznilam :)

TFTC - pozdrawiam dags

596717 2011-11-10 23:17 rekomendacja Chester (user activity1764) - Znaleziona

Zaczynamy Projekt.Pl na ID2011!

Ekipa silna i zmotywowana. Tego "dziada" to chyba Jedowi daliśmy do podjęcia. Ale szukania było ... i gwiazdka za humor autora :)

506171 2011-11-10 16:08 rekomendacja Meghan (mph) (user activity1221) - Znaleziona

Niepodległościowa wędrówka granicami Polski w towarzystwie stałym Kiki, Chestera i Jeda oraz zmiennym Cebulki, Wuzeta i innych. Mimo bogatego składu szukającego każdy bawił się równie dobrze, bo ci bardziej spostrzegawczy stawali z boku tworząc swoistą Lożę Szyderców. Każdy miał gorsze i lepsze chwile, ale zawsze mnóstwo radochy z samodzielnego znalezienia skrzynki.

Tym razem nie było łatwo - łaziliśmy, łaziliśmy, łaziliśmy, jeżyny i inne badyle czepiały się nóg, a skrzynki ni widu, ni słychu. Ale jak już nas zaatakowała (a jakże, agresywnie), to krzyku było a pisku!

467904 2011-11-10 16:07 Kika (user activity8256) - Znaleziona

(16:07:24/fwgb) Misja ID 2011 - TFTC! Ha ha ha - daliśmy się zrobić jak chyba wszyscy. Po przepełzaniu okolicy odpaliliśmy wreszcie spojler, spojrzenie z innej persektywy - i udało mi się wypatrzeć zlośliwca;) Za to wystraszyliśmy jakiegoś pana, który najwyraźniej nielegalnie "pozyskiwał" drewno ...

467509 2011-11-10 16:05 Jed team (user activity6615) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona silną ekipą podczas pierwszego dnia ID 2011. Od Dubienki do Wisły szliśmy pieszo. Łącznie przeszliśmy około 20 km.

Mieliśmy fajną zasadę, że ten kto znajdzie nie zdradza miejsca ukrycia tylko odchodzi i czekamy aż znajdą wszyscy. Dzięki temu każdy miał zabawę z szukaniem.

474181 2011-11-10 15:09 ZeT (user activity703) - Znaleziona

dzięki za skrzynke,pozdrawiam

472673 2011-11-10 15:08 wuzet (user activity2482) - Znaleziona

Misja ID 2011, ekipa mocna to i cech zdobyty bez problemu, dzięki za skrzyneczkę pozdrawiam, hej

458302 2011-11-05 13:17 Silent A (user activity2800) - Znaleziona

Znaleziona razem z Art_Bi podczas czwartej rundy Projektu PL od Finału do Finału.

Nadal zastanawiam się nad agresywnością tego korzenia. Gdyby nie kopnięte koordy to byłaby z marszu a tak chwilę pobłądziliśmy, wyrwali jakiś korzeń czy dwa i dopiero znaleźlismy.

443497 2011-10-13 16:02 rekomendacja miklobit (user activity450) - Znaleziona

Razem ze Szpilką na trzeciej wyprawie PPL. Rowerowo.

Skurczybyk taki agresywny, że ledwo dwoma rękami dałem radę utzymać.

404587 2011-08-28 12:35 brajan74 (user activity4231) - Znaleziona

Oj, naszukaliśmy się trochę. Dopiero spojrzenie z innej perspektywy pomogło. Dziękujemy!

401576 2011-08-21 13:11 rekomendacja Mario&Monia (user activity13240) - Znaleziona

Agresywny? To mało powiedziane.Jest świetny i straszny.

TFTC Pozdrawiamy

400581 2011-08-21 00:00 rekomendacja Chochlik. (user activity4811) - Znaleziona

Świetna skrzynka. Oj, ale nam dał ten korzeń popalić. Werkę noga boli do dziś Smile. Agresywny skurczybyk Laughing. Poskramiany razem z Mario&Monia.

406552 2011-08-19 13:59 Michu4000 (user activity2374) - Znaleziona

Korzeń faktycznie niezwykły.

394340 2011-08-18 18:27 michael50 (user activity3916) - Znaleziona

Korzeń jest rzeczywiście wyjątkowo agresywny.

392678 2011-08-13 15:57 Łza+Ela+Lenka (drużyna MTB) (user activity2093) - Znaleziona

Gdybyście słuchali Antoniny Krzysztoń, to wiedzielibyście gdzie szukać. Właściwy korzeń zlokalizowaliśmy szybko, ciężej było się dokopać do kesza. Dzięki za wyjątkowo agresywną keszynkę :-)

384969 2011-08-07 07:04 rekomendacja Rob-Team (user activity3325) - Znaleziona

Trzecia wyprawa rowerowa na PPL. Dojazd spoko, ale po odłożeniu kesza serducho miało mi wyskoczyć. Gdzie ta dawna sprawność;). A wcześniej jeszcze z 10 min szukania tego korzenia. Już widać ścieżki wydeptane przez poprzedników. A tu się okazuje, że korzeń żyje swoim życiem:). Dzięki.

384682 2011-08-06 17:04 rekomendacja Nannette (user activity14503) - Znaleziona

Drugi weekend na projekcie, niestety nie ostatni bo pogoda tylko częściowo łaskawa była, ale w sumie wcale nie chcę żeby się mi projekt skończył;) Wyprawa z Qbackim i Pitem. Pozdrawiam i dziękuję.

Kręcę się po okolicy i rozglądam i nagle "yhyhyhy (chrząknięcie) >>> jesteś potrzebna" No i już wszytsko stało się jasne. Korzeń hmm może i agresywny, ale ja tam lubię mocne wrażenia.

416763 2011-08-06 17:00 rekomendacja Qbacki (user activity17045) - Znaleziona

hehe ;)

Miejsce odwiedzone razem z Nannette i Pitem podczas drugiej tury, a łącznie czwartego dnia spędzonego na ProjekciePL. Genialnej inicjatywie Art_noisa oraz Etna&Marsa, która pomijając ich ogromny wkład własny, na pewno przyczyni się do poprawy jakości i promocji geocachingu w Polsce. Dzięki za kesza :)

401938 2011-08-06 17:00 Pit (user activity822) - Znaleziona

Doskonały żart! Dawno się tak nie uśmiałem.<br /> <br /> Dziękuje za kesza <br /> Piotr

381394 2011-08-04 21:37 rekomendacja Kukułki (user activity2058) - Znaleziona

Korzeń mnie nie zaatakował,ale ja jego chętnie bym odpowiednio potraktowała za te dwa podejścia.Ach to zastanawianie się co Art miał na myśli...

373762 2011-07-25 15:37 19Miki99 (user activity3466) - Znaleziona

Podczas pierwszej tury naszego wypadu na Projekt PL wraz ze Kondim i jego teamem ;)

Ohh... ale ten korzeń agresywny;)Bez dodatkowego hinta się nie obeszło...

TFTC :)

Pozdrawiam

374176 2011-07-25 10:33 rekomendacja Kondi&Team (user activity3076) - Znaleziona

Podczas wędrówi granicami Polski wraz z 19Miki99.

Korzeń wcale nie taki agresywny...

 Baaaardzo fajne ukrycie i widok podejmowania-zato Rekomendacja.

TFTC

378122 2011-07-19 21:42 Arishia (user activity2835) - Znaleziona

Faktycznie jakiś taki agresywny. Ani on mnie nie polubił, ani ja jego :D

374382 2011-07-19 15:40 alex22 (user activity4996) - Znaleziona

Zamotanie totalne z tym korzeniem, wszystkie pieńki juz rozkopane więc wybór był ogromny. Dobrze, że autor najechał , bo nigdy bysmy tego agresora nie okiełznali. Jak zwykle AgA staneła na wysokości zadania.

372647 2011-07-19 00:35 r00t7 (user activity9778) - Znaleziona

Ten korzeń no jakby no... chciał nas zaatakować, a my nie bardzo wiedzieliśy jak go ugryźć;) w końcu się udało, a właściciel tylko się śmiał z nas;)

372644 2011-07-19 00:33 martuś (user activity8776) - Znaleziona

tutaj Aga podjela kesza, jakos reszta odpuscila ;)

365273 2011-07-09 15:35 burak (user activity1772) - Znaleziona

Nr 83 na pieszej wyprawie granicami polski.. Zaleziona razem z KOSMOSEM. Dzięki za fantastycznie przygotowany i dopracowany w każdym szczególe projekt.

364533 2011-07-03 10:39 luftmause (user activity918) - Znaleziona

po tym korzeniu to sama agresja... oj Art_nois aleś nam pojechał

TFTC

361228 2011-07-03 01:29 bountwix (user activity78) - Znaleziona

a to ci korzeń:PTFTC

357967 2011-07-03 01:17 rekomendacja Nika97 (user activity484) - Znaleziona

korzeń..kurde, który korzeń? gdzie? wszystkie przeszukane! 

poczucie humoru autora jest wielkie. dzięki!

357470 2011-06-18 22:01 coza (user activity3101) - Znaleziona

Wspólne manewry z Zyrem, Bogobigiem, Makosem, Filipsem i męską częścią teamu tATO. Muszę przyznać, że tu daliśmy ciała. Na wytłumaczenie mam to, że nie posiłkowaliśmy się spoilerem i szukaliśmy właściwie już po ciemku a i zmęczenie coraz bardziej dawalo się we znaki. A to taki prosty kesz jest. Ech ....
Dzięki za świetną zabawę.

347195 2011-06-18 22:01 zyr (user activity3077) - Znaleziona

Rowerowo-jeepowa wyprawa w składzie: Makos (pierwszy, bo na wlepce ostatni), filips, coza, tATO, bogobig i zyr.

Bez podpowiedzi byłoby znacznie łatwiej:)Poczucie humoru autora sprawiło, że kesza szukaliśmy dobre 40 minut :)

348283 2011-06-18 20:51 removed (user activity2605) - Znaleziona

Znaleziona w trakcie rowerowego zwiedzania konturów naszego kraju. Gorąco polecam Projekt_PL każdemu geocacherowi. Niezwykłe przedsięwzięcie o ogromnym rozmachu i różnorodności. Pomimo sporej liczby keszy  każdy jest inny i zaskakuje pomysłowością. A tu takie piękne zdjęcie. Oj zaoszczędziło by nam łażenia w kółko, zaoszczędziło. I na rowery. Swiatełka trza było już zapalać. Dzięki za kesza.

357555 2011-06-18 19:39 rekomendacja therin (user activity350) - Znaleziona

Genialne ukrycie... korzenie pieńków w zasięgu wzroku wyglądają jakby ktoś je rozkopał :), zajęło nam dłuższą chwilę znalezienie właściwego korzenia :)

349371 2011-06-18 19:39 rekomendacja Herlawy (user activity1233) - Znaleziona

19:39 – moja 44 skrzynka podczas ataku na TTF

Podjeżdżamy na miejsce tam jak wygląda jak by stado keszerów przeszło z toporami :). Nic zaczęliśmy się dokładnie rozglądać po okolicy i wczytywać w logi. Zeszło się kilkadziesiąt minut. To chyba najtrudniejszy kesz na Projekcie PL.

382355 2011-06-18 19:01 tATO (user activity4036) - Znaleziona

ProjektPL, dzień 1, czyli Jeepem z Tomkiem i ZYRem.<br /> Dziękujemy za kesz :)

345356 2011-06-16 14:21 Żywcu (user activity1962) - Znaleziona

Moja kolejna misja PROJEKT PL Przygód miałem tu wiele, "ścorałem" się..., napiszę indywidualnie później. Teraz dla chronologii loguję, więc napiszę ogólnie o projekcie. Wielki pokłon dla twórców, gwiazdki mi się rozsypią... . Za emocje, za wkład pracy i za zaskoczenia. Projekt jest WIELKI !!!, a największym jego walorem jest czynnik edukacyjny, każdy po zdobyciu nabędzie dużo doświadczenia. Bardzo Wam dziękuję za wspaniałe chwile. Żywieckie pozdrowienia!

343454 2011-06-12 11:50 KrystianT (user activity2195) - Znaleziona

Podchodzimy do oczywistego miejsca i... nic. Szukamy, szukamy i... wracamy sprawdzić do oczywistego miejsca czy przypadkiem czegoś nie przeoczyliśmy... Już prawie wpadliśmy w pętlę nieskończoną na szczęście podpowiedź Cichego (logicznie rzecz biorąc nie powinna nic pomóc) pomogła ogarnąć sytuacjęLaughing

Gdyby ktoś miał problem to mogę się podzielić tą podpowiedzią...

343740 2011-06-12 09:50 tboniasty (user activity1245) - Znaleziona

Przez okolicę przeszło jakieś stado dzików bo korzenie rozkopane w poszukiwaniu chyba żołędzi:PKrystian ładnie opisał podjęcie;-)TFTC!

342399 2011-06-11 14:58 rekomendacja mziolko (user activity2957) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona podczas opolskiego, rowerowego ataku na Projekt PL wspólnie z Cichym i Strykerem.

Ale się naszukaliśmy w końcu udało się Cichemu. No przerażający ten korzeń :)

Dzięki za kesza, pozdrowienia z Opolskiego :)

 

342893 2011-06-11 13:58 rekomendacja Stryker (user activity2107) - Znaleziona

W weekend, kiedy pół Polski ogląda Opole (festiwal), opolskie ekipy zwiedzają.. Polskę;-)<br /> Dzień rowerowy, na "scenie" z mziolko i Cichym.<br /> Już dawno nie widziałem tak przekopanego lasu - poprzedni poszukiwacze poodkrywali kolejne korzenie i wcale nie było łatwiej. Po kilku nieporadnych "kółkach" na kordach Cichy przełączył się w tryb alternatywnego postrzegania rzeczywistości i to się przydało. Na chwilę przed jego "widzę kesza" znalazłem w okolicy dobre tropy w postaci zagubionego fantu i (nie, spoilera nie będzie!), ale to Michał jest zwycięzcą:DAby wyładować frustrację (hehe) i stracić kolejne minuty - zrobiliśmy kolejne "kryjówki" w okolicy - niech KrystianT i tboniasty mają jeszcze trudniej ;p<br /> <br /> PS: Treść wpisu poprzedników - bezcenna!

342784 2011-06-11 13:04 Cichy (user activity1141) - Znaleziona

STF razem z Mziolkiem i Strykerem
Nachodziliśmy sie po całym terenie dopiero jak się zmęczyliśmy i razem staneliśmy przy keszu aby pomyśleć to kesz sam się odnalazł :-)

Znaleziona w ramach ataku rowerami na Projekt Polska razem z Mziolko i Strykerem. Wielki szacun za tak wielki projekt. Świetnie się bawiliśmy Pozdrawiam Michał

345699 2011-06-02 22:45 MMJ (user activity810) - Znaleziona

Znaleziona z Brudasem w ramach I wyprawy na Projekt PL jako szósta.
Do tego punktu udało się drogą polną spokojnie podjechać na rowerach.
Po godzinie poszukiwań udało się. Możliwe, że w dzień poszukiwania trwałyby krócej.
Udało nam się wpisać jako STF.
Po tej skrzynce wróciliśmy na rowerach do samochodu. Po drodze przedzieraliśmy się przez krzaki, skakaliśmy przez rów, jechaliśmy po podmokniętym polu. Buty już mieliśmy całkiem przemoczone.

343323 2011-06-02 19:57 Brudas (user activity248) - Znaleziona

Znaleziona wraz z MMJ

DZK

337101 2011-05-29 12:59 Wrzos (user activity10076) - Znaleziona

SurprisedFTFLaughing

Zdobyta z zaboją, podczas wspólnej wędrówki granicami Polski. Mogę dodać tyle że spokojnie korzeń może i agresywny ale nie gryzie. Pozdrawiam!

359333 2011-05-29 12:11 zaboja (user activity5428) - Znaleziona

FTF.Zdobyta z wrzosami, podczas wspólnej wędrówki granicami Polski. Trochę się tutaj naszukaliśmy miejsca fotki, ale w końcu namierzyliśmy i zostałem wydelegowany  na .... podjęcie kesza.. Pozdrawiam!