Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 600 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Wpisy do logu H46 - Dworzec w Kołobrzegu    {{found}} 203x {{not_found}} 10x {{log_note}} 2x Photo 3x Galeria  

2209890 2016-07-10 13:30 Highlander (user activity1636) - Skrzynka została zarchiwizowana

Zmęczenie materiału. Może ktoś inny przejmie pałeczkę.

Ostatnio edytowany 2016-07-10 13:31:02 przez użytkownika Highlander - w całości zmieniany 1 raz.

2182507 2016-06-15 19:37 Highlander (user activity1636) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

No i chyba znów skradziona - wiele DNF zgłoszonych na GC. Do weryfikacji.

2127660 2016-05-07 17:28 AsiaP.M (user activity156) - Znaleziona

Tftc :)

2127659 2016-05-07 17:28 Kredki (user activity208) - Znaleziona

Tftc :)

2125082 2016-05-05 19:25 Highlander (user activity1636) - Skrzynka gotowa do szukania

Naprawiona

1997226 2016-01-09 13:56 Highlander (user activity1636) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Skrzynka będzie czasowo niedostępna.

1993757 2016-01-01 13:00 Mamuszka (user activity142) - Nieznaleziona

Szukaliśmy mimo fatalnej pogody... obmacaliśmy wszystko, czego nie było wolno... i nic :(

1985139 2015-12-27 13:21 zbb (user activity101) - Nieznaleziona

W miejscu gdzie wskazówka wskazuje nie mogłem znaleźć skrytki. Proszę o sprawdzenie.

1921320 2015-10-11 16:24 languser (user activity127) - Znaleziona

znaleziona szybko, dzięki za kesza

1890005 2015-09-18 11:31 Jacek.T (user activity2686) - Znaleziona

Niestety, z powodu awarii długopisa wpis przez foto.
Obrazki do tego wpisu:
Logbook
Logbook

1881727 2015-09-11 20:38 Highlander (user activity1636) - Skrzynka gotowa do szukania

Pojemnik odtworzony, nowy logbook.

1866063 2015-08-31 09:40 Highlander (user activity1636) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Do weryfikacji we wrześniu.

1858334 2015-08-25 16:10 Mysza. (user activity211) - Nieznaleziona

1864406 2015-08-25 16:03 Maxor (user activity201) - Nieznaleziona

1856831 2015-08-25 15:11 mundoriginal (user activity185) - Nieznaleziona

1838329 2015-08-15 20:46 kaloszowsky (user activity12) - Nieznaleziona

1819807 2015-08-03 19:26 Pikson (user activity69) - Znaleziona

tftc

1820252 2015-08-02 13:58 sayid jarrah27 (user activity47) - Znaleziona

Dość szybko znaleziona. Pozdrawiam :)

1819813 2015-08-02 12:00 Krasomowca (user activity50) - Znaleziona

Łatwa i szybka skrzynka

1815824 2015-07-31 20:57 KEISOR (user activity7826) - Znaleziona

Dworzec taki dworcowy. Skrzynka stosunkowo bezpiecznie schowana. Dołożony logbook. Dzięki.

1813181 2015-07-30 20:46 desiro (user activity32) - Znaleziona

Znalezione

1807053 2015-07-26 14:40 agdam4 (user activity850) - Znaleziona

Na ból głowy- keszowanie. Pomaga, wiem coś o tym Magnetyk odnaleziony, wpis dokonany, chociaż logbook prosi się o wymianę, gdyż nie ma już w nim miejsca. TFTC

1972837 2015-07-25 19:24 michal_2002 (user activity1866) - Znaleziona

Znalezione z MarcinC.
Dziękujemy i pozdrawiamy

1794536 2015-07-19 10:03 xperia85 (user activity44) - Znaleziona

Keszyk podjety błyskawicznie podczas wyjazdu weekendowego. TFTC <br /> Xperia85

1795182 2015-07-15 12:40 Burzyki (user activity1391) - Znaleziona

Znaleziona  razem z synami,to coś zakazane nas nie dotyczy my nie palimy.Dzięki za pokazanie dworca.

Ostatnio edytowany 2016-02-18 18:06:38 przez użytkownika Burzyki - w całości zmieniany 1 raz.

1787536 2015-07-14 00:13 gimbus1 (user activity25) - Znaleziona

Bardzo fajny :)

1783634 2015-07-12 00:00 szydzik30 (user activity639) - Znaleziona

Znaleziona rowerowo. Dzięki

1784473 2015-07-11 19:59 Wed82 (user activity110) - Znaleziona

Dzięki za skrzynke.

1782300 2015-07-11 14:56 dami112 (user activity91) - Znaleziona

Zdobyta w czasie powrotu z wczasów.Dzięki!

1786646 2015-07-11 13:30 całka (user activity704) - Znaleziona

Znaleziona szybko i sprawnie.

1786106 2015-07-11 13:30 RADIOWIEC (user activity985) - Znaleziona

Miejsce ukrycia kesza odwiedzone w ramach pobytu zdrowotnego w Połczynie Zdroju. Ciekawostką tutaj jest "ruch pasażerów" w sezonie letnim. Można również zaobserwować "bogactwo kolorów" pociągów i autobusów. Kiedyś pociągi tylko zielone i brudne a autobusy niebieskie. Dzięki za kesza. Dołożyliśmy karteczkę do Logbooka.

Ostatnio edytowany 2015-07-18 22:20:04 przez użytkownika RADIOWIEC - w całości zmieniany 1 raz.

1785979 2015-07-11 10:36 dulus-y (user activity4780) - Znaleziona

Skrzyneczka złapana na weekendowym wypadzie. Dziękujemy bardzo za pokazanie miejsca i skrzyneczkę :)

1786614 2015-07-05 19:12 wiolinka (user activity830) - Znaleziona

razem z wupe. dzięki :)

1775747 2015-07-05 18:57 Fekalito (user activity107) - Znaleziona

Znaleziona podczas wypadu z rodzina nad morze.

1775553 2015-07-05 17:11 wupe (user activity882) - Znaleziona

Wspólnie z wiolinką. Dzięki

1782101 2015-07-04 04:50 dzoder (user activity323) - Znaleziona

tftc

1773228 2015-07-03 20:48 Sekoju (user activity54) - Znaleziona

TFTC

1772071 2015-07-02 19:25 rekomendacja PatrykOz (user activity28) - Znaleziona

Myślałem na początku, że będzie trzeba chodzić po torach, ale na szczęscie nie trzeba było. TFTC

1770589 2015-07-01 14:30 Mack Woo (user activity87) - Znaleziona

Szybko i bezproblemowo podczas wakacyjnego, rowerowego keszowania po Kołobrzegu z RSI. TFTC

1770202 2015-06-28 11:14 adolfacz (user activity84) - Znaleziona

Szybko i sprawnie, tftc :)

1788166 2015-06-27 12:35 MaksiKate (user activity978) - Znaleziona

Znaleziona, TFTC.

1764518 2015-06-27 12:35 imariuszek (user activity1013) - Znaleziona

Dzięki za kesza. Znaleziony razem z MaksiKate .

1769994 2015-06-25 19:23 Atyde (user activity1358) - Znaleziona

Bardzo szybka skrzynka. Dzięki :)

1761919 2015-06-24 18:01 agnmia (user activity5) - Znaleziona

znaleziona podczas niepogodnych wczasów, dziękujemy za zapewnienie fajnej rozrywki :)

1743149 2015-06-07 21:33 Qbacki (user activity17107) - Wykonano serwis

pozwoliłem sobie zreaktywować, magnetyczny mikrus w oczywistym miejscu jak w opisie.

1871065 2015-06-07 11:41 Hellena (user activity1208) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone z Qbackim...Dzięki za kesza :)

1743144 2015-06-07 10:12 Qbacki (user activity17107) - Znaleziona

Miejsce odwiedzone z Helleną podczas weekendowego wypadu na Pomorze Środkowe. Dziękuję za pokazanie miejscówki i założenie kesza :).

1737646 2015-06-06 15:58 xperia85 (user activity44) - Nieznaleziona

Jak poprzednik, kosza nie zastałem. Proszę o weryfikację opiekuna. Xperia85

1714177 2015-05-20 14:49 gulio1 (user activity896) - Nieznaleziona

Niestety kesza nie znalazłem

1684945 2015-05-03 09:47 dark4b (user activity113) - Znaleziona

Dwa dni w Kołobrzegu, a tylko jedna skrytka:/w moje urodziny :[

1638544 2015-04-04 20:18 Kłosu (user activity161) - Znaleziona

Znaleziona . TFTC

1645265 2015-03-27 15:00 pati666 (user activity1832) - Znaleziona

znaleziona TFTC

1613912 2015-03-15 20:26 natart69 (user activity126) - Znaleziona

Znaleziona, dziękujemy :)

1610246 2015-03-12 18:50 loku2001 (user activity18) - Znaleziona

Znalezione

1907921 2015-02-21 22:00 wierzycastg (user activity69) - Znaleziona

Powiew restrykcji :)

1587569 2015-02-21 18:38 wipi2 (user activity1145) - Znaleziona

Szybka skrzynka znaleziona podczas krótkiego pobytu nad morzem.

1589078 2015-02-20 18:14 bodziu79 (user activity3429) - Znaleziona

Przyjemny keszyk!TFTC

1586471 2015-02-20 18:10 ladybird78 (user activity3434) - Znaleziona

Faktycznie bardzo przyjemny kesz:-)dołożyliśmy logbooka:-)tftc

Ostatnio edytowany 2015-02-20 18:14:12 przez użytkownika ladybird78 - w całości zmieniany 1 raz.

1987243 2015-02-14 13:30 Marudek (user activity297) - Znaleziona

Znaleziona razem z Bartym:) Dzięki za kesza:)

1584556 2015-02-14 13:30 Barty (user activity671) - Znaleziona

Znaleziona razem z Marudkiem podczas walentynkowego weekendu w Kołobrzegu:) Szybka i przyjemna. W logbooku brak miejsca! A teren bardzo zasyfiony. Podczas wpisu bardzo się nam przyglądał przechodzący kolejarz:) Dzięki za kesza:) 

1562141 2015-01-18 15:20 azik (user activity535) - Znaleziona

Wyjazdowo, urlopowo z Kotehokiem.

1562126 2015-01-18 15:20 kotehok (user activity1871) - Znaleziona

Wyjazdowo, urlopowo z Azikami.

Idąc z najmłodszym Azikiem już po drodze ustalaliśmy, kto sprawdza, którą stronę, tym razem to ja obstawiłem dobrą :)

 

1499842 2014-11-09 22:40 Misiek95 (user activity159) - Znaleziona

Szybki i łatwy kesz :)

1501958 2014-11-09 15:13 żeliwny (user activity2949) - Znaleziona

W drodze do kesza ciężką rozkminę mieliśmy czy trzeba będzie leźć przez tory i narażać się na zagniewanie SOK-u, czy też może nie... Okazało się finalnie, że jednak opcja numer dwa, co bardzo cieszy:)

Dzięki!

1504846 2014-11-09 14:13 Nefryt+ (user activity5091) - Znaleziona

Szybka akcja z Żel Pi i skrzynka odnaleziona. Dzięki za pokazanie miejsca. 

1498576 2014-11-09 00:00 MP_TEAM (user activity66) - Znaleziona

Fajne miejsce na skrzynkę. Znaleziona.
-----------------------------------
"Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz"

1479081 2014-10-18 18:58 rowigus (user activity111) - Znaleziona

Bardzo fajna skrzyneczka znaleziona przy okazji wyjazdu po ryby :)

1545287 2014-10-12 23:21 JacGal (user activity389) - Znaleziona

Znaleziona z vo-vo i abigeo.

1474615 2014-10-12 19:17 vovo_pl (user activity847) - Znaleziona

Wymacane- dzięki za kesza!

1473295 2014-10-12 18:50 abigeo (user activity5755) - Znaleziona

Rowerowa przejażdżka z Jackiem i Wojtkiem na trasie Koszalin-Kołobrzeg :)
Dzięki za kesza!

1456482 2014-09-28 22:03 donka698 (user activity192) - Znaleziona

Wielki...

1456393 2014-09-28 15:30 dgl1986 (user activity171) - Znaleziona

Znaleziony kesz włącznie wraz z donka698. Tak często człowiek korzystał z usług PKP, a dopiero teraz człowiek zatrzymał się na chwilę i zaczął podziwiać.

1446125 2014-09-20 13:40 ELF-HUNTER (user activity1673) - Znaleziona

wieeelki zakaz...

1449259 2014-09-19 10:41 Gowacz (user activity560) - Znaleziona

Znalezione chwilę po wyjściu z pociągu. Miejscówka instynktowna, do podjęcia bez wzbudzania czyjejkolwiek uwagi. Dzięki za kesza

1438231 2014-09-14 18:12 Highlander (user activity1636) - Wykonano serwis

Skrzynka odtworzona!

1401674 2014-08-19 22:00 FishBeat (user activity716) - Nieznaleziona

Nie znaleziona z LolittaM. Kesza na 99% nie ma już na miejscu. Kordy prowadzą w punkt. Wielki zakaz namierzony, ale skrzynki już tam nie ma. Prosimy o weryfikację.

1400235 2014-08-19 15:50 gorzeb (user activity877) - Komentarz

zla lokalizacja kesza,duzo osob jest w tym miejscu i latwo spalic miejsce ukrycia pod pojemnikiem z smieciami,nie pojalem  zeby nie palic.

Ostatnio edytowany 2014-08-19 15:53:38 przez użytkownika gorzeb - w całości zmieniany 1 raz.

1390766 2014-08-14 09:15 jotka (user activity1714) - Znaleziona

Akurat podstawili pociąg do Krakowa. W chaosie nikt nie zwracał uwagi na poszukiwacza. Dziękuję i pozdrawiam.

1425913 2014-08-12 19:35 jogury (user activity180) - Znaleziona

tftc :)

1385664 2014-08-11 20:49 Kamilszonek NIEAKTYWNY (user activity5) - Znaleziona

Ach ten dworzec :)

1390317 2014-08-10 17:17 Darek1399 (user activity183) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona w czasie rodzinnego urlopu w Kołobrzegu. Dzięki keszom odwiedziliśmy bardzo wiele ciekawych miejsc w tym pięknym mieście. Dzięki za kesza!

1386868 2014-08-10 11:20 nawemaj (user activity11) - Znaleziona

ani pociągów, ani turystów... tylko my i keszyk :)

1396553 2014-08-06 22:48 lustys (user activity1200) - Znaleziona

Z lepszą połową Piotra i Justyny:)

1377506 2014-08-06 08:09 ZJustyna (user activity1194) - Znaleziona

Mimo tlumow na dworcu, nikt nie zwracal na nas uwagi, 

Z lustys

1373407 2014-08-04 19:59 tu&ja (user activity326) - Znaleziona

Wsiadający do dalekobieżnych pociągów narobili wystarczająco dużo zamieszania, żeby nikt nie zwrócił uwagi na dziecko macające pod zakazem;-)tftc

1361550 2014-07-28 08:50 Boreal21 (user activity241) - Znaleziona

Zakaz już lekko zdezelowany, kesz znaleziony po odjeździe pociągu :)

1361405 2014-07-22 09:59 huba76 (user activity295) - Znaleziona

Podjęta za drugim podejściem. Za pierwszym razem się nie dało bo wokół miejsca ukrycia skrzyneczki było sporo mugoli ;)

1360151 2014-07-20 19:00 Ann900 (user activity22) - Znaleziona

TFTC i cudowne wakacje:) 

1601501 2014-07-15 21:29 szalith (user activity423) - Znaleziona

Dzięki

1343801 2014-07-15 11:26 Shymon (user activity99) - Znaleziona

Szybka skrzyneczka. TFTC

1340237 2014-07-13 15:03 ash83 (user activity1589) - Znaleziona

402- szybka i bezproblemowa:) TFTC

1339520 2014-07-13 12:04 harth (user activity287) - Znaleziona

Szybki i łatwy kesz - dzięki !! Pozdro !!

1417141 2014-07-12 23:28 markanyou (user activity108) - Znaleziona

przypomniało się mi o Kołobrzegu

 

1338572 2014-07-12 19:06 lewychelmno (user activity393) - Znaleziona

szybki kiesz

1583721 2014-07-11 11:08 Ariel-ka (user activity22) - Znaleziona

Szybki keszyk podczas krótkiego pobytu w Kołobrzegu 

1334521 2014-07-08 22:44 KrzychuCMG (user activity95) - Znaleziona

Skrzynka namierzona natychmiast lecz czekałem  40 minut na odjazd pociągu bo był spory tłok  i udając wiązanie buta sięgłem wreszcie po cache :D

TFTC!!

 

1334537 2014-07-08 18:51 dcwp (user activity343) - Znaleziona

fajna szybka skrzynka na pięknym dworcu a raczej na peronie dzięki

1309842 2014-06-22 20:25 Highlander (user activity1636) - Skrzynka gotowa do szukania

Skoro jednak w logbooku jest miejsce do logowania (zgłoszono na GC), to aktywuję

1311405 2014-06-18 13:08 piotr-56 (user activity171) - Znaleziona

znaleziona, zaliczona

1287731 2014-06-03 23:51 Highlander (user activity1636) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Wymiana logbooka możliwa około września 2014

1284302 2014-06-01 17:48 mielon (user activity10) - Potrzebny serwis skrzynki

Cache udało się znaleźć, ale nie wpisałem się, gdyż logbook był tak upchany, że nie byłem w stanie go wyciągnąć bez obawy o jego uszkodzenie.

1248112 2014-05-03 22:14 ori (user activity827) - Znaleziona

Sugerowałabym zmianę ukrycia skrzynki. Ja tam ręki nie włożyłam.

Ostatnio edytowany 2014-05-05 22:17:53 przez użytkownika ori - w całości zmieniany 1 raz.
Obrazki do tego wpisu:
nie dotykac!
nie dotykac!

1242143 2014-05-03 20:10 ronja (user activity13193) - Znaleziona

Hello,

Obiekt wielokrotnie nawiedzany, szczególnie w latach młodości. Na peronie stał pociąg do Krakowa - współczuję jadącym nim. Standard wagonów jak w skansenie. Jak ktoś musiał do końca, to przepadł w butach  Pzdr, Wojtek

1996481 2014-05-03 11:19 Ignaczak (user activity30) - Znaleziona

Podjęta z mamą i tatą

1257605 2014-05-03 11:00 Gospo (user activity675) - Znaleziona

podjęta z ori, pilobezoarem i ignacym

1251000 2014-05-03 11:00 pilobezoar (user activity46) - Znaleziona

Znaleziona z Ori i Gospo podczas majówkowego wypadu do Kołobrzegu. Dzięki

1240316 2014-05-03 00:00 asiag0022 (user activity147) - Znaleziona

TFTC

1240313 2014-05-03 00:00 Mariano Italiano (user activity640) - Znaleziona

Nicht R

1240309 2014-05-03 00:00 PACANY (user activity100) - Znaleziona

Found it
szybko i sprawnie
----------------------------------------------
Logged from my android phone using columbus

1240307 2014-05-03 00:00 gemmmir (user activity299) - Znaleziona

szybko o sprswnie
----------------------------------------------
Logged from my android phone using columbus

1210327 2014-04-16 16:05 kot.i.beras (user activity28) - Znaleziona

Znaleziona :-)

1170566 2014-03-15 02:19 Dezerter (user activity3781) - Znaleziona

Szybko i bez świadków:)Dziękujemy!

1139082 2014-02-15 11:51 agak (user activity414) - Znaleziona

Szybko znaleziona podczas wypadu do Gosiak7 do Kołobrzegu - z Sadkiem. Dzięki za skrzynke:)

1139010 2014-02-15 11:51 Sadek. (user activity577) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona z AgąK w trakcie wyprawy do Kołobrzegu i odwiedzin Gosiaka7:)TFTC!

Ostatnio edytowany 2014-02-17 09:05:37 przez użytkownika Sadek. - w całości zmieniany 1 raz.

1135623 2014-02-12 15:08 ObierzySWAT (user activity308) - Znaleziona

I tu też sukces, choć przyznać muszę, że miejsce nie zachęca do odwiedzin, brrr... Dzięki! :)

1133253 2014-02-04 10:15 Gadabout73 (user activity171) - Znaleziona

Szybko i sprawnie:)dzięki za kesza :)

1121608 2014-01-21 23:32 olkao (user activity3) - Znaleziona

znaleziona, dzieki!!!

1121597 2014-01-21 23:21 Krzaku93 (user activity4) - Znaleziona

udane poszukiwania:)dzieki!

1121572 2014-01-21 22:41 chalka.ona (user activity4) - Znaleziona

Super lokalizacja;)znaleziony z olkao i Krzaku93;)dzieki!

1103846 2014-01-03 20:58 kaczix (user activity1256) - Znaleziona

Złapana, dzięki :)

1091788 2013-12-24 16:10 Highlander (user activity1636) - Wykonano serwis

New logbook

1088365 2013-12-17 16:13 opos1004 (user activity95) - Znaleziona

1055593 2013-11-03 19:19 GG&k (user activity3268) - Znaleziona

Fajnie, że kesz schowany w lekkim odosobnieniu, bo byłoby ciężko podjąć w niedzielne popołudnie - mnóstwo ludzi na dworcu. Dzięki :)

1022730 2013-09-30 16:55 jjjtstdpl (user activity1608) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Dziękuję.

1018818 2013-09-23 22:05 marmagi (user activity1432) - Znaleziona

znaleziona

1012170 2013-09-09 14:05 freyaa (user activity29) - Znaleziona

znalezione ;)

1011871 2013-09-09 14:00 sfgdfhgbndgygsfgxhc (user activity38) - Znaleziona

Szybko znaleziona podczas wizyty po zakup biletów;)Pozdrawiam, dzięki za wszystkie kesze w Kołobrzegu i zapraszam do Gliwic ;)

1005473 2013-09-09 11:08 Luk&Kat (user activity69) - Znaleziona

Pierwsza w Kołobrzegu, sprawnie podjęta

1003609 2013-09-07 16:26 ZoBeR (user activity690) - Znaleziona

Podjęta ostatniego dnia pobytu, dzięki za kesz i pokazanie zabytkowego dworca. (gdyby nie kesz pewnie zwiedzanie odbyło by się jedynie przez okno samochodu ;P )

999790 2013-09-03 15:45 Raku27 (user activity413) - Znaleziona

Podjęte podczas zaopatrywania się w bilety. Dzięki!

979690 2013-08-23 18:00 Marokes (user activity598) - Znaleziona

Przy okazji drugiego, choć krótkiego wypadu do Kołobrzegu. Szybko podjęta i tak też odłożona. Dzięki za kesza.

987894 2013-08-23 14:36 rotour (user activity868) - Znaleziona

Zaległy wpis. Znaleziona w czasie pobytu na wczasach. Dziękuję i pozdrawiam

1010408 2013-08-15 20:00 Leksa (user activity29) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka tego świątecznego dnia Uśmiech

979760 2013-08-15 11:00 pczek (user activity431) - Znaleziona

znaleziona jako test GPSa w świeżo skonfigurowanym telefonie. TFTC

980115 2013-08-15 10:12 pwk (user activity512) - Znaleziona

Pierwsza skrzynka drugiego dnia czyszczenia Kołobrzegu.

971165 2013-08-11 16:25 karmel1998 (user activity665) - Znaleziona

Znalezione podczas keszowania w Kolobrzegu .

965482 2013-08-10 21:54 kurier (user activity5487) - Znaleziona

Na początek dobrego dnia:)

965161 2013-08-10 19:55 misuszatek (user activity765) - Znaleziona

Cool

956511 2013-08-07 23:48 BIMS (user activity30) - Znaleziona

tftc

956484 2013-08-07 23:29 MarMyt (user activity337) - Znaleziona

TFTC

956440 2013-08-07 23:05 janaga (user activity208) - Znaleziona

Fajne zakazane coś. TFTC

954733 2013-08-05 09:00 daroo88 (user activity2151) - Znaleziona

Kolejna kołobrzeska skrzyneczka poddała się bez problemu. Dzięki.

968701 2013-08-02 10:58 Maleska (user activity8169) - Znaleziona

W trasie na byczenie sie;) dzieki

977524 2013-08-02 10:30 Galka (user activity2064) - Znaleziona

Pierwszy keszyk podczas wakacji:)Zmordowane po ponad 10h podróży i tak miałyśmy czas żeby podskoczyć po pare keszy :D

945676 2013-07-29 17:39 ewciass (user activity59) - Znaleziona

942827 2013-07-28 00:00 tolek-cacek (user activity683) - Znaleziona

Thanks Found it
----------------------------------------------
Logged from my android phone using columbus

945989 2013-07-27 20:36 aloha111 (user activity304) - Znaleziona

Znaleziona przez członka Koła PTTK "Jedynka" przy Politechnice Warszawskiej. Zapraszamy do wspólnego keszowania w miastach i górach!!! Polecam pozostałe kesze użytkownika Highlander - dzięki nim zwiedzisz całe miasto Kołobrzeg

940558 2013-07-26 12:40 atreidespl (user activity22) - Znaleziona

Troche szukania bylo:-)Ale udalo sie. Dolozylem kartke na log.

944804 2013-07-25 18:00 Szczecinskie_Paszteciki (user activity317) - Znaleziona

Podjęta bez problemu podczas wieczornej wyprawy nad morzeSmile Skrytka tak niebezpieczna, że aż przechodziły ciarkiWink

940066 2013-07-25 17:30 matiss (user activity340) - Znaleziona

Zakazy to ja bardzo lubię TFTC

939584 2013-07-25 13:26 HazelEyes (user activity2387) - Znaleziona

Szybko namierzone miejsce. Jedynym obserwatorem mojego podejmowania był pociąg do Wawy;)To była ostatnia keszynka podjęta przeze mnie w Kołobrzegu, dziękuję za wszystkie miejsca, które mogłam odwiedzić.Pozdrawienia z Poznania :)

931495 2013-07-19 13:30 Bestje (user activity1309) - Znaleziona

Dziękujemy!

927814 2013-07-16 11:10 Sylvia&Peter (user activity309) - Znaleziona

Zdobyta;) Następny znalasca niech zabierze kartkę do lookbooka bo się skończyła;)

916361 2013-07-07 15:56 SBBN_TEAM1 (user activity65) - Znaleziona

Znaleziona !!!

926843 2013-07-05 13:10 GFS (user activity17080) - Znaleziona

Zdobyta w drodze z miasta na plażę. TFTC.

950016 2013-07-02 00:00 TygLew (user activity31) - Znaleziona

Znaleziona podczas spaceru z psem:)TFTC:)

906816 2013-06-27 07:04 rockman24 (user activity58) - Znaleziona

Znaleziona o poranku. Dziękuję

901277 2013-06-19 17:41 night_time (user activity10593) - Znaleziona

Wieczorową porą Smile Dzięki!

897966 2013-06-17 15:30 weronka111 (user activity62) - Znaleziona

Znaleziona razem z Salcia Laughing.

897918 2013-06-17 15:30 salcia (user activity307) - Znaleziona

Znaleziona razem z Weronka111 Laughing

904491 2013-06-16 14:58 [ocenzurowano_1] (user activity5550) - Znaleziona

Nie ma to jak łamać zakazy Cool sprawnie poszło. Dzięki

894547 2013-06-14 14:00 gamma3 (user activity17) - Znaleziona

Moja pierwsza skrzynka! Znaleziona razem z mnichex'em wspólnymi siłami.

894546 2013-06-14 14:00 mnichex (user activity40) - Znaleziona

Razem z gamma3 :)

856464 2013-05-08 11:10 karma (user activity69) - Znaleziona

:)

854704 2013-05-06 22:56 demuszka_Paula (user activity41) - Znaleziona

majówkowa zdobycz :)

852847 2013-05-06 00:10 Oscarboj (user activity129) - Znaleziona

Znaleziona podczas majówki z Karmą, Pauliną i Natalią.

836211 2013-04-24 14:10 sembo (user activity47) - Znaleziona

Podjęcie kolejnego cacha w Kołobrzegu. TFTC

817422 2013-03-28 11:15 tuchlin (user activity2096) - Znaleziona

znaleziona już po zmroku. tftc !    +2

797450 2013-02-18 16:29 SlaMar (user activity1820) - Znaleziona

(16:29:25/fwgb) TFTC!

Skrzynka znaleziona podczas rodzinnego wyjazdu.

735862 2012-10-28 09:00 MarcoPolo (user activity432) - Znaleziona

Podczas godzinnego pobytu w Kołobrzegu.

 Nie zwróciłem uwagi czy jest geokrecik w tubce.

TFTC!

732894 2012-10-20 17:00 semiczka (user activity35) - Znaleziona

Szybka akcja:)

Ten malutki przedmiocik pragnie wielkich podróży dlatego też stąd startuje :)

698031 2012-09-08 21:15 tomandflo (user activity296) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki i pozdro.

693396 2012-08-31 11:19 Kondi&Team (user activity3076) - Znaleziona

Szybko i sprawnie.

TFTC

682123 2012-08-24 15:45 Highlander (user activity1636) - Skrzynka gotowa do szukania

Skrzynka gotowa do szukania. Powodzenia!

682103 2012-08-24 13:20 Eliza&tata (user activity195) - Znaleziona

Skrzyneczka  ma sie dobrze. Wszystko w niej prawidłowo sucho i pewnie. Zdjecia w załączeniu.
Obrazki do tego wpisu:
aktualny wygląd skrzynki
aktualny wygląd skrzynki

682399 2012-08-19 10:15 grzeraczek (user activity66) - Znaleziona

TFTC.Laughing

682350 2012-08-19 10:15 raczyk (user activity240) - Znaleziona

TFTC

661553 2012-07-27 00:10 toMiM' (user activity1010) - Znaleziona

Rowerem przez wybrzeże. W logbooku dużo miejsca a podokładane kartki. Przydałoby się posprzątać. TFTC.

644424 2012-07-22 00:21 Highlander (user activity1636) - Skrzynka będzie czasowo niedostępna

Do czasu wymiany logbooka, który ktoś zblokował w keszu :(

642896 2012-07-20 10:00 Kasik87 (user activity703) - Znaleziona

Szybko znaleziona, ale wyjęcie logbooka to inna bajka. Po 10 min dałam sobie spokój, bo nie chciałam go podrzeć. Zalączyłam karteczke z moim wpisem.

627934 2012-07-03 17:30 budget-lodz (user activity2757) - Znaleziona

Fajnie, śmiesznie i szybko ;-)

616773 2012-06-23 16:24 ciapciap (user activity32) - Znaleziona

Dzięki :)

620410 2012-06-23 14:40 korusek (user activity28) - Znaleziona

Znaleziona wraz z ciapciap. TFTC

625502 2012-06-20 09:11 etna&mars (user activity7612) - Znaleziona

Mieliśmy sprawy do załatwienia w okolicy, to zajrzeliśmy i po skrzynkę. Trochę się nam tylko perony rozjechały, to się naspacerowaliśmy wszerz i wzdłuż. Dzięki i pozdrowienia Ania i Marcin

609536 2012-06-10 17:08 MardoQ (user activity346) - Znaleziona

Szybko i bez problemu, w oczekiwaniu na pociąg do domku.

602845 2012-06-07 19:57 Highlander (user activity1636) - Komentarz

Wizyta serwisowa. Kesz na miejscu, nowy logbook!

602922 2012-06-07 14:30 Challenger (user activity30) - Znaleziona

Świetne miejsce do ukrycia skrzynki. Jak tylko wysiadłem z pociągu, od razu rzuciło mi się w oczy "zakazane coś". Pozdrawiam!

599437 2012-06-03 20:34 pikuśgryf (user activity35) - Znaleziona

zmalezione z córką olą to coś wielkie jest naprawde wielkie

598551 2012-06-03 09:05 jaca74 (user activity142) - Znaleziona

ZNALEZIONA! przy okazji odprowadzania córek na pociąg. Akurat przy keszu wsiadały, a mi się przypomniał "duży zakaz czegoś". Siegnąłem i był. Potrzebny serwis, brak miejsca na wpisy, musiałem się gdzieś wcisnąć na marginesie.

575678 2012-05-09 13:38 RinQ (user activity85) - Nieznaleziona

Niestety jeden z wielu nieznalezionych :)

575161 2012-04-29 22:16 RobertM (user activity456) - Znaleziona

Znaleziona po powrocie z rejsu na Bornholm. W połowie drogi musieliśmy zawrócić z powodu zbyt dużych fal przed nami. Postanowiliśmy poczekać jeden dzień na lepszą pogodę a pozostały czas wypełniliśmy poszukiwaniami.

Poszło sprawnie, gorzej z wyjęciem logbooka ;-)
Pozdrawiamy Wiola i Robert

537946 2012-04-02 20:35 marass1111 (user activity10843) - Znaleziona

Laughing szybki dworcowy keszyk. Pzdr.

507307 2012-02-11 20:10 Calamity (user activity134) - Znaleziona

Znaleziona z Rifesmax zaraz po przybyciu do K-gu;) Bez większych problemów.
Logbook w nienajlepszym stanie.
dzięki:)

507393 2012-02-10 20:10 rifesmax (user activity83) - Znaleziona

Keszyk podjęty wraz z Calamity wysiadając z pociągu. Fajne miejsce.

TFTC

504104 2012-02-01 21:30 wolny (user activity3476) - Znaleziona

Szybko i sprawnie. Podjęta podczas wypadu z baloniarzem po kołobrzeskie kesze. Dzięki.

503788 2012-02-01 00:00 baloniarz (user activity7382) - Znaleziona

Znaleziona. Nie było trudno. W Nowym budynku Dworca zamknięte WC - skandalFrown

482657 2011-12-11 12:24 szym_asi (user activity1029) - Znaleziona

Znaleziona z Elizzzka pod naprawdę wielkim czymś.... miejsce za pierwszym razem wytypowane "na oko".

Dzięki za kesza

487578 2011-12-11 08:50 elizzzka (user activity6) - Znaleziona

Znaleziona z Szym_Asi po weekendowym szkoleniu w Kołobrzegu. Znalezieniu towarzyszył radosny okrzyk...."WIEKIE COŚ".....:)

447682 2011-10-21 19:00 MPG (user activity2026) - Znaleziona

5minut przed odjazdem.

443717 2011-09-29 18:00 ArekzG (user activity59) - Znaleziona

Znaleziona!

Świetne miejsce ukrycia :-)

433454 2011-09-19 16:40 PiterX (user activity411) - Znaleziona

Znaleziona. Dzięki za skrzynkę!

421374 2011-09-14 11:48 k.mil (user activity2786) - Znaleziona

Znaleziona. Choć podjęta najszybciej ze wszystkich kołobrzeskich ze względu na specyficzne jak widać miejsce do ukrycia kesza na dworcu. Patent spotkany już w Toporowie i Szczecinie. TFTC!Wink

407543 2011-08-31 10:02 harpus (user activity6875) - Znaleziona

Nie miałem jej w GPS ale znając zamiłowanie autora do tematu odpaliłem bazę i ... tadam :)

405343 2011-08-26 08:10 Mt&Mx (user activity105) - Znaleziona

dzień urlopu.. magicticket Madzi i.. Kołobrzeg powitał mnie ciepłem poranka..

po wyjściu z pociągu..

hmm... to był:

http://www.youtube.com/watch?v=kGRdaRujDKghttp://www.youtube.com/watch?v=kGRdaRujDKg

:)

 

 

399450 2011-08-21 08:10 szopen880516 (user activity206) - Znaleziona

:: Jeden dzień w Kołobrzegu Smile ::

Miejsce ukrycia dla keszera intuicyjne, a "zwykły mugol" raczej na nie nie trafi Wink Bardzo fajna skrzynka zdobyta tuż po wyjściu z pociągu Smile TFTC!!!

399929 2011-08-20 09:35 fosgen61 (user activity2247) - Znaleziona

 THX. git kordy a podpowiedz super git

388863 2011-08-11 12:04 Darasek (user activity4972) - Znaleziona

Znaleziona razem z Kieszkiem, Dzierza1 i Kingą :)

387193 2011-08-11 11:46 dzierza1 (user activity814) - Znaleziona

znaleziona z Kieszkiem i Daraskiem

404892 2011-08-11 11:16 Kieszek (user activity137) - Znaleziona

Znaleziona z Dzierza1 i Daraskiem :)

388971 2011-07-16 11:42 linos (user activity73) - Znaleziona

znalezionia w oczekiwaniu na pociąg do Gdańska ;)

364825 2011-07-13 15:45 Gulta (user activity165) - Znaleziona

Razem z Angel i Zosią

362150 2011-07-10 22:29 CarCam (user activity1986) - Znaleziona

Podejmowana po zachodzie słońca, pustki na peronie, więc nie było problemu z wydobyciem : )

362213 2011-07-10 01:12 removed (user activity2605) - Znaleziona

Rowerkowo. Akurat pociąg odjechał i się zrobiło luźno w okolicy. Ma historię to miejsce, ma. Dzięki za kesza.

361054 2011-07-09 12:05 Wieszczu (user activity1826) - Znaleziona

Znaleziona bez oczekiwania na pociąg... Pierwsza z dziesięciu dzisiaj.

353370 2011-06-24 11:00 olatro (user activity532) - Znaleziona

Długi weekend nad morzem, jakże owocny:)TFTC, Ola z Michałem

352014 2011-06-21 12:20 cuervito (user activity23) - Znaleziona

Znaleziona na wczasach

334805 2011-05-28 17:05 Czarlli (user activity108) - Znaleziona

Kesz podjęty podczas wypadu nad morze pociągiem specjalnym "PIRAT"

 

334292 2011-05-28 10:27 Agisek (user activity245) - Znaleziona

Wypad z pociągu i biegusiem, biegusiem...

331988 2011-05-24 17:15 skinol143 (user activity916) - Znaleziona

Na terenówkach Geografia UG :)

331930 2011-05-24 16:18 pindy (user activity637) - Znaleziona

Znaleziona podczas ćwiczeń terenowych UG geografia 2011

325757 2011-05-11 21:47 gromuś (user activity1423) - Znaleziona

316932 2011-05-02 16:40 hiroaq (user activity1472) - Znaleziona

Z Orqanem

333612 2011-05-02 15:25 orqan (user activity1332) - Znaleziona

z hiroaqiem na wypadzie do kołobrzegu

312114 2011-04-24 14:00 mikadarek (user activity233) - Znaleziona

Znaleziona z bengenmik na szybkim wypadzie do Kołobrzegu.

Akurat czekaliśmy na pociąg do Poznania...

312104 2011-04-24 14:00 bengenmik (user activity15) - Znaleziona

Znaleziona z tatą na szybkim wypadzie do Kołobrzegu.

311192 2011-04-23 17:17 kasiasr (user activity485) - Znaleziona

Znaleziona podczas Wielkanocnego pobytu w Kołobrzegu.

Pozdrawiamy: Kasia, Krzysiek i Aga

300892 2011-04-03 19:29 soolash (user activity2736) - Znaleziona

Kolejna wizyta w Kołobrzegu i znów coś do zebrania na geomapie. Wziąłem kosę i skosiłem... Dzięki za mikrusa.

301823 2011-04-01 21:11 zurglin (user activity89) - Znaleziona

Znalezione wspólnie z Isiorem. Bardzo ciekawa skrzyneczka

301822 2011-04-01 15:00 isior (user activity916) - Znaleziona

Znaleziona razem z Zurglin'em w trakcie wycieczki po Kołobrzegu:) Prosta i ciekawa, przynajmniej poza sezonem turystycznym ;)