Wpisy do logu Jawor    {{found}} 13x {{not_found}} 1x {{log_note}} 0x Photo 10x Galeria

3039253 2019-04-21 18:34 elales (user activity1282) - Skrzynka została zarchiwizowana

Skrzynka została zarchiwizowana.

2571500 2017-08-15 09:00 Pawello (user activity4546) - Znaleziona

Udało się podjechać na 150 metrów:)Super sprawa, bo ostatnie znalezienie niemalże 5 lat temu:)W środku akwarium, więc wysuszyliśmy logbook i wymieniliśmy fanty. Razem z Volframem.

2576154 2017-08-15 08:30 Volfram (user activity3394) - Znaleziona

Podjazd samochodem na tyle ile się dało. Kesz namierzony błyskawicznie, a w środku geo-zupa. Wysuszyliśmy całą zawartość i ruszyliśmy dalej. Razem z Pawello. TFTC!

720726 2012-09-28 14:42 meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Bieszczadzka Wyrypa, dzień 11: Cisowe klimaty

Skrzynka nr 53 ze znalezionych 92. Odłączyłem się od trasy rajdowej, która podjechała do Baligrodu uzupełnić zapasy, a ja myk po skrzynki.

Z Woronikówki/Waltera zejście do jara, a stamtąd ostro pod górę na szczyt Jawora... Wiedziałem że skrzynka jest kawałek w bok, ale jak odpaliłem GiePSa, to się zdziwiłem, że "trochę" oznacza ponad kilometr od tej góry! No nic, góra sama w sobie fajna i warto ją odwiedzić, dotarcie do stokówy było ciężkie - mega krzal, że te jeżyny przy skrzynce to mały pikuś.

A skrzynka w 1/4 wypełniona wodą, którą wylałem.

Góra Jawor, a do skrzynki 1.07 km
atrybut: akwarium

419297 2011-09-10 14:55 delete NIEAKTYWNY (user activity582) - Znaleziona

To miejsce zapamiętam jako maksymalny wycisk. Wracając do Baligrodu na rowerku zobaczyłem że kawałek w bok ( 4 km) jest kesz, więc jazda. Ta góra okazała się okropnie stroma a czasu mało bo o 20-tej zamykają sklep w Baligrodzie a ja nic do jedzenia nie miałem. Zatem wyścig z czasem pod górę, tępo takie że Maja Włoszczowska wdychałaby kurz a potem rower w krzaki i 300 metrów na przełaj w krótkich spodniach przez czernice, których wyjątkowo nie jadłem bo juz ciemno było. Uff myślełem że mi serce gdzieś tam wyskoczy w te jeżyny. Od głównej drogi do kesza w 18 minut, na dół w 6 i w skelpie zameldowałem się 10 minut przed zamknięciem.

374495 2011-07-28 12:41 rogerowaty (user activity120) - Znaleziona

po 2 latach znaleziona:)i nieudanym I podejściu<br /> w zasadzie problemu nie było ale odbiornik niezbędny i trzeba patrzeć do góry (taka podpowiedź zamiast foto ... zupełnie wystarczająca, po ciemku sznase maleją),<br /> co do skrzynki to czas zrobił swoje, woda do samej krawędzi, logbook zamienił się w papkę celulozy a "woda" nabrała nieciekawego zapachu i koloru,<br /> zrobiłem mały serwis, odsprzątane, nowy log z rekonstrukcją do 2007 roku, zostawiłem jedynie płytę bo tylko ta przetrwała topienie, dołożyłem drobiazgi i zabrałem krecika który prawie się zadomowił na stałe ;-)

218616 2010-08-06 18:50 rogerowaty (user activity120) - Nieznaleziona

niby prosta sprawa ale ciemnica zrobiła się jak w nocy że latarka nawet nie pomagała

na pagórku obok drogi zlokalizowałem w punkcie 3 drzewa o podobnym opisie ale wokół nich albo zapłytko kopałem albo nie te trafiłem, chaszczory straszliwe, muszyska szukały ostatniej wieczerzy a pieruny waliły aż ziemia drżała ... chwila później zlewa że widoczność do 50m spadła

dorzuce foto co znalazłem może jaka popowiedź na następną wypawę

update: ... zlewa wygrała, małe akwarium w 'trampkach' Tongue out ... ja tu jeszcze wrócę i wykopie skurczybyka

16791 2008-02-24 00:00 filips (user activity1367) - Znaleziona

O tu się zapomniałem wpisać. Jako że byliśmy niedaleko (na Walterze) postanowiliśmy znaleźć i tę skrzynkę. Już po 2h bylismy na miejscu i dzięki intuicji makosa i moim doświadczeniu [:-)] szybko zlokalizowaliśmy kesza.<br /> <br /> W logbooku figuruje ktoś kto nie wpisał odwiedzin w serwisie ale wymienił piwo za zapalniczkę.<br /> <br /> Czołem!

16753 2008-02-24 00:00 makos (user activity660) - Znaleziona

Znaleziona, przez całą drogę z Waltera do tego cache, rozmyślałem o zimnym piwku na szczycie, ah mniam. Cache można powiedzieć, że sam się znalazł. Otwieramy wieczko, a tam pustki w domu mojem piwa brak! Nawet podryłem pod cachem bo myślałem, że ktoś rozsądnie przed mrozami głębiej w ziemi schował, a tu nic buuu.

Jak ochłonąłem doczytałem w logbooku, że przed nami ktoś był, zabrał piwo i zostawił zapalniczkę.

2241 2007-04-30 00:00 hajduki (user activity291) - Znaleziona

Skrzynka znaleziona. Bardzo ładne miejsce. Wzięliśmy płytkę, a zostawiliśmy drewniany medal, coś słodkiego i piwko. Pozdrawiamy.

857 2007-01-20 00:00 eLKa (user activity39) - Znaleziona

Też byłam :-))))))<br /> Dranie postawiły niedawno zakaz, więc trochę ze strachu, trochę z innych powodów drogę przemierzyliśmy piechotą. Bardzo dobrze to nam zrobiło, bo ostatnio pogoda nie bardzo zachęcała do szwendania się po bezludziach i pagórkach, święta były więc przybyło tu i tam, tak że naprawdę dobrze, dobrze nam ten spacer zrobił. Ostatni odcinek pokonaliśmy &quot;na skróty&quot;. Latem, kiedy bujna roslinność nie polecam tego sposobu, może byc trochę trudno. Ze skrzynki zabrałam fioletową bransoletkę &quot;Daj szansę&quot; i od soboty się z nią nie rozstaję. Ponieważ nie miałam niczego na podmianę postanowiłam, że przy najbliższej okazji wesprę jakąś osobę chorą lub potrzebującą. Myślę, że bransoletka spełni w ten sposób swoje zadanie.<br /> Pozdrawiam Elę i Martę.

811 2007-01-20 00:00 Kopyto (user activity147) - Znaleziona

Zawsze nam brakowało czasu żeby zajrzeć do tej skrzynki wiec dziś postanowiliśmy ze zaczynamy nasza przygodę od tego miejsca i wyprawa udana po drodze do skrzyneczki znaleźliśmy ładną rodzinkę boczniaków, nic nie wziąłem ze skrytki.
Grzybki

154 2006-09-14 00:00 andrzej627 (user activity52) - Znaleziona

Byłem tam z Wojtkiem.

148 2006-09-14 00:00 Wojtek1121 (user activity492) - Znaleziona

Samochodem dojechaliśmy na odległość 200m i po krótkiej wspinaczce odkryliśmy skarb. <br /> Wyjąłem geolutynkę i wpisałem na geolutins.com http://geolutins.com/profil_geolutin.php?ID_Geolutin_Selectionne=864<br /> Ze względu na mały pojemnik nie mogłem wsadzić rzeczy, ktorą ze sobą zabrałem do umieszczenia.

133 2006-09-09 00:00 Jabol (user activity46) - Znaleziona

Skrzyneczka znaleziona o godz 13:50:)))Chciałbym podziekować załozyciekom skrzynki za wybranie tego miejsca.Rzeczywiście bardzo przyjemne, ślady misia w okolicy...skrzynka zamaskowana jak nalezy, tylko na wielka frekfencje w logu nie ma chyba co liczyć:)Geolutynka została chyba na długo uziemiona... ale wiem ze w okolicy kręca się znani poszukiwacze których miałem przyjemnosć spotkać tego samego dnia wieczorem, więc moze ja uwolnią i powiozą &quot;far faar west...&quot;<br /> P.S. chyba zapomniałem wspomnieć że wciąż nie posiadam GiePeEsa...Ale kiedyś posiąde:)))
Tą git-maszyną wożą  sie ludzie lasu :)))
Tą git-maszyną wożą sie ludzie lasu :)))
zawartosć skrzynęncji...
piekny las ( nienajbliższa okolica geocache, nie sugerować sie...)