Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy

 Log entries PKP Lubań Śląski    {{found}} 7x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x   Show deletions Show deletions

4823102 2025-05-10 12:29 Lumen (user activity11678) - Found it

Szybka wizyta na dworcu zakończona sukcesem, dziękuję!

4812602 2025-05-10 12:20 gura (user activity9828) - Found it

#11096

Ciekawy widok stąd na stację i na jakieś niedziałajace juz zakłady. 

4800842 2025-05-02 19:25 Meksha (user activity4700) - Found it

Poobiedni spacer i pyk, kesz. Dzięki za kesza!
Sloneczny spacer z Woodieh i psami
2 maja 2025 19:25

4800837 2025-05-02 19:25 woodieh (user activity126) - Found it

Weekendowy wypad z Meksha
Dzięki za kesza! 😁
2 maja 2025 19:25

4694571 2024-12-27 13:40 TytFader (user activity460) - Found it

⌚  13:40

Dworzec fajny, szkoda, że tak zaniedbany. ☹️ Dzieki za kesza.

Moje 191 znalezienie!

4611116 2024-08-17 21:27 Hr. Jan Usz (user activity28551) - Found it

Skromny a ładny... Dzięki. 

4711258 2024-08-13 03:48 A walon (user activity3113) - Found it

13 sierpnia 2024 03:48 PKP Lubań Śląski
Trudno tu spasować spoilera ściśle z realem, ale wystarcza tak ogólnie, tematycznie, tak by błyskawicznie podjąć kesza pod okiem kamery z przyciskiem, skierowanej na kładkę przekraczającą w poprzek tory kolejowe.
Tu jest legalna ścieżka-kładka przez tory, którymi regularnie jeżdżą pociągi. Są opuszczane szlabany, a nie ma żadnych zakazów - to po co kamerowanie? Chyba nie po to by archiwizować gwałtowne kontakty człowieka z pociągiem? Myślę, że przycisk służy do nawiązania kontaktu z operatorem, który ma podgląd kamer i jest zorientowany co do realnego ruchu pociągów i pojazdów szynowych w tym miejscu. I kiedy jest bezpiecznie, podnosi i opuszcza szlabany na wejściach na kładkę. Nie zdziwił bym się, gdyby operator monitorował też przejście przez kładkę, a w przypadku jakiegoś zagrożenia (np. skręcenie nogi przez pieszego) mógł skontaktować się z nadjeżdżającym pojazdem szynowym i go zatrzymać. Ja chyba śnię.
T4TC