4043991 2022-08-31 04:30 SYSTEM (user activity0) - Skrzynka została zarchiwizowana

Automatyczna archiwizacja - 6 miesięcy w stanie "Tymczasowo niedostępna"

3879901 2022-02-24 08:55 Centrum Obsługi Geocachera - Komentarz Centrum Obsługi Geocachera

Skrzynka będzie czasowo niedostępna. (Zgłoszenie #11525)

3854545 2022-01-06 19:27 wmalinowyms (user activity61) - Nieznaleziona

Pojemniczek z przedostatniego etapu pusty. Potencjalne obiekty etapu ostatniego poniszczone.

3517365 2020-10-24 15:00 Antosiu (user activity3495) - Nieznaleziona

DNF - po dokładnej analizie opisu skrzynki, pomimo braku etapów pośrednich, udało się wyznaczyć okolice finału. Niestety dwukrotne, długie poszukiwania nie dały spodziewanych rezultatów. Okolica się trochę zmieniła - zdjęcie. Fajne miejsce, dziękuję i pozdrawiam.

Obrazki do tego wpisu:
Superspoiler!

3441758 2020-08-01 12:00 Antosiu (user activity3495) - Potrzebny serwis skrzynki

Wygląda na to, że ścieżka jest po remoncie i nic się nie zgadza. Trzeba będzie finału poszukać sposobem:-)Dziękuję i pozdrawiam.

Obrazki do tego wpisu:
Nowa numeracja :-)

3181001 2019-08-25 15:30 Kudlaty_Jas (user activity181) - Nieznaleziona

Pierwszy etap zrobiony, miejsce krycia mikrusa wydawało sie właściwe, niestety pokonały nas mrówki. Wzorem poprzedników postanowiliśmy iść bez kordów mniej więcej tam gdzie trzeba, ale nie trafiliśmy z kierunkiem. Skrzynka nas pokonała.

3034687 2019-04-13 09:00 Kipcior (user activity1453) - Komentarz

nie daje DNF bo nie dotarliśmy do finału nawet. Punkty pośrednie podjęte, przynajmniej te pierwsze zwiazane z tablicami, kordy mikrusa wyznaczone, ale z uwagi na późną porę oraz informacje o braku mikrusa zawarte w logach poprzedników, nawet nie szliśmy po mikrusa. Po cichu liczyłem na to, że na podstawie opisu z mając łut szczęścia, uda sie wypatrzyć spojlerowe miejsce finały, ale niestety nie wyszło. Ale pewnie tu wrocę, z zapasem czasu, i wtedy nieco dokładniej pobiegam po okolicy. Ale okolica super, podobało mi się. Zdziwiłem się, ze tam mało ludzi w okolicy bo myślałem,ze w sobotę będzie tu tłoczno, a w sumie tylko przy parkingu z uwagi na urodziny jakiegoś dziecka był tłumek, na szlakach pojedyncze sztuki, głownie rowerzystów.

2823034 2018-07-08 16:23 rekomendacja veerto (user activity137) - Znaleziona

Udało się, ale po sporych kłopotach. Szukanie rozpoczęliśmy pod wieżą widokową. Zawędrowaliśmy pod punkt V, bo nie potrafimy czytać ze zrozumieniem. Potem ciężko nam się było odnaleźć w tych leśnych ścieżkach. Mikrusa nie znaleźliśmy, chociaż lokalizacji jesteśmy pewni. Skoro się nie udało, wypadało nam wracać na tarczy. Jednakże przegrywać nie lubię, więc w drodze na parking wpatrywałam się w te literki, szukając jakiegoś punktu zaczepienia. I nagle jest! Wpadłam na rozwiązanie! Co prawda połowiczne, ale spróbować nie zaszkodzi. Poszliśmy na kordy wyznaczone przeze mnie i widzieliśmy po zmieniającej się okolicy, że zbliżamy się do finału. Na miejscu okazało się, że moje kordy dobre nie były. Już mieliśmy przełknąć gorycz porażki i wracać na szlak, kiedy zobaczyliśmy (prawie) dokładnie to, co na spojlerowym zdjęciu. Tutaj też łatwo nie było, maskowanie zrobiło swoje. Ale ostatecznie jest, wycieczka się udała, pogoda dopisała i wracamy w dobrym nastroju! Dziękujemy pięknie, zasłużona gwiazdeczka ode mnie :)

2733369 2018-04-19 15:11 Ćwir (user activity5289) - Znaleziona

Idealna pogoda na spacer. W sumie początkowo temperatura zniechęcała na bardzo długi spacer, jednak w trakcie okazało się, że nie jest tak źle.:)Po zwiedzeniu punktu widokowego zaczęliśmy spacer po tablicach. Pierwszego mikrusa nie znaleźliśmy. Ponadto miejsce, które wyznaczają kordy jest nieco kontrowersyjne. Z tego co wiem, nie powinno się w takich miejscach zakładać keszy, w tym fizycznych etapów pośrednich. No ale ok. Na intuicję wzięliśmy kolejny punkt i do niego poszliśmy. Tam okazało się, że takiego formatu liczeb nie ma, więc kordy finału wyznaczyłem całkowicie i intuicyjnie, bo format na to pozwolił. A że do miejsca wyznaczonego mieliśmy kilkadziesiąt metrów,to poszliśmy. Podchodzimy do obiektu i jest kesz! Zdjęcie spojlerowe również to potwierdziło, chociaż okolica już troszkę inna. Ale... Zaraz zaraz... Logbook pusty, wszystko świeże... GC to na bank nie jest, bo na mapie nic się nie pokazywało. Wszystko wyliczone i pojemnik jest, więc się wpisaliśmy. Jak co, to mogę wysłać zdjęcia założycielowi.:)Dziękuję!

2733664 2018-04-19 15:11 Nati. (user activity4856) - Znaleziona

Piękna pogoda zachęciła do dłuższego spaceru i padło na Dziewiczą Górę. Ostatni raz byłam tam 7 lat temu, znalazłam wtedy moją pierwszą skrzynkę, która nadal tu jest :-O Od tego czasu Dziewicza Góra pięknie się zmieniła. To już nie tylko zalesiona górka, ale atrakcja turystyczna pełną gębą :)

Obliczanie kordòw szło gładko, dotarliśmy na miejsce, gdzie powinniśmy znaleźć mikrokesza. Niestety nie udało nam się. Postanowiliśmy więc zaliczyć całą ścieżkę wypatrując danych potrzebnych do finału. To też się nie udało. Na końcu  usiedliśmy, zastanawiając się co dalej i gdy ja już chciałam iść, Ćwira wciągnęło. Oho, znam tę minę. Będzie dedukował. Cisza dłużyła się w nieskończoność, ale wiem, że tej ciszy przerywać nie należy. W końcu widzę ten błysk w oku i ten uśmieszek. Coś tam wydedukował. Niedaleko, warto sprawdzić. Nie wiem jak on to robi, nie nadążam nigdy. Podchodzimy, a tam kesz! Nie wiem,  nie rozumiem, nie kumam, ale serio, znaleźliśmy. Zdjęcie spoilerowe identyczne. Wpisaliśmy się.

Czy ktoś ma może w notatkach jakie są kordy finału? Chętnie bym porównała, bo chyba nadal niedowierzam.

Nie zmienia to faktu, że spacer, charakter kesza, bardzo mi się podoba. TFTC, pozdrawiam, Nati..

2375393 2017-01-06 12:51 yorgiel (user activity25) - Znaleziona

found it

1909189 2015-10-02 14:46 rekomendacja sebaldo (user activity832) - Znaleziona

Ale się naszukałem. Ścieżka oznakowana tak sobie, przez co kilka razy zawracałem, po tablicy V nagle zrobiła się 12. Mikrusa nie znalazłem, może być ukryty w tylu miejscach, że dnia by nie starczyło. Na szczęście bez niego udało się znaleźć kolejny punkt pośredni. Finał to już formalność.

Bardzo fajna ścieżka, super okolica, zwierzaki, widoki i ten zapach czystego powietrza. Naprawdę polecal wybrać się. Nawet jeśli nie znajdziecie skrzynki nie będziecie żałować.

1747660 2015-06-12 20:35 youlec (user activity168) - Znaleziona

Po bardzo szczegółowej analizie tekstu udało się wytypować miejsce ukrycia i podjąć skrzynkę finałową. Mikrusa nie znalazłem i niestety największa zabawa z poszczególnymi etapami mnie ominęła. Dzięki. Pozdrawiam

GK: OUT  GK:IN

Ostatnio edytowany 2015-06-12 20:46:54 przez użytkownika youlec - w całości zmieniany 1 raz.

1187036 2014-03-30 20:38 Zabel (user activity2013) - Znaleziona

Liriela chyba wyczerpała temat:)Jedynie dodam, że w pewnym momencie gdy nie mogliśmy znaleźć mikrusa postanowiliśmy zakombinować po "Ronjowemu" i ominąć ten etap, ale jeszcze trochę nam jeszcze brakuje do Mistrza:)Dzięki!

1188911 2014-03-30 13:00 fkicin (user activity6) - Znaleziona

Piękna skrzynka podjęta wraz z dzieciakami żoną i rodzicami, to dopiero była wyprawa :)

1184331 2014-03-29 15:00 rekomendacja Liriela (user activity1844) - Znaleziona

Przy okazji wydarzenia Dziewicza Góra Biega razem z @Zablem postanowiliśmy rzucić się na tego keszyka. Akurat rowerowo, więc idealnie. Z pierwszymi dwoma tablicami poszło sprawnie. Mikrusa jednakże troszkę szukaliśmy:)Później szybki wypad po następny fragmencik, lekkie zamotanie rowerowe, gdyż na szagę chcieliśmy polecieć do finału, a tu z rowerami ani rusz. No, ale w końcu się udało i finał podjęty w pięknych okolicznościach przyrody. Do tego świecące słońce - lepiej być nie mogło:)Dzięęęęęki!

GK: IN, GK: OUT

Ostatnio edytowany 2014-03-30 11:03:04 przez użytkownika Liriela - w całości zmieniany 1 raz.

1158620 2014-03-01 13:33 amen. (user activity661) - Znaleziona

Bardzo znakomity i wydaję mi się, że przemyślany kesz! Jako, że były to odwiedziny z Lavio, to owy słoniowy osobnik dumnie chciał wszędzie prowadzić swoimi sprawdzonymi słoniowymi ścieżkami w każde odnalezione przeze mnie  koordynaty po kolei, jednak jak to w życiu bywa, a przecież single nie mają orientacji...w terenie, musiałem w pewnych momentach zdać się na swój telefon z funkcją GPS.:)Mniejsze, większe dramy, to co my kochamy! Ścieżka wręcz magiczna, całość FAN TAS TYCZ NA!

Ostatnio edytowany 2014-03-07 01:13:31 przez użytkownika amen. - w całości zmieniany 1 raz.

1142647 2014-02-21 08:49 rekomendacja ciupaga (user activity27) - Znaleziona

Cudna skrzynka, takie zabawy lubię, choć nie ukrywam, że do punktu pośredniego podchodziłam kilkukrotnie nie mogąc sobie poradzić ze znalezieniem mikrokesza. Gubił mnie mój brak doświadczenia, gdzie można chować - szukać takie mikrusy ale też pech bo ciągle się tam na kogoś napotykałam co uniemożliwiało szperanie. Na szczęście mieszkam blisko i po Puszczy biegam co kilka dni więc w końcu się udało. Teraz mi się wydaje to takie proste;) Out geo in geo. Dzięki za zabawę.

1138739 2014-02-16 14:30 rekomendacja manymanymoons (user activity745) - Znaleziona

This forest is true

I know for a fact

That the bigger the front

The bigger the back!

Kocham lasy, lasy, ale nienawidzę błocka. A jak po czerwonym dywanie maszerowaliśmy z HazelEyes i Layio uśmiechająrc się serdecznie do leśnych dziadów i bab niemiłosiernie robiących nam zdjęcia. So H.O.T. Tak jak i psychodeliczne drzewo, zalane polany i ambona-świntuszka, miejsce dzikie, nawet los elefantes niestraszne. Główkowanie w lesie zawsze spoko, multak na szóstkę. I te dzieci krzyczące ze strachu, drżące przed cannibal holocaust...

Ostatnio edytowany 2014-02-16 19:57:26 przez użytkownika manymanymoons - w całości zmieniany 2 razy.

1132424 2014-02-09 19:01 rekomendacja kimer (user activity525) - Znaleziona

Super zabawa przy szukaniu tego kesza. Przy okazji można zaliczyć niezły trening.

Dorzuciłem GK.

1120257 2014-01-19 18:09 rekomendacja szalith (user activity423) - Znaleziona

1120955 2014-01-19 13:59 lumen616 (user activity55) - Znaleziona

Szukanie tej skrzynki to była istna walka z czasem, rozładowanym GPS-em, płaczącym dzieckiem, które jak zawsze nam towarzyszyło, ale się udało, skrzynka finałowa odnaleziona, wszystkie pośrednie również:)Znaleziona razem z Szalith.

1095904 2013-12-28 15:39 RoDaJJ (user activity10889) - Znaleziona

Spacerowo i poświątecznie wybraliśmy się po tę skrzynkę. Warto zaplanować dla niej trochę czasu, bo okolica piękna - także i tą zimową Uśmiech porą. W pierwszym punkcie pośrednim spotkaliśmy miłego pana. Zebrało mu się na wspomnienia i opowieści, między innymi skutkiem czego, dalej poszliśmy bez informacji z mikrusa. Akurat dziś był dzień polowań, więc trzymając nisko głowy, pomykaliśmy,  wśród huku strzałów i tak jakoś trafiliśmy do celu. Skrzyneczka suchutka, w bardzo dobrej kondycji - z przyjemnością się wpisaliśmy, dokonaliśmy wymiany .
Dziękujemy, pozdrawiamy i dziwimy się niskiej  popularności skrzynki.

Ostatnio edytowany 2018-04-20 09:58:56 przez użytkownika RoDaJJ - w całości zmieniany 1 raz.

1034788 2013-10-13 17:42 rekomendacja Lori & Tomi (user activity1320) - Znaleziona

W końcu za drugim podejściem się udało, choć trzeba przyznać że ja już straciłem nadzieję na znalezienie mikrokesza ale Lori uparcie szukała chyba dlatego że obiecałem pizze jak uda się znaleźć keszyk. Całość bardzo przyjemna, trochę trzeba się nałazić ale warto było jeszcze raz tu wrócić!!! Po drodze znaleźliśmy wielgachne borowiki.

929667 2013-07-18 08:27 ash83 (user activity1589) - Znaleziona

Kesz znaleziony bo genialnej zabawie i trackingu:)

Rewelacyjnie przygotowana ściezka z lekkimi zagadkami mik;rokeszem i finalnym łagodnym zakończeniem. Polecam każdemu ale zdecydowanie z rowerem :)

892849 2013-06-11 13:49 rekomendacja HazelEyes (user activity3940) - Znaleziona

Projekt podejmowany na raty, ale co się odwlecze, to nie uciecze. Za pierwszym razem, wtedy pieszo, szło nawet łatwo i miło, ale tylko do pierwszego etapu, kiedy to trzeba było znaleźć mikrusa. Pomyślałam wtedy,że pewnie go wcięło. Okazało się, że po prostu nie sprawdziliśmy jednej potencjalnej miejscówki ukrycia mikrusa (aj, aj, jak można być tak głupim:D) Dzisiaj już rowerowo mogliśmy sprawdzić, czy rzeczywiście się tam skrywał, i okazało się to strzałem w dziesiątkę. Nareszcie można było kontynuować projekt Następny etap powalił mnie na kolana:DNie mogłam uwierzyć, że to właśnie to. Były chwile zwątpienia, ale za drugim podejściem się udało.Naprawdę kapitalny pomysł z tym drugim etapem pośrednim. A finał okazał się miłą formalnością;)Będę na pewno ciepło wspominała owy projekt. Oprócz keszerskiej przyjemności, można rozkoszować się piękną i spokojną okolicą. Za mile spędzony czas i za intersesujący projekt leci zasłużona gwiazdka. Wrzuciłam GK.
Ostatnio edytowany 2013-12-28 21:21:02 przez użytkownika HazelEyes - w całości zmieniany 2 razy.

892318 2013-06-11 13:00 rekomendacja Layio (user activity4099) - Znaleziona

Dawno już chciałem podjąć kesze w Puszczy Zielonce, ostatecznie pogoda się poprawiła, i można było wyruszyć na te bliższe. Najpierw pieszo, a dzisiaj rowerem. Pierwszy raz się nie udało, był problem ze znalezieniem jednego etapu pośredniego, już myślałem że znikł, a jednak dzisiaj został odnaleziony. Sam projekt bardzo fajny, przypadł mi do gustu, nie jest on ani trudny, ani zbyt łatwy, dlatego wykonanie go to sama przyjemnność, i przy okazji można dowiedzieć się ciekawych informacji o lesie, dzięki tablicom edukacyjnym. Oby więcej takich projektów - dostępnych dla rowerzystów;-)<br /> Miejsce finałowe zaskakuje, pierwszy raz chyba widziałem coś tak okazałego. Zostawiam gwiazdkę, i polecam innym poszukiwaczom. Wrzuciłem GK.

862010 2013-05-12 15:40 Lori & Tomi (user activity1320) - Nieznaleziona

Niestety nie udało się odnaleźć kesza a apetyt był ogromny bo początek  był bardzo ciekawy. Polegliśmy dosyć szybko bo na miejscu gdzie doprowadziły nas pierwsze kordy niestety nie znaleźliśmy mikrokesza...Yell a wydaje się że trafilismy dobrze bo miejsce bardzo charakterystyczne. Trudno, musieliśmy obyć się smakiem. Ciekawe tylko czy mikrokesz jest jeszcze na miejscu bo ostatnio był widziany w lipcu 2012?

639542 2012-07-16 17:20 poszukiwacze zaginionej wiertarki (user activity199) - Znaleziona

Skrzyneczka na ładną pogodę, trochę wolnego czasu i dobre humory. Bardzo przyjemny spacer i jakże w miłym towarzystwie ;)

638524 2012-07-15 19:41 rekomendacja dptak (user activity3590) - Znaleziona

Gosiu, Jasiu!

Serdeczne dzięki za keszową mobilizację do przejścia tej długiej, pięknej, zielonej ścieżki .Widoczek z wieży zaskakujący!!! A wieżę widzimy z naszego domu, więc jeszcze długo będziemy wspominać widok 5 (słownie pięciu danieli) z odległości 100m, zabytkowych drzew, wielkiego kamienia z miejsca pożaru w lesie i nne miłe przygody z naszej dzisiejszej wyprawy. Trasa  dość długa, ale bardzo satysfakcjonująca i wreszcie Dziewicza Góra nie jest dla nas już taka dziewicza a puszcza Zielonka jest taaaka zielona.TFTCLaughing

511743 2012-02-25 21:40 rekomendacja marass1111 (user activity14945) - Znaleziona

Laughing Trasa rewelacja. Odcinki pomiędzy etapami spore!!! Wink ale warto zrobić sobie taki spacer - zwłaszcza jak jest już w miarę ciepło. Kordy etapów pośrednich idealne. Były monenty zwątpienia ale... jakoś się udało. Finał Surprised po 45 minutowwych poszukiwaniach nie obyło się bez telefonu do wcześniejszych znalazców i to tez niewiele pomogło. Już się poddałem i ...znalazłem go całkowicie przypadkiem. Pozdrawiam. B/W

Zarekomenduję przy najbliżeszej okazji Laughing

454775 2011-10-31 17:24 rekomendacja Taiffun (user activity1740) - Znaleziona

Kolejna z cyklu "dawno nikt nie znalazł ale co z tego", rowerowo z Agatą - kesz zajął nam kilka godzin (bez pośpiechu, z przerwą na ciacho i rozglądaniem się czasem nie tam gdzie trzeba czy małymi dezorientacjami) ale było warto.

Spory multak, zwłaszcza jeśli chodzi o odległości. Od startu do pierwszego ponad kilometr, można zapomnieć czego się szuka.;)Ale 900 metrów z opisu okazało się w praktyce poniżej 500. Tablice namierzone, etap pośredni z mikrusem miał idealne kordy, wskazał też jasne miejsce, a ono zaprowadziło sensownie ze wskazówką nt. bagien do celu (co prawda pokonaliśmy też odcinek drogi z zakazem wjazdu z obu stron). Przy finale telefony do poprzednich znalazców rozjaśniły dwuznaczność spoilera i pozbawiły skrupułów w szukaniu. ;)

Zabraliśmy opaskę odlaskową, wrzuciliśmy jakieś fanty. Krety wyjechały.

Całość rekomenduję, fajnie opracowane, wskazuje ciekawe miejsca, wymaga różnych czynności. Polecam!:)Zwłaszcza rowerem.

196966 2010-06-12 12:28 rekomendacja Vendredo (user activity192) - Znaleziona

I to jest to!. Niezapomniany spacer na łonie wspaniałej przyrody. Do tego konieczność odrobiny myślenia. Ja wybrałem wersję rowerową, ale chwilami i tak trzeba było go pchać.

Out: GK Łuska, smycz

In: stojaczek na notatki

192496 2010-06-03 15:12 anderian (user activity1) - Znaleziona

Skrzynka zdobyta razem z Futrzakami, bardzo fajna trasa i ciekawy pomysł z zagadkami obliczeniowymi

IN: Lokomotywa
OUT: GK 4 Kameraden - Leoncio

192493 2010-06-03 15:00 futrzak (user activity478) - Znaleziona

Bardzo przyjemny spacerek w doborowym towarzystwie. Polecamy trzymać się szlaku turystycznego, bo mapka na starcie niezbyt dokładna.

IN: Zebra, Samochodzik, GK: Łuska
OUT: Karabinczyk, przypinki, GK: Golfowa

190468 2010-05-29 11:05 rekomendacja ronja (user activity17252) - Znaleziona

Hello,

To był ciekawy poranek. Wspólna wyprawa zaczęła się od niespodzianek (nagłego wstawania i korków w Poznaniu !!!). A potem też było interesująco. Idąc w mocnym zespole (trzeba napisać, że brasia wystąpił w dwóch osobach Smile ) mieliśmy zrobić swoje i wracać do sobotnich zajęć. Tu ujawniły się walory okolicy: gubiący się szlak, ścieżki prowadzące na bagna (bo zachciało nam się iść na pałę), długie odcinki spacerowe, zwierzaki (dziki i sarny) i inne, piękne okoliczności przyrody ... Na końcu stało się oczywiste, gdzie można szukać skrzynki, ale należało nam się i już Laughing . Polecam kesza wszystkim, którzy lubią się włóczyć po lesie. Punkty są dobrze opisane i sensownie położone. Pokazują wszystkie walory trasy, którą wyznaczyli autorzy skrzynki. Można "zrobić ją z buta" w czasie znacznie krótszym niż dwie godziny. To wariant dla tych, którzy bywali tu wiele razy. Wszyscy inni powinni oddać się delektowaniu przyrodą. Dla szczególnie przebiegłych możliwy jest wariant "brute force" Innocent . W jakim zakresie ? Nie zdradzę. Profilaktycznie przeszliśmy całą trasę, by zweryfikować wczesniejsze ustalenia. Osobiście dziękuję założycielom za wykorzystanie przy tworzeniu punktów znalezionych w mojej skrzynce skarbów. IN: GK Leoncio, piny (chyba miśki). OUT: nic. FTF dla Basi Smile . Pzdr, Wojtek

190424 2010-05-29 10:38 Pawel brasia (user activity8007) - Znaleziona

Znaleziona razem z Ronja

in: GKgolfowa, smycz, iniemamocny, kropelka szklana

out: poznańska pyra, GK RawFoodInfo, certyfikat (choć należałoby go podzielić na 2)

Dziękujemy za miły spacer po lesie.