Demony Polskie
to geościeżka przedstawiająca demony słowiańskie, którymi nasi dawni przodkowie tłumaczyli niektóre zjawiska przyrodnicze, fizyczne. Jest ona zainspirowana LARP'ami. Jeśli ktoś nie wie co to jest LARP link tu:
Odkrywając ścieżkę keszer powinien wcielić się w rolę wojownika - Wiedźmina, który przemierza świat w poszukiwaniu nowych zleceń, stawiając czoła różnym wyzwaniom. Jest to jednocześnie ścieżka umiejscowiona w malowniczych okolicznościach Międzyrzeckich Jeziorek, które z pewnością pozwolą lepiej wczuć się w rolę i klimat opowieści, a także będzie okazją do przyjemnego spaceru, do którego serdecznie zachęcam (nie wszędzie da się dojechać samochodem, czy rowerem).
Serdecznie zachęcam przeczytanie najpierw zadania finałowego 16. Baba Jaga - OP9HKT, od którego powinniśmy zacząć swą przygodę. Do zdobycia kesza finałowego oraz kesza bonusowego będą potrzebne kordy, te znajdziecie w keszach ukrytych na tej geościeżce. Kesz bonusowy ukryty jest na jednej z wysp, będzie zatem potrzebny środek pływający - tu opcji jest kilka: rowery wodne, kajaki, łódki, czy ew. własny sprzęt pływający.
3. Domowik
Zatrzymujesz się na nocleg u gospodarza. W jego domu mieszka
kot, który zachowuje się jak pan domu. Lubisz zwierzęta, ale to
budzi w Tobie mieszane uczucia. Jest wszędzie tam, gdzie Ty.
Krok w krok chodzi za Tobą, jakby pilnował dobytku lub... chciał
Ci coś pokazać. Chyba już wiesz co jest grane.
O keszu:
-miejsce dość ruchliwe uważaj na mugoli!
-żeby wyjąć kesza, użyj metalowego przedmiotu
Pamiętaj o szukaniu kordów!