Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
[PS] TS-7 CHWAT - OP9ED3
Właściciel: WRÓBEL.
Ta skrzynka należy do GeoŚcieżki!
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: m n.p.m.
 Województwo: Polska > śląskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mała
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 23-07-2021
Data utworzenia: 23-07-2021
Data opublikowania: 28-08-2021
Ostatnio zmodyfikowano: 28-03-2023
48x znaleziona
0x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 0 obserwatorów
60 odwiedzających
36 x oceniona
Oceniona jako: dobra
16 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: Aikido, bamba, Chochlik., Chrząszcze2, descarado&kolorteczy, ForgottenSilesia, gagu, hobbbysta, jemiolka, kafii, kross, palinq, Remol19, Serengeti, Tisia, Whatever
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

CHWAT

 

ts-7-chwat src 1

 

TS-7 Chwat - samolot szkolno-treningowy TS-7 "Chwat" został zaprojektowany w 1952r. jako następca samolotu LWD "Junak 2".  Zmiana oznaczenia wynikała m.in. z likwidacji w 1951r. łódzkich Lotniczych Warsztatów Doświadczalnych (LWD). Od poprzednika różnił się głównie chowanym podwoziem oraz zmienioną osłoną kabiny załogi. Ponieważ wojsko i aerokluby były zainteresowane samolotem wyposażonym w podwozie z kołem przednim, prace nad TS-7 przerwano na rzecz samolotu TS-9 "Junak 3" i projekt "Chwata" pozostał jedynie na papierze.

 

Konstrukcja: mieszana - kadłub spawany z rur stalowych, skrzydła drewniane; jednosilnikowy, dwumiejscowy dolnopłat. Podwozie dwukołowe, chowane w locie. Do napędu samolotu przewidziany był silnik gwiazdowy, 5-cylindrowy M-11FR, o mocy 118 kW (160 KM) produkowany w Polsce na licencji radzieckiej.

 

Dane techniczne:

Rozpiętość 9,91 m
Długość 7,73 m
Wysokość 2,20 m
Powierzchnia nośna 17,50 m2
Masa własna 750 kg
Masa całkowita 1090 kg
Prędkość maksymalna 220 km/h
Pułap 4300 m
Zasięg 880 km

 

za stroną samoloty.pl

 

KIEDY POKONASZ KOTA . POCIĄGNIJ PEWNIE ,ALE Z CZUCIEM PROSZĘ :)

 

Przypisek autora . (Po czasie ) . Nie każdy widzi tu skojarzenie samolotu z keszem . Starsi mogą nie pamiętać a młodsi nie znają a była kiedyś taką bajka  "........ CHWAT WSZYSTKICH BRAT "

Zasady reaktywacji Reaktywacja jest możliwa tylko po bezpośrednim kontakcie z autorem/właścicielem skrzynki
Przeczytaj więcej o reaktywacji skrzynek TUTAJ
Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Wpisy do logu: znaleziona 48x nieznaleziona 0x komentarz 0x Wszystkie wpisy