Kesz należy do geościeżki: Ścieżka edukacyjna Dobra
Hall of fame
FTF: Powstaniec (2018-11-17)
STF: Iwmali (2018-11-17)
TTF: Ciachol (2018-11-18)
Ścieżka doskonała do rekreacyjnych spacerów lub wycieczek rowerowych, połączonych z zabawą i edukacją ekologiczną. 3,3 km spaceru lasem od ul. Osiedlowej do schroniska dla bezdomnych zwierząt (dla większości zapewne drugie tyle z powrotem). Po drodze 11 stacji. Gry terenowe i tablice informacyjne, ławki dla odpoczynku, proste instalacje do treningów fizycznych.
Zapraszam do zabawy i nauki. Podstawowe kordy zawsze prowadzą do kolejnej stacji ścieżki. Współrzędne ukrycia skrzyneczki pokazane są jako dodatkowy Waypoint. Kolejną „atrakcją” jest fakt, że zapis w logu wymaga podania hasła – zawsze dostępnego na stacji, a dla tych, którzy nie chcą się bawić nauką – zapisane jest w papierowym dzienniczku skrzynki (logbooku). Tylko zaszyfrowane, a jakim szyfrem – opisane poniżej (różne stacje, różne szyfry podstawieniowe)
-:-:-:-
Wycieczkę czas zacząć od ulicy Osiedlowej w Dobrej. Stosowny Waypoint wskaże punkt startu, a także zarazem dogodny parking.
-:-:-:-
Stacja 1 – Witaj na trasie zdrowia
Duża tablica opisująca całą ścieżkę oraz od razu gra terenowa prezentująca rodziny i miejsce życia czterech gatunków zwierząt: niedźwiedzia, sarny, zająca i lisa.
-:-:-:-
Opis kesza
Wszystkie kesze w tej serii to maluchy, ca 100 ml. Maskowania typowo leśne, bardziej naturalnie się raczej nie da...
Ten pierwszy nieco odrzucony od ścieżki z dwóch powodów – wiata ze stacji jest często wykorzystywana przez tubylców, nierzadko raczących się niewyszukanymi napojami. Poza tym stacja blisko skraju lasu, niezbyt gęstego, z widokiem na blok mieszkalny. Brać kesza na kordy i na fotkę.
Hasło do loga: młode lisie potomstwo. Pisz małymi literami. Jak chcesz skorzystać z ‘ułatwiacza’ w dzienniczku – przyswój sobie szyfr GA DE RY PO LU KI.
-:-:-:-
Wszelkie fotografie autora
Etap | Symbol | Typ | Współrzędne | Opis |
---|---|---|---|---|
Początek ścieżki | --- | Punkt START i parking dla samochodów osobowych | ||
1 | Punkt końcowy | --- | Miejsce ukrycia skrzynki |