Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Lokomotywa Lecha Poznań - OP8P64
Stoi na stacji lokomotywa...
Eigenaar: BlackWerewolf
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 83 meter NAP
 Provincie: Polen > wielkopolskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Klein
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 12-10-2017
Gemaakt op: 11-10-2017
Gepubliceerd op: 11-10-2017
Laatste verandering: 03-12-2017
74x Gevonden
1x Niet gevonden
2 Opmerkingen
watchers 2 Volgers
208 x Bekeken
39 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
2 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: dptak, RoDaJJ
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Go geocaching with children  Recommended at night  Accessible for disabled  Bike  Take something to write  Fixed by magnet 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Lokomotywa Lecha Poznań – Ty51-183 - polski parowóz towarowy produkowany w zakładach HCP w latach 1953-1958, najcięższy parowóz zbudowany w Polsce.

Masa pustego parowozu: 100,3 t + 31,5 t tender

Długość parowozu: 14 860 mm
Długość z tendrem: 23 025 mm
Wysokość: 4648 mm
Moc znamionowa: 2160 KM (1588 kW) przy prędkości 70 km/h
Maksymalna siła pociągowa: 24 000 kG

Prędkość maksymalna: 80 km/h

Źródło: WIKIPEDIA

Bardziej szczegółowe dane odnośnie tej lokomotywy tutaj

Ten konkretny egzemplarz parowozu został wyprodukowany w 1956 roku, po zakończeniu służby w 1987 roku został ustawiony jako pomnik w lokomotywowni Szczecin Port Centralny, w 2001 roku trafił  do Wolsztyna, gdzie sobie rdzewiał tongue-out

Dnia 17 sierpnia 2015 roku został przewieziony do Poznania w celu przeprowadzenia remontu i przygotowania go do ustawienia jako pomnik koło stadionu.

Lokomotywa została przetransportowana z Górczyna w nocy z 8 na 9 października 2016 r. Jej modernizacja trwała kilka miesięcy. Dawny blask odzyskała w zakładach H. Cegielskiego. Oficjalne odsłonięcie lokomotywy nastąpiło 16 października 2016 r. przed meczem z Wisłą Kraków, cała inicjatywa prowadzona była pod hasłem "Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska".

Lokomotywa na "stacji" docelowej ;)

Aby odnaleźć kesza należy dokładnie obmacać cały parowóz, nie trzeba nigdzie się wspinać, ani czegokolwiek otwierać lub odkręcać (trzeba szanować ciuchcię, bo ma już swoje lata). Sam keszt to mały magnetyk o długości ok 8cm.

Zalecana dyskrecja podczas pobierania keszyka, dużo niewtajemniczonych się tam kręci, samo miejsce dość mocno wyeksponowane.

Stan początkowy kesza: logbook, ołówek (nie na wymianę), mini magnesy, monety: 5 eurocentów i 20 gr z 1976 r., szklana kulka oraz certyfikaty dla pierwszych pięciu osób money-mouth
PROSZĘ ODKŁADAĆ KESZA DOKŁADNIE W TO SAMO MIEJSCE!!!

Powodzenia :)

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Geokrety

Geokrety  TKt48-53 (parowóz) - Totale afstand: 2646 km
Geokrety  Pt47-176 (parowóz) - Totale afstand: 2050 km

Afbeeldingen
Parowóz Ty51-183
Certyfikaty
Tylko w ostateczności!