Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
4 Jokery - bonus - dogrywka - OP8CRS
A co by było, gdybym wtedy...
Eigenaar: kojoty
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 0 meter NAP
 Provincie: Polen > pomorskie
Cache soort: Onbekende Cache
Grootte: Normaal
Status: Gearchiveerd
Tijd: 1:00 h    Lengte: 0.40 km
Geplaatst op: 31-10-2015
Gemaakt op: 25-10-2015
Gepubliceerd op: 31-10-2015
Laatste verandering: 22-02-2016
7x Gevonden
0x Niet gevonden
2 Opmerkingen
watchers 2 Volgers
14 x Bekeken
7 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
4 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: Agatha, djdioda, misiek, Verdant
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Go geocaching with children  Bike 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Uwaga! To jest kesz bonusowy - uzupełnienie gry z 4 jokerami w keszu:

[PK] 4 Jokery - OP8CRM.

Jeśli go jeszcze nie zdobyłeś to tu raczej nie będzie sukcesu - zapraszamy, wróć jak już zgarniesz tam pulę finałową.


"Aleja Wisielców":

Jak już Ci wiadomo Sopot po I wojnie św. awansuje do miana "Monte Carlo północy" ze względu na kasyno w (dawnym) Domu Zdrojowym, a później w Kasino-Hotel (czyli obecnie Hotel Grand). Z tym okresem związana jest jedna z sopockich legend - historia "Alei Wisielców".

"Aleja Wisielców" to fragment deptaka równoległego do plaży, biegnącego od Domu Zdrojowego w kierunku Orłowa - przez Park Północny. To właśnie tam mieli kończyć swoje życie Ci z gości kasyna, którzy postawili więcej niż mogli przegrać i to stracili. Niejeden, co przegrał rodzinny majątek, nie widział już dla siebie miejsca wśród żywych. Przedwojenne plotki mówią, że sopockie służby miejskie musiały co rano odcinać tam ze sznura takich delikwentów.

Jako ciekawostkę podamy, że kto nie miał ochoty na pętlę mógł jeszcze oczywiście wybrać skok w odmęty z końca mola lub strzał z pistoletu - jeśli taki się posiadało.

Ile w tej legendzie prawdy pozostawiamy waszym rozważaniom - jeśli chcecie poszperajcie w sieci np. tu więcej o Alei Wisielców. Mamy nadzieję, nie będziecie mieli okazji spotkać nikogo na lince.

Jak gramy (zdobywamy):

Oczywiście gra nie toczy się pod kordami - tam jest zbyt mokro!
Sugerowana wycieczka po zmroku - teren maksymalnie zamugolony...

Zdobycie tego "bonusa" jest dla tych co lubią dogrywki w poszukiwaniu jokera - dogrywki, w których celem jest sprawdzenie "a co by było, gdybym wtedy...".

Keszynowa zasada: "trzy jokery - czwarty gratis" nadal w modzie, choć oczywiście nie ma konieczności jej stosowania...

Działamy: 

twoje karty

 

Twoje karty (takie znajome - liczba jokerów wzrasta - bo to już dogrywka...)

Znajdując PRAWDZIWEGO JOKERA z kesza [PK] 4 Jokery - OP8CRM zwracaj uwagę TYLKO NA SINGLOWE KOLORY NA ODWROCIE - to one są kluczem.

A co dalej? Mamy tu taką licytację - zobaczmy jak to wygląda:

Para graczy siedząca przy stole na osi W/E licytowała w kolejnych rozdaniach:

licytacja

i ugrała wszystko (zbierając sumę punktów). Tu gra się skończyła.

W tej zabawie wynik drugiej pary pary graczy (siedzącej przy stole na osi N/S) liczy się tak:

1000 - (wynik pary W/E) - 1

Już widać o co będzie chodzić? - Prawda, że proste...

Podstaw co trzeba, szybkie podliczanie... i miejsce w grze finałowej już w zasadzie zapewnione!

Kiedy już gra toczy się przy stoliku finałowym:

  • po pierwsze delikatnie
  • po drugie jak zawsze: "najpierw miej w na ręku jokera, wtedy gramy nim aż do szczęśliwego końca rozgrywki"
  • stolik jest rezerwowany dla Ciebie - nie musisz wchodzić tam gdzie Cię nie chcą! (zwłaszcza prywatne stoliki proszę zostawić właścicielom)
Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien