Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Bunkry Czechów 1 - OP6EBC
Poniemiecki Bunkier
Właściciel: ogicbf
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 27 m n.p.m.
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Dostępna rowerem  Potrzebna latarka  Weź coś do pisania  Miejsce historyczne  Potrzebna łopatka

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

W Czechowie i sąsiednich Górkach w 1937 r. wybudowano 7 bunkrów mających bronić dogodnych przepraw przez Wartę. Schrony zlokalizowano na brzegu rzeki i na pobliskich wzgórzach. Obronę uzupełniały okopy, których pozostałości można nawet dzisiaj odszukać. Był to najdalej na zachód wysunięty odcinek Wału Pomorskiego.

Kesz: po wejsciu do wnetrza: w lewo, prawo, lewo, prawo, kop.

Miejsce uważam za niebezpieczne z uwagi na zorośnięty szyb wyjścia ewakuacyjnego do którego można wpaść i wystające pręty zbrojeniowe.

Najlepszy dojazd (mozna zostawić samochod jakies 80-90 m od bunkra i dalej isc po równej ścieżce) jest od szczytu wzgorza, trzeba jadąc z Gorzowa przy tabliczce obwieszczającej koniec obszaru miasta Gorzów skręcić w lewo pod góre w asfaltową drogę, a potem na skrzyżowaniu (pierwsze skrzyżowanie dróg polnych) skręcić w prawo i jechać prosto prawie pod same kordy.

Skrzynka założona z PaniąMagą.