Most kolejowy, który został zbudowany w 1945 przez żołnierzy Armii Czerwonej, w miejsce wysadzonego przez Niemców mostu żelaznego. Potężne odpory z drewna, na których leżały wielkie legary żelazne. Przez most pociągi zwalniały, co najmniej 5 km na godzinę. Po prawej stronie mostu stała wartownia, bo most był pod całodobową ochroną przez Straż Ochrony Kolei. Przez to był zakaz przechodzenia. Taki most stał do połowy lat 50 – tych i ponownie pobudowano most metalowy podobny do tego z lat przed wysadzeniem.
[H]17
Most kolejowy w Męcikale
Most kolejowy, który został zbudowany w 1945 przez żołnierzy Armii Czerwonej, w miejsce wysadzonego przez Niemców mostu żelaznego. Potężne odpory z drewna, na których leżały wielkie legary żelazne. Przez most pociągi zwalniały, co najmniej 5 km na godzinę. Po prawej stronie mostu stała wartownia, bo most był pod całodobową ochroną przez Straż Ochrony Kolei. Przez to był zakaz przechodzenia. Taki most stał do połowy lat 50 – tych i ponownie pobudowano most metalowy podobny do tego z lat przed wysadzeniem.
Informacje niezbędne:
Cache magnetyczny, przyczepiony do konstrukcji mostu.
W połowie drugiej kreski metalowej litery "W".
Uwaga na pociągi!
Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.