Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
[H]17 - Most kolejowy w Męcikale - OP54A0
Właściciel: housemdt
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 121 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mikro
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 13-07-2012
Data utworzenia: 13-07-2012
Data opublikowania: 13-07-2012
Ostatnio zmodyfikowano: 02-08-2016
42x znaleziona
2x nieznaleziona
2 komentarze
watchers 2 obserwatorów
7 odwiedzających
34 x oceniona
Oceniona jako: dobra
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Przyczepiona magnesem  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL
Dodatkowe atrybuty skrzynki


Most kolejowy
Most kolejowy, który został zbudowany w 1945 przez żołnierzy Armii Czerwonej, w miejsce wysadzonego przez Niemców mostu żelaznego. Potężne odpory z drewna, na których leżały wielkie legary żelazne. Przez most pociągi zwalniały, co najmniej 5 km na godzinę. Po prawej stronie mostu stała wartownia, bo most był pod całodobową ochroną przez Straż Ochrony Kolei. Przez to był zakaz przechodzenia. Taki most stał do połowy lat 50 – tych i ponownie pobudowano most metalowy podobny do tego z lat przed wysadzeniem.

[H]17

Most kolejowy w Męcikale


 

Most kolejowy, który został zbudowany w 1945 przez żołnierzy Armii Czerwonej, w miejsce wysadzonego przez Niemców mostu żelaznego. Potężne odpory z drewna, na których leżały wielkie legary żelazne. Przez most pociągi zwalniały, co najmniej 5 km na godzinę. Po prawej stronie mostu stała wartownia, bo most był pod całodobową ochroną przez Straż Ochrony Kolei. Przez to był zakaz przechodzenia. Taki most stał do połowy lat 50 – tych i ponownie pobudowano most metalowy podobny do tego z lat przed wysadzeniem.


Informacje niezbędne: 


Cache magnetyczny, przyczepiony do konstrukcji mostu.

W połowie drugiej kreski metalowej litery "W".

Uwaga na pociągi!

 


Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
Most i tory
Uwaga! Mało miejsca
Gdzieś tu...(spoiler #1)