Agencie, twa działalność wywiadowcza przyniosła niesamowite korzyści okolicznym gupom wyzwoleniowym. Czas zakończyć tę wojnę, jak również czas aby twoje bohaterstwo zostało nagrodzone. Udaj się na trzy akcje, w dowolnej kolejności :
1. Wspomóż zamach na Kurta Hagemannna przechwytując i ukrywając tajne dokumenty o Gryfie Pomorskim. Pomoże Ci w tym skrzynka Tempus Fugit i zawarte w niej współrzędne.
http://opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=19072
2. Zdobądź skrzynkę znajdującą się w pobliżu budynku ze zdjęcia nr.1, będącego (niegdyś) kwaterą Gestapo w Wejherowie. Uaktywnij bombę poprzez wpisanie się do logbooka. Zanim wszystko wyleci w powietrze , zapamiętaj koordynaty.
http://opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=16565
3. Gryf Pomorski szykuje się do otwartego ataku na wroga, jednak braki w uzbrojeniu mogą być zapowiedzią porażki. Potrzebujesz zdobyć coś dużego, by zaskoczyć wroga. Najlepszy byłby czołg. Po udanej kradzieży tego radzieckiego czołgu zapamiętaj obiekt ze zdjęcia.
http://opencaching.pl/viewcache.php?cacheid=19166
Armia Niemiecka stacjonująca w Wejherowie, po wykonaniu tych zadań długo będzie dochodzić do siebie. Nie ma chwili do stracenia - trzeba zadać ostateczny cios. Zlokalizuj polskiego szpiega działającego w szeregach wroga , pod pseudoninem WoKied. Pomogą ci w tym zdobyte wskazówki. Podejmnij ukrytą przez niego skrzynkę i zakończ grę poprzez wezwanie radzieckich posiłków za pomocą HASŁA.