Skrzynka jest troszkę nietypowa, ma na celu przyblizenie sylwetki dość ciekawego i niedocenianego samochodu, który jeszcze często spotkać można na krajowych drogach. Jego nazwę należy odgadnąć, na podstawie zdjęć i krótkiego opisu zamieszczonego poniżej. Nazwa pisana drukowanymi literami stanowić będzie hasło.
W roku 1984 firma Generals Motors wypuszcza na rynek Opla KadetaE. Samochód produkawany jest
do roku 1992. W roku 1993 zostaje definitywnie zakończona producja tego samochodu w Europie pod marką Opel. Można powiedzieć że tutaj kończy się pierszwy etap histori tej bryki. Po dwóch latach przerwy produkacja samochodu zostaje wznowiona w Korei na podstawie umowy licencyjnej z firmą Daewoo. Samochód poddany zostaje niewielkim zmianom, zmienia sie też jego nazwa. Produkowany i sprzedawany jest na całym świecie min. : Korei, Rumuni, Polsce, Brazyli, USA i Kanadzie. W drugie połowie lat 90-tych opisywana limuzyna przeżywa swoją drugą młodość.
W Polsce wytwarzany był w latach 1995-1998 w Fabryce Samochodów Ciężarowych w Lublinie. W zależności od kraju gdzie był produkawany przyjmował różne nazwy: DAEWOO RACER, CHEVROLET KADETT, PONTIAC LEMANS, PASSPORT OPTIMA, VAUXHALL ASTRA MKII, DAEWOO CIELO, DAEWOO LEMANS, DAEWOO HEAVEN, DAEWOO POINTER, DAEWOO IPANEMA, CHEVROLET IPANEMA. Do dziś bryka ta produkawana jest w mieście Asaka w Uzbekistanie.
Nazw samochodu jest sporo, ale nie ma tu tej najważniejszej, stanowiącej zarazem hasło do logu
(nazwa pod jaką samochód sprzedawany był w Polsce DAEWOO XXXXX, wpisujemy dużymi literami nazwę ukrytą w X-ach).
Skrzynka to niewielkie pudełko przymocowane przy pomocymagnesów do opisywanego wozu. Skrzynka dostępna jest przez wiekszość czasu, w tym weekendy pod wspołrzędnymi. Jest to teren prywatny na który wejście uzgodnione jest z właścicielem. Dodatkowo limuzynę często można spotkać pod koordami N 53º 01.969 E 18º 37.810 jest to parking przyulicy Chrobrego w Toruniu.