Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
A141- Alternatywa dla virtuala Kraków. - OP2179
Most Kotlarski.
Owner: alex22
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 198 m. ASL.
 Region: Poland > małopolskie
Cache type: Traditional
Size: Small
Status: Archived
Time required: 0:10 h    Distance to travel: 0.10 km
Date hidden: 12-11-2009
Date created: 12-11-2009
Date published: 12-11-2009
Last modification: 14-03-2018
91x Found
3x Not found
6 notes
watchers 7 watchers
86 visitors
58 x rated
Rated as: Good
9 x recommended
This cache is recommended by: Ann_Mat, asienkaaas, Chat Noir, Driver, gadi, KKCR, Pawello, Volfram, xslawomirx
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Recommended at night  One-minute cache  Take something to write  Fixed by magnet  Access only by walk 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

MAŁA PROŚBA ze względu na brak możliwości pojechania do skrzynki w tym roku PROSIMY NASTĘPNYCH POSZUKIWACZY O DOSTARCZENIE NOWEGO LOGBOOKA w naszym imieniu.

OPIS MIEJSCA:

Most Kotlarski w Krakowie na Wiśle wybudowany w 2001, łączy Grzegórzki z Zabłociem, ulicami Kotlarską i Podgórską. Wybudowany w ciągu "Trasy Kotlarskiej". Zaprojektowany most jest najdłuższym w Polsce mostem łukowym, nie posiadającym filarów na rzece. W roku 2001 był to 20 pod względem długości tego typu most świata. Jest też drugim co do szerokości mostem na Wiśle. Budowa mostu kosztowała 132,7 mln złotych. W związku z budową Mostu Kotlarskiego zostały zlikwidowane stacje kolejowe Kraków Wisła (po prawej stronie rzeki) oraz Kraków Grzegórzki (po lewej stronie). Po oficjalnym otwarciu mostu 8 grudnia 2001 roku zamknięto dla ruchu most Lajkonik 2, który stał nieopodal w górę rzeki. Most oprócz 2 dwupasmowych jezdni samochodowych posiada także oddzielny, obecnie nieużywany pas dla planowanego torowiska Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Więcej o moście dowiecie się tutaj: http://www.komunikacja.krakow.pl/fotogaleria/inwestycje/most_kotlarski/

OPIS SKRZYNKI:

Skrzynka normalna, nic nadzwyczajnego ukryta od spodu mostu i w dodatku na widoku. Przyczepiona na wysokosci 333 cm od ziemi. Magnetyczna.

Additional hints
You must be logged-in to see additional hints