Krótka historia dtś w Gliwicach:
Gliwicka część średnicówki podzielona została na dwa odcinki – G1 i G2 – i mierzy około 8,4 km. Pierwszy jej odcinek – G1, o długości 2,8 km, został zbudowany przez przedsiębiorstwo Skanska za 244,6 mln zł i oddany do użytku 4 listopada 2014 roku. Odcinek przebiega od granicy z Gliwicami do węzła z ul. Kujawską. Na tym fragmencie znajduje się również węzeł średnicówki z autostradą A1.
Odcinek G2 zbudowały firmy Eurovia i Bilfinger. Inwestycja pochłonęła ok. 954 mln zł, a umowa na jej realizację została podpisana 12.12.2012.
Śródmiejski odcinek DTŚ (G2) ma ok. 5,6 km długości i łączy ul. Kujawską z drogą krajową nr 88. Od węzła z ul. Kujawską do ul. Królewskiej Tamy zaprojektowany został jako dwujezdniowa droga dwupasmowa, a od Królewskiej Tamy do DK-88 jako jedno jezdniowa droga z dwoma pasami ruchu w każdą stronę. W ścisłym centrum Gliwic trasa biegnie w około 500-metrowym tunelu. Budowę zakończono w marcu 2016 roku. Ostatni odcinek DTŚ (G2) oficjalnie otwarto dla ruchu 20 marca 2016 o godz. 20.25.
Kesz -
Nie brudząco i raczej intuicyjnie ;)
W środku 3 certyfikaty dla pierwszych znalazców + kret
Proszę o staranne maskowanie kesza po znalezieniu.